Bleib wach! Und bolk der Mario!quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ich will noch nicht gehen, ich will noch ein bischen tanzen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 27 november 2020 21:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja heb ook vrij weekend
?quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Rustige week gehad. Zin in het weekend met jou
Mooiquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Rustige week gehad. Zin in het weekend.
Met jou?
quote:
Een maat van me gooit elk jaar op de langste dag een opmerking in de appgroep over dat we 'nu weer op weg gaan naar de winter en we nog maar een dikke 2 maanden van herfst verwijderd zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bedankt voor de motivatie..
Begrijpelijk danquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Drukke week gehad, zin in het weekend
Nimmer!!!quote:
heeft astma dus mag geen corona oplopenquote:
Thnx voor infoquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heeft astma dus mag geen corona oplopen
Ja die van Jopen is ook goedquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een maat van me gooit elk jaar op de langste dag een opmerking in de appgroep over dat we 'nu weer op weg gaan naar de winter en we nog maar een dikke 2 maanden van herfst verwijderd zijn.![]()
Even die lentebokjes opgezocht, blijkbaar was ik ook erg te spreken over Paasij en over de Jopen Lentebier.
Ja maar wist nog niet waarom.schattiequote:Op vrijdag 27 november 2020 21:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat ze via scherm zat
Nu al weer zin anquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die van Jopen is ook goedZijn beiden niet van dat mierzoete zoals de grote merken brouwen
Dat ligt aan de persoonquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Van bier wordt je ern klier
Waarom roep je mario steeds?quote:
Truequote:
nou omdat als ik weet dat hij er is, ik vrij uit kan bolkenquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Waarom roep je mario steeds?
Ja je had afspraak gemaakt tochquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou omdat als ik weet dat hij er is, ik vrij uit kan bolken
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou omdat als ik weet dat hij er is, ik vrij uit kan bolken
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:17 schreef Schakeltopia het volgende:
althans na 22:00 is het sowieso game on natuurlijk
Maak gewoon geen afspraken joh speel lekker t spelquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:17 schreef Schakeltopia het volgende:
althans na 22:00 is het sowieso game on natuurlijk
ja precies, we staan nog hetzelfde als vanmiddagquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja je had afspraak gemaakt toch
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja precies, we staan nog hetzelfde als vanmiddag
kwa score zegmaar
Maar gewoon spel spelen afspraken maken is niet slimquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja precies, we staan nog hetzelfde als vanmiddag
kwa score zegmaar
quote:
puur voor mij is het nadelig, ieder ander heeft voordeelquote:Op vrijdag 27 november 2020 21:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Maar gewoon spel spelen afspraken maken is niet slim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |