quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:37 schreef maily het volgende:
@:Mario390
Nachten heb ik hier gewacht tot jij weer komen zou
quote:
Beste bolkbeesten!quote:
Mijn tikgeit heeft wel echt hulp nodig, hij is helemaal verlept door DTSquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Owwwww! Heb jij een geit?? Mag ie komen spelen? TJILP!"
:"Ruimte genoeg in de wei hoor dus we kunnen afstand houden! Mooooooooooo!"
wat mis ik? welke anouk?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:39 schreef HiDiHo het volgende:
Ligt het aan mij of staat de beeldverhouding bij Anouk verkeerd?
ie zit daar niet echt. Maar via een schermquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:39 schreef HiDiHo het volgende:
Anouk is viritueelquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:39 schreef HiDiHo het volgende:
Anouk bij the voice zit er op afstand op beeldscherm maar ze ziet er veel te dun uitquote:
The voicequote:
Die is altijd zwanger toch?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Anouk bij the voice zit er op afstand op beeldscherm maar ze ziet er veel te dun uit
aah op die fiets!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Anouk bij the voice zit er op afstand op beeldscherm maar ze ziet er veel te dun uit
Ze is zo afgevallenquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mijn tikgeit heeft wel echt hulp nodig, hij is helemaal verlept door DTS. Dus hopelijk kan ie bij jullie komen uitrusten.
It's funny because it's true!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |