Ja, maar ik denk dan gelijk aan een kant en klaar product waar de salami echt 'infused' in het broodje zit of zoquote:
quote:
ja was dat die ONZ meet misschien dan? Want laffer was er ook idd en die heeft toen nog met mij in de taxi naar bijlmer arena gezetenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:36 schreef static het volgende:
[..]
Ja, weet ik nog, @:iteejer was daarbij volgens mij. Hand was redelijk beschadigd.
Heb overigens nog een foto van jou op een Laffer & Static meet.
Ik moet dan altijd aan Guusje denkenquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan Guusje denken
Begin maar met geld harken danquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dan gelijk aan een kant en klaar product waar de salami echt 'infused' in het broodje zit of zo![]()
Zou vast een markt voor zijn bedenk ik me nu.
och ja jeetje die was samen met dinand hequote:Op vrijdag 27 november 2020 23:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Jepquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
och ja jeetje die was samen met dinand he
meer zall je nu niet pakken,quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
sinds vanmiddag een 4 punten verschil, die is nu opgelopen naar 10 punten
gekkenhuis
Tiësto remix is enige goede nog aan dat liedjequote:
Niet mee eens.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tiësto remix is enige goede nog aan dat liedje
Zo'n magnetronproduct, wat dan onder fanatieke gamers, fokkers en ander soort zolderkamerdwellers gretig aftrek vindt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Begin maar met geld harken dan
In before: Gisteren bij je zusje nog gretig aftrek gehad.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo'n magnetronproduct, wat dan onder fanatieke gamers, fokkers en ander soort zolderkamerdwellers gretig aftrek vindt.
Zusjes zijn al een tijdje weg hier.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In before: Gisteren bij je zusje nog gretig aftrek gehad.
Of ditquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo'n magnetronproduct, wat dan onder fanatieke gamers, fokkers en ander soort zolderkamerdwellers gretig aftrek vindt.
Ja ik ook. Triest zo jong nog, net moeder.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Woezel en pip.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:42 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja ik ook. Triest zo jong nog, net moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |