Ow en Funkequote:Op vrijdag 27 november 2020 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn printer is stuk, dus ik ga naar Loots![]()
Luypears heb ik nu laten lopen maar haal Funke uit Duitsland
Dat mag altijd toch.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kom alleen op meets als er veel bier gedronken mag worden trouwens.
Ja is ook duur, maar kon niet zo snel een printer regelen ivm werk, dus ik moet het hier mee doenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Loots is duur! Huh? Je ging toch naar BE?
Ik ben de bob drink nooit dus kom.maar opquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat mag altijd toch.
Ik ben op meets geweest waar
@:bosbeetle en @:paase_paashaas in slaap vielen op straat en op een barkruk
@:static van de trap af rolde
@:jogy de zijkant van een taxi onderkotste
@:yvonne en @:croupouque en anderen dronken lallend rond een kampvuur de sirtaki aan het dansen waren (en ik was broodnuchter (moest nog rijden) dus ik was totaal niet in die vibe
Ik ben echt Funke liefhebber, vooral de kleine pijlenquote:
Zo gek ga ik het ook weer niet maken, daar ben ik te oud voor.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat mag altijd toch.
Ik ben op meets geweest waar
@:bosbeetle en @:paase_paashaas in slaap vielen op straat en op een barkruk
@:static van de trap af rolde
@:jogy de zijkant van een taxi onderkotste
@:yvonne en @:croupouque en anderen dronken lallend rond een kampvuur de sirtaki aan het dansen waren (en ik was broodnuchter (moest nog rijden) dus ik was totaal niet in die vibe
dan is deze voor @Homijnquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Boh boh boh boh! Ik heb bijna @:Homijn ingehaald
Ja zeg!quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan is deze voor @:homijn
[ afbeelding ]
Hoe komt tquote:
Mooi konijn is het ook.quote:
Baarle hertog. Was een tricky stokverplaatsing want je moet ervoor door belgie en dat is tegen de regelsquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Appelscha?
Wist wel dat ie ooit in Makkinga was
quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Baarle hertog. Was een tricky stokverplaatsing want je moet ervoor door belgie en dat is tegen de regels
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |