Whahaquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ook met de fiets van de buuvrouw
wilde ik cool slippen, maar de rem werkte niet echt mee.
zo de plomp in
Bolktijgerquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook meegemaakt, dat ik bij mijn positieven kwam in de sloot, tot m'n knieën in het water. Met moeite de sloot uit gekomen en mijn fiets stond 30 meter terug tegen een boom, netjes op slot
Hahaquote:
Man man manquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook meegemaakt, dat ik bij mijn positieven kwam in de sloot, tot m'n knieën in het water. Met moeite de sloot uit gekomen en mijn fiets stond 30 meter terug tegen een boom, netjes op slot
Nee klopt had ff geen zinquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar niet in DTS. ik wou je bolken
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker ding jij.met je sleeve?quote:
Bwehehehequote:Op vrijdag 27 november 2020 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ook met de fiets van de buuvrouw
wilde ik cool slippen, maar de rem werkte niet echt mee.
zo de plomp in
achteraf kan je jezelf wel voor je kop slaan, maarja het leek een goed ideequote:
Een waterfiets gaat er na het stappen ook wel in ja.quote:
Das een catamaran johquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een waterfiets gaat er na het stappen ook wel in ja.![]()
[ afbeelding ]
Kijkmorgen ff zie geen dm.ineens meer op tel.is belangrijk anders loop iknaar beneden?quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een waterfiets gaat er na het stappen ook wel in ja.![]()
[ afbeelding ]
Zo heet ie ook wel ja, even lekkerquote:
Nee is niet belangrijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Kijkmorgen ff zie geen dm.ineens meer op tel.is belangrijk anders loop iknaar beneden?
Ik vind het niet te vretenquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo heet ie ook wel ja, even lekker
Krijg je morgen antw mopquote:
Is goedquote:Op vrijdag 27 november 2020 23:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Krijg je morgen antw mop
@dud0rquote:
dit is eigenlijk wel een top ideequote:Op vrijdag 27 november 2020 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
Mario moet de columns van Angela de Jong vervangen
Mario kijkt tv
Hearlik!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |