Ja ik ben er ook geen fan vanquote:Op donderdag 19 november 2020 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
sommige mensen vinden het naar zeep smaken
Schijnt dat een grote groep mensen dat heeft, en de andere groep kan het wel waarderen. Iets met smaken verschillen. Of zelfs anders werkende smaakpapillen.quote:
Prisha vertelde laatst dat het heeft te maken met een missend gen (of een gen teveel, dat kan ook).quote:Op donderdag 19 november 2020 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Schijnt dat een grote groep mensen dat heeft, en de andere groep kan het wel waarderen. Iets met smaken verschillen. Of zelfs anders werkende smaakpapillen.
Ik vind het prima, maar niet te vaak of te veel.
een dubbel gen dacht ikquote:Op donderdag 19 november 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prisha vertelde laatst dat het heeft te maken met een missend gen (of een gen teveel, dat kan ook).
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prisha vertelde laatst dat het heeft te maken met een missend gen (of een gen teveel, dat kan ook).
Smaak zit dus in de genenquote:
Vandaag slaan we die over.quote:
Ik ben niet zo van Indiase gerechten, maar dat zal wel juist door de Koriander komenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:32 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee niet speciaal, vooral bij Indiase gerechten.
Hoe laat je je eten aanbranden? Mij gebeurt dat eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Vandaag slaan we die over.
Zojuist mijn eten aan laten branden, was alweer meer dan een jaar terug de vorige keer.
Pleeghond?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond een heel leuk pakketje in mijn brievenbus, met vers gebakken boterkoek (gluten- en lactosevrij), gebakken door de plaatselijke bakker, met een lief kaartje erbij van mijn pleeghond
Ja je verwacht het niet ...quote:Op donderdag 19 november 2020 19:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Pleeghond?
En kan die kaartjes schrijven?
Het hondje van mijn zus, die ik twee dagen per week uitlaat als zij is werkenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Pleeghond?
En kan die kaartjes schrijven?
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond een heel leuk pakketje in mijn brievenbus, met vers gebakken boterkoek (gluten- en lactosevrij), gebakken door de plaatselijke bakker, met een lief kaartje erbij van mijn pleeghond
Kletsen met iemand die ik vrij lang niet heb gesproken, en vergeten dat ik het vuur zacht aan had.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe laat je je eten aanbranden? Mij gebeurt dat eigenlijk nooit.
Aha, leuk zo'n pleeghond. Toch het plezier ervan en niet de lasten.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het hondje van mijn zus, die ik twee dagen per week uitlaat als zij is werken
Het is een hele slimme.
Ow ja, dan is het zo gebeurd, zonde zeg, misschien helpt een flink glas wijn om het weg te spoelen.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Kletsen met iemand die ik vrij lang niet heb gesproken, en vergeten dat ik het vuur zacht aan had.
Ik had het dus uit moeten doen.
Wat een lieve pleeghond!quote:Op donderdag 19 november 2020 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga geen fles wijn openen voor mij alleenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja, dan is het zo gebeurd, zonde zeg, misschien helpt een flink glas wijn om het weg te spoelen.
Ja ideaal hoorquote:Op donderdag 19 november 2020 19:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Aha, leuk zo'n pleeghond. Toch het plezier ervan en niet de lasten.
En boterkoek is wel heel erg lekker.
Ik ben wel bereid om een helpende hand te bieden hoorquote:Op donderdag 19 november 2020 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga geen fles wijn openen voor mij alleen
Kom je helpen?
Ja lekker hoor, ik kom wel helpen met de wijn.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:45 schreef drakin het volgende:
Shit is nu iedereen in de auto gesprongen hierheen?
kom maar langsquote:Op donderdag 19 november 2020 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel bereid om een helpende hand te bieden hoor
ok 2 bezoekers, vol!quote:Op donderdag 19 november 2020 19:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, ik kom wel helpen met de wijn. [ afbeelding ]
Ik dacht dat jij ook wel van een glaasje wijn hield.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:49 schreef drakin het volgende:
[..]
kom maar langs
Met bubbels of zonder, kleur naar keuze en zelfs mede is aanwezig.
Ik drink zelf bijna nooit iets dus de voorraad is tich jaar oud
Jawelquote:Op donderdag 19 november 2020 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook wel van een glaasje wijn hield.
Nee, dan is het net azijn denk ik.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik dan niet uit dezelfde fles doen
quote:
Kijk zo kan het ook...quote:Op donderdag 19 november 2020 20:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Ik heb vorig jaar kip tandoori voor de hele familie gekookt. Ik heb de koriander die erin hoort maar los op tafel gezet omdat de helft dat niet lust
Ja, die is vrijwel helemaal opgegaan.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk zo kan het ook...
Heb je die pompoen van 13 kilo al op?
en de vriezer in ?quote:Op donderdag 19 november 2020 20:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, die is vrijwel helemaal opgegaan.
Dat waren drie grote pannen met pompoensoep
Kan er mee kokenquote:Op donderdag 19 november 2020 20:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik dan niet uit dezelfde fles doen
pompoensoepquote:Op donderdag 19 november 2020 20:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, die is vrijwel helemaal opgegaan.
Dat waren drie grote pannen met pompoensoep
Wow wat een doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 19 november 2020 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Twee weken lang pompoensoep gegeten, en een deel weggegeven.
Dus geen Halloween 🎃quote:Op donderdag 19 november 2020 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geprobeerd hem uit te hollen, maar dat was geen succes met die vorm. Oranje pompoenen zijn ronder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |