Dat soort troep ja.quote:
Ah, een ambachtelijk product dus.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:43 schreef mario390 het volgende:
nee hoor salami heeft
de wurstvrouw in supermarkkt
opgesnijden man man
dat klopt welquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:45 schreef mario390 het volgende:
bij de wursttheke hoor
jullie sananappen helemal niks
sanapappensaft ist verrukelijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:45 schreef mario390 het volgende:
bij de wursttheke hoor
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit me hier toch een avondhoop te machen.
Wie heb ik aan de lijn, hallo halloquote:
Is dat een soort apotheker met worst?quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:45 schreef mario390 het volgende:
bij de wursttheke hoor
Dat kan zo.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
gaan we vanavond weer FB topics maken
gaa google zoeken wat wursttheke isquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat een soort apotheker met worst?
Ga ervoor...quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
precies dat gekke rode vogelbek smilie ding, als PI
lijkt mij duidelijk
Ach welnee. Gewoon gaan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
maar nee twee afwijzingen achter elkaar word wel erg heftig
Ik wil graag smileys in de TT kunnen plaatsen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
gaan we vanavond weer FB topics maken
@mailyquote:
nou als jij die dan voorstelt, dan valt mijn PI ideetje nog wel meequote:Op vrijdag 27 november 2020 23:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil graag smileys in de TT kunnen plaatsen.
Ja toch. Een ban is het ergste wat je kan krijgenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:55 schreef Schakeltopia het volgende:
zoo ist ook weer, nooit geschoten altijd mis
Was vandaag nog maar één keer geweest, dus geen wonder dat er nog even een paar meter uit moetquote:
Ja da's wel een goed idee, wilde ik ook al topique over openen. Want je kunt wel al UTF8 smileys in de TT plaatsen dus waarom niet FOK! smileys? En dan maak je gewoon een optie in 't profiel om die smileys ook weer uit te kunnen zetten (zowel de UTF8 codes verwijderen als de FOK! smileys niet parsen) en dan heb je iedereen blij.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil graag smileys in de TT kunnen plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |