Volgend jaar beter, het is niet andersquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit jaar ook geen bokbier dag gehad
Heb wel m'n eigen bokbierdag gehadquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit jaar ook geen bokbier dag gehad
quote:
Oh ja! Ladies Night once morequote:Op vrijdag 27 november 2020 20:51 schreef Schakeltopia het volgende:
oh gut de dames gaan weer los hoor
Heb er ook geen moeite mee hoorquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgend jaar beter, het is niet anders
Ik heb er toch ook weer de nodige gedronken deze herfst ja. Maar ben er nu wel weer klaar mee tot volgend jaarquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb wel m'n eigen bokbierdag gehad
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
Oh ja! Ladies Night once more
@:Ieniminimuis @:Soury @:Dotteke @:DJMO
@:Jippie @:Jaquelinehasselbaink @:jerney
Meldquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
Oh ja! Ladies Night once more
@:Ieniminimuis @:Soury @:Dotteke @:DJMO
@:Jippie @:Jaquelinehasselbaink @:jerney
Dat is het enige biertje wat ik lekker vind. Maar heb er dit jaar geen 1 gehad.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb er toch ook weer de nodige gedronken deze herfst ja. Maar ben er nu wel weer klaar mee tot volgend jaar
Tijd voor de lentebokken heb er nu al genoeg van die donkere dagenquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb er toch ook weer de nodige gedronken deze herfst ja. Maar ben er nu wel weer klaar mee tot volgend jaar
Ja dat vind ik ook het nare aan deze tijd.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tijd voor de lentebokken heb er nu al genoeg van die donkere dagen
ja lui wijfquote:
Hoe is t met jou r_woudequote:
Gaat wel goed, beetje moequote:Op vrijdag 27 november 2020 20:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe is t met jou r_woude
En pas over 3,5 week is de kortste dag. Dus over 7 weken zitten we weer ongeveer op het niveau wat het nu isquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tijd voor de lentebokken heb er nu al genoeg van die donkere dagen
En met jou?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoe is t met jou r_woude
Lekker chillen dan nuquote:
Lente bok nooit gehad. Maar ben ook niet zo bier drinker.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh ja, en komende lente de zoektocht naar een goede lentebock voortzetten. Die vind ik meestal matig maar dit jaar had ik wel een keer een echt lekkere.
Welke?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh ja, en komende lente de zoektocht naar een goede lentebock voortzetten. Die vind ik meestal matig maar dit jaar had ik wel een keer een echt lekkere.
Kameraadquote:
Goed ook best moequote:
Effe kijken of ik 'm terug kan vinden in Untappd.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welke?
Paasij vind ik heel lekker
Over 4 maande weer lentequote:Op vrijdag 27 november 2020 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En pas over 3,5 week is de kortste dag. Dus over 7 weken zitten we weer ongeveer op het niveau wat het nu is![]()
Nja es noch nicht so spät he?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dus eigenlijk wacht ik voor jan met korte achternaam op mario
Bedankt voor de motivatie..quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En pas over 3,5 week is de kortste dag. Dus over 7 weken zitten we weer ongeveer op het niveau wat het nu is![]()
Bolk opquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Effe kijken of ik 'm terug kan vinden in Untappd.
Hey lief bolkje 😛quote:
Ja heb ook vrij weekendquote:
Jaquote:
Bleib wach! Und bolk der Mario!quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ich will noch nicht gehen, ich will noch ein bischen tanzen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 27 november 2020 21:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja heb ook vrij weekend
?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Rustige week gehad. Zin in het weekend met jou
Mooiquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Rustige week gehad. Zin in het weekend.
Met jou?
quote:
Een maat van me gooit elk jaar op de langste dag een opmerking in de appgroep over dat we 'nu weer op weg gaan naar de winter en we nog maar een dikke 2 maanden van herfst verwijderd zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bedankt voor de motivatie..
Begrijpelijk danquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Drukke week gehad, zin in het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |