SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Yesh!quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:16 schreef maily het volgende:
[..]
Kom je ff lekker storen. Kunnen we goed gebruiken, toch? @:Schakeltopia“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Hey lekker ding in januari pas?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Ik moet per post op F5 drukken omdat mijn invoerscherm op bezig... blijft staan...
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Jij mag mij storen hoorquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
dat is normaal gesproken niet het gevalquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik moet per post op F5 drukken omdat mijn invoerscherm op bezig... blijft staan...
Hoe komt datquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik moet per post op F5 drukken omdat mijn invoerscherm op bezig... blijft staan...Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
bolkAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Nur ein Bisschen genügt, ist es nicht? @mario390 ?quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vieleicht ein bischen schneller genau oder![]()
Jep. Heb wel een goede planning gekregen nu. 4 januari om 7.00uur starten ze. Gaat ruim 3 weken in beslag nemen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hey lekker ding in januari pas?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Schuld van schakel.zeker weer
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Maar erna mooi resultaatquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep. Heb wel een goede planning gekregen nu. 4 januari om 7.00uur starten ze. Gaat ruim 3 weken in beslag nemen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
heb ik ook wel is gehad, dan moet je gewoon even de hele pagina herladen en zou het niet meer voor moeten komen.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Dat zijn veul pannennkoekenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep. Heb wel een goede planning gekregen nu. 4 januari om 7.00uur starten ze. Gaat ruim 3 weken in beslag nemen.![]()
![]()
echt blij dat jullie tijdens een DT wel op bed liggen hoor, dat zou wat zijn zeg
quote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja echt f*cking irritant! Heb ik de hele week alquote:
Ja heequote:Op vrijdag 27 november 2020 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
echt blij dat jullie tijdens een DT wel op bed liggen hoor, dat zou wat zijn zeg![]()
![]()
Zet nu.mijn wekker ervoorquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
echt blij dat jullie tijdens een DT wel op bed liggen hoor, dat zou wat zijn zegFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Raar ik heb geen idee sorry maatquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja echt f*cking irritant! Heb ik de hele week alFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik heb wel is dat invoeren op bezig blijft hangen. ik hoef dan altijd alleen de pagina maar de F5en en dat is eenmalig en dan doet alles het weerIk heb het recht om te bepalen!![]()
Dit heb ik de hele week al. Of dat sommige posts niet een doorkomen...
Oh dat is raarquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja precies, dat herken ik wel. lijkt dan een time out te komen waardoor hij blijft hangen zegmaar. mischien je wifi verbinding even niet zo lekker ofzo?quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[ afbeelding ]
want hier is het dan vaak 1x refreshen en dan is al het euvel verholpenIk heb het recht om te bepalen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: