En Voller, oh wachtquote:
De U21 doen het een stuk beter, maar verliezen nu helaas ook van Portugal.. Dus geen clean sheetquote:Op woensdag 18 november 2020 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit wat er nu staat is ook heel matig, zeker aanvallend.
Zonde van die lensquote:
Das jammer ja, al moeten die wel steeds meer afstaan aan de A-selectie.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
De U21 doen het een stuk beter, maar verliezen nu helaas ook van Portugal.. Dus geen clean sheet
Ja dan worden ze niet ingezet ,....quote:Op woensdag 18 november 2020 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das jammer ja, al moeten die wel steeds meer afstaan aan de A-selectie.
Dat klinkt niet goed Marc....quote:Op woensdag 18 november 2020 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
weer op mijn tong gebeten vandaag
![]()
Zelfde als vorige week, weer een shock gehad en weer op mijn tong gebetenquote:
Heb je last van epilepsie ?quote:Op woensdag 18 november 2020 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfde als vorige week, weer een shock gehad en weer op mijn tong gebeten
Nee, mijn hart moest gereset worden.quote:
OK, ja zoiets vermoedde ik eerst al maar dan bijt je ook op je tong dus..quote:Op woensdag 18 november 2020 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, mijn hart moest gereset worden.
Ik wel merk ikquote:Op woensdag 18 november 2020 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, ja zoiets vermoedde ik eerst al maar dan bijt je ook op je tong dus..
T is precies aan de rand van mijn tong zeg maar ,en gelukkig aan de andere kant. Alleen voel ik dat dus nu iedere keer als ik met mijn tong langs mijn tanden ga.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zo kort op elkaar ... straks bijt je hem er nog af ...
Ja balen hoor.. Maar dat resetten lijkt me erger ..quote:Op woensdag 18 november 2020 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is precies aan de rand van mijn tong zeg maar ,en gelukkig aan de andere kant. Alleen voel ik dat dus nu iedere keer als ik met mijn tong langs mijn tanden ga.
Nou ja, dat is zo gedaan, dus op zich is dat weer niet zo eng. En de resultaten zijn er meteen.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja balen hoor.. Maar dat resetten lijkt me erger ..
Maar wat gaat er fout ? en hoe gaat het resetten in zn werk?quote:Op woensdag 18 november 2020 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, dat is zo gedaan, dus op zich is dat weer niet zo eng. En de resultaten zijn er meteen.
Al moeten we het wel gaan voorkomen
Mijn ritme is onregelmatig en vaak te snel.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat gaat er fout ? en hoe gaat het resetten in zn werk?
OK.. en een pacemaker? Is dat niets dan of wat ze tegenwoordig allemaal hebben ..quote:Op woensdag 18 november 2020 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn ritme is onregelmatig en vaak te snel.
Het resetten is gewoon een shock zoals ze ook iemand geven zonder hartslag. Alleen dan dus onder narcose.
Eerst de onderzoeken afwachten, een pacemaker is 1 van de laatste opties.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. en een pacemaker? Is dat niets dan of wat ze tegenwoordig allemaal hebben ..
dus littekens maken om het meer onder controle te krijgen ...quote:Op woensdag 18 november 2020 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst de onderzoeken afwachten, een pacemaker is 1 van de laatste opties.
Ze gaan eerder krassen in mijn hart (letterlijk)
Die littekens moeten dan de foute stroompjes onderbreken en dus het onregelmatige ritme onderbreken.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
dus littekens maken om het meer onder controle te krijgen ...
Ja ja zoiets snap ik.. Bij mij hebben ze ooit mn gehemelte voorzien van littekens om het strakker te maken en het snurken te verminderen.. Ik heb daarna jaren last gehad van mn huig die kotshalsneigingen veroorzaakte... Met de jaren heb ik er steeds minder last van... En over snurken krijg ik geen klachtenquote:Op woensdag 18 november 2020 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die littekens moeten dan de foute stroompjes onderbreken en dus het onregelmatige ritme onderbreken.
LIjkt me ook niet heel fijn neequote:Op woensdag 18 november 2020 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja zoiets snap ik.. Bij mij hebben ze ooit mn gehemelte voorzien van littekens om het strakker te maken en het snurken te verminderen.. Ik heb daarna jaren last gehad van mn huig die kotshalsneigingen veroorzaakte... Met de jaren heb ik er steeds minder last van... En over snurken krijg ik geen klachten
Ik denk het wel.. woon wel alleen nuquote:Op woensdag 18 november 2020 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
LIjkt me ook niet heel fijn nee
Maar het heeft dus wel geholpen.
Ah ja, dan komen de klachten minder snel.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk het wel.. woon wel alleen nu
En ik heb de onder en boven buren nog niet horen klagenquote:Op woensdag 18 november 2020 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, dan komen de klachten minder snel.
Prima dan tochquote:Op woensdag 18 november 2020 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik heb de onder en boven buren nog niet horen klagen
Doe vooral rustig aan . Slaap zequote:Op woensdag 18 november 2020 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens zoeken![]()
kijken of ik nu wel kan slapen.
kan nog net, maar geen Nijn gezien vandaagquote:Op woensdag 18 november 2020 23:26 schreef shiitake het volgende:
Nog van harte gefeliciteerd @:oma-Nijn [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Chufgodquote:Op woensdag 18 november 2020 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
kan nog net, maar geen Nijn gezien vandaag
Die is vast aan het feesten.quote:Op woensdag 18 november 2020 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
kan nog net, maar geen Nijn gezien vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |