SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij bent de mariofluisteraarquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:05 schreef Dotteke het volgende:
I
[..]
k begrijp hem vaak wel. Maar ik lees hem al een paar jaartjes.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Wat moet je van hem?quote:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Mach mich verrückt!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja mutti halloooo
ich will gerne @:mario390 sprechen genau oder![]()
Wort umhoch, mein neger!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Iedereen aan de steenkolenduits![]()
![]()
Ik vind het ook altijd redelijk ongemakkelijk als in Duitsland aan de kassa sta, ik zeg dan meestal maar nietsquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Iedereen aan de steenkolenduits~FEYENOORD~
Met schakel kan je dus geen afspraken makenquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd redelijk ongemakkelijk als in Duitsland aan de kassa sta, ik zeg dan meestal maar niets![]()
![]()
Nog niet hoor maar nu wel aangooien die hap.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:10 schreef ToT het volgende:
En weer niemand die me waarschuwt dat The Voice al begonnen is?![]()
hahahaha klopt welquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met schakel kan je dus geen afspraken maken
Engels?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd redelijk ongemakkelijk als in Duitsland aan de kassa sta, ik zeg dan meestal maar nietsUw ADH vitamine Worst
ZZe hadden samen een afspraak gemaakt kwam van schakel uit trouwens. Mario houdt zich er netjes aan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We maken toch geen bolkafspaken hé?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Alleen hallo, danke en tschüsquote:~FEYENOORD~
Whehe!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nog niet hoor maar nu wel aangooien die hap.
Ja het staat hier al op pauze, maar mevrouw ToT en ik zijn beiden nog aan het chatten met familieleden.![]()
![]()
Der schaltet nicht @Schakeltopiaquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met schakel kan je dus geen afspraken maken![]()
Ik probeer wel altijd beetje m'n Duits te oefenen als ik daar benUw ADH vitamine Worst
Begint echt netquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:10 schreef ToT het volgende:
En weer niemand die me waarschuwt dat The Voice al begonnen is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
TTis niet netjes.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik probeer het eigenlijk altijd in het Duits als ik een langer verhaal wil vertellen.quote:
Praat gewoon vreselijk plat Drents/Twents met een Duits accent en dan begrijpen ze het meestal wel
~FEYENOORD~
en dan hier klagen dat we je niet waarschuwen hčquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja het staat hier al op pauze, maar mevrouw ToT en ik zijn beiden nog aan het chatten met familieleden.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:13 schreef Schakeltopia het volgende:
er heeft 0 wijziging plaatsgevonden in de score van mij of mario![]()
![]()
![]()
![]()
De eerst begint te zingen @ToTWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee ik probeer het eigenlijk altijd in het Duits als ik een langer verhaal wil vertellen.
Praat gewoon vreselijk plat Drents/Twents met een Duits accent en dan begrijpen ze het meestal wel
Uw ADH vitamine Worst
Vorspiel ist immer gebolkquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dan zag ik net blijkbaar ff een voorstukje.![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en dan hier klagen dat we je niet waarschuwen hčJa nee ik zette het net aan en zag dat ene mokkel al naar het podium lopen, en het was eigenlijk al tijd.
![]()
![]()
Vast wel iemandquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
laten jullie even weten als mario er is?![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
In de grensstreek hier kan dat primaquote:
~FEYENOORD~
ze heeft al in musicals gezongenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Prinses amalia gaat mee doen aan de voice?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]Ja nee dat hoef ik dan ook weer niet te weten he!
![]()
![]()
![]()
Kijk je nog niet dan?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]Ja nee dat hoef ik dan ook weer niet te weten he!
Hey woudequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
dat begrijp ik, mario bedoel ik natuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ikke niet.
Goodbye Barcelona ...
Last night I dreamt you were a glass of Rioja ....
Niet laten vallen hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hallo DTS!![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hoi Grrrrrrrrrquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
EEuhhh. Euhhhquote:
Ik vier het begin van het weekend even met een straffe pint en een bolk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
uitstekende zaak meneerquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vier het begin van het weekend even met een straffe pint en een bolk.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vier het begin van het weekend even met een straffe pint en een bolk.![]()
![]()
En ik ben weer de bolk 🍺proostquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vier het begin van het weekend even met een straffe pint en een bolk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij kan het hebbenquote:
Ik zit even te bedenken wat ik ga doen als ik nog 1 keer een haagsgod TT zie..
Een kitten platstampen is zielig voor die kitten...Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Van jou altijd 🙊quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn internet penis is groter dan de echtequote:~FEYENOORD~
Dan moet je bij degene die dat doet een pakje salami open in de koelkast gaan leggen. Dan gaat die lucht overal in zitten!~quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:23 schreef Maanvis het volgende:
Een kitten platstampen is zielig voor die kitten..."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bij mij net andersomAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Zo'n dikke USB 3.2 e-penis!quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn internet penis is groter dan de echte
Goed idee. maar dan doe ik liever wat garnalen laten rotten in zijn spauwmuur?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet je bij degene die dat doet een pakje salami open in de koelkast gaan leggen. Dan gaat die lucht overal in zitten!~Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik weet dit omdat ik dat vandaag gedaan heb trouwensquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet je bij degene die dat doet een pakje salami open in de koelkast gaan leggen. Dan gaat die lucht overal in zitten!~
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn internet penis is groter dan de echte
Psst ... spouwmuurquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goed idee. maar dan doe ik liever wat garnalen laten rotten in zijn spauwmuur?![]()
Op #anoniem gaanquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:23 schreef Maanvis het volgende:
Een kitten platstampen is zielig voor die kitten...Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet dit omdat ik dat vandaag gedaan heb trouwens![]()
![]()
Je houdt me kort, goedzoquote:
DTS heeft mijn tikgeit verpest.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Vind dat zo stinken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet dit omdat ik dat vandaag gedaan heb trouwensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: