Ik ben een liefhebber, gaat ook alleen om 00:00 de lucht in, doe niemand kwaadquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vind dat jij gelijk hebt
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
maar die is nog wel een stiefkwartiertje bezig met die notificaties denk ik
Zoon ook enorme liefhebber. Ik gun het jouquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben een liefhebber, gaat ook alleen om 00:00 de lucht in, doe niemand kwaad
Echt heel vetquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb nog een mooi rekje staan. Prof rek met 3 5"buizen(3 recht, of 3 in waaiervorm)
Als je hier had gewoond had ik het voor je zoon gedaanquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zoon ook enorme liefhebber. Ik gun het jou
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als je hier had gewoond had ik het voor je zoon gedaan
Heb wat noodsignaalpijlen (gaan 300meter hoog en branden 1 minuut) en nog wat over van vorig jaarquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Slim.bezig lekker ding
Sorry pik.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:33 schreef mario390 het volgende:
jullie conjos moeten me echt niet 20
KKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEER
ROEPEEEEEEEEN![]()
![]()
IK KREG DE 20 GROENEN DINGEN RECHTS
NIET WEG
Maar stoor waarom.laat jij.mij hier zolang alleenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb wat noodsignaalpijlen (gaan 300meter hoog en branden 1 minuut) en nog wat over van vorig jaarMaar leef me volgend jaar wel uit. Anders wordt het kerstvakantie en O&N 21/22 in Duitsland
![]()
Als het NIET mag, gun ik het niemand.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zoon ook enorme liefhebber. Ik gun het jou
waarquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
weet je wat ik nou wel zo mooi vind.
mario komt binnen in het warten auf mario topic
Ik respecteer je meningquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als het NIET mag, gun ik het niemand.
Ik wil.jou graag meeten hoorquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
Dus voor iedereen uit Brabant die mij wil meeten, dit is je kans
Hey maatje.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ben ook weer terug bij da tweekaz![]()
Hey vriend
Ja echt zuur. Shells vallen gewoon onder de vuurwapenwet... Grote problemen dan... Volgend jaar misschienquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Echt heel vet![]()
Maar ik durf dat risico niet aan![]()
Als ze me pakken met P2 kom ik niet op de radar, met shells wel
Askimquote:
ben ik verdorie wel blij dat ik dat er niet heb ingetyptquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:40 schreef Maanvis het volgende:
behalve als er HaagsGod staat dan word ik een dolle stier
quote:
Ik ben zo enorm druk op het moment. Ik reageer af en toe op wat vuurwerktopics, maar voor de rest enorm druk. Heb alleen in het weekend tijd voor DTS en soms ook niet...quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Maar stoor waarom.laat jij.mij hier zolang alleen![]()
Birtanem.quote:
Staat in de balk bovenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ben ik verdorie wel blij dat ik dat er niet heb ingetypt
Sorry schatjequote:Op vrijdag 27 november 2020 22:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Maar stoor waarom.laat jij.mij hier zolang alleen![]()
Ik.vergeef je deze xquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben zo enorm druk op het moment. Ik reageer af en toe op wat vuurwerktopics, maar voor de rest enorm druk. Heb alleen in het weekend tijd voor DTS en soms ook niet...
nee dat niet maar ik moet goede kopquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:mario nog druk met groene dingen?
Dat is morgen al,thanks for the remider.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:40 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Heb je een kaartje gekocht voor Qlimax?
eh welke balk?quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Staat in de balk boven
Sowieso is het de minst originele TT in DTS. Ik vind dat dat tot puntenaftrek moet leiden.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ben ik verdorie wel blij dat ik dat er niet heb ingetypt
netjes kerel!quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat niet maar ik moet goede kop
kregen ben helemal dumin moment ben
geloof ik 4 uren geslapen
Doe je even rustug aan danquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat niet maar ik moet goede kop
kregen ben helemal dumin moment ben
geloof ik 4 uren geslapen
mja boeit diegene die het intypt waarschijnlijk toch geen reetquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowieso is het de minst originele TT in DTS. Ik vind dat dat tot puntenaftrek moet leiden.
Die lopende baljquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik wil.jou graag meeten hoor
Ga morgenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja echt zuur. Shells vallen gewoon onder de vuurwapenwet... Grote problemen dan... Volgend jaar misschien![]()
Dit jaar even wat minder.
Ben je nog naar Baarle geweest?
Ik kan morgen nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is morgen al,thanks for the remider.
Je komt langs mijquote:
Neequote:
Het is vaker geprobeerd, maar op de eoa manier komt het er nooit vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |