dat vind ik dan wel jammer. dan moet ik even wachten tot ik aan het eind van m'n abo zit, want die heb ik gekregen weet je wel. zou zonde zijn als die ongebruikt blijft door stomme banquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja toch. Een ban is het ergste wat je kan krijgen
Zullen we een worstotheek openen??! Met allerlei hippe worstproducten!quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat een soort apotheker met worst?
NIET???quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:57 schreef Schakeltopia het volgende:
domme hippe gedoe met symbooltjes, we typen toch ook niet in webdings
Jaaaaa met passende speciaalbierenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zullen we een worstotheek openen??! Met allerlei hippe worstproducten!
Als je ergens goed bier bij kan drinken is het wel worst idd.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jaaaaa met passende speciaalbieren
Goed,dan gaan we dit even uitwerken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja da's wel een goed idee, wilde ik ook al topique over openen. Want je kunt wel al UTF8 smileys in de TT plaatsen dus waarom niet FOK! smileys? En dan maak je gewoon een optie in 't profiel om die smileys ook weer uit te kunnen zetten (zowel de UTF8 codes verwijderen als de FOK! smileys niet parsen) en dan heb je iedereen blij.
Ik heb al wat notes ontvangen voor het maken van utf8 TT's
Waar vind je dat soort pareltjes?quote:
https://www.thebestsocial(...)Drve-apyiylkgJjsADKgquote:Op zaterdag 28 november 2020 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar vind je dat soort pareltjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |