SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Yesh!quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:16 schreef maily het volgende:
[..]
Kom je ff lekker storen. Kunnen we goed gebruiken, toch? @:Schakeltopia“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Hey lekker ding in januari pas?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Ik moet per post op F5 drukken omdat mijn invoerscherm op bezig... blijft staan...
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Jij mag mij storen hoorquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
dat is normaal gesproken niet het gevalquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik moet per post op F5 drukken omdat mijn invoerscherm op bezig... blijft staan...
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Hoe komt datquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik moet per post op F5 drukken omdat mijn invoerscherm op bezig... blijft staan...Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
bolkAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Nur ein Bisschen genügt, ist es nicht? @mario390 ?quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vieleicht ein bischen schneller genau oder![]()
Jep. Heb wel een goede planning gekregen nu. 4 januari om 7.00uur starten ze. Gaat ruim 3 weken in beslag nemen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hey lekker ding in januari pas?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Schuld van schakel.zeker weer
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Maar erna mooi resultaatquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep. Heb wel een goede planning gekregen nu. 4 januari om 7.00uur starten ze. Gaat ruim 3 weken in beslag nemen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Forum Opties Forumhop: Hop naar: