SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Yesh!quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:16 schreef maily het volgende:
[..]
Kom je ff lekker storen. Kunnen we goed gebruiken, toch? @:Schakeltopia“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Hey lekker ding in januari pas?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Ik moet per post op F5 drukken omdat mijn invoerscherm op bezig... blijft staan...
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Jij mag mij storen hoorquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
dat is normaal gesproken niet het gevalquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik moet per post op F5 drukken omdat mijn invoerscherm op bezig... blijft staan...
Hoe komt datquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik moet per post op F5 drukken omdat mijn invoerscherm op bezig... blijft staan...Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
bolkAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Nur ein Bisschen genügt, ist es nicht? @mario390 ?quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vieleicht ein bischen schneller genau oder![]()
Jep. Heb wel een goede planning gekregen nu. 4 januari om 7.00uur starten ze. Gaat ruim 3 weken in beslag nemen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hey lekker ding in januari pas?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Schuld van schakel.zeker weer
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Maar erna mooi resultaatquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep. Heb wel een goede planning gekregen nu. 4 januari om 7.00uur starten ze. Gaat ruim 3 weken in beslag nemen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
heb ik ook wel is gehad, dan moet je gewoon even de hele pagina herladen en zou het niet meer voor moeten komen.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Dat zijn veul pannennkoekenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep. Heb wel een goede planning gekregen nu. 4 januari om 7.00uur starten ze. Gaat ruim 3 weken in beslag nemen.![]()
![]()
echt blij dat jullie tijdens een DT wel op bed liggen hoor, dat zou wat zijn zeg
quote:
Ja echt f*cking irritant! Heb ik de hele week alquote:
Ja heequote:Op vrijdag 27 november 2020 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
echt blij dat jullie tijdens een DT wel op bed liggen hoor, dat zou wat zijn zeg![]()
![]()
Zet nu.mijn wekker ervoorquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
echt blij dat jullie tijdens een DT wel op bed liggen hoor, dat zou wat zijn zegFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Raar ik heb geen idee sorry maatquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja echt f*cking irritant! Heb ik de hele week alFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik heb wel is dat invoeren op bezig blijft hangen. ik hoef dan altijd alleen de pagina maar de F5en en dat is eenmalig en dan doet alles het weerIk heb het recht om te bepalen!![]()
Dit heb ik de hele week al. Of dat sommige posts niet een doorkomen...
Oh dat is raarquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja precies, dat herken ik wel. lijkt dan een time out te komen waardoor hij blijft hangen zegmaar. mischien je wifi verbinding even niet zo lekker ofzo?quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
want hier is het dan vaak 1x refreshen en dan is al het euvel verholpenIk heb het recht om te bepalen!![]()
Nice UI! Ik heb dat geluisterd dankzij jou. Goede zanger!quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zet nu.mijn wekker ervoor“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zingt echt heel goed. Leuke gast ookquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nice UI! Ik heb dat geluisterd dankzij jou. Goede zanger!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Let op. 1000PTS. Baarle gaat controleren! Ik heb alvast wat Signaal pijlen gekochtquote:En nog wat over van vorig jaar. Ik twijfel om nog te gaan naar BE of DE...
HutspotFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Pas je aub opquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Stokje brood, bitterballen, stukjes kaas, en nog meer lekkersquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
wat hadden jullie precies gegeten?![]()
![]()
Angus beef hamburger van de baas met patat na het werk bij een hotel die klant van ons isquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
wat hadden jullie precies gegeten?![]()
Drive in goden~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
We gaan vannacht dt pakkenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dan slaap ikquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
We gaan vannacht dt pakken![]()
echt krachtvoer dus, binnenkort mijn dieet maar is gaan herzien geloof ikquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
Stokje brood, bitterballen, stukjes kaas, en nog meer lekkers
Schat ik had voor ¤1000 besteldquote:Sinds jaren legaal besteld, en dan dit.....
Alles voor de bolkquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt krachtvoer dus, binnenkort mijn dieet maar is gaan herzien geloof ik![]()
![]()
Heb nu zin in vlammetjesFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Heb nu zin in vlammetjes![]()
![]()
Ja is echt klote dit lieverdquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Schat ik had voor ¤1000 besteldSinds jaren legaal besteld, en dan dit.....
![]()
Genot gewoonquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dezequote:Op vrijdag 27 november 2020 22:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Let op. 1000PTS. Baarle gaat controleren! Ik heb alvast wat Signaal pijlen gekochtEn nog wat over van vorig jaar. Ik twijfel om nog te gaan naar BE of DE...
en deze genomen
En een fluitcake van 6 euro, ik ben daar gek op
~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Schat ik had voor ¤1000 besteldSinds jaren legaal besteld, en dan dit.....
Da's wel minder ja....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
die ziet hoe snel het gaat, die denkt ook. ik draai mij lekker nog een keer om
Maantje!quote:
Pas op je verraders slapen nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Deze
en deze genomen
King Dreams 81sh
En een fluitcake van 6 euro, ik ben daar gek opFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
HIJ KOMT HIJ KOMT! DIE GOEDE OUWE MARIO!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
@mario390quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
HIJ KOMT HIJ KOMT! DIE GOEDE OUWE MARIO!![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als het goed is zit ik onder de 25 KGquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Pas op je verraders slapen niet~FEYENOORD~
Ook leuk, zit bij darkraver te luisterenquote:![]()
![]()
Mario wordt gek 10000 mentionsFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Stand van zaken @mario390quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
HIJ KOMT HIJ KOMT! DIE GOEDE OUWE MARIO!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed zo schatquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als het goed is zit ik onder de 25 KGFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Stoor ben jij er nogFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lekkere battle maat!quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Stand van zaken @:mario390
[ afbeelding ]![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die heb ik gisteravond helemaal geluisterd. Is erg leukquote:
Lekker zijn die hequote:Op vrijdag 27 november 2020 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ze zijn weer ingeslagen en gaan er zondag aan!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Outsidersquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Die heb ik gisteravond helemaal geluisterd. Is erg leuk![]()
![]()
bijna 3 uur in de auto is alleen wat minder, jammer dat het zo moetquote:
~FEYENOORD~
Ja ben ook weer terug bij da tweekazquote:![]()
Hey vriend
Illegaal laat ik even liggen dit jaar. Voordat je het weet heb je de kinderbescherming op je dakquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja is echt klote dit lieverd![]()
Dat risico neem ik niet. Tot een paar jaar geleden schoot ik 5” Shells.
Mijn wilde haren worden geforceerd uitgetrokken! AAAH!![]()
Ik ben dus eigenlijk verplicht (voor mezelf) volgend jaar het dubbele te halen!
Du gehst winnen!quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Stand van zaken @:mario390
[ afbeelding ]![]()
Belachelijk gewoon typich nederlandsquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
bijna 3 uur in de auto is alleen wat minder, jammer dat het zo moet
jullie conjos moeten me echt niet 20
KKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEER
ROEPEEEEEEEEN![]()
![]()
IK KREG DE 20 GROENEN DINGEN RECHTS
NIET WEG![]()
Ja gekkenhuis weerquote:![]()
Anouk heeft astma dus als zij corona krijgt dan kan ze daar veel zieker van worden dan normale mensen. Bovendien is haar stem haar werk en als zij permanente coronaschade krijgt aan haar longen dan kan ze haar zangcarriere vergeten en heeft ze geen inkomsten meer. Daarom zit zij apart, om zoveel mogelijk risico te vermijden.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik kon vanmiddag shells meenemen, heb het niet gedaanquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Illegaal laat ik even liggen dit jaar. Voordat je het weet heb je de kinderbescherming op je dakDat risico neem ik niet. Tot een paar jaar geleden schoot ik 5” Shells.
Ik ben dus eigenlijk verplicht (voor mezelf) volgend jaar het dubbele te halen!~FEYENOORD~
Hey schat misten jouquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:33 schreef mario390 het volgende:
KKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEER
ROEPEEEEEEEEN![]()
![]()
NIET WEGFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
gewoon overheen naar beneden scrollen, dan krijg je vanzelf een geel blokje met alles verwijderen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:33 schreef mario390 het volgende:
KKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEER
ROEPEEEEEEEEN![]()
![]()
NIET WEGIk heb het recht om te bepalen!![]()
Ik ga alsnog uit Duitsland smokkelen de 29equote:Op vrijdag 27 november 2020 22:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Belachelijk gewoon typich nederlands
~FEYENOORD~
Vind dat jij gelijk hebtquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga alsnog uit Duitsland smokkelen de 29eFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
weet je wat ik nou wel zo mooi vind.
mario komt binnen in het warten auf mario topic
Wijs van haar...quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Anouk heeft astma dus als zij corona krijgt dan kan ze daar veel zieker van worden dan normale mensen. Bovendien is haar stem haar werk en als zij permanente coronaschade krijgt aan haar longen dan kan ze haar zangcarriere vergeten en heeft ze geen inkomsten meer. Daarom zit zij apart, om zoveel mogelijk risico te vermijden.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heb nog een mooi rekje staan. Prof rek met 3 5"buizenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kon vanmiddag shells meenemen, heb het niet gedaan(3 recht, of 3 in waaiervorm)
maar die is nog wel een stiefkwartiertje bezig met die notificaties denk ik
Slim.bezig lekker dingquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Illegaal laat ik even liggen dit jaar. Voordat je het weet heb je de kinderbescherming op je dakDat risico neem ik niet. Tot een paar jaar geleden schoot ik 5” Shells.
Ik ben dus eigenlijk verplicht (voor mezelf) volgend jaar het dubbele te halen!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ben een liefhebber, gaat ook alleen om 00:00 de lucht in, doe niemand kwaadquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vind dat jij gelijk hebt~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
maar die is nog wel een stiefkwartiertje bezig met die notificaties denk ik![]()
Zoon ook enorme liefhebber. Ik gun het jouquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben een liefhebber, gaat ook alleen om 00:00 de lucht in, doe niemand kwaadFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Echt heel vetquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb nog een mooi rekje staan. Prof rek met 3 5"buizen(3 recht, of 3 in waaiervorm)
![]()
Maar ik durf dat risico niet aan![]()
Als ze me pakken met P2 kom ik niet op de radar, met shells wel
~FEYENOORD~
Als je hier had gewoond had ik het voor je zoon gedaanquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zoon ook enorme liefhebber. Ik gun het jou
~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als je hier had gewoond had ik het voor je zoon gedaan
Heb wat noodsignaalpijlen (gaan 300meter hoog en branden 1 minuut) en nog wat over van vorig jaarquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Slim.bezig lekker dingMaar leef me volgend jaar wel uit. Anders wordt het kerstvakantie en O&N 21/22 in Duitsland
![]()
Sorry pik.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:33 schreef mario390 het volgende:
KKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEER
ROEPEEEEEEEEN![]()
![]()
NIET WEG
Maar stoor waarom.laat jij.mij hier zolang alleenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb wat noodsignaalpijlen (gaan 300meter hoog en branden 1 minuut) en nog wat over van vorig jaarMaar leef me volgend jaar wel uit. Anders wordt het kerstvakantie en O&N 21/22 in Duitsland
![]()
![]()
Als het NIET mag, gun ik het niemand.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zoon ook enorme liefhebber. Ik gun het jou![]()
waarquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
weet je wat ik nou wel zo mooi vind.
mario komt binnen in het warten auf mario topic
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Dus voor iedereen uit Brabant die mij wil meeten, dit is je kans~FEYENOORD~
@Mario nog druk met groene dingen?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik respecteer je meningquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als het NIET mag, gun ik het niemand.~FEYENOORD~
Ik wil.jou graag meeten hoorquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
Dus voor iedereen uit Brabant die mij wil meeten, dit is je kansFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
oh hier. ik bekijk de titels nooitTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ik ga zo nog maar even een tukje doen want die mario laat maar opzich wachten
Hey maatje.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ben ook weer terug bij da tweekaz![]()
Hey vriend
Ja echt zuur. Shells vallen gewoon onder de vuurwapenwet... Grote problemen dan... Volgend jaar misschienquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Echt heel vet![]()
Maar ik durf dat risico niet aan![]()
Als ze me pakken met P2 kom ik niet op de radar, met shells wel![]()
Dit jaar even wat minder.
Ben je nog naar Baarle geweest?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
behalve als er HaagsGod staat dan word ik een dolle stierTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Askimquote:
ben ik verdorie wel blij dat ik dat er niet heb ingetyptquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:40 schreef Maanvis het volgende:
behalve als er HaagsGod staat dan word ik een dolle stier
quote:![]()
Heb je een kaartje gekocht voor Qlimax?
Ik ben zo enorm druk op het moment. Ik reageer af en toe op wat vuurwerktopics, maar voor de rest enorm druk. Heb alleen in het weekend tijd voor DTS en soms ook niet...quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Maar stoor waarom.laat jij.mij hier zolang alleen
Birtanem.quote:
Staat in de balk bovenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ben ik verdorie wel blij dat ik dat er niet heb ingetyptFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Sorry schatjequote:Op vrijdag 27 november 2020 22:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Maar stoor waarom.laat jij.mij hier zolang alleen![]()
![]()
![]()
Ik.vergeef je deze xquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben zo enorm druk op het moment. Ik reageer af en toe op wat vuurwerktopics, maar voor de rest enorm druk. Heb alleen in het weekend tijd voor DTS en soms ook niet...
nee dat niet maar ik moet goede kopquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:mario nog druk met groene dingen?
kregen ben helemal dumin moment ben
geloof ik 4 uren geslapen![]()
![]()
Dat is morgen al,thanks for the remider.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:40 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Heb je een kaartje gekocht voor Qlimax?
eeh welke balk?quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Staat in de balk boven
Sowieso is het de minst originele TT in DTS. Ik vind dat dat tot puntenaftrek moet leiden.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ben ik verdorie wel blij dat ik dat er niet heb ingetyptTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
netjes kerel!quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat niet maar ik moet goede kop
geloof ik 4 uren geslapenIk heb het recht om te bepalen!![]()
Doe je even rustug aan danquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat niet maar ik moet goede kop
geloof ik 4 uren geslapenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
mja boeit diegene die het intypt waarschijnlijk toch geen reetquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowieso is het de minst originele TT in DTS. Ik vind dat dat tot puntenaftrek moet leiden.
Die lopende baljquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik wil.jou graag meeten hoor
Dit is mijn route~FEYENOORD~
Ga morgenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja echt zuur. Shells vallen gewoon onder de vuurwapenwet... Grote problemen dan... Volgend jaar misschien![]()
Dit jaar even wat minder.
Ben je nog naar Baarle geweest?~FEYENOORD~
Ik kan morgen nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is morgen al,thanks for the remider.
Je komt langs mijquote:
Neequote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Het is vaker geprobeerd, maar op de eoa manier komt het er nooit vanquote:
Dat verhaal hoor ik al drie jaar, die komt er nietquote:~FEYENOORD~
quote:
oh ik meende dat jacq en kree en sbe plannen maakten voor volgend jaar zomer oidquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat verhaal hoor ik al drie jaar, die komt er nietIk heb het recht om te bepalen!![]()
Corona he dus verklote de dts meetFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Iets onder utrechtquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
daar heb ik de FOK! stok ooit opgehaaldquote:
Een gedicht over Maanvis
Staat in de bolk bovenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Dit is corectquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh ik meende dat jacq en kree en sbe plannen maakten voor volgend jaar zomer oidFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja precies zoiets was hetquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Corona he dus verklote de dts meetIk heb het recht om te bepalen!![]()
Ik kom alleen op meets als er veel bier gedronken mag worden trouwens."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mijn printer is stuk, dus ik ga naar Lootsquote:![]()
Luypears heb ik nu laten lopen maar haal Funke uit Duitsland
~FEYENOORD~
Hadden mega goede opties uitgewerktquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nou die ideetjes hoeven niet weggegooit te worden natuurlijk. komt vast wel goedquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hadden mega goede opties uitgewerktIk heb het recht om te bepalen!![]()
Ik post hier vanaf zomer 2018, meerdere kansen geweest maar uiteindelijk wou niemandquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh ik meende dat jacq en kree en sbe plannen maakten voor volgend jaar zomer oid~FEYENOORD~
Dat magquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kom alleen op meets als er veel bier gedronken mag worden trouwens.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:![]()
Denk dat het echt wel gaaf wordt wat q-dance morgen weer laat zien. Ik kijk het later wel
Loots is duur! Huh? Je ging toch naar BE?quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn printer is stuk, dus ik ga naar Loots![]()
Luypears heb ik nu laten lopen maar haal Funke uit Duitsland“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Appelscha?quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daar heb ik de FOK! stok ooit opgehaald
Wist wel dat ie ooit in Makkinga was~FEYENOORD~
Klopt staat op mijn pc opgeslagenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou die ideetjes hoeven niet weggegooit te worden natuurlijk. komt vast wel goedFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nu best leukeaanmeldingen van usersquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik post hier vanaf zomer 2018, meerdere kansen geweest maar uiteindelijk wou niemandFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Kan ik niet mee?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ow en Funkequote:Op vrijdag 27 november 2020 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn printer is stuk, dus ik ga naar Loots![]()
Luypears heb ik nu laten lopen maar haal Funke uit Duitsland![]()
![]()
Dat mag altijd toch.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kom alleen op meets als er veel bier gedronken mag worden trouwens.
Ik ben op meets geweest waar
@Bosbeetle en @paarse_paashaas in slaap vielen op straat en op een barkruk
@static van de trap af rolde
@jogy de zijkant van een taxi onderkotste
@yvonne en @Croupouque en anderen dronken lallend rond een kampvuur de sirtaki aan het dansen waren (en ik was broodnuchter (moest nog rijden) dus ik was totaal niet in die vibeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja is ook duur, maar kon niet zo snel een printer regelen ivm werk, dus ik moet het hier mee doenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Loots is duur! Huh? Je ging toch naar BE?![]()
De rest moet maar via via
~FEYENOORD~
Boh boh boh boh! Ik heb bijna @Homijn ingehaald
Ik ben de bob drink nooit dus kom.maar opquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat mag altijd toch.
@:bosbeetle en @:paase_paashaas in slaap vielen op straat en op een barkruk
@:static van de trap af rolde
@:jogy de zijkant van een taxi onderkotste
@:yvonne en @:croupouque en anderen dronken lallend rond een kampvuur de sirtaki aan het dansen waren (en ik was broodnuchter (moest nog rijden) dus ik was totaal niet in die vibeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ben echt Funke liefhebber, vooral de kleine pijlenquote:
~FEYENOORD~
Zo gek ga ik het ook weer niet maken, daar ben ik te oud voor.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat mag altijd toch.
@:bosbeetle en @:paase_paashaas in slaap vielen op straat en op een barkruk
@:static van de trap af rolde
@:jogy de zijkant van een taxi onderkotste
@:yvonne en @:croupouque en anderen dronken lallend rond een kampvuur de sirtaki aan het dansen waren (en ik was broodnuchter (moest nog rijden) dus ik was totaal niet in die vibe
dan is deze voor @Homijnquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Boh boh boh boh! Ik heb bijna @:Homijn ingehaald
Ja zeg!quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan is deze voor @:homijn
[ afbeelding ]
Hoe komt tquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mooi konijn is het ook.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Baarle hertog. Was een tricky stokverplaatsing want je moet ervoor door belgie en dat is tegen de regelsquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Appelscha?
Wist wel dat ie ooit in Makkinga was
Een gedicht over Maanvis
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Baarle hertog. Was een tricky stokverplaatsing want je moet ervoor door belgie en dat is tegen de regels
~FEYENOORD~
neequote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Fijn dat je happy mee bentFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Homijn.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Boh boh boh boh! Ik heb bijna @:Homijn ingehaaldTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
aah dat is vervelend zeg. laten we hopen dat het niet te lang blijft hangen en dat je er maar snel vanaf bent.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
iets niet helemaal lekker gevallen denk ikIk heb het recht om te bepalen!![]()
Hoe oud? @opa met zijn shawl dronk ook aardig door. Hij was echt de real life verpersoonlijking van olivier B Bommel en hij versierde bijna alle jonge FOK! deernes met zijn charmes.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo gek ga ik het ook weer niet maken, daar ben ik te oud voor.
Leeft die nog eigenlijk?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
stevig balenquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Well.done schatquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Eens.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Komt goedquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kan het echt niet volgen allemaal hahaFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Schakelquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kan het echt niet volgen allemaal haha![]()
![]()
Ha mij lees je dus sta niet onder blokeer functiequote:
Ik vind Triplex wel goed, maar dat is vooral hard! Legaal inderdaad Funke! Maar nog weinig te vinden in NL.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben echt Funke liefhebber, vooral de kleine pijlen
Heb Triplex AFAC16 gehad (zoek die maar eens op!)
Ik mag je graagquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ha mij lees je dus sta niet onder blokeer functie~FEYENOORD~
Zeer wederzijdsquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Boefjequote:Op vrijdag 27 november 2020 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vind Triplex wel goed, maar dat is vooral hard! Legaal inderdaad Funke! Maar nog weinig te vinden in NL.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:58 schreef Schakeltopia het volgende:
i'm mister vain
i know what i want and i want it now
i want you cause i am mister vain
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:58 schreef Schakeltopia het volgende:
i'm mister vain
i know what i want and i want it now
i want you cause i am mister vain
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die ken ik, nooit kunnen krijgenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vind Triplex wel goed, maar dat is vooral hard! Legaal inderdaad Funke! Maar nog weinig te vinden in NL.
![]()
Daarom haal ik ook altijd Funke, dichterbij legale perfectie kom je niet
~FEYENOORD~
44.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe oud? @:opa met zijn shawl dronk ook aardig door. Hij was echt de real life verpersoonlijking van olivier B Bommel en hij versierde bijna alle jonge FOK! deernes met zijn charmes.
Leeft die nog eigenlijk?![]()
Maar serieus, ik kan behoorlijk drinken nog hoor, maar als ik het zo gek maak dat ik in slaap ga flikkeren, de boel vol spuug ed heb ik er echt 3 dagen of langer last van. Dat is het gewoon niet meer waard
Ptec je grens kennenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
44.![]()
Maar serieus, ik kan behoorlijk drinken nog hoor, maar als ik het zo gek maak dat ik in slaap ga flikkeren, de boel vol spuug ed heb ik er echt 3 dagen of langer last van. Dat is het gewoon niet meer waardFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
jawel ik ken de nummers wel, maar de verzamel plaat ken ik nietquote:
clubland 90s cd1
Zinloos iddquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
44.![]()
Maar serieus, ik kan behoorlijk drinken nog hoor, maar als ik het zo gek maak dat ik in slaap ga flikkeren, de boel vol spuug ed heb ik er echt 3 dagen of langer last van. Dat is het gewoon niet meer waard![]()
3 dagen is wel heel lang trouwens![]()
![]()
Kom ff hier ruk.ik ze er wel ff uit ..oh nee vind dat juist leukquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar wilde haren overFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik moest daarvoor naar Zeeland rijden. Ik kom uit NO Brabant.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die ken ik, nooit kunnen krijgen![]()
Daarom haal ik ook altijd Funke, dichterbij legale perfectie kom je niet
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik moest daarvoor naar Zeeland rijden. Ik kom uit NO Brabant.
Vlakbij tochquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik moest daarvoor naar Zeeland rijden. Ik kom uit NO Brabant.![]()
![]()
Wass jij daarbij?quote:
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]![]()
Mwa, was 1,5uur heen en 1,5uur terug hoor. Dat was niet het enige spul wat ik aan vuurwerk haalde toen hoorquote:
Ik rij morgen vanaf Zuid oost Frieland naar zuid Brabant voor 2 cakesquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik moest daarvoor naar Zeeland rijden. Ik kom uit NO Brabant.
~FEYENOORD~
![]()
![]()
okquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen van oost brabant naar west zeeland is een takkeneind!![]()
Als ik nu tot het gaatje zou gaan zoals ik dat 10 jaar geleden deed dan is dat wel het gevolg.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Zinloos idd![]()
3 dagen is wel heel lang trouwens
En de eerste dag is dan echt gewoon een complete ramp, dan lig ik gewoon de hele dag plat te zieltogen.
Tot een paar jaar geleden liep het nog wel eens echt zo erg uit de hand, maar dat is gewoon echt niet meer te verdragen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: