Ik zal straks in de supermarkt kijken of ze extra lekkere bruisblokjes hebbenquote:Op donderdag 19 november 2020 09:41 schreef Deisyy het volgende:
Wees vandaag lief voor uw toilet, het is WERELD TOILET DAG
[ afbeelding ]
Dat heeft ie minstens wel verdiend.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal straks in de supermarkt kijken of ze extra lekkere bruisblokjes hebben
Mag ook wel een keer. Ze krijgen een hoop shit en gezeik over zich heen.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:41 schreef Deisyy het volgende:
Wees vandaag lief voor uw toilet, het is WERELD TOILET DAG
[ afbeelding ]
Na al het misbruikquote:Op donderdag 19 november 2020 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft ie minstens wel verdiend.
Nou ja, de toiletten moeten niet zeiken want het is wereld toilet dag.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer. Ze krijgen een hoop shit en gezeik over zich heen.
Wat heb je voor spannende uitspattingen in gedachte?quote:Op donderdag 19 november 2020 09:59 schreef chufi het volgende:
Ik ontzie mijn pot vandaag wel door lekker naast de pot te pissen
Ik kan de hele dag over eten praten, maar nu ook welquote:Op donderdag 19 november 2020 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Daar is het mij te vroeg voor.
[..]
Dat ze de pot op kunnen met deze dagquote:Op donderdag 19 november 2020 10:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heb je voor spannende uitspattingen in gedachte?
Het hoeft niet per se binnen nu en een uurquote:Op donderdag 19 november 2020 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee. Maar het is voor mij te vroeg om erover na te denken.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:10 schreef D. het volgende:
[..]
Het hoeft niet per se binnen nu en een uur
Terecht want de pot valt op vrouwen.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:59 schreef chufi het volgende:
Ik ontzie mijn pot vandaag wel door lekker naast de pot te pissen
quote:Op donderdag 19 november 2020 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan de hele dag over eten praten, maar nu ook wellust.
Meh ja dat viel goed tegenquote:Op donderdag 19 november 2020 09:04 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, het lijkt wel herfst [ afbeelding ]
Rare mensen jaquote:Op donderdag 19 november 2020 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey Deissy alles goed?quote:
Ik heb afgelopen week al een paar keer naar verre vakanties naar de zon zitten kijken, niet dat ik ga, maar gewoon om mezelf een beetje te verlekkeren. Ik heb er namelijk wel heel veel zin inquote:
Ja zeker wel, mosselen in huis en nu een bakje yoghurt aan het smikkelen.quote:
Gaat langzaam aan wat beter. Zat net ffkes buiten met jas aan kijken naar de bouw hier aan de overkant. Gelijk een frisse neus gehaaldquote:Op donderdag 19 november 2020 11:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker wel, mosselen in huis en nu een bakje yoghurt aan het smikkelen.
Hoe is het met jou, kom je ff buurten?
Yoghurt met mosselenquote:Op donderdag 19 november 2020 11:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker wel, mosselen in huis en nu een bakje yoghurt aan het smikkelen.
Hoe is het met jou, kom je ff buurten?
Frisse neus is goed en gezond, goed dat je dat doet hoor, ook voor de vitamine D.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat langzaam aan wat beter. Zat net ffkes buiten met jas aan kijken naar de bouw hier aan de overkant. Gelijk een frisse neus gehaald
Ja kijk wel vaker, kom alleen als de kust veilig is
Je weet niet wat je moest, lekker hoor dat zure met dat zoutequote:
Mis je het dan niet juist extra? Of alvast verheugen?quote:Op donderdag 19 november 2020 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week al een paar keer naar verre vakanties naar de zon zitten kijken, niet dat ik ga, maar gewoon om mezelf een beetje te verlekkeren. Ik heb er namelijk wel heel veel zin in
Ja waarschijnlijk zit ik mezelf alleen maar te pijnigen, vooral toen ik ook naar webcams ging kijkenquote:Op donderdag 19 november 2020 11:34 schreef D. het volgende:
[..]
Mis je het dan niet juist extra? Of alvast verheugen?
Ja, nouja, ik doe iets soortgelijks natuurlijk, als ik naar auto’s zit te kijkenquote:Op donderdag 19 november 2020 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk zit ik mezelf alleen maar te pijnigen, vooral toen ik ook naar webcams ging kijken
Ja en er is genoeg te zien bij mij voor.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Frisse neus is goed en gezond, goed dat je dat doet hoor, ook voor de vitamine D.
40+ is een veilige zone
Ik vind het niet erg. je moet gewoon lekker kunnen blijven dromenquote:Op donderdag 19 november 2020 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk zit ik mezelf alleen maar te pijnigen, vooral toen ik ook naar webcams ging kijken
Ook al hadden ze geen voorrang, ik zou ze alsnog voor laten gaan, want je verliest het.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:35 schreef D. het volgende:
Ik moest even wachten, een JSF van rechts had voorrang
Fijn dat je daar plezier in hebt, er zijn zat mensen die zouden klagen over de zooi.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en er is genoeg te zien bij mij voor.
Inderdaad, durf te dromenquote:Op donderdag 19 november 2020 11:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg. je moet gewoon lekker kunnen blijven dromen
Tja ik ben er ook niet blij mee dat ik huizen voor mijn huis krijg weer. Maar het is ook niet anders hequote:Op donderdag 19 november 2020 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat je daar plezier in hebt, er zijn zat mensen die zouden klagen over de zooi.
Ook jij mag dromen.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, nouja, ik doe iets soortgelijks natuurlijk, als ik naar auto’s zit te kijken
Hier is het heel gemakkelijk, zij hebben altijd voorrangquote:Op donderdag 19 november 2020 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook al hadden ze geen voorrang, ik zou ze alsnog voor laten gaan, want je verliest het.
Ow wow, dat is wel een heel verschil, je zat dus echt helemaal vrij aan de voorkant, echt mooi en ja daar kan je je druk over maken, maar het helpt zo weinig he.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja ik ben er ook niet blij mee dat ik huizen voor mijn huis krijg weer. Maar het is ook niet anders he
IK heb de bouwingang pal voor mijn deur![]()
ZO was het en zo wordt het
[ afbeelding ]
Ik wist dat er huizen zouden komen hoor, stonden eerst senioren woningen die zijn drie jaar geleden gesloopt. Er zouden appartementen komen van drie hoog maar dat hebben we tegen kunnen houden. We wilde senioren woningen terug is een tekort aan. Maar ja toen zijn ze gaan fuseren en nu krijgen gewone huizen. Die worden ook 10 meter hoog dus of het dan appartementen zijn of dit maakt kwa hoogte denk ik niet veel uit.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow wow, dat is wel een heel verschil, je zat dus echt helemaal vrij aan de voorkant, echt mooi en ja daar kan je je druk over maken, maar het helpt zo weinig he.
Da’s wel jammerquote:Op donderdag 19 november 2020 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja ik ben er ook niet blij mee dat ik huizen voor mijn huis krijg weer. Maar het is ook niet anders he
IK heb de bouwingang pal voor mijn deur![]()
ZO was het en zo wordt het
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |