SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Voordeel is wel dat je ze legaal kan halen toch? Alhoewel.... 2 compounds?quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik rij morgen vanaf Zuid oost Frieland naar zuid Brabant voor 2 cakes“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Maar ik neem aan dat mijn auto daar heen moeite mee heeft~FEYENOORD~
Ik ken datquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik nu tot het gaatje zou gaan zoals ik dat 10 jaar geleden deed dan is dat wel het gevolg.
En de eerste dag is dan echt gewoon een complete ramp, dan lig ik gewoon de hele dag plat te zieltogen.
Tot een paar jaar geleden liep het nog wel eens echt zo erg uit de hand, maar dat is gewoon echt niet meer te verdragen.![]()
![]()
Was de ONZ meet in 2004 of 2003.. de WC was boven volgens mij in die kroeg (was dat de hole in de wall ofzo)quote:
En jij rolde daar van de trap af en stond daarna gewoon weer op en liep verder
Was een beetje een onwerkelijk tafereel
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Was de ONZ meet in 2004 of 2003.. de WC was boven volgens mij in die kroeg (was dat de hole in de wall ofzo)
En jij rolde daar van de trap af en stond daarna gewoon weer op en liep verder
Was een beetje een onwerkelijk tafereel
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Weet t doen ze al dagen aloaquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
1 echte compound, 1 dikke cake van 81 shots.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je ze legaal kan halen toch? Alhoewel.... 2 compounds?
Ik haal er ook shag dus daar bespaar ik al 15 euro mee dus 30 euro brandstof.
Zou jammer zijn als ik boven de 25KG zou komen maar ik verwacht het niet~FEYENOORD~
Ja vervelend...altijd dezelfde die het doen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Weet t doen ze al dagen aloa![]()
Ik wou een post makenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Weet t doen ze al dagen aloa
~FEYENOORD~
Kaplaarzen aanquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
1 echte compound, 1 dikke cake van 81 shots.
Zou jammer zijn als ik boven de 25KG zou komen maar ik verwacht het niet![]()
Dat ga ik morgen om 10:00 doenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:06 schreef Chanel5 het volgende:
Regelmatig van zuid/oost Brabant naar noord Groningen gereden is best een eind.
~FEYENOORD~
Hier ook idd. Hier is een echt wel een paar uur bezig.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:06 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kijk altijd naar andermans vuurwerk in de wijk![]()
Ik een puntquote:
Gun ik je ook maar is druk.nuquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Te druk jaquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gun ik je ook maar is druk.nu
~FEYENOORD~
We missen ons madam nogquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
In België geldt die 25kg niet. Daar is het 1kg PTS (Kruit) dus max 2x500gram... wat je mag vervoeren... De burgermeester van Baarle heeft gezegd daar op te controleren. Waarschijnlijk bullshit! Maar dat zijn de regels in België.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
1 echte compound, 1 dikke cake van 81 shots.
Zou jammer zijn als ik boven de 25KG zou komen maar ik verwacht het niet“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
DIe zou ik ook kunnen meetenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
We missen ons madam nog
@madam-april~FEYENOORD~
Je vriendje heeft je net gekaapt he.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
We missen ons madam nog![]()
Woudjeeeeequote:Op vrijdag 27 november 2020 23:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
DIe zou ik ook kunnen meeten
@:madam-april![]()
![]()
Ik zal op het randje zitten met mijn bestellingquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
In België geldt die 25kg niet. Daar is het 1kg PTS (Kruit) dus max 4x500gram... wat je mag vervoeren... De burgermeester van Baarle heeft gezegd daar op te controleren. Waarschijnlijk bullshit! Maar dat zijn de regels in België.~FEYENOORD~
hallo ik vragte jouquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
We missen ons madam nog
wat plüsch op nederlands heet ?![]()
Uhm... 2x500gr...quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
In België geldt die 25kg niet. Daar is het 1kg PTS (Kruit) dus max 2x500gram... wat je mag vervoeren... De burgermeester van Baarle heeft gezegd daar op te controleren. Waarschijnlijk bullshit! Maar dat zijn de regels in België.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Mee eens.quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:10 schreef Schakeltopia het volgende:
zolang er maar punten te rapen zijn![]()
Oh daar zit ik dan bovenquote:![]()
Parkeer mijn auto gewoon in NL~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: