Je doet er niets aan. Als ik een koop woning zou hebben zou ik echt balen.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Da’s wel jammer
Zowel mijn moeder als mijn zusje hebben hetzelfde probleem
Ja dat maakt in hoogte inderdaad niet heel veel uit, wel met parkeren enzo, dus dan blijft het toch iets rustiger en je hebt mooi even een tijdje van je vrije uitzicht kunnen genietenquote:Op donderdag 19 november 2020 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wist dat er huizen zouden komen hoor, stonden eerst senioren woningen die zijn drie jaar geleden gesloopt. Er zouden appartementen komen van drie hoog maar dat hebben we tegen kunnen houden. We wilde senioren woningen terug is een tekort aan. Maar ja toen zijn ze gaan fuseren en nu krijgen gewone huizen. Die worden ook 10 meter hoog dus of het dan appartementen zijn of dit maakt kwa hoogte denk ik niet veel uit.
Druk maken heeft geen zin dat heb ik al wel via de huurdersoverleggroep ( daar zit ik in) en de bewonerscommissie ( daar zit ik ook in) gedaan. Maar dit is wat het is en daar moeten we het mee doen
Zij hebben allebei koop. De plannen dat er huizen zouden komen waren er bij de koop nog niet, maar er was ook niets toegezegd ofzoquote:Op donderdag 19 november 2020 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je doet er niets aan. Als ik een koop woning zou hebben zou ik echt balen.
Maar ach huizen zijn er ook te kort.
Dit worden huizen voor starters, 2 persoons. Is ook een tekort aan
Jammer is datquote:Op donderdag 19 november 2020 12:00 schreef D. het volgende:
[..]
Zij hebben allebei koop. De plannen dat er huizen zouden komen waren er bij de koop nog niet, maar er was ook niets toegezegd ofzo
Ja en ik heb de huizen ook niet pal voor mijn deur zoals je kan zien. Wel als ik op de bank zit dan keek ik eerder op bomen en kon de rotonde zien, dat is nu voor bij. Maar kan altijd nog de boomtoppen zienquote:Op donderdag 19 november 2020 11:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat maakt in hoogte inderdaad niet heel veel uit, wel met parkeren enzo, dus dan blijft het toch iets rustiger en je hebt mooi even een tijdje van je vrije uitzicht kunnen genieten
Dat is dan een anderverhaal. Dan kan ik mij voorstellen dat je baaltquote:Op donderdag 19 november 2020 12:00 schreef D. het volgende:
[..]
Zij hebben allebei koop. De plannen dat er huizen zouden komen waren er bij de koop nog niet, maar er was ook niets toegezegd ofzo
Als het bestemmingsplan het toelaat kunnen ze er helaas gewoon bouwen.quote:Op donderdag 19 november 2020 12:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, mijn zusje heeft nu nog een paar honderd meter zicht over landerijen
Ja, niets aan te doen, maar blijft jammerquote:Op donderdag 19 november 2020 12:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het bestemmingsplan het toelaat kunnen ze er helaas gewoon bouwen.
En nu?quote:Op donderdag 19 november 2020 10:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Maar het is voor mij te vroeg om erover na te denken.
EN bijna etenstijdquote:Op donderdag 19 november 2020 17:31 schreef chufi het volgende:
Ja wat nu ... Tis opeens koud en guur
En nat!quote:Op donderdag 19 november 2020 17:31 schreef chufi het volgende:
Ja wat nu ... Tis opeens koud en guur
Wat ga je eten dan?quote:Op donderdag 19 november 2020 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook dat .. alleen weet ik wederom nog niet wat
Recept graagquote:
Ik heb geen vast recept. Maar op internet staan vast ook wel veel curry recepten.quote:
Ja ok danquote:Op donderdag 19 november 2020 18:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen vast recept. Maar op internet staan vast ook wel veel curry recepten.
Klinkt goedquote:
Googel maarquote:Op donderdag 19 november 2020 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt goed
Helemaal zelf gemaakt?
Ik heb recepten genoeg, meer dan genoeg zelfsquote:
Ja ik heb daar ook niet zo veel meequote:
Puzziedingens post dat ze lekker heeft gegeten. Ik wil het wetenquote:Op donderdag 19 november 2020 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb recepten genoeg, meer dan genoeg zelfs
Jazeker .quote:Op donderdag 19 november 2020 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt goed
Helemaal zelf gemaakt?
Oeh, nog beterquote:
Ik geloof er geen zak van, je moet wel de basis postenquote:
De komende dagen hoef ik niet meer te koken , dat is ook wel handigquote:
Dan niet.quote:Op donderdag 19 november 2020 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van, je moet wel de basis posten
Invriezen kan ook nog ja.quote:Op donderdag 19 november 2020 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De komende dagen hoef ik niet meer te koken , dat is ook wel handig
Gelulquote:Op donderdag 19 november 2020 18:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan niet.
Hoezo moet ik iets?
Ik heb gewoon gezegd wat heb gemaakt ,en dat is groene curry
Yep,quote:Op donderdag 19 november 2020 18:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is wel handig als je veel maakt
Wat zit er in de groene curry?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep,
Ik ga van de week ook maar weer eens curry maken
Ja koriander,quote:Op donderdag 19 november 2020 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
koriander
https://www.24kitchen.nl/(...)urry-met-kippendijen
Te veelquote:Op donderdag 19 november 2020 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Een bosje zelfs.... hoeveel hectare is dat?:
sommige mensen vinden het naar zeep smakenquote:
Soms zelfs korianderwortelquote:Op donderdag 19 november 2020 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
koriander
https://www.24kitchen.nl/(...)urry-met-kippendijen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |