Anderhalve vlaai afstandquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Owwwww! Heb jij een geit?? Mag ie komen spelen? TJILP!"
:"Ruimte genoeg in de wei hoor dus we kunnen afstand houden! Mooooooooooo!"
Dat vindt ie vast heerlijk!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Ja hoor! Wij helpen graag bolkbeesten om tot rust te komen! Mooooooooo!"
:"We maken van Bolke (
) zijn drinkbak een bubbelbad en van het verwarmingshok in de stal een sauna! TJILP!"
Ja het ziet er vreemd uitquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
Ze hebben het scherm 90 graden gekanteld maar heeft een HD webcam ofzo..iig verkeerde verhouding
lekker man!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:42 schreef Moonlight het volgende:
Ik ga morgen mijn nieuwe fiets ophalen (wel tweedehands maar toch)
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat vindt ie vast heerlijk!
Dan moeten we @:maily wel effe een straatverbod in de wei geven anders leeft de tikgeit constant in angst en komt ie niet tot rust
is ze aangekomen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:39 schreef HiDiHo het volgende:
Ligt het aan mij of staat de beeldverhouding bij Anouk verkeerd?
Pas maar op! Ik stuur de bolkbok op je af!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat vindt ie vast heerlijk!
Dan moeten we @:maily wel effe een straatverbod in de wei geven anders leeft de tikgeit constant in angst en komt ie niet tot rust
Afgevallen toch tochquote:
Die mag ook komen hoor. Beetje leven in de brouwerij in die wei.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
Pas maar op! Ik stuur de bolkbok op je af!
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
alweer, lijkt wel een legbatterij
Is niet zwangerquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
alweer?, lijkt wel een legbatterij
Dat noemen wij niet raar, dat noemen wij bijzonder @luizenmoederquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat ziet er inderdaad raar uit
je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:46 schreef maily het volgende:
[..]
Dat noemen wij niet raar, dat noemen wij bijzonder @:luizenmoeder
Doe maar de bokbierbokquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die mag ook komen hoor. Beetje leven in de brouwerij in die wei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |