Maar er zijn wel landen die zich via de Nations League plaatsen voor het EK. Bv Noord Macedonie in de poule van Nederland en Oostenrijkquote:Op woensdag 18 november 2020 21:18 schreef mario390 het volgende:
wat gebeurd overhaupt als
jemand groepsieger is?ik heb
geen idee
de em 2021 groepen zijn toch fix
Dat waren nog de reguliere EK-kwalificatie naweeenquote:Op woensdag 18 november 2020 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar er zijn wel landen die zich via de Nations League plaatsen voor het EK. Bv Noord Macedonie in de poule van Nederland en Oostenrijk
Nee want Champions en zo .. Druk 3quote:Op woensdag 18 november 2020 21:28 schreef mario390 het volgende:
kunnen ze niet nu in dezember
nationsleage klaar spelen?
ajaquote:Op woensdag 18 november 2020 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want Champions en zo .. Druk 3
quote:Op woensdag 18 november 2020 21:33 schreef mario390 het volgende:
aja de beeld bijna vergeten![]()
[ afbeelding ]
Niet veel aan idd.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het weer matig ... tot slecht
Chaosquote:Op woensdag 18 november 2020 21:33 schreef mario390 het volgende:
aja de beeld bijna vergeten![]()
[ afbeelding ]
Is toch niet wat ik hier lees hoor :quote:Op woensdag 18 november 2020 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat waren nog de reguliere EK-kwalificatie naweeen
Ik weet het ook niet meer precies...quote:Op woensdag 18 november 2020 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is toch niet wat ik hier lees hoor :
https://www.nu.nl/voetbal(...)opponent-oranje.html
Georgië en Noord-Macedonië begonnen grimmig aan de allesbeslissende play-offwedstrijd voor lege tribunes in de Georgische hoofdstad Tbilisi. De landen, die via League D van de Nations League tot de play-offs waren gereikt
VOlgens mij ging het er nou juist om om eens wat kleinere landen op het EK te krijgen. Dus uit iedere laag, A, B, en D gaat de winnaar naar het EK.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer precies...
Is dat een verbetering?quote:Op woensdag 18 november 2020 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
VOlgens mij ging het er nou juist om om eens wat kleinere landen op het EK te krijgen. Dus uit iedere laag, A, B, en D gaat de winnaar naar het EK.
Dat ligt er maar hoe je het bekijkt.quote:
Ik kijk toch liever naar de beste landen.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar hoe je het bekijkt.
Voor het niveau niet perse, voor de landen die nu wel eens een kans maken wel.
Er zijn toch stiekem ook al plannen om een soort Europeesche competitie te beginnen met de topclubsquote:Op woensdag 18 november 2020 21:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kijk toch liever naar de beste landen.
Ze kunnen beter een EK voor A landen en voor B landen maken. Soort ere en eerste divisie verschil.
Dat is dus de keuze, zij maken nu een andere.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kijk toch liever naar de beste landen.
Ze kunnen beter een EK voor A landen en voor B landen maken. Soort ere en eerste divisie verschil.
Vast wel. Er was toch ook een plan voor een Benelux leugue?quote:Op woensdag 18 november 2020 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn toch stiekem ook al plannen om een soort Europeesche competitie te beginnen met de topclubs
DE Hiddink en Beenhakker storiesquote:Op woensdag 18 november 2020 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is dus de keuze, zij maken nu een andere.
En ik gok dat als dit niet bevalt ze het ook weer snel terugdraaien.
Maar aan de andere kant, als zo'n 'klein' land ineens ver komt is het natuurlijk wel genieten
Net de CL wat dat betreft, de top clubs ken ik wel, dat wordt zelfs wat saai. Maar dat ene wat kleinere clubje kan een hoop goed maken.
Maar meestal gaan die kleine clubjes toch wel snel ten onder.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is dus de keuze, zij maken nu een andere.
En ik gok dat als dit niet bevalt ze het ook weer snel terugdraaien.
Maar aan de andere kant, als zo'n 'klein' land ineens ver komt is het natuurlijk wel genieten
Net de CL wat dat betreft, de top clubs ken ik wel, dat wordt zelfs wat saai. Maar dat ene wat kleinere clubje kan een hoop goed maken.
Vaak wel, maar zo'n reeks van, bijvoorbeeld Zuid-Korea een tijd terug was toch erg leuk om te zien?quote:Op woensdag 18 november 2020 21:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar meestal gaan die kleine clubjes toch wel snel ten onder.
Zie je op het WK ook, altijd dezelfde landen die winnen.
Jaquote:
Zekrs. Guus is een held daarquote:Op woensdag 18 november 2020 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vaak wel, maar zo'n reeks van, bijvoorbeeld Zuid-Korea een tijd terug was toch erg leuk om te zien?
Mooi figuur is dat. Zie je nooit meer eigenlijk...quote:Op woensdag 18 november 2020 21:57 schreef chufi het volgende:
Leo woonde vroeger op nog geen 100 m bij me vandaan
Ja volgens mij leeft ie nog... Die werd ook pas bekend na mij gecoached te hebbenquote:Op woensdag 18 november 2020 22:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooi figuur is dat. Zie je nooit meer eigenlijk...
Hij leeft nog wel toch?
De Donquote:Op woensdag 18 november 2020 21:57 schreef chufi het volgende:
Leo woonde vroeger op nog geen 100 m bij me vandaan
Hij was ook coach van Cambuur toch?quote:Op woensdag 18 november 2020 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij leeft ie nog... Die werd ook pas bekend na mij gecoached te hebben
Ja en van mijn clubje en van Real Madrid en Zaragoza en Trinidad en TObago en Mexico en vast nog wel wat ..quote:Op woensdag 18 november 2020 22:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij was ook coach van Cambuur toch?
En Ajax uiteraard.
Lang lijstje clubs/landen zie ik:quote:Op woensdag 18 november 2020 22:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij was ook coach van Cambuur toch?
En Ajax uiteraard.
Dat dusquote:Op woensdag 18 november 2020 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lang lijstje clubs/landen zie ik:
SV Epe
Go Ahead (assistent)
BV Veendam
SC Cambuur
Go Ahead Eagles
Feyenoord jeugd
Ajax jeugd
Ajax
Real Zaragoza
FC Volendam
Nederland
Real Madrid
Ajax
Nederland
Real Madrid
Grasshoppers Zürich
Saoedi-Arabië
Club América
Istanbulspor
Chivas de Guadalajara
SBV Vitesse
Feyenoord
Club América
Trinidad en Tobago
Feyenoord (interim)
Vlag van Polen Polen
Nederlands elftal was niet zo'n succes helaas.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lang lijstje clubs/landen zie ik:
SV Epe
Go Ahead (assistent)
BV Veendam
SC Cambuur
Go Ahead Eagles
Feyenoord jeugd
Ajax jeugd
Ajax
Real Zaragoza
FC Volendam
Nederland
Real Madrid
Ajax
Nederland
Real Madrid
Grasshoppers Zürich
Saoedi-Arabië
Club América
Istanbulspor
Chivas de Guadalajara
SBV Vitesse
Feyenoord
Club América
Trinidad en Tobago
Feyenoord (interim)
Vlag van Polen Polen
Nee, was best jammer toen in '90 met die generatie het zo matig doen.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Nederlands elftal was niet zo'n succes helaas.
Ja precies. Na het EK winnen en dan dit WK....was echt wel een domperquote:Op woensdag 18 november 2020 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, was best jammer toen in '90 met die generatie het zo matig doen.
Toen was van Basten er nogquote:Op woensdag 18 november 2020 22:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja precies. Na het EK winnen en dan dit WK....was echt wel een domper
Dit wat er nu staat is ook heel matig, zeker aanvallend.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:16 schreef chufi het volgende:
Het huidige team loopt ook te kloten ...
En Voller, oh wachtquote:
De U21 doen het een stuk beter, maar verliezen nu helaas ook van Portugal.. Dus geen clean sheetquote:Op woensdag 18 november 2020 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit wat er nu staat is ook heel matig, zeker aanvallend.
Zonde van die lensquote:
Das jammer ja, al moeten die wel steeds meer afstaan aan de A-selectie.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
De U21 doen het een stuk beter, maar verliezen nu helaas ook van Portugal.. Dus geen clean sheet
Ja dan worden ze niet ingezet ,....quote:Op woensdag 18 november 2020 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das jammer ja, al moeten die wel steeds meer afstaan aan de A-selectie.
Dat klinkt niet goed Marc....quote:Op woensdag 18 november 2020 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
weer op mijn tong gebeten vandaag
![]()
Zelfde als vorige week, weer een shock gehad en weer op mijn tong gebetenquote:
Heb je last van epilepsie ?quote:Op woensdag 18 november 2020 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfde als vorige week, weer een shock gehad en weer op mijn tong gebeten
Nee, mijn hart moest gereset worden.quote:
OK, ja zoiets vermoedde ik eerst al maar dan bijt je ook op je tong dus..quote:Op woensdag 18 november 2020 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, mijn hart moest gereset worden.
Ik wel merk ikquote:Op woensdag 18 november 2020 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, ja zoiets vermoedde ik eerst al maar dan bijt je ook op je tong dus..
T is precies aan de rand van mijn tong zeg maar ,en gelukkig aan de andere kant. Alleen voel ik dat dus nu iedere keer als ik met mijn tong langs mijn tanden ga.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zo kort op elkaar ... straks bijt je hem er nog af ...
Ja balen hoor.. Maar dat resetten lijkt me erger ..quote:Op woensdag 18 november 2020 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is precies aan de rand van mijn tong zeg maar ,en gelukkig aan de andere kant. Alleen voel ik dat dus nu iedere keer als ik met mijn tong langs mijn tanden ga.
Nou ja, dat is zo gedaan, dus op zich is dat weer niet zo eng. En de resultaten zijn er meteen.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja balen hoor.. Maar dat resetten lijkt me erger ..
Maar wat gaat er fout ? en hoe gaat het resetten in zn werk?quote:Op woensdag 18 november 2020 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, dat is zo gedaan, dus op zich is dat weer niet zo eng. En de resultaten zijn er meteen.
Al moeten we het wel gaan voorkomen
Mijn ritme is onregelmatig en vaak te snel.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat gaat er fout ? en hoe gaat het resetten in zn werk?
OK.. en een pacemaker? Is dat niets dan of wat ze tegenwoordig allemaal hebben ..quote:Op woensdag 18 november 2020 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn ritme is onregelmatig en vaak te snel.
Het resetten is gewoon een shock zoals ze ook iemand geven zonder hartslag. Alleen dan dus onder narcose.
Eerst de onderzoeken afwachten, een pacemaker is 1 van de laatste opties.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. en een pacemaker? Is dat niets dan of wat ze tegenwoordig allemaal hebben ..
dus littekens maken om het meer onder controle te krijgen ...quote:Op woensdag 18 november 2020 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst de onderzoeken afwachten, een pacemaker is 1 van de laatste opties.
Ze gaan eerder krassen in mijn hart (letterlijk)
Die littekens moeten dan de foute stroompjes onderbreken en dus het onregelmatige ritme onderbreken.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
dus littekens maken om het meer onder controle te krijgen ...
Ja ja zoiets snap ik.. Bij mij hebben ze ooit mn gehemelte voorzien van littekens om het strakker te maken en het snurken te verminderen.. Ik heb daarna jaren last gehad van mn huig die kotshalsneigingen veroorzaakte... Met de jaren heb ik er steeds minder last van... En over snurken krijg ik geen klachtenquote:Op woensdag 18 november 2020 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die littekens moeten dan de foute stroompjes onderbreken en dus het onregelmatige ritme onderbreken.
LIjkt me ook niet heel fijn neequote:Op woensdag 18 november 2020 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja zoiets snap ik.. Bij mij hebben ze ooit mn gehemelte voorzien van littekens om het strakker te maken en het snurken te verminderen.. Ik heb daarna jaren last gehad van mn huig die kotshalsneigingen veroorzaakte... Met de jaren heb ik er steeds minder last van... En over snurken krijg ik geen klachten
Ik denk het wel.. woon wel alleen nuquote:Op woensdag 18 november 2020 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
LIjkt me ook niet heel fijn nee
Maar het heeft dus wel geholpen.
Ah ja, dan komen de klachten minder snel.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk het wel.. woon wel alleen nu
En ik heb de onder en boven buren nog niet horen klagenquote:Op woensdag 18 november 2020 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, dan komen de klachten minder snel.
Prima dan tochquote:Op woensdag 18 november 2020 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik heb de onder en boven buren nog niet horen klagen
Doe vooral rustig aan . Slaap zequote:Op woensdag 18 november 2020 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens zoeken![]()
kijken of ik nu wel kan slapen.
kan nog net, maar geen Nijn gezien vandaagquote:Op woensdag 18 november 2020 23:26 schreef shiitake het volgende:
Nog van harte gefeliciteerd @:oma-Nijn [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Chufgodquote:Op woensdag 18 november 2020 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
kan nog net, maar geen Nijn gezien vandaag
Die is vast aan het feesten.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
kan nog net, maar geen Nijn gezien vandaag
Ik zal straks in de supermarkt kijken of ze extra lekkere bruisblokjes hebbenquote:Op donderdag 19 november 2020 09:41 schreef Deisyy het volgende:
Wees vandaag lief voor uw toilet, het is WERELD TOILET DAG
[ afbeelding ]
Dat heeft ie minstens wel verdiend.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal straks in de supermarkt kijken of ze extra lekkere bruisblokjes hebben
Mag ook wel een keer. Ze krijgen een hoop shit en gezeik over zich heen.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:41 schreef Deisyy het volgende:
Wees vandaag lief voor uw toilet, het is WERELD TOILET DAG
[ afbeelding ]
Na al het misbruikquote:Op donderdag 19 november 2020 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft ie minstens wel verdiend.
Nou ja, de toiletten moeten niet zeiken want het is wereld toilet dag.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer. Ze krijgen een hoop shit en gezeik over zich heen.
Wat heb je voor spannende uitspattingen in gedachte?quote:Op donderdag 19 november 2020 09:59 schreef chufi het volgende:
Ik ontzie mijn pot vandaag wel door lekker naast de pot te pissen
Ik kan de hele dag over eten praten, maar nu ook welquote:Op donderdag 19 november 2020 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Daar is het mij te vroeg voor.
[..]
Dat ze de pot op kunnen met deze dagquote:Op donderdag 19 november 2020 10:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heb je voor spannende uitspattingen in gedachte?
Het hoeft niet per se binnen nu en een uurquote:Op donderdag 19 november 2020 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee. Maar het is voor mij te vroeg om erover na te denken.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:10 schreef D. het volgende:
[..]
Het hoeft niet per se binnen nu en een uur
Terecht want de pot valt op vrouwen.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:59 schreef chufi het volgende:
Ik ontzie mijn pot vandaag wel door lekker naast de pot te pissen
quote:Op donderdag 19 november 2020 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan de hele dag over eten praten, maar nu ook wellust.
Meh ja dat viel goed tegenquote:Op donderdag 19 november 2020 09:04 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, het lijkt wel herfst [ afbeelding ]
Rare mensen jaquote:Op donderdag 19 november 2020 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey Deissy alles goed?quote:
Ik heb afgelopen week al een paar keer naar verre vakanties naar de zon zitten kijken, niet dat ik ga, maar gewoon om mezelf een beetje te verlekkeren. Ik heb er namelijk wel heel veel zin inquote:
Ja zeker wel, mosselen in huis en nu een bakje yoghurt aan het smikkelen.quote:
Gaat langzaam aan wat beter. Zat net ffkes buiten met jas aan kijken naar de bouw hier aan de overkant. Gelijk een frisse neus gehaaldquote:Op donderdag 19 november 2020 11:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker wel, mosselen in huis en nu een bakje yoghurt aan het smikkelen.
Hoe is het met jou, kom je ff buurten?
Yoghurt met mosselenquote:Op donderdag 19 november 2020 11:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker wel, mosselen in huis en nu een bakje yoghurt aan het smikkelen.
Hoe is het met jou, kom je ff buurten?
Frisse neus is goed en gezond, goed dat je dat doet hoor, ook voor de vitamine D.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat langzaam aan wat beter. Zat net ffkes buiten met jas aan kijken naar de bouw hier aan de overkant. Gelijk een frisse neus gehaald
Ja kijk wel vaker, kom alleen als de kust veilig is
Je weet niet wat je moest, lekker hoor dat zure met dat zoutequote:
Mis je het dan niet juist extra? Of alvast verheugen?quote:Op donderdag 19 november 2020 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week al een paar keer naar verre vakanties naar de zon zitten kijken, niet dat ik ga, maar gewoon om mezelf een beetje te verlekkeren. Ik heb er namelijk wel heel veel zin in
Ja waarschijnlijk zit ik mezelf alleen maar te pijnigen, vooral toen ik ook naar webcams ging kijkenquote:Op donderdag 19 november 2020 11:34 schreef D. het volgende:
[..]
Mis je het dan niet juist extra? Of alvast verheugen?
Ja, nouja, ik doe iets soortgelijks natuurlijk, als ik naar auto’s zit te kijkenquote:Op donderdag 19 november 2020 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk zit ik mezelf alleen maar te pijnigen, vooral toen ik ook naar webcams ging kijken
Ja en er is genoeg te zien bij mij voor.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Frisse neus is goed en gezond, goed dat je dat doet hoor, ook voor de vitamine D.
40+ is een veilige zone
Ik vind het niet erg. je moet gewoon lekker kunnen blijven dromenquote:Op donderdag 19 november 2020 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk zit ik mezelf alleen maar te pijnigen, vooral toen ik ook naar webcams ging kijken
Ook al hadden ze geen voorrang, ik zou ze alsnog voor laten gaan, want je verliest het.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:35 schreef D. het volgende:
Ik moest even wachten, een JSF van rechts had voorrang
Fijn dat je daar plezier in hebt, er zijn zat mensen die zouden klagen over de zooi.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en er is genoeg te zien bij mij voor.
Inderdaad, durf te dromenquote:Op donderdag 19 november 2020 11:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg. je moet gewoon lekker kunnen blijven dromen
Tja ik ben er ook niet blij mee dat ik huizen voor mijn huis krijg weer. Maar het is ook niet anders hequote:Op donderdag 19 november 2020 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat je daar plezier in hebt, er zijn zat mensen die zouden klagen over de zooi.
Ook jij mag dromen.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, nouja, ik doe iets soortgelijks natuurlijk, als ik naar auto’s zit te kijken
Hier is het heel gemakkelijk, zij hebben altijd voorrangquote:Op donderdag 19 november 2020 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook al hadden ze geen voorrang, ik zou ze alsnog voor laten gaan, want je verliest het.
Ow wow, dat is wel een heel verschil, je zat dus echt helemaal vrij aan de voorkant, echt mooi en ja daar kan je je druk over maken, maar het helpt zo weinig he.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja ik ben er ook niet blij mee dat ik huizen voor mijn huis krijg weer. Maar het is ook niet anders he
IK heb de bouwingang pal voor mijn deur![]()
ZO was het en zo wordt het
[ afbeelding ]
Ik wist dat er huizen zouden komen hoor, stonden eerst senioren woningen die zijn drie jaar geleden gesloopt. Er zouden appartementen komen van drie hoog maar dat hebben we tegen kunnen houden. We wilde senioren woningen terug is een tekort aan. Maar ja toen zijn ze gaan fuseren en nu krijgen gewone huizen. Die worden ook 10 meter hoog dus of het dan appartementen zijn of dit maakt kwa hoogte denk ik niet veel uit.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow wow, dat is wel een heel verschil, je zat dus echt helemaal vrij aan de voorkant, echt mooi en ja daar kan je je druk over maken, maar het helpt zo weinig he.
Da’s wel jammerquote:Op donderdag 19 november 2020 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja ik ben er ook niet blij mee dat ik huizen voor mijn huis krijg weer. Maar het is ook niet anders he
IK heb de bouwingang pal voor mijn deur![]()
ZO was het en zo wordt het
[ afbeelding ]
Je doet er niets aan. Als ik een koop woning zou hebben zou ik echt balen.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Da’s wel jammer
Zowel mijn moeder als mijn zusje hebben hetzelfde probleem
Ja dat maakt in hoogte inderdaad niet heel veel uit, wel met parkeren enzo, dus dan blijft het toch iets rustiger en je hebt mooi even een tijdje van je vrije uitzicht kunnen genietenquote:Op donderdag 19 november 2020 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wist dat er huizen zouden komen hoor, stonden eerst senioren woningen die zijn drie jaar geleden gesloopt. Er zouden appartementen komen van drie hoog maar dat hebben we tegen kunnen houden. We wilde senioren woningen terug is een tekort aan. Maar ja toen zijn ze gaan fuseren en nu krijgen gewone huizen. Die worden ook 10 meter hoog dus of het dan appartementen zijn of dit maakt kwa hoogte denk ik niet veel uit.
Druk maken heeft geen zin dat heb ik al wel via de huurdersoverleggroep ( daar zit ik in) en de bewonerscommissie ( daar zit ik ook in) gedaan. Maar dit is wat het is en daar moeten we het mee doen
Zij hebben allebei koop. De plannen dat er huizen zouden komen waren er bij de koop nog niet, maar er was ook niets toegezegd ofzoquote:Op donderdag 19 november 2020 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je doet er niets aan. Als ik een koop woning zou hebben zou ik echt balen.
Maar ach huizen zijn er ook te kort.
Dit worden huizen voor starters, 2 persoons. Is ook een tekort aan
Jammer is datquote:Op donderdag 19 november 2020 12:00 schreef D. het volgende:
[..]
Zij hebben allebei koop. De plannen dat er huizen zouden komen waren er bij de koop nog niet, maar er was ook niets toegezegd ofzo
Ja en ik heb de huizen ook niet pal voor mijn deur zoals je kan zien. Wel als ik op de bank zit dan keek ik eerder op bomen en kon de rotonde zien, dat is nu voor bij. Maar kan altijd nog de boomtoppen zienquote:Op donderdag 19 november 2020 11:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat maakt in hoogte inderdaad niet heel veel uit, wel met parkeren enzo, dus dan blijft het toch iets rustiger en je hebt mooi even een tijdje van je vrije uitzicht kunnen genieten
Dat is dan een anderverhaal. Dan kan ik mij voorstellen dat je baaltquote:Op donderdag 19 november 2020 12:00 schreef D. het volgende:
[..]
Zij hebben allebei koop. De plannen dat er huizen zouden komen waren er bij de koop nog niet, maar er was ook niets toegezegd ofzo
Als het bestemmingsplan het toelaat kunnen ze er helaas gewoon bouwen.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, mijn zusje heeft nu nog een paar honderd meter zicht over landerijen
Ja, niets aan te doen, maar blijft jammerquote:Op donderdag 19 november 2020 12:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het bestemmingsplan het toelaat kunnen ze er helaas gewoon bouwen.
En nu?quote:Op donderdag 19 november 2020 10:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Maar het is voor mij te vroeg om erover na te denken.
EN bijna etenstijdquote:Op donderdag 19 november 2020 17:31 schreef chufi het volgende:
Ja wat nu ... Tis opeens koud en guur
En nat!quote:Op donderdag 19 november 2020 17:31 schreef chufi het volgende:
Ja wat nu ... Tis opeens koud en guur
Wat ga je eten dan?quote:Op donderdag 19 november 2020 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook dat .. alleen weet ik wederom nog niet wat
Recept graagquote:
Ik heb geen vast recept. Maar op internet staan vast ook wel veel curry recepten.quote:
Ja ok danquote:Op donderdag 19 november 2020 18:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen vast recept. Maar op internet staan vast ook wel veel curry recepten.
Klinkt goedquote:
Googel maarquote:Op donderdag 19 november 2020 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt goed
Helemaal zelf gemaakt?
Ik heb recepten genoeg, meer dan genoeg zelfsquote:
Ja ik heb daar ook niet zo veel meequote:
Puzziedingens post dat ze lekker heeft gegeten. Ik wil het wetenquote:Op donderdag 19 november 2020 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb recepten genoeg, meer dan genoeg zelfs
Jazeker .quote:Op donderdag 19 november 2020 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt goed
Helemaal zelf gemaakt?
Oeh, nog beterquote:
Ik geloof er geen zak van, je moet wel de basis postenquote:
De komende dagen hoef ik niet meer te koken , dat is ook wel handigquote:
Dan niet.quote:Op donderdag 19 november 2020 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van, je moet wel de basis posten
Invriezen kan ook nog ja.quote:Op donderdag 19 november 2020 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De komende dagen hoef ik niet meer te koken , dat is ook wel handig
Gelulquote:Op donderdag 19 november 2020 18:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan niet.
Hoezo moet ik iets?
Ik heb gewoon gezegd wat heb gemaakt ,en dat is groene curry
Yep,quote:Op donderdag 19 november 2020 18:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is wel handig als je veel maakt
Wat zit er in de groene curry?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep,
Ik ga van de week ook maar weer eens curry maken
Ja koriander,quote:Op donderdag 19 november 2020 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
koriander
https://www.24kitchen.nl/(...)urry-met-kippendijen
Te veelquote:Op donderdag 19 november 2020 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Een bosje zelfs.... hoeveel hectare is dat?:
sommige mensen vinden het naar zeep smakenquote:
Soms zelfs korianderwortelquote:Op donderdag 19 november 2020 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
koriander
https://www.24kitchen.nl/(...)urry-met-kippendijen
Ja ik ben er ook geen fan vanquote:Op donderdag 19 november 2020 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
sommige mensen vinden het naar zeep smaken
Schijnt dat een grote groep mensen dat heeft, en de andere groep kan het wel waarderen. Iets met smaken verschillen. Of zelfs anders werkende smaakpapillen.quote:
Prisha vertelde laatst dat het heeft te maken met een missend gen (of een gen teveel, dat kan ook).quote:Op donderdag 19 november 2020 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Schijnt dat een grote groep mensen dat heeft, en de andere groep kan het wel waarderen. Iets met smaken verschillen. Of zelfs anders werkende smaakpapillen.
Ik vind het prima, maar niet te vaak of te veel.
een dubbel gen dacht ikquote:Op donderdag 19 november 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prisha vertelde laatst dat het heeft te maken met een missend gen (of een gen teveel, dat kan ook).
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prisha vertelde laatst dat het heeft te maken met een missend gen (of een gen teveel, dat kan ook).
Smaak zit dus in de genenquote:
Vandaag slaan we die over.quote:
Ik ben niet zo van Indiase gerechten, maar dat zal wel juist door de Koriander komenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:32 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee niet speciaal, vooral bij Indiase gerechten.
Hoe laat je je eten aanbranden? Mij gebeurt dat eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Vandaag slaan we die over.
Zojuist mijn eten aan laten branden, was alweer meer dan een jaar terug de vorige keer.
Pleeghond?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond een heel leuk pakketje in mijn brievenbus, met vers gebakken boterkoek (gluten- en lactosevrij), gebakken door de plaatselijke bakker, met een lief kaartje erbij van mijn pleeghond
Ja je verwacht het niet ...quote:Op donderdag 19 november 2020 19:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Pleeghond?
En kan die kaartjes schrijven?
Het hondje van mijn zus, die ik twee dagen per week uitlaat als zij is werkenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Pleeghond?
En kan die kaartjes schrijven?
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond een heel leuk pakketje in mijn brievenbus, met vers gebakken boterkoek (gluten- en lactosevrij), gebakken door de plaatselijke bakker, met een lief kaartje erbij van mijn pleeghond
Kletsen met iemand die ik vrij lang niet heb gesproken, en vergeten dat ik het vuur zacht aan had.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe laat je je eten aanbranden? Mij gebeurt dat eigenlijk nooit.
Aha, leuk zo'n pleeghond. Toch het plezier ervan en niet de lasten.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het hondje van mijn zus, die ik twee dagen per week uitlaat als zij is werken
Het is een hele slimme.
Ow ja, dan is het zo gebeurd, zonde zeg, misschien helpt een flink glas wijn om het weg te spoelen.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Kletsen met iemand die ik vrij lang niet heb gesproken, en vergeten dat ik het vuur zacht aan had.
Ik had het dus uit moeten doen.
Wat een lieve pleeghond!quote:Op donderdag 19 november 2020 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga geen fles wijn openen voor mij alleenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja, dan is het zo gebeurd, zonde zeg, misschien helpt een flink glas wijn om het weg te spoelen.
Ja ideaal hoorquote:Op donderdag 19 november 2020 19:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Aha, leuk zo'n pleeghond. Toch het plezier ervan en niet de lasten.
En boterkoek is wel heel erg lekker.
Ik ben wel bereid om een helpende hand te bieden hoorquote:Op donderdag 19 november 2020 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga geen fles wijn openen voor mij alleen
Kom je helpen?
Ja lekker hoor, ik kom wel helpen met de wijn.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:45 schreef drakin het volgende:
Shit is nu iedereen in de auto gesprongen hierheen?
kom maar langsquote:Op donderdag 19 november 2020 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel bereid om een helpende hand te bieden hoor
ok 2 bezoekers, vol!quote:Op donderdag 19 november 2020 19:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, ik kom wel helpen met de wijn. [ afbeelding ]
Ik dacht dat jij ook wel van een glaasje wijn hield.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:49 schreef drakin het volgende:
[..]
kom maar langs
Met bubbels of zonder, kleur naar keuze en zelfs mede is aanwezig.
Ik drink zelf bijna nooit iets dus de voorraad is tich jaar oud
Jawelquote:Op donderdag 19 november 2020 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook wel van een glaasje wijn hield.
Nee, dan is het net azijn denk ik.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik dan niet uit dezelfde fles doen
quote:
Kijk zo kan het ook...quote:Op donderdag 19 november 2020 20:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Ik heb vorig jaar kip tandoori voor de hele familie gekookt. Ik heb de koriander die erin hoort maar los op tafel gezet omdat de helft dat niet lust
Ja, die is vrijwel helemaal opgegaan.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk zo kan het ook...
Heb je die pompoen van 13 kilo al op?
en de vriezer in ?quote:Op donderdag 19 november 2020 20:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, die is vrijwel helemaal opgegaan.
Dat waren drie grote pannen met pompoensoep
Kan er mee kokenquote:Op donderdag 19 november 2020 20:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik dan niet uit dezelfde fles doen
pompoensoepquote:Op donderdag 19 november 2020 20:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, die is vrijwel helemaal opgegaan.
Dat waren drie grote pannen met pompoensoep
Wow wat een doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 19 november 2020 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Twee weken lang pompoensoep gegeten, en een deel weggegeven.
Dus geen Halloween 🎃quote:Op donderdag 19 november 2020 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geprobeerd hem uit te hollen, maar dat was geen succes met die vorm. Oranje pompoenen zijn ronder.
Ik heb nog 3 oranje pompoenen, dag na halloween in de aanbiedingquote:Op donderdag 19 november 2020 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geprobeerd hem uit te hollen, maar dat was geen succes met die vorm. Oranje pompoenen zijn ronder.
Kijk, direct resultaatquote:Op donderdag 19 november 2020 20:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 oranje pompoenen, dag na halloween in de aanbieding
En een flespompoen, die zijn ook heel lekker!
En uithollen voor leuke gezichtjes zijn paprika's veel makkelijker!
[ afbeelding ]
jup, gevulde paprika's zijn ook erg lekker bij de pompoensoepquote:
Nog nooit gemaakt .. gevulde paprika'squote:Op donderdag 19 november 2020 20:49 schreef drakin het volgende:
[..]
jup, gevulde paprika's zijn ook erg lekker bij de pompoensoep
Doen!quote:Op donderdag 19 november 2020 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit gemaakt .. gevulde paprika's
Ook eens proberen met mijn puntpaprikaquote:Op donderdag 19 november 2020 20:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 oranje pompoenen, dag na halloween in de aanbieding
En een flespompoen, die zijn ook heel lekker!
En uithollen voor leuke gezichtjes zijn paprika's veel makkelijker!
[ afbeelding ]
Kan je nog wel een pompoen zien?quote:Op donderdag 19 november 2020 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Twee weken lang pompoensoep gegeten, en een deel weggegeven.
Haha, zo erg is het nietquote:Op donderdag 19 november 2020 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je nog wel een pompoen zien?
Ik zal eens wat recepten bekijken ...quote:Op donderdag 19 november 2020 20:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Doen!
ooit dan, en als je er zelf zin in hebt
Dat klopt. En ook ander eetbaar spul.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Je werkt in tuinen, dus je kan ze nog wel eens tegen komen
Voor lange gezichtenquote:Op donderdag 19 november 2020 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook eens proberen met mijn puntpaprika
Ja dat is dan wel verstandig. Zou zonde zijn van de kip tandoori als ie daardoor was blijven staan.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Ik heb vorig jaar kip tandoori voor de hele familie gekookt. Ik heb de koriander die erin hoort maar los op tafel gezet omdat de helft dat niet lust
Ėk had hier vanmiddag het raam open en opeens werd het binnen ook frisjes .... Toch maar weer dichtgedaanquote:
Heeft hier ook een tijdje open gestaan, toen was het nog niet zo koud.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ėk had hier vanmiddag het raam open en opeens werd het binnen ook frisjes .... Toch maar weer dichtgedaan
Ja af en toe wel fris houden ... Maar ik ben niet van een extra trui aan binnenshuisquote:Op donderdag 19 november 2020 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft hier ook een tijdje open gestaan, toen was het nog niet zo koud.
Wel te nat buiten op de duur.
Maar die frisse lucht is natuurlijk wel lekker.
Nou ja, niet alleen fris, maar ook versquote:Op donderdag 19 november 2020 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja af en toe wel fris houden ... Maar ik ben niet van een extra trui aan binnenshuis
Dat komt wel goedquote:Op donderdag 19 november 2020 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, niet alleen fris, maar ook vers
Coronafeestje?quote:Op donderdag 19 november 2020 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
Damn, ze gingen in Berlijn even los![]()
Hoor je dat daar helemaal?quote:Op donderdag 19 november 2020 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
Damn, ze gingen in Berlijn even los![]()
Zoiets ja, maar dan met 77 gewonde agenten en 100den arrestatiesquote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan met 77 gewonde agenten en 100den arrestaties
quote:Op donderdag 19 november 2020 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan met 77 gewonde agenten en 100den arrestaties
Oh, t is een tussenstand, ze schijnen al langer bezig te zijn, worden er dus meer dan 77 zo te zienquote:
Kunnen ze vast wel daar in Dld.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Hopelijk worden de raddraaiers stevig aangepakt.
Niet helemaal de laatste tijd neequote:Op donderdag 19 november 2020 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
Meer nieuws uit Duitsland: iemand loopt met een mes te steken
Gaat lekker daar.
meer nieuws?quote:Op donderdag 19 november 2020 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
Meer nieuws uit Duitsland: iemand loopt met een mes te steken
Gaat lekker daar.
Ik kom er niet zo vaak meer de laatste tijdquote:Op donderdag 19 november 2020 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet helemaal de laatste tijd nee
Zou je wel willen dan?quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom er niet zo vaak meer de laatste tijd
Lekker op vakantie ofzo, als het veilig kan dan.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wat ik in Duitsland te zoeken zou moeten hebben
Ja dan nog niet , maar dat omdat ik dan liever ergens anders heen zou gaanquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker op vakantie ofzo, als het veilig kan dan.
Oh, ik zou zo gaan, schintzelsquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan nog niet , maar dat omdat ik dan liever ergens anders heen zou gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op vrijdag 20 november 2020 01:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit net op Twitter even te kijken naar alle beledigingen en bedreigingen aan het adres van Geert Wilders, maar soms krijg je de indruk dat er nogal wat taalachterstand heerst bij sommige woordkunstenaars.
Tis wat .. al die gasten die zich met alles bemoeien over de hele wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik las het .. een of andere gast .... Omdat het zwarte figuurtjes zijn ?quote:Op vrijdag 20 november 2020 02:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu willen ze ook Jip en Janneke uit de bibliotheken laten verwijderen.
Het moet toch echt niet veel zotter worden.![]()
[ afbeelding ]
PvdA-miep uit Utrecht, te stereotyperend en rolbevestigend.quote:Op vrijdag 20 november 2020 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik las het .. een of andere gast .... Omdat het zwarte figuurtjes zijn ?
De PvdA ook maar verbieden dan.quote:Op vrijdag 20 november 2020 02:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
PvdA-miep uit Utrecht, te stereotyperend en rolbevestigend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |