quote:
oh ik meende dat jacq en kree en sbe plannen maakten voor volgend jaar zomer oidquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat verhaal hoor ik al drie jaar, die komt er niet
Iets onder utrechtquote:
daar heb ik de FOK! stok ooit opgehaaldquote:
Staat in de bolk bovenquote:
Dit is corectquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh ik meende dat jacq en kree en sbe plannen maakten voor volgend jaar zomer oid
ja precies zoiets was hetquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Corona he dus verklote de dts meet
Mijn printer is stuk, dus ik ga naar Lootsquote:
Hadden mega goede opties uitgewerktquote:
nou die ideetjes hoeven niet weggegooit te worden natuurlijk. komt vast wel goedquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hadden mega goede opties uitgewerkt
Ik post hier vanaf zomer 2018, meerdere kansen geweest maar uiteindelijk wou niemandquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh ik meende dat jacq en kree en sbe plannen maakten voor volgend jaar zomer oid
Dat magquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kom alleen op meets als er veel bier gedronken mag worden trouwens.
quote:
Loots is duur! Huh? Je ging toch naar BE?quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn printer is stuk, dus ik ga naar Loots![]()
Luypears heb ik nu laten lopen maar haal Funke uit Duitsland
Appelscha?quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daar heb ik de FOK! stok ooit opgehaald
Klopt staat op mijn pc opgeslagenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou die ideetjes hoeven niet weggegooit te worden natuurlijk. komt vast wel goed
Nu best leukeaanmeldingen van usersquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik post hier vanaf zomer 2018, meerdere kansen geweest maar uiteindelijk wou niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |