Ja ik ben er ook geen fan vanquote:Op donderdag 19 november 2020 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
sommige mensen vinden het naar zeep smaken
Schijnt dat een grote groep mensen dat heeft, en de andere groep kan het wel waarderen. Iets met smaken verschillen. Of zelfs anders werkende smaakpapillen.quote:
Prisha vertelde laatst dat het heeft te maken met een missend gen (of een gen teveel, dat kan ook).quote:Op donderdag 19 november 2020 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Schijnt dat een grote groep mensen dat heeft, en de andere groep kan het wel waarderen. Iets met smaken verschillen. Of zelfs anders werkende smaakpapillen.
Ik vind het prima, maar niet te vaak of te veel.
een dubbel gen dacht ikquote:Op donderdag 19 november 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prisha vertelde laatst dat het heeft te maken met een missend gen (of een gen teveel, dat kan ook).
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prisha vertelde laatst dat het heeft te maken met een missend gen (of een gen teveel, dat kan ook).
Smaak zit dus in de genenquote:
Vandaag slaan we die over.quote:
Ik ben niet zo van Indiase gerechten, maar dat zal wel juist door de Koriander komenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:32 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee niet speciaal, vooral bij Indiase gerechten.
Hoe laat je je eten aanbranden? Mij gebeurt dat eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Vandaag slaan we die over.
Zojuist mijn eten aan laten branden, was alweer meer dan een jaar terug de vorige keer.
Pleeghond?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond een heel leuk pakketje in mijn brievenbus, met vers gebakken boterkoek (gluten- en lactosevrij), gebakken door de plaatselijke bakker, met een lief kaartje erbij van mijn pleeghond
Ja je verwacht het niet ...quote:Op donderdag 19 november 2020 19:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Pleeghond?
En kan die kaartjes schrijven?
Het hondje van mijn zus, die ik twee dagen per week uitlaat als zij is werkenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Pleeghond?
En kan die kaartjes schrijven?
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond een heel leuk pakketje in mijn brievenbus, met vers gebakken boterkoek (gluten- en lactosevrij), gebakken door de plaatselijke bakker, met een lief kaartje erbij van mijn pleeghond
Kletsen met iemand die ik vrij lang niet heb gesproken, en vergeten dat ik het vuur zacht aan had.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe laat je je eten aanbranden? Mij gebeurt dat eigenlijk nooit.
Aha, leuk zo'n pleeghond. Toch het plezier ervan en niet de lasten.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het hondje van mijn zus, die ik twee dagen per week uitlaat als zij is werken
Het is een hele slimme.
Ow ja, dan is het zo gebeurd, zonde zeg, misschien helpt een flink glas wijn om het weg te spoelen.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Kletsen met iemand die ik vrij lang niet heb gesproken, en vergeten dat ik het vuur zacht aan had.
Ik had het dus uit moeten doen.
Wat een lieve pleeghond!quote:Op donderdag 19 november 2020 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga geen fles wijn openen voor mij alleenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja, dan is het zo gebeurd, zonde zeg, misschien helpt een flink glas wijn om het weg te spoelen.
Ja ideaal hoorquote:Op donderdag 19 november 2020 19:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Aha, leuk zo'n pleeghond. Toch het plezier ervan en niet de lasten.
En boterkoek is wel heel erg lekker.
Ik ben wel bereid om een helpende hand te bieden hoorquote:Op donderdag 19 november 2020 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga geen fles wijn openen voor mij alleen
Kom je helpen?
Ja lekker hoor, ik kom wel helpen met de wijn.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:45 schreef drakin het volgende:
Shit is nu iedereen in de auto gesprongen hierheen?
kom maar langsquote:Op donderdag 19 november 2020 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel bereid om een helpende hand te bieden hoor
ok 2 bezoekers, vol!quote:Op donderdag 19 november 2020 19:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, ik kom wel helpen met de wijn. [ afbeelding ]
Ik dacht dat jij ook wel van een glaasje wijn hield.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:49 schreef drakin het volgende:
[..]
kom maar langs
Met bubbels of zonder, kleur naar keuze en zelfs mede is aanwezig.
Ik drink zelf bijna nooit iets dus de voorraad is tich jaar oud
Jawelquote:Op donderdag 19 november 2020 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook wel van een glaasje wijn hield.
Nee, dan is het net azijn denk ik.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik dan niet uit dezelfde fles doen
quote:
Kijk zo kan het ook...quote:Op donderdag 19 november 2020 20:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Ik heb vorig jaar kip tandoori voor de hele familie gekookt. Ik heb de koriander die erin hoort maar los op tafel gezet omdat de helft dat niet lust
Ja, die is vrijwel helemaal opgegaan.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk zo kan het ook...
Heb je die pompoen van 13 kilo al op?
en de vriezer in ?quote:Op donderdag 19 november 2020 20:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, die is vrijwel helemaal opgegaan.
Dat waren drie grote pannen met pompoensoep
Kan er mee kokenquote:Op donderdag 19 november 2020 20:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik dan niet uit dezelfde fles doen
pompoensoepquote:Op donderdag 19 november 2020 20:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, die is vrijwel helemaal opgegaan.
Dat waren drie grote pannen met pompoensoep
Wow wat een doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 19 november 2020 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Twee weken lang pompoensoep gegeten, en een deel weggegeven.
Dus geen Halloween 🎃quote:Op donderdag 19 november 2020 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geprobeerd hem uit te hollen, maar dat was geen succes met die vorm. Oranje pompoenen zijn ronder.
Ik heb nog 3 oranje pompoenen, dag na halloween in de aanbiedingquote:Op donderdag 19 november 2020 20:29 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geprobeerd hem uit te hollen, maar dat was geen succes met die vorm. Oranje pompoenen zijn ronder.
Kijk, direct resultaatquote:Op donderdag 19 november 2020 20:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 oranje pompoenen, dag na halloween in de aanbieding
En een flespompoen, die zijn ook heel lekker!
En uithollen voor leuke gezichtjes zijn paprika's veel makkelijker!
[ afbeelding ]
jup, gevulde paprika's zijn ook erg lekker bij de pompoensoepquote:
Nog nooit gemaakt .. gevulde paprika'squote:Op donderdag 19 november 2020 20:49 schreef drakin het volgende:
[..]
jup, gevulde paprika's zijn ook erg lekker bij de pompoensoep
Doen!quote:Op donderdag 19 november 2020 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit gemaakt .. gevulde paprika's
Ook eens proberen met mijn puntpaprikaquote:Op donderdag 19 november 2020 20:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 oranje pompoenen, dag na halloween in de aanbieding
En een flespompoen, die zijn ook heel lekker!
En uithollen voor leuke gezichtjes zijn paprika's veel makkelijker!
[ afbeelding ]
Kan je nog wel een pompoen zien?quote:Op donderdag 19 november 2020 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Twee weken lang pompoensoep gegeten, en een deel weggegeven.
Haha, zo erg is het nietquote:Op donderdag 19 november 2020 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je nog wel een pompoen zien?
Ik zal eens wat recepten bekijken ...quote:Op donderdag 19 november 2020 20:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Doen!
ooit dan, en als je er zelf zin in hebt
Dat klopt. En ook ander eetbaar spul.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Je werkt in tuinen, dus je kan ze nog wel eens tegen komen
Voor lange gezichtenquote:Op donderdag 19 november 2020 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook eens proberen met mijn puntpaprika
Ja dat is dan wel verstandig. Zou zonde zijn van de kip tandoori als ie daardoor was blijven staan.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Ik heb vorig jaar kip tandoori voor de hele familie gekookt. Ik heb de koriander die erin hoort maar los op tafel gezet omdat de helft dat niet lust
Ėk had hier vanmiddag het raam open en opeens werd het binnen ook frisjes .... Toch maar weer dichtgedaanquote:
Heeft hier ook een tijdje open gestaan, toen was het nog niet zo koud.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ėk had hier vanmiddag het raam open en opeens werd het binnen ook frisjes .... Toch maar weer dichtgedaan
Ja af en toe wel fris houden ... Maar ik ben niet van een extra trui aan binnenshuisquote:Op donderdag 19 november 2020 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft hier ook een tijdje open gestaan, toen was het nog niet zo koud.
Wel te nat buiten op de duur.
Maar die frisse lucht is natuurlijk wel lekker.
Nou ja, niet alleen fris, maar ook versquote:Op donderdag 19 november 2020 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja af en toe wel fris houden ... Maar ik ben niet van een extra trui aan binnenshuis
Dat komt wel goedquote:Op donderdag 19 november 2020 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, niet alleen fris, maar ook vers
Coronafeestje?quote:Op donderdag 19 november 2020 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
Damn, ze gingen in Berlijn even los![]()
Hoor je dat daar helemaal?quote:Op donderdag 19 november 2020 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
Damn, ze gingen in Berlijn even los![]()
Zoiets ja, maar dan met 77 gewonde agenten en 100den arrestatiesquote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan met 77 gewonde agenten en 100den arrestaties
quote:Op donderdag 19 november 2020 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan met 77 gewonde agenten en 100den arrestaties
Oh, t is een tussenstand, ze schijnen al langer bezig te zijn, worden er dus meer dan 77 zo te zienquote:
Kunnen ze vast wel daar in Dld.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Hopelijk worden de raddraaiers stevig aangepakt.
Niet helemaal de laatste tijd neequote:Op donderdag 19 november 2020 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
Meer nieuws uit Duitsland: iemand loopt met een mes te steken
Gaat lekker daar.
meer nieuws?quote:Op donderdag 19 november 2020 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
Meer nieuws uit Duitsland: iemand loopt met een mes te steken
Gaat lekker daar.
Ik kom er niet zo vaak meer de laatste tijdquote:Op donderdag 19 november 2020 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet helemaal de laatste tijd nee
Zou je wel willen dan?quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom er niet zo vaak meer de laatste tijd
Lekker op vakantie ofzo, als het veilig kan dan.quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wat ik in Duitsland te zoeken zou moeten hebben
Ja dan nog niet , maar dat omdat ik dan liever ergens anders heen zou gaanquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker op vakantie ofzo, als het veilig kan dan.
Oh, ik zou zo gaan, schintzelsquote:Op vrijdag 20 november 2020 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan nog niet , maar dat omdat ik dan liever ergens anders heen zou gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op vrijdag 20 november 2020 01:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit net op Twitter even te kijken naar alle beledigingen en bedreigingen aan het adres van Geert Wilders, maar soms krijg je de indruk dat er nogal wat taalachterstand heerst bij sommige woordkunstenaars.
Tis wat .. al die gasten die zich met alles bemoeien over de hele wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik las het .. een of andere gast .... Omdat het zwarte figuurtjes zijn ?quote:Op vrijdag 20 november 2020 02:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu willen ze ook Jip en Janneke uit de bibliotheken laten verwijderen.
Het moet toch echt niet veel zotter worden.![]()
[ afbeelding ]
PvdA-miep uit Utrecht, te stereotyperend en rolbevestigend.quote:Op vrijdag 20 november 2020 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik las het .. een of andere gast .... Omdat het zwarte figuurtjes zijn ?
De PvdA ook maar verbieden dan.quote:Op vrijdag 20 november 2020 02:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
PvdA-miep uit Utrecht, te stereotyperend en rolbevestigend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |