Maar er zijn wel landen die zich via de Nations League plaatsen voor het EK. Bv Noord Macedonie in de poule van Nederland en Oostenrijkquote:Op woensdag 18 november 2020 21:18 schreef mario390 het volgende:
wat gebeurd overhaupt als
jemand groepsieger is?ik heb
geen idee
de em 2021 groepen zijn toch fix
Dat waren nog de reguliere EK-kwalificatie naweeenquote:Op woensdag 18 november 2020 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar er zijn wel landen die zich via de Nations League plaatsen voor het EK. Bv Noord Macedonie in de poule van Nederland en Oostenrijk
Nee want Champions en zo .. Druk 3quote:Op woensdag 18 november 2020 21:28 schreef mario390 het volgende:
kunnen ze niet nu in dezember
nationsleage klaar spelen?
ajaquote:Op woensdag 18 november 2020 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want Champions en zo .. Druk 3
quote:Op woensdag 18 november 2020 21:33 schreef mario390 het volgende:
aja de beeld bijna vergeten![]()
[ afbeelding ]
Niet veel aan idd.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het weer matig ... tot slecht
Chaosquote:Op woensdag 18 november 2020 21:33 schreef mario390 het volgende:
aja de beeld bijna vergeten![]()
[ afbeelding ]
Is toch niet wat ik hier lees hoor :quote:Op woensdag 18 november 2020 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat waren nog de reguliere EK-kwalificatie naweeen
Ik weet het ook niet meer precies...quote:Op woensdag 18 november 2020 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is toch niet wat ik hier lees hoor :
https://www.nu.nl/voetbal(...)opponent-oranje.html
Georgië en Noord-Macedonië begonnen grimmig aan de allesbeslissende play-offwedstrijd voor lege tribunes in de Georgische hoofdstad Tbilisi. De landen, die via League D van de Nations League tot de play-offs waren gereikt
VOlgens mij ging het er nou juist om om eens wat kleinere landen op het EK te krijgen. Dus uit iedere laag, A, B, en D gaat de winnaar naar het EK.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer precies...
Is dat een verbetering?quote:Op woensdag 18 november 2020 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
VOlgens mij ging het er nou juist om om eens wat kleinere landen op het EK te krijgen. Dus uit iedere laag, A, B, en D gaat de winnaar naar het EK.
Dat ligt er maar hoe je het bekijkt.quote:
Ik kijk toch liever naar de beste landen.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar hoe je het bekijkt.
Voor het niveau niet perse, voor de landen die nu wel eens een kans maken wel.
Er zijn toch stiekem ook al plannen om een soort Europeesche competitie te beginnen met de topclubsquote:Op woensdag 18 november 2020 21:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kijk toch liever naar de beste landen.
Ze kunnen beter een EK voor A landen en voor B landen maken. Soort ere en eerste divisie verschil.
Dat is dus de keuze, zij maken nu een andere.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kijk toch liever naar de beste landen.
Ze kunnen beter een EK voor A landen en voor B landen maken. Soort ere en eerste divisie verschil.
Vast wel. Er was toch ook een plan voor een Benelux leugue?quote:Op woensdag 18 november 2020 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn toch stiekem ook al plannen om een soort Europeesche competitie te beginnen met de topclubs
DE Hiddink en Beenhakker storiesquote:Op woensdag 18 november 2020 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is dus de keuze, zij maken nu een andere.
En ik gok dat als dit niet bevalt ze het ook weer snel terugdraaien.
Maar aan de andere kant, als zo'n 'klein' land ineens ver komt is het natuurlijk wel genieten
Net de CL wat dat betreft, de top clubs ken ik wel, dat wordt zelfs wat saai. Maar dat ene wat kleinere clubje kan een hoop goed maken.
Maar meestal gaan die kleine clubjes toch wel snel ten onder.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is dus de keuze, zij maken nu een andere.
En ik gok dat als dit niet bevalt ze het ook weer snel terugdraaien.
Maar aan de andere kant, als zo'n 'klein' land ineens ver komt is het natuurlijk wel genieten
Net de CL wat dat betreft, de top clubs ken ik wel, dat wordt zelfs wat saai. Maar dat ene wat kleinere clubje kan een hoop goed maken.
Vaak wel, maar zo'n reeks van, bijvoorbeeld Zuid-Korea een tijd terug was toch erg leuk om te zien?quote:Op woensdag 18 november 2020 21:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar meestal gaan die kleine clubjes toch wel snel ten onder.
Zie je op het WK ook, altijd dezelfde landen die winnen.
Jaquote:
Zekrs. Guus is een held daarquote:Op woensdag 18 november 2020 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vaak wel, maar zo'n reeks van, bijvoorbeeld Zuid-Korea een tijd terug was toch erg leuk om te zien?
Mooi figuur is dat. Zie je nooit meer eigenlijk...quote:Op woensdag 18 november 2020 21:57 schreef chufi het volgende:
Leo woonde vroeger op nog geen 100 m bij me vandaan
Ja volgens mij leeft ie nog... Die werd ook pas bekend na mij gecoached te hebbenquote:Op woensdag 18 november 2020 22:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooi figuur is dat. Zie je nooit meer eigenlijk...
Hij leeft nog wel toch?
De Donquote:Op woensdag 18 november 2020 21:57 schreef chufi het volgende:
Leo woonde vroeger op nog geen 100 m bij me vandaan
Hij was ook coach van Cambuur toch?quote:Op woensdag 18 november 2020 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij leeft ie nog... Die werd ook pas bekend na mij gecoached te hebben
Ja en van mijn clubje en van Real Madrid en Zaragoza en Trinidad en TObago en Mexico en vast nog wel wat ..quote:Op woensdag 18 november 2020 22:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij was ook coach van Cambuur toch?
En Ajax uiteraard.
Lang lijstje clubs/landen zie ik:quote:Op woensdag 18 november 2020 22:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij was ook coach van Cambuur toch?
En Ajax uiteraard.
Dat dusquote:Op woensdag 18 november 2020 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lang lijstje clubs/landen zie ik:
SV Epe
Go Ahead (assistent)
BV Veendam
SC Cambuur
Go Ahead Eagles
Feyenoord jeugd
Ajax jeugd
Ajax
Real Zaragoza
FC Volendam
Nederland
Real Madrid
Ajax
Nederland
Real Madrid
Grasshoppers Zürich
Saoedi-Arabië
Club América
Istanbulspor
Chivas de Guadalajara
SBV Vitesse
Feyenoord
Club América
Trinidad en Tobago
Feyenoord (interim)
Vlag van Polen Polen
Nederlands elftal was niet zo'n succes helaas.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lang lijstje clubs/landen zie ik:
SV Epe
Go Ahead (assistent)
BV Veendam
SC Cambuur
Go Ahead Eagles
Feyenoord jeugd
Ajax jeugd
Ajax
Real Zaragoza
FC Volendam
Nederland
Real Madrid
Ajax
Nederland
Real Madrid
Grasshoppers Zürich
Saoedi-Arabië
Club América
Istanbulspor
Chivas de Guadalajara
SBV Vitesse
Feyenoord
Club América
Trinidad en Tobago
Feyenoord (interim)
Vlag van Polen Polen
Nee, was best jammer toen in '90 met die generatie het zo matig doen.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Nederlands elftal was niet zo'n succes helaas.
Ja precies. Na het EK winnen en dan dit WK....was echt wel een domperquote:Op woensdag 18 november 2020 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, was best jammer toen in '90 met die generatie het zo matig doen.
Toen was van Basten er nogquote:Op woensdag 18 november 2020 22:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja precies. Na het EK winnen en dan dit WK....was echt wel een domper
Dit wat er nu staat is ook heel matig, zeker aanvallend.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:16 schreef chufi het volgende:
Het huidige team loopt ook te kloten ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |