Goed ook best moequote:
Effe kijken of ik 'm terug kan vinden in Untappd.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welke?
Paasij vind ik heel lekker
Over 4 maande weer lentequote:Op vrijdag 27 november 2020 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En pas over 3,5 week is de kortste dag. Dus over 7 weken zitten we weer ongeveer op het niveau wat het nu is![]()
Nja es noch nicht so spät he?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dus eigenlijk wacht ik voor jan met korte achternaam op mario
Bedankt voor de motivatie..quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En pas over 3,5 week is de kortste dag. Dus over 7 weken zitten we weer ongeveer op het niveau wat het nu is![]()
Bolk opquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Effe kijken of ik 'm terug kan vinden in Untappd.
Hey lief bolkje 😛quote:
Ja heb ook vrij weekendquote:
Jaquote:
Bleib wach! Und bolk der Mario!quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ich will noch nicht gehen, ich will noch ein bischen tanzen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 27 november 2020 21:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja heb ook vrij weekend
?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Rustige week gehad. Zin in het weekend met jou
Mooiquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Rustige week gehad. Zin in het weekend.
Met jou?
quote:
Een maat van me gooit elk jaar op de langste dag een opmerking in de appgroep over dat we 'nu weer op weg gaan naar de winter en we nog maar een dikke 2 maanden van herfst verwijderd zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bedankt voor de motivatie..
Begrijpelijk danquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Drukke week gehad, zin in het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |