Anderhalve vlaai afstandquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Owwwww! Heb jij een geit?? Mag ie komen spelen? TJILP!"
:"Ruimte genoeg in de wei hoor dus we kunnen afstand houden! Mooooooooooo!"
Dat vindt ie vast heerlijk!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Ja hoor! Wij helpen graag bolkbeesten om tot rust te komen! Mooooooooo!"
:"We maken van Bolke (
) zijn drinkbak een bubbelbad en van het verwarmingshok in de stal een sauna! TJILP!"
Ja het ziet er vreemd uitquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
Ze hebben het scherm 90 graden gekanteld maar heeft een HD webcam ofzo..iig verkeerde verhouding
lekker man!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:42 schreef Moonlight het volgende:
Ik ga morgen mijn nieuwe fiets ophalen (wel tweedehands maar toch)
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat vindt ie vast heerlijk!
Dan moeten we @:maily wel effe een straatverbod in de wei geven anders leeft de tikgeit constant in angst en komt ie niet tot rust
is ze aangekomen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:39 schreef HiDiHo het volgende:
Ligt het aan mij of staat de beeldverhouding bij Anouk verkeerd?
Pas maar op! Ik stuur de bolkbok op je af!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat vindt ie vast heerlijk!
Dan moeten we @:maily wel effe een straatverbod in de wei geven anders leeft de tikgeit constant in angst en komt ie niet tot rust
Afgevallen toch tochquote:
Die mag ook komen hoor. Beetje leven in de brouwerij in die wei.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
Pas maar op! Ik stuur de bolkbok op je af!
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
alweer, lijkt wel een legbatterij
Is niet zwangerquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
alweer?, lijkt wel een legbatterij
Dat noemen wij niet raar, dat noemen wij bijzonder @luizenmoederquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat ziet er inderdaad raar uit
je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:46 schreef maily het volgende:
[..]
Dat noemen wij niet raar, dat noemen wij bijzonder @:luizenmoeder
Doe maar de bokbierbokquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die mag ook komen hoor. Beetje leven in de brouwerij in die wei.
Gaat idd iets mis met de beeldverhouding.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat ziet er inderdaad raar uit
Dit jaar ook geen bokbier dag gehadquote:
Ja raar beeld vond ik dat toen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaat idd iets mis met de beeldverhouding.
Vroegah toen je net breedbeeld had maar de uitzendingen nog grotendeels in 4:3 waren werden die beelden vaak automatisch door de tv in de breedte opgerekt. Dan hadden alle voetballers ineens het postuur van Diego Maradona
Goed zo mopquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:42 schreef Moonlight het volgende:
Ik ga morgen mijn nieuwe fiets ophalen (wel tweedehands maar toch)
quote:
Vertelquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:50 schreef maily het volgende:
[..]
Oh girl, you've missed a whole lot of smeuīgheid
Was echt geen porum, maar vrijwel alle tv's deden dat standaard toen, en dat kon je wel uitzetten maar dat deed dan weer bijna niemand.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
Pas maar op! Ik stuur de bolkbok op je af!
Ja, geen gezicht en je was een groot deel van je beeld kwijt, net alsof je door een brievenbus zat te gluren grrquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vroegah toen je net breedbeeld had maar de uitzendingen nog grotendeels in 4:3 waren werden die beelden vaak automatisch door de tv in de breedte opgerekt. Dan hadden alle voetballers ineens het postuur van Diego Maradona
quote:
Ja ergerde mij er ook aan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was echt geen porum, maar vrijwel alle tv's deden dat standaard toen, en dat kon je wel uitzetten maar dat deed dan weer bijna niemand.
Ik ergerde me er echt altijd groen en geel aan.
Ze filmen dat scherm dan ook nog van ze zijkant waardoor ze nog smaller lijktquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hey Enginequote:
Goede track om binnen te komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |