Ik zal straks in de supermarkt kijken of ze extra lekkere bruisblokjes hebbenquote:Op donderdag 19 november 2020 09:41 schreef Deisyy het volgende:
Wees vandaag lief voor uw toilet, het is WERELD TOILET DAG
[ afbeelding ]
Dat heeft ie minstens wel verdiend.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal straks in de supermarkt kijken of ze extra lekkere bruisblokjes hebben
Mag ook wel een keer. Ze krijgen een hoop shit en gezeik over zich heen.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:41 schreef Deisyy het volgende:
Wees vandaag lief voor uw toilet, het is WERELD TOILET DAG
[ afbeelding ]
Na al het misbruikquote:Op donderdag 19 november 2020 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft ie minstens wel verdiend.
Nou ja, de toiletten moeten niet zeiken want het is wereld toilet dag.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer. Ze krijgen een hoop shit en gezeik over zich heen.
Wat heb je voor spannende uitspattingen in gedachte?quote:Op donderdag 19 november 2020 09:59 schreef chufi het volgende:
Ik ontzie mijn pot vandaag wel door lekker naast de pot te pissen
Ik kan de hele dag over eten praten, maar nu ook welquote:Op donderdag 19 november 2020 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Daar is het mij te vroeg voor.
[..]
Dat ze de pot op kunnen met deze dagquote:Op donderdag 19 november 2020 10:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heb je voor spannende uitspattingen in gedachte?
Het hoeft niet per se binnen nu en een uurquote:Op donderdag 19 november 2020 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee. Maar het is voor mij te vroeg om erover na te denken.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:10 schreef D. het volgende:
[..]
Het hoeft niet per se binnen nu en een uur
Terecht want de pot valt op vrouwen.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:59 schreef chufi het volgende:
Ik ontzie mijn pot vandaag wel door lekker naast de pot te pissen
quote:Op donderdag 19 november 2020 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan de hele dag over eten praten, maar nu ook wellust.
Meh ja dat viel goed tegenquote:Op donderdag 19 november 2020 09:04 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, het lijkt wel herfst [ afbeelding ]
Rare mensen jaquote:Op donderdag 19 november 2020 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |