quote:Op donderdag 19 november 2020 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan met 77 gewonde agenten en 100den arrestaties
Oh, t is een tussenstand, ze schijnen al langer bezig te zijn, worden er dus meer dan 77 zo te zienquote:
Kunnen ze vast wel daar in Dld.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Hopelijk worden de raddraaiers stevig aangepakt.
Niet helemaal de laatste tijd neequote:Op donderdag 19 november 2020 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
Meer nieuws uit Duitsland: iemand loopt met een mes te steken
Gaat lekker daar.
meer nieuws?quote:Op donderdag 19 november 2020 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
Meer nieuws uit Duitsland: iemand loopt met een mes te steken
Gaat lekker daar.
Ik kom er niet zo vaak meer de laatste tijdquote:Op donderdag 19 november 2020 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet helemaal de laatste tijd nee
Zou je wel willen dan?quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom er niet zo vaak meer de laatste tijd
Lekker op vakantie ofzo, als het veilig kan dan.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wat ik in Duitsland te zoeken zou moeten hebben
Ja dan nog niet , maar dat omdat ik dan liever ergens anders heen zou gaanquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker op vakantie ofzo, als het veilig kan dan.
Oh, ik zou zo gaan, schintzelsquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan nog niet , maar dat omdat ik dan liever ergens anders heen zou gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op vrijdag 20 november 2020 01:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit net op Twitter even te kijken naar alle beledigingen en bedreigingen aan het adres van Geert Wilders, maar soms krijg je de indruk dat er nogal wat taalachterstand heerst bij sommige woordkunstenaars.
Tis wat .. al die gasten die zich met alles bemoeien over de hele wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik las het .. een of andere gast .... Omdat het zwarte figuurtjes zijn ?quote:Op vrijdag 20 november 2020 02:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu willen ze ook Jip en Janneke uit de bibliotheken laten verwijderen.
Het moet toch echt niet veel zotter worden.![]()
[ afbeelding ]
PvdA-miep uit Utrecht, te stereotyperend en rolbevestigend.quote:Op vrijdag 20 november 2020 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik las het .. een of andere gast .... Omdat het zwarte figuurtjes zijn ?
De PvdA ook maar verbieden dan.quote:Op vrijdag 20 november 2020 02:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
PvdA-miep uit Utrecht, te stereotyperend en rolbevestigend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |