SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij bent de mariofluisteraarquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:05 schreef Dotteke het volgende:
I
[..]
k begrijp hem vaak wel. Maar ik lees hem al een paar jaartjes.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Wat moet je van hem?quote:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Mach mich verrückt!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja mutti halloooo
ich will gerne @:mario390 sprechen genau oder![]()
Wort umhoch, mein neger!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Iedereen aan de steenkolenduits![]()
![]()
Ik vind het ook altijd redelijk ongemakkelijk als in Duitsland aan de kassa sta, ik zeg dan meestal maar nietsquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Iedereen aan de steenkolenduits~FEYENOORD~
Met schakel kan je dus geen afspraken makenquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd redelijk ongemakkelijk als in Duitsland aan de kassa sta, ik zeg dan meestal maar niets![]()
![]()
Nog niet hoor maar nu wel aangooien die hap.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:10 schreef ToT het volgende:
En weer niemand die me waarschuwt dat The Voice al begonnen is?![]()
hahahaha klopt welquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met schakel kan je dus geen afspraken maken
Engels?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd redelijk ongemakkelijk als in Duitsland aan de kassa sta, ik zeg dan meestal maar nietsUw ADH vitamine Worst
ZZe hadden samen een afspraak gemaakt kwam van schakel uit trouwens. Mario houdt zich er netjes aan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We maken toch geen bolkafspaken hé?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Alleen hallo, danke en tschüsquote:~FEYENOORD~
Whehe!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nog niet hoor maar nu wel aangooien die hap.
Ja het staat hier al op pauze, maar mevrouw ToT en ik zijn beiden nog aan het chatten met familieleden.![]()
![]()
Der schaltet nicht @Schakeltopiaquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met schakel kan je dus geen afspraken maken![]()
Ik probeer wel altijd beetje m'n Duits te oefenen als ik daar benUw ADH vitamine Worst
Begint echt netquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:10 schreef ToT het volgende:
En weer niemand die me waarschuwt dat The Voice al begonnen is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
TTis niet netjes.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik probeer het eigenlijk altijd in het Duits als ik een langer verhaal wil vertellen.quote:
Praat gewoon vreselijk plat Drents/Twents met een Duits accent en dan begrijpen ze het meestal wel
~FEYENOORD~
en dan hier klagen dat we je niet waarschuwen hčquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja het staat hier al op pauze, maar mevrouw ToT en ik zijn beiden nog aan het chatten met familieleden.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:13 schreef Schakeltopia het volgende:
er heeft 0 wijziging plaatsgevonden in de score van mij of mario![]()
![]()
![]()
![]()
De eerst begint te zingen @ToTWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee ik probeer het eigenlijk altijd in het Duits als ik een langer verhaal wil vertellen.
Praat gewoon vreselijk plat Drents/Twents met een Duits accent en dan begrijpen ze het meestal wel
Uw ADH vitamine Worst
Vorspiel ist immer gebolkquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dan zag ik net blijkbaar ff een voorstukje.![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en dan hier klagen dat we je niet waarschuwen hčJa nee ik zette het net aan en zag dat ene mokkel al naar het podium lopen, en het was eigenlijk al tijd.
![]()
![]()
Vast wel iemandquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
laten jullie even weten als mario er is?![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
In de grensstreek hier kan dat primaquote:
~FEYENOORD~
ze heeft al in musicals gezongenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Prinses amalia gaat mee doen aan de voice?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]Ja nee dat hoef ik dan ook weer niet te weten he!
![]()
![]()
![]()
Kijk je nog niet dan?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]Ja nee dat hoef ik dan ook weer niet te weten he!
Hey woudequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
dat begrijp ik, mario bedoel ik natuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ikke niet.
Goodbye Barcelona ...
Last night I dreamt you were a glass of Rioja ....
Niet laten vallen hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hallo DTS!![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hoi Grrrrrrrrrquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
EEuhhh. Euhhhquote:
Ik vier het begin van het weekend even met een straffe pint en een bolk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
uitstekende zaak meneerquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vier het begin van het weekend even met een straffe pint en een bolk.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vier het begin van het weekend even met een straffe pint en een bolk.![]()
![]()
En ik ben weer de bolk 🍺proostquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vier het begin van het weekend even met een straffe pint en een bolk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij kan het hebbenquote:
Ik zit even te bedenken wat ik ga doen als ik nog 1 keer een haagsgod TT zie..
Een kitten platstampen is zielig voor die kitten...Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Van jou altijd 🙊quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn internet penis is groter dan de echtequote:~FEYENOORD~
Dan moet je bij degene die dat doet een pakje salami open in de koelkast gaan leggen. Dan gaat die lucht overal in zitten!~quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:23 schreef Maanvis het volgende:
Een kitten platstampen is zielig voor die kitten..."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bij mij net andersomAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Zo'n dikke USB 3.2 e-penis!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn internet penis is groter dan de echte
Goed idee. maar dan doe ik liever wat garnalen laten rotten in zijn spauwmuur?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet je bij degene die dat doet een pakje salami open in de koelkast gaan leggen. Dan gaat die lucht overal in zitten!~Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik weet dit omdat ik dat vandaag gedaan heb trouwensquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet je bij degene die dat doet een pakje salami open in de koelkast gaan leggen. Dan gaat die lucht overal in zitten!~
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn internet penis is groter dan de echte
Psst ... spouwmuurquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goed idee. maar dan doe ik liever wat garnalen laten rotten in zijn spauwmuur?![]()
Op #anoniem gaanquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:23 schreef Maanvis het volgende:
Een kitten platstampen is zielig voor die kitten...Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet dit omdat ik dat vandaag gedaan heb trouwens![]()
![]()
Je houdt me kort, goedzoquote:
DTS heeft mijn tikgeit verpest.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Vind dat zo stinken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet dit omdat ik dat vandaag gedaan heb trouwensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meuren als de ziekte nu...quote:
Maar weer eens de bevestiging dat je 's ochtends met je slaapkop geen brood moet smeren maar dat gewoon doet voor je naar je iepert gaat."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja, vertel mij watquote:![]()
Maar het smaakt wel lekker
Ben er geen liefhebber van. Je ruikt er ook zo van uit je mond.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat![]()
Maar het smaakt wel lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je houdt me kort, goedzo
DTS heeft mijn tikgeit verpest.:"Owwwww! Heb jij een geit?? Mag ie komen spelen? TJILP!"
:"Ruimte genoeg in de wei hoor dus we kunnen afstand houden! Mooooooooooo!"
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je houdt me kort, goedzo
DTS heeft mijn tikgeit verpest.![]()
![]()
Ik heb toch de hele dag met bouwmannen gewerkt, die kunnen dat wel hebbenquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er geen liefhebber van. Je ruikt er ook zo van uit je mond.
Gelukkig maar 😉quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb toch de hele dag met bouwmannen gewerkt, die kunnen dat wel hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij was al 48 uur op en is net gaan slapen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:34 schreef Schakeltopia het volgende:
die zit dus nu net in zijn rem-slaap![]()
[ afbeelding ]
Ninja editquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:34 schreef maily het volgende:
@:mario390 bist du beinah wach? Ich frage das fur ein Freund![]()
Oehquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:34 schreef Schakeltopia het volgende:
die zit dus nu net in zijn rem-slaap![]()
[ afbeelding ]![]()
🤣quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:34 schreef maily het volgende:
@:mario390 bist du beinah wach? Ich frage das fur ein FreundWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee geen 48 uur toch. Denk dat schakel langer wakker is dan Mario.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij was al 48 uur op en is net gaan slapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
maar jullie moeten dan wel even snel erover bolken
anders moet ik straks 10 posts achter elkaar plakken om mijzelf te bolken
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:37 schreef maily het volgende:
@:Mario390
Nachten heb ik hier gewacht tot jij weer komen zou
quote:
Ligt het aan mij of staat de beeldverhouding bij Anouk verkeerd?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Beste bolkbeesten!quote:
Mijn tikgeit heeft wel echt hulp nodig, hij is helemaal verlept door DTSquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Owwwww! Heb jij een geit?? Mag ie komen spelen? TJILP!"
. Dus hopelijk kan ie bij jullie komen uitrusten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
wat mis ik? welke anouk?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:39 schreef HiDiHo het volgende:
Ligt het aan mij of staat de beeldverhouding bij Anouk verkeerd?
Die zit daar niet echt. Maar via een schermquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:39 schreef HiDiHo het volgende:
Ligt het aan mij of staat de beeldverhouding bij Anouk verkeerd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Anouk is viritueelquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:39 schreef HiDiHo het volgende:
Ligt het aan mij of staat de beeldverhouding bij Anouk verkeerd?![]()
Anouk bij the voice zit er op afstand op beeldscherm maar ze ziet er veel te dun uitquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ThThe voicequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die is altijd zwanger toch?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Anouk bij the voice zit er op afstand op beeldscherm maar ze ziet er veel te dun uit![]()
aah op die fiets!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Anouk bij the voice zit er op afstand op beeldscherm maar ze ziet er veel te dun uit
ZZe is zo afgevallenquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Anouk bij the voice zit er op afstand op beeldscherm maar ze ziet er veel te dun uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mijn tikgeit heeft wel echt hulp nodig, hij is helemaal verlept door DTS. Dus hopelijk kan ie bij jullie komen uitrusten.
:"Ja hoor! Wij helpen graag bolkbeesten om tot rust te komen! Mooooooooo!"
:"We maken van Bolke (
) zijn drinkbak een bubbelbad en van het verwarmingshok in de stal een sauna! TJILP!"
It's funny because it's true!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ze hebben het scherm 90 graden gekanteld maar heeft een HD webcam ofzo..iig verkeerde verhoudingAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Anderhalve vlaai afstandquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Owwwww! Heb jij een geit?? Mag ie komen spelen? TJILP!"
Uw ADH vitamine Worst
Dat vindt ie vast heerlijk!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Ja hoor! Wij helpen graag bolkbeesten om tot rust te komen! Mooooooooo!"
:"We maken van Bolke (
) zijn drinkbak een bubbelbad en van het verwarmingshok in de stal een sauna! TJILP!"
Dan moeten we @maily wel effe een straatverbod in de wei geven anders leeft de tikgeit constant in angst en komt ie niet tot rust
Een gedicht over Maanvis
Ja het ziet er vreemd uitquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
Ze hebben het scherm 90 graden gekanteld maar heeft een HD webcam ofzo..iig verkeerde verhoudingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lekker man!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:42 schreef Moonlight het volgende:
Ik ga morgen mijn nieuwe fiets ophalen (wel tweedehands maar toch)
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat vindt ie vast heerlijk!
Dan moeten we @:maily wel effe een straatverbod in de wei geven anders leeft de tikgeit constant in angst en komt ie niet tot rust
is ze aangekomen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:39 schreef HiDiHo het volgende:
Ligt het aan mij of staat de beeldverhouding bij Anouk verkeerd?![]()
![]()
Pas maar op! Ik stuur de bolkbok op je af!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat vindt ie vast heerlijk!
Dan moeten we @:maily wel effe een straatverbod in de wei geven anders leeft de tikgeit constant in angst en komt ie niet tot rust![]()
![]()
Afgevallen toch tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die mag ook komen hoor. Beetje leven in de brouwerij in die wei.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
Pas maar op! Ik stuur de bolkbok op je af!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
alweer, lijkt wel een legbatterij
Is niet zwangerquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
alweer?, lijkt wel een legbatterijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat noemen wij niet raar, dat noemen wij bijzonder @luizenmoederquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat ziet er inderdaad raar uit![]()
je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:46 schreef maily het volgende:
[..]
Dat noemen wij niet raar, dat noemen wij bijzonder @:luizenmoeder
Doe maar de bokbierbokquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die mag ook komen hoor. Beetje leven in de brouwerij in die wei.Uw ADH vitamine Worst
@Moonlight bbf
Gaat idd iets mis met de beeldverhouding.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat ziet er inderdaad raar uit
Vroegah toen je net breedbeeld had maar de uitzendingen nog grotendeels in 4:3 waren werden die beelden vaak automatisch door de tv in de breedte opgerekt. Dan hadden alle voetballers ineens het postuur van Diego Maradona
Dit jaar ook geen bokbier dag gehadquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JJa raar beeld vond ik dat toen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaat idd iets mis met de beeldverhouding.
Vroegah toen je net breedbeeld had maar de uitzendingen nog grotendeels in 4:3 waren werden die beelden vaak automatisch door de tv in de breedte opgerekt. Dan hadden alle voetballers ineens het postuur van Diego MaradonaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed zo mopquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:42 schreef Moonlight het volgende:
Ik ga morgen mijn nieuwe fiets ophalen (wel tweedehands maar toch)
quote::"Bwahaha! Die mag nooit zelluf rijden! TJILP!"
Vertelquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:50 schreef maily het volgende:
[..]
Oh girl, you've missed a whole lot of smeuīgheidFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Was echt geen porum, maar vrijwel alle tv's deden dat standaard toen, en dat kon je wel uitzetten maar dat deed dan weer bijna niemand.quote:
Ik ergerde me er echt altijd groen en geel aan.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
Pas maar op! Ik stuur de bolkbok op je af!
Een gedicht over Maanvis
Ja, geen gezicht en je was een groot deel van je beeld kwijt, net alsof je door een brievenbus zat te gluren grrquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vroegah toen je net breedbeeld had maar de uitzendingen nog grotendeels in 4:3 waren werden die beelden vaak automatisch door de tv in de breedte opgerekt. Dan hadden alle voetballers ineens het postuur van Diego Maradona![]()
quote:
Ja ergerde mij er ook aan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was echt geen porum, maar vrijwel alle tv's deden dat standaard toen, en dat kon je wel uitzetten maar dat deed dan weer bijna niemand.
Ik ergerde me er echt altijd groen en geel aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze filmen dat scherm dan ook nog van ze zijkant waardoor ze nog smaller lijktquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vroegah toen je net breedbeeld had maar de uitzendingen nog grotendeels in 4:3 waren werden die beelden vaak automatisch door de tv in de breedte opgerekt. Dan hadden alle voetballers ineens het postuur van Diego MaradonaAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Hey Enginequote:
Goede track om binnen te komenquote:
Hey Dotquote:
Volgend jaar beter, het is niet andersquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit jaar ook geen bokbier dag gehadUw ADH vitamine Worst
Heb wel m'n eigen bokbierdag gehadquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit jaar ook geen bokbier dag gehad
Uw ADH vitamine Worst
quote:
Oh ja! Ladies Night once morequote:Op vrijdag 27 november 2020 20:51 schreef Schakeltopia het volgende:
oh gut de dames gaan weer los hoor
@ieniminimuis @Soury @Dotteke @DJMO
@Jippie @Jaquelinehasselbaink @jerney![]()
HHeb er ook geen moeite mee hoorquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgend jaar beter, het is niet andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er toch ook weer de nodige gedronken deze herfst ja. Maar ben er nu wel weer klaar mee tot volgend jaarquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb wel m'n eigen bokbierdag gehad
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
Oh ja! Ladies Night once more
@:Ieniminimuis @:Soury @:Dotteke @:DJMO
@:Jippie @:Jaquelinehasselbaink @:jerney![]()
![]()
![]()
dus eigenlijk wacht ik voor jan met korte achternaam op mario
Meldquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
Oh ja! Ladies Night once more
@:Ieniminimuis @:Soury @:Dotteke @:DJMO
@:Jippie @:Jaquelinehasselbaink @:jerneyFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat is het enige biertje wat ik lekker vind. Maar heb er dit jaar geen 1 gehad.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb er toch ook weer de nodige gedronken deze herfst ja. Maar ben er nu wel weer klaar mee tot volgend jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijd voor de lentebokken heb er nu al genoeg van die donkere dagenquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb er toch ook weer de nodige gedronken deze herfst ja. Maar ben er nu wel weer klaar mee tot volgend jaarUw ADH vitamine Worst
Oh ja, en komende lente de zoektocht naar een goede lentebock voortzetten. Die vind ik meestal matig maar dit jaar had ik wel een keer een echt lekkere."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Anouk.zit via scherm?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja dat vind ik ook het nare aan deze tijd.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tijd voor de lentebokken heb er nu al genoeg van die donkere dagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja lui wijfquote:
Hoe is t met jou r_woudequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gaat wel goed, beetje moequote:Op vrijdag 27 november 2020 20:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe is t met jou r_woude~FEYENOORD~
En pas over 3,5 week is de kortste dag. Dus over 7 weken zitten we weer ongeveer op het niveau wat het nu isquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tijd voor de lentebokken heb er nu al genoeg van die donkere dagen![]()
En met jou?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe is t met jou r_woude~FEYENOORD~
Lekker chillen dan nuquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lente bok nooit gehad. Maar ben ook niet zo bier drinker.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh ja, en komende lente de zoektocht naar een goede lentebock voortzetten. Die vind ik meestal matig maar dit jaar had ik wel een keer een echt lekkere.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh ja, en komende lente de zoektocht naar een goede lentebock voortzetten. Die vind ik meestal matig maar dit jaar had ik wel een keer een echt lekkere.
Paasij vind ik heel lekkerUw ADH vitamine Worst
Kameraadquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Goed ook best moequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Effe kijken of ik 'm terug kan vinden in Untappd.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welke?
Paasij vind ik heel lekker"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Over 4 maande weer lentequote:Op vrijdag 27 november 2020 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En pas over 3,5 week is de kortste dag. Dus over 7 weken zitten we weer ongeveer op het niveau wat het nu is
Nja es noch nicht so spät he?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dus eigenlijk wacht ik voor jan met korte achternaam op mario![]()
Bedankt voor de motivatie..quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En pas over 3,5 week is de kortste dag. Dus over 7 weken zitten we weer ongeveer op het niveau wat het nu is
Uw ADH vitamine Worst
Bolk opquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Effe kijken of ik 'm terug kan vinden in Untappd.![]()
![]()
Hey lief bolkje 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heb ook vrij weekendquote:
Jaquote:![]()
Rustige week gehad. Zin in het weekend.
Met jou?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Bleib wach! Und bolk der Mario!quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ich will noch nicht gehen, ich will noch ein bischen tanzen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Nicequote:Op vrijdag 27 november 2020 21:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja heb ook vrij weekend
~FEYENOORD~
?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Rustige week gehad. Zin in het weekend met jou![]()
Mooiquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Rustige week gehad. Zin in het weekend.
Met jou?![]()
Drukke week gehad, zin in het weekend
~FEYENOORD~
quote:![]()
Probeer je me nu te versieren?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Een maat van me gooit elk jaar op de langste dag een opmerking in de appgroep over dat we 'nu weer op weg gaan naar de winter en we nog maar een dikke 2 maanden van herfst verwijderd zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bedankt voor de motivatie..![]()
Even die lentebokjes opgezocht, blijkbaar was ik ook erg te spreken over Paasij en over de Jopen Lentebier."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Begrijpelijk danquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Drukke week gehad, zin in het weekend
Nimmer!!!quote:
heeft astma dus mag geen corona oplopenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ho, glas leeg."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Thnx voor infoquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heeft astma dus mag geen corona oplopenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja die van Jopen is ook goedquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een maat van me gooit elk jaar op de langste dag een opmerking in de appgroep over dat we 'nu weer op weg gaan naar de winter en we nog maar een dikke 2 maanden van herfst verwijderd zijn.![]()
Even die lentebokjes opgezocht, blijkbaar was ik ook erg te spreken over Paasij en over de Jopen Lentebier.Zijn beiden niet van dat mierzoete zoals de grote merken brouwen
Uw ADH vitamine Worst
Ja maar wist nog niet waarom.schattiequote:Op vrijdag 27 november 2020 21:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat ze via scherm zatFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nu al weer zin anquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die van Jopen is ook goedZijn beiden niet van dat mierzoete zoals de grote merken brouwen
Van bier wordt je ern klierFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat ligt aan de persoonquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Van bier wordt je ern klier
Waarom roep je mario steeds?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Truequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nou omdat als ik weet dat hij er is, ik vrij uit kan bolkenquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Waarom roep je mario steeds?
Ja je had afspraak gemaakt tochquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou omdat als ik weet dat hij er is, ik vrij uit kan bolken
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou omdat als ik weet dat hij er is, ik vrij uit kan bolkenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:17 schreef Schakeltopia het volgende:
althans na 22:00 is het sowieso game on natuurlijkEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik help je even
Maak gewoon geen afspraken joh speel lekker t spelquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:17 schreef Schakeltopia het volgende:
althans na 22:00 is het sowieso game on natuurlijkFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja precies, we staan nog hetzelfde als vanmiddagquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja je had afspraak gemaakt toch
kwa score zegmaar
zo konden we beiden even los van het speelveld komen, want we werden er ingezogen en dan durf je amper even te gaan pissen omdat je bang bent dat een ander punten scoort.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja precies, we staan nog hetzelfde als vanmiddag
kwa score zegmaarEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Maar gewoon spel spelen afspraken maken is niet slimquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja precies, we staan nog hetzelfde als vanmiddag
kwa score zegmaarFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
puur voor mij is het nadelig, ieder ander heeft voordeelquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Maar gewoon spel spelen afspraken maken is niet slim
zal het dan ook geen tweede keer aangaan
quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Daarom gewoon lekket spel spelenquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
puur voor mij is het nadelig, ieder ander heeft voordeel
Mario.moet ook alleen spelenbgewoonFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Iedereen moet gewoon lekker bolken. Goed voor de geest.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mario.moet ook alleen spelenbgewoon"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik stel een eigen topic voorquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mario.moet ook alleen spelenbgewoon
achja, ik dacht er mario een plezier mee te doen, en dat zal vast ook wel. en indirect mijzelf ook.
omdat ik de angel voor hem ben, en hij voor mij. achjaa
bolkAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
BBollekquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
zo screenshotjes gemaakt van de scorelijst
let's play some bolk![]()
LAPOOOOOOOOEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: