Maantje!quote:
Pas op je verraders slapen nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Deze
en deze genomen
King Dreams 81sh
En een fluitcake van 6 euro, ik ben daar gek op
HIJ KOMT HIJ KOMT! DIE GOEDE OUWE MARIO!quote:
@mario390quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
HIJ KOMT HIJ KOMT! DIE GOEDE OUWE MARIO!
Als het goed is zit ik onder de 25 KGquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Pas op je verraders slapen niet
Ook leuk, zit bij darkraver te luisterenquote:
Stand van zaken @mario390quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
HIJ KOMT HIJ KOMT! DIE GOEDE OUWE MARIO!
Goed zo schatquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als het goed is zit ik onder de 25 KG
Lekkere battle maat!quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Stand van zaken @:mario390
[ afbeelding ]
Die heb ik gisteravond helemaal geluisterd. Is erg leukquote:
Lekker zijn die hequote:Op vrijdag 27 november 2020 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ze zijn weer ingeslagen en gaan er zondag aan!
Outsidersquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Die heb ik gisteravond helemaal geluisterd. Is erg leuk
bijna 3 uur in de auto is alleen wat minder, jammer dat het zo moetquote:
Ja ben ook weer terug bij da tweekazquote:
Illegaal laat ik even liggen dit jaar. Voordat je het weet heb je de kinderbescherming op je dakquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja is echt klote dit lieverd![]()
Du gehst winnen!quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Stand van zaken @:mario390
[ afbeelding ]
Belachelijk gewoon typich nederlandsquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
bijna 3 uur in de auto is alleen wat minder, jammer dat het zo moet
Ja gekkenhuis weerquote:
Anouk heeft astma dus als zij corona krijgt dan kan ze daar veel zieker van worden dan normale mensen. Bovendien is haar stem haar werk en als zij permanente coronaschade krijgt aan haar longen dan kan ze haar zangcarriere vergeten en heeft ze geen inkomsten meer. Daarom zit zij apart, om zoveel mogelijk risico te vermijden.quote:
Ik kon vanmiddag shells meenemen, heb het niet gedaanquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Illegaal laat ik even liggen dit jaar. Voordat je het weet heb je de kinderbescherming op je dakDat risico neem ik niet. Tot een paar jaar geleden schoot ik 5” Shells.
Mijn wilde haren worden geforceerd uitgetrokken! AAAH!![]()
Ik ben dus eigenlijk verplicht (voor mezelf) volgend jaar het dubbele te halen!
Hey schat misten jouquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:33 schreef mario390 het volgende:
jullie conjos moeten me echt niet 20
KKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEER
ROEPEEEEEEEEN![]()
![]()
IK KREG DE 20 GROENEN DINGEN RECHTS
NIET WEG
gewoon overheen naar beneden scrollen, dan krijg je vanzelf een geel blokje met alles verwijderen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:33 schreef mario390 het volgende:
jullie conjos moeten me echt niet 20
KKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEER
ROEPEEEEEEEEN![]()
![]()
IK KREG DE 20 GROENEN DINGEN RECHTS
NIET WEG
Ik ga alsnog uit Duitsland smokkelen de 29equote:Op vrijdag 27 november 2020 22:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Belachelijk gewoon typich nederlands
Vind dat jij gelijk hebtquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga alsnog uit Duitsland smokkelen de 29e
Wijs van haar...quote:Op vrijdag 27 november 2020 22:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Anouk heeft astma dus als zij corona krijgt dan kan ze daar veel zieker van worden dan normale mensen. Bovendien is haar stem haar werk en als zij permanente coronaschade krijgt aan haar longen dan kan ze haar zangcarriere vergeten en heeft ze geen inkomsten meer. Daarom zit zij apart, om zoveel mogelijk risico te vermijden.
Heb nog een mooi rekje staan. Prof rek met 3 5"buizenquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kon vanmiddag shells meenemen, heb het niet gedaan
Slim.bezig lekker dingquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Illegaal laat ik even liggen dit jaar. Voordat je het weet heb je de kinderbescherming op je dakDat risico neem ik niet. Tot een paar jaar geleden schoot ik 5” Shells.
Mijn wilde haren worden geforceerd uitgetrokken! AAAH!![]()
Ik ben dus eigenlijk verplicht (voor mezelf) volgend jaar het dubbele te halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |