Ik ga geen fles wijn openen voor mij alleenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja, dan is het zo gebeurd, zonde zeg, misschien helpt een flink glas wijn om het weg te spoelen.
Ja ideaal hoorquote:Op donderdag 19 november 2020 19:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Aha, leuk zo'n pleeghond. Toch het plezier ervan en niet de lasten.
En boterkoek is wel heel erg lekker.
Ik ben wel bereid om een helpende hand te bieden hoorquote:Op donderdag 19 november 2020 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga geen fles wijn openen voor mij alleen
Kom je helpen?
Ja lekker hoor, ik kom wel helpen met de wijn.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:45 schreef drakin het volgende:
Shit is nu iedereen in de auto gesprongen hierheen?
kom maar langsquote:Op donderdag 19 november 2020 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel bereid om een helpende hand te bieden hoor
ok 2 bezoekers, vol!quote:Op donderdag 19 november 2020 19:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, ik kom wel helpen met de wijn. [ afbeelding ]
Ik dacht dat jij ook wel van een glaasje wijn hield.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:49 schreef drakin het volgende:
[..]
kom maar langs
Met bubbels of zonder, kleur naar keuze en zelfs mede is aanwezig.
Ik drink zelf bijna nooit iets dus de voorraad is tich jaar oud
Jawelquote:Op donderdag 19 november 2020 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook wel van een glaasje wijn hield.
Nee, dan is het net azijn denk ik.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik dan niet uit dezelfde fles doen
quote:
Kijk zo kan het ook...quote:Op donderdag 19 november 2020 20:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Ik heb vorig jaar kip tandoori voor de hele familie gekookt. Ik heb de koriander die erin hoort maar los op tafel gezet omdat de helft dat niet lust
Ja, die is vrijwel helemaal opgegaan.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk zo kan het ook...
Heb je die pompoen van 13 kilo al op?
en de vriezer in ?quote:Op donderdag 19 november 2020 20:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, die is vrijwel helemaal opgegaan.
Dat waren drie grote pannen met pompoensoep
Kan er mee kokenquote:Op donderdag 19 november 2020 20:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik dan niet uit dezelfde fles doen
pompoensoepquote:Op donderdag 19 november 2020 20:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, die is vrijwel helemaal opgegaan.
Dat waren drie grote pannen met pompoensoep
Wow wat een doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 19 november 2020 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Twee weken lang pompoensoep gegeten, en een deel weggegeven.
Dus geen Halloween 🎃quote:Op donderdag 19 november 2020 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geprobeerd hem uit te hollen, maar dat was geen succes met die vorm. Oranje pompoenen zijn ronder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |