Homijn.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Boh boh boh boh! Ik heb bijna @:Homijn ingehaald
aah dat is vervelend zeg. laten we hopen dat het niet te lang blijft hangen en dat je er maar snel vanaf bent.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
iets niet helemaal lekker gevallen denk ik
Hoe oud? @opa met zijn shawl dronk ook aardig door. Hij was echt de real life verpersoonlijking van olivier B Bommel en hij versierde bijna alle jonge FOK! deernes met zijn charmes.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo gek ga ik het ook weer niet maken, daar ben ik te oud voor.
stevig balenquote:
Well.done schatquote:
Eens.quote:
Komt goedquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kan het echt niet volgen allemaal haha
Schakelquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kan het echt niet volgen allemaal haha
Ha mij lees je dus sta niet onder blokeer functiequote:
Ik vind Triplex wel goed, maar dat is vooral hard! Legaal inderdaad Funke! Maar nog weinig te vinden in NL.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben echt Funke liefhebber, vooral de kleine pijlen
Ik mag je graagquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ha mij lees je dus sta niet onder blokeer functie
Zeer wederzijdsquote:
Boefjequote:Op vrijdag 27 november 2020 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vind Triplex wel goed, maar dat is vooral hard! Legaal inderdaad Funke! Maar nog weinig te vinden in NL.
Heb Triplex AFAC16 gehad (zoek die maar eens op!)
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:58 schreef Schakeltopia het volgende:
i'm mister vain
i know what i want and i want it now
i want you cause i am mister vain
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |