Ik heb nog 3 oranje pompoenen, dag na halloween in de aanbiedingquote:Op donderdag 19 november 2020 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geprobeerd hem uit te hollen, maar dat was geen succes met die vorm. Oranje pompoenen zijn ronder.
Kijk, direct resultaatquote:Op donderdag 19 november 2020 20:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 oranje pompoenen, dag na halloween in de aanbieding
En een flespompoen, die zijn ook heel lekker!
En uithollen voor leuke gezichtjes zijn paprika's veel makkelijker!
[ afbeelding ]
jup, gevulde paprika's zijn ook erg lekker bij de pompoensoepquote:
Nog nooit gemaakt .. gevulde paprika'squote:Op donderdag 19 november 2020 20:49 schreef drakin het volgende:
[..]
jup, gevulde paprika's zijn ook erg lekker bij de pompoensoep
Doen!quote:Op donderdag 19 november 2020 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit gemaakt .. gevulde paprika's
Ook eens proberen met mijn puntpaprikaquote:Op donderdag 19 november 2020 20:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 oranje pompoenen, dag na halloween in de aanbieding
En een flespompoen, die zijn ook heel lekker!
En uithollen voor leuke gezichtjes zijn paprika's veel makkelijker!
[ afbeelding ]
Kan je nog wel een pompoen zien?quote:Op donderdag 19 november 2020 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Twee weken lang pompoensoep gegeten, en een deel weggegeven.
Haha, zo erg is het nietquote:Op donderdag 19 november 2020 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je nog wel een pompoen zien?
Ik zal eens wat recepten bekijken ...quote:Op donderdag 19 november 2020 20:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Doen!
ooit dan, en als je er zelf zin in hebt
Dat klopt. En ook ander eetbaar spul.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Je werkt in tuinen, dus je kan ze nog wel eens tegen komen
Voor lange gezichtenquote:Op donderdag 19 november 2020 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook eens proberen met mijn puntpaprika
Ja dat is dan wel verstandig. Zou zonde zijn van de kip tandoori als ie daardoor was blijven staan.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Ik heb vorig jaar kip tandoori voor de hele familie gekookt. Ik heb de koriander die erin hoort maar los op tafel gezet omdat de helft dat niet lust
Ėk had hier vanmiddag het raam open en opeens werd het binnen ook frisjes .... Toch maar weer dichtgedaanquote:
Heeft hier ook een tijdje open gestaan, toen was het nog niet zo koud.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ėk had hier vanmiddag het raam open en opeens werd het binnen ook frisjes .... Toch maar weer dichtgedaan
Ja af en toe wel fris houden ... Maar ik ben niet van een extra trui aan binnenshuisquote:Op donderdag 19 november 2020 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft hier ook een tijdje open gestaan, toen was het nog niet zo koud.
Wel te nat buiten op de duur.
Maar die frisse lucht is natuurlijk wel lekker.
Nou ja, niet alleen fris, maar ook versquote:Op donderdag 19 november 2020 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja af en toe wel fris houden ... Maar ik ben niet van een extra trui aan binnenshuis
Dat komt wel goedquote:Op donderdag 19 november 2020 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, niet alleen fris, maar ook vers
Coronafeestje?quote:Op donderdag 19 november 2020 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
Damn, ze gingen in Berlijn even los![]()
Hoor je dat daar helemaal?quote:Op donderdag 19 november 2020 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
Damn, ze gingen in Berlijn even los![]()
Zoiets ja, maar dan met 77 gewonde agenten en 100den arrestatiesquote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan met 77 gewonde agenten en 100den arrestaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |