abonnement Unibet Coolblue
pi_196192838
Originele OP:

Viel me op dat er nog geen topic is omtrent de presidentile verkiezingen van de VS, terwijl de resultaten langzamerhand toch binnenstromen. Ik neem aan dat dit een vrij uitgebreid topic wordt met een hoop slowchat, dus hoop dat jullie me vergeven voor de summiere OP.

Momenteel is de tussenstand als volgt:



Joe Biden voorsprong op Trump met 16-13, maar Trump meer absolute stemmen.

Herhaling van 4 jaar geleden?
  woensdag 11 november 2020 @ 21:02:41 #2
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196193220
De titel _O_
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 11 november 2020 @ 21:48:30 #3
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196194369
https://www.google.com/am(...)-in-pennsylvania.amp

https://nos.nl/collectie/(...)oproep-minister-barr

https://www.google.com/am(...)lling-in-georgia.amp


https://www.nrc.nl/nieuws(...)geen-fraude-a4019612

https://www.trouw.nl/buit(...)kiesfraude~bc4afd75/
Dus luitjes maak kans op 850.000


Twitter heeft vrijdag laten weten dat Trump, als hij vanaf 20 januari geen president meer is, geen voorkeursbehandeling meer krijgt op het platform. Dat betekent onder andere dat tweets die in strijd zijn met het beleid van Twitter niet per se meer voorzien worden van een waarschuwing, maar kunnen worden verwijderd.
Arme Trump :(

Ik ben eigenlijk wel benieuwd, hoe Trump straks het witte huis gaat verlaten.

https://www.ad.nl/buitenl(...)stig-maakt~aa139e89/

Zoals ik het nu zo zie.. kan nog wel goed de pleuris uit gaan breken..

Trump kennende gaat hij niet vrijwillig, en zal hij zijn aanhang straks gaan opjutten, en als dat gaat escaleren in welke vorm ook..
Ga ik weekje vrij nemen en maar eens uitgebreid voor de buis zitten en kijken hoe de bom barst.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 11 november 2020 @ 22:02:01 #4
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196194611
Sidney powell deelde deze link waarop je kan zien in welke staten fraude is gedetecteerd , de stand met en zonder fraude .

https://everylegalvote.com/country
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 11 november 2020 @ 22:08:15 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196194752
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 22:02 schreef Summers het volgende:
Sidney powell deelde deze link waarop je kan zien in welke staten fraude is gedetecteerd , de stand met en zonder fraude .

https://everylegalvote.com/country
Is er al 1 miljoen dollar aan m uitgekeerd?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196194754
Mensen die nog steeds in de leugens van Trump trappen :') Jullie zijn wel heel makkelijk op te lichten hoor :D
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_196194755
Zijn er al concrete onderbouwingen van die fraude? Ik ben zelf mijn fraudedetector kwijt namelijkst.
-
pi_196194791
Summers, cash dat miljoen anders ff!!! :Y. :')
-
  woensdag 11 november 2020 @ 22:24:43 #9
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196195132
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196195776
quote:
Zo, die's wel heel positief. Zelfs https://www.realclearpolitics.com/ geeft 259/217 aan.

Spannend hoor.
  donderdag 12 november 2020 @ 00:13:43 #11
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196196417
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 22:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Zo, die's wel heel positief. Zelfs https://www.realclearpolitics.com/ geeft 259/217 aan.

Spannend hoor.
Ja zo word het wel weer spannend :Y

quote:
Decision Desk HQ Projects Trump (R) Has Won The State Of NC And Its 15 Electoral Votes
Race Called At 11-10 1:41 PM
https://twitter.com/DecisionDeskHQ/status/1326234297372696581
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 12 november 2020 @ 00:40:53 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196196569
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 22:08 schreef Haushofer het volgende:
Zijn er al concrete onderbouwingen van die fraude?
Nee.
Huilen dan.
pi_196196602
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 00:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee.
Dat hangt ervan af aan wie je het vraagt.
  donderdag 12 november 2020 @ 00:52:29 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196196629
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 00:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat hangt ervan af aan wie je het vraagt.
Dat hangt vooral af van welke eisen je aan "concrete onderbouwingen" stelt.
Huilen dan.
pi_196196678
quote:
7s.gif Op donderdag 12 november 2020 00:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat hangt vooral af van welke eisen je aan "concrete onderbouwingen" stelt.
Ja, getuigenissen, bedigde verklaringen, klokkenluiders, videobeelden, foto's, geluidsopnamen, statistieken zijn voor sommige mensen nog steeds geen 'bewijs'. Wat dan wel bewijs voor hen is, kunnen ze echter niet zeggen. Dat soort mensen kun je beter niet al te serieus nemen, je kunt het ook gewoon nay sayers noemen.
  donderdag 12 november 2020 @ 07:14:29 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196197780
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 01:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja, getuigenissen, bedigde verklaringen, klokkenluiders, videobeelden, foto's, geluidsopnamen, statistieken zijn voor sommige mensen nog steeds geen 'bewijs'. Wat dan wel bewijs voor hen is, kunnen ze echter niet zeggen. Dat soort mensen kun je beter niet al te serieus nemen, je kunt het ook gewoon nay sayers noemen.
Leuk en aardig maar de rechtbank moet er over oordelen toch?
Daarom lopen er zo veel rechtzaken.
Tot nu toe geen echt concreet bewijs, en de getuigenis verklaringen die vrijwel gelijk hier werden gepost bleken te zijn gelogen.

Maar vandaag gaat Guiliani datgene naar buiten brengen wat edaar verandering in gaat brengen.

Tot nu toe heb ik nog nergens gevonden dat een Trump na hertelling over de 270 kiesmannen is gegaan.

Je weet wel dat gene met wat hij de vorige keer won.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196198320
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 07:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Leuk en aardig maar de rechtbank moet er over oordelen toch?
Waaorm roept iedereen dan dat er 'geen bewijs' is terwijl er nog niet eens een rechtszaak is geweest?

You can't have your cake and eat it too.
pi_196198338
quote:
Gokje, gekke Rudy heeft helemaal geen contact gehad met de CIA en zit hier weer eens wat leugentjes te verspreiden.

Verder gaat de CIA helemaal niet over wat er in de VS gebeurt. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196198359
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 08:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Waaorm roept iedereen dan dat er 'geen bewijs' is terwijl er nog niet eens een rechtszaak is geweest?

You can't have your cake and eat it too.
Omdat Trumpteam probeert rechtzaken aan te spannen zonder dat er bewijs is. Een beetje rechter lacht zich dan de ballen uit de broek en gooit de aanklachten het raam uit.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196198543
twitter
pi_196198722
twitter
pi_196198730
Er zijn ondertussen 10 rechtszaken in verschillende staten verworpen.

https://www.npr.org/2020/(...)h-heres-what-they-ve
pi_196198740
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 08:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Gokje, gekke Rudy heeft helemaal geen contact gehad met de CIA en zit hier weer eens wat leugentjes te verspreiden.

Verder gaat de CIA helemaal niet over wat er in de VS gebeurt. :')
Ja de video ging er niet eens over, clickbait titel volgens mij.
pi_196198828
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 09:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja de video ging er niet eens over, clickbait titel volgens mij.
Filmpjes van dronken Rudy kijken is dan ook zonde van m'n tijd. Al moet ik toegeven dat ik zaterdag hartelijk heb gelachen toen hij grandioos stond te falen op die parkeerplaats.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196199208
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 09:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Filmpjes van dronken Rudy kijken is dan ook zonde van m'n tijd. Al moet ik toegeven dat ik zaterdag hartelijk heb gelachen toen hij grandioos stond te falen op die parkeerplaats.
Dat vind ik dan weer erg overdreven.
pi_196199372
Ik plaatste hierboven een artikel over verworpen rechtszaken, maar er is geen enkele manier om te controleren of het uberhaupt wel waar is. Aangezien de media nu simpelweg dingen bij elkaar verzint, is eigenlijk alleen videomateriaal nog betrouwbaar.

Met de komst van deepfake wordt dat in de toekomst trouwens ook steeds problematischer, maar dat terzijde.
  donderdag 12 november 2020 @ 10:03:37 #30
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196199598
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 09:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik plaatste hierboven een artikel over verworpen rechtszaken, maar er is geen enkele manier om te controleren of het uberhaupt wel waar is. Aangezien de media nu simpelweg dingen bij elkaar verzint, is eigenlijk alleen videomateriaal nog betrouwbaar.

Met de komst van deepfake wordt dat in de toekomst trouwens ook steeds problematischer, maar dat terzijde.
Wel selectief videomateriaal natuurlijk..
bedoel het moet natuurlijk wel in voordeel voor Trump zijn natuurlijk!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196199841
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 10:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wel selectief videomateriaal natuurlijk..
bedoel het moet natuurlijk wel in voordeel voor Trump zijn natuurlijk!
Nee slimmerik.

Als je wil weten wat het Trump team aan het doen is, dan moet je beelden van het Trump team plaatsen.

Dat lijkt me nogal logisch.
  donderdag 12 november 2020 @ 10:39:20 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196200080
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 10:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee slimmerik.

Als je wil weten wat het Trump team aan het doen is, dan moet je beelden van het Trump team plaatsen.

Dat lijkt me nogal logisch.
Sure en hoe gaat dat helpen in een rechtszaak?
team Trump: kijk we hebben alles op nieuw laten tellen.
Rechter: en kwam er nog iets anders uit?
Team Trump: nee dat niet..
Team trump: maar we hebben er beelden van.

Kijk het is simpel, kijk naar FE topic..
Je kan wel mooi beelden maken van de horizon om te laten zien dat de aarde daarom plat is.
Maar verander het perspectief, dus zoek het vele honderden kilometers de lucht in en je ziet dat de aarde rond is.

Maar omdat jou visie anders is veranderd er niks aan het algemene plaatje.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196200162
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 10:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Sure en hoe gaat dat helpen in een rechtszaak?
team Trump: kijk we hebben alles op nieuw laten tellen.
Rechter: en kwam er nog iets anders uit?
Team Trump: nee dat niet..
Team trump: maar we hebben er beelden van.

Kijk het is simpel, kijk naar FE topic..
Je kan wel mooi beelden maken van de horizon om te laten zien dat de aarde daarom plat is.
Maar verander het perspectief, dus zoek het vele honderden kilometers de lucht in en je ziet dat de aarde rond is.

Maar omdat jou visie anders is veranderd er niks aan het algemene plaatje.
Volgens mij begrijp je me verkeerd.

Ik plaats hier geen materiaal omdat ik een 'Trump-aanhanger' ben want dat ben ik niet.

Ik plaats informatie om een beeld te krijgen/geven van wat er daar speelt.

Dus als ik wil weten wat het Trump-team allemaal aan het doen is, zoek ik materiaal van het Trump-team zelf.

Dat heet een primaire bron.

Wat er vervolgens exact waar is van wat het Trump-team over hun eigen bewijzen zegt, valt nog te bezien.
  donderdag 12 november 2020 @ 10:52:08 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196200283
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 10:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je me verkeerd.

Ik plaats hier geen materiaal omdat ik een 'Trump-aanhanger' ben want dat ben ik niet.

Ik plaats informatie om een beeld te krijgen/geven van wat er daar speelt.

Dus als ik wil weten wat het Trump-team allemaal aan het doen is, zoek ik materiaal van het Trump-team zelf.

Dat heet een primaire bron.

Wat er vervolgens exact waar is van wat het Trump-team over hun eigen bewijzen zegt, valt nog te bezien.

Dat is het m nu ook, wat ze in mijn ogen aan doen zijn is tijdrekken voor Trump zelf.
En vooral onrust zaaien.

Is dat bevordelijk voor het land (inwoners) zelf? Nee totaal niet!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196200519
quote:
10s.gif Op donderdag 12 november 2020 10:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat is het m nu ook, wat ze in mijn ogen aan doen zijn is tijdrekken voor Trump zelf.
En vooral onrust zaaien.

Is dat bevordelijk voor het land (inwoners) zelf? Nee totaal niet!
Ja, maar het feit dat jij dat denkt, wil niet zeggen dat het ook zo is. Zelf heb ik de indruk dat er genoeg materiaal is dat actie rechtvaardigt. En daar sta ik echt niet alleen in. Sowieso kunnen ze niet 'tijdrekken', het enige tijdrekken wat ik zie is in die staten waar ze nog steeds aan het tellen zijn. De data waarop de kiesmannen moeten stemmen is namelijk grondwettelijk bepaald, alles moet op die datum geregeld zijn. Er is dus helemaal geen 'tijdrekken', want de stemmen zijn nog niet eens allemaal geteld, de kiesmannen hebben nog niet gestemd, en dus heeft Biden nog helemaal geen reden om de president uit te hangen.
pi_196200538
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja, maar het feit dat jij dat denkt, wil niet zeggen dat het ook zo is. Zelf heb ik de indruk dat er genoeg materiaal is dat actie rechtvaardigt. En daar sta ik echt niet alleen in. Sowieso kunnen ze niet 'tijdrekken', het enige tijdrekken wat ik zie is in die staten waar ze nog steeds aan het tellen zijn. De data waarop de kiesmannen moeten stemmen is namelijk grondwettelijk bepaald, alles moet op die datum geregeld zijn. Er is dus helemaal geen 'tijdrekken', want de stemmen zijn nog niet eens allemaal geteld, de kiesmannen hebben nog niet gestemd, en dus heeft Biden nog helemaal geen reden om de president uit te hangen.
Toch had helemaal niemand er 4 jaar geleden moeite deed toen Trump dit wel deed. Waarom is dit nu ineens wel een probleem dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196200567
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Toch had helemaal niemand er 4 jaar geleden moeite deed toen Trump dit wel deed. Waarom is dit nu ineens wel een probleem dan?
Niemand?

Dat lijkt me feitelijk onjuist.
  donderdag 12 november 2020 @ 11:28:12 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196200733
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja, maar het feit dat jij dat denkt, wil niet zeggen dat het ook zo is. Zelf heb ik de indruk dat er genoeg materiaal is dat actie rechtvaardigt. En daar sta ik echt niet alleen in. Sowieso kunnen ze niet 'tijdrekken', het enige tijdrekken wat ik zie is in die staten waar ze nog steeds aan het tellen zijn. De data waarop de kiesmannen moeten stemmen is namelijk grondwettelijk bepaald, alles moet op die datum geregeld zijn. Er is dus helemaal geen 'tijdrekken', want de stemmen zijn nog niet eens allemaal geteld, de kiesmannen hebben nog niet gestemd, en dus heeft Biden nog helemaal geen reden om de president uit te hangen.
je bedoeld dus... ineens heeft Trump magisch 50 kiesmannen
voorbeeldje men doet moeilijk in een van de staten een gering aantal stemmen waarbij het verschil tussen biden en Trump totaal geen reet uit zou maken.
Het betrof stemmen waarbij er niet duidelijk over was wanneer het verstuurd was ( let op geen fraude )
Maar ze blijven er over door zaniken.

Stel voor je hebt een wedstrijd gehad verliest met 3-0 maar je gaat achteraf moeilijk doen aan het eind van de wedstrijd of de inworp in de eerste 10 min wel correct was.

heeft het Nut nee totaal niet..
Men riep al FRAUDE voordat de mensen konden kiezen.
Nou komen er nog tig rechtszaken wat er helaas voor Trump weinig aan de uitslag zal veranderen, ondertussen probeert hij nog zijn eigen hachje te redden door nog even allerlei lui te gaan ontslaan en nog even het hele volk op Tre ruien PUUR voor zichzelf..

quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Toch had helemaal niemand er 4 jaar geleden moeite deed toen Trump dit wel deed. Waarom is dit nu ineens wel een probleem dan?
Ja maar dat is anders..
Trump mag dat.. omdat Trump
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196200799
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

je bedoeld dus... ineens heeft Trump magisch 50 kiesmannen
Nee, sommige staten zijn nog niet beslist, de meeste nog niet gecertificeerd, ook al heeft CNN die indruk wel gegeven.

quote:
voorbeeldje men doet moeilijk in een van de staten een gering aantal stemmen waarbij het verschil tussen biden en Trump totaal geen reet uit zou maken.
Het betrof stemmen waarbij er niet duidelijk over was wanneer het verstuurd waNees ( let op geen fraude )
Maar ze blijven er over door zaniken.
Nee.

quote:
Stel voor je hebt een wedstrijd gehad verliest met 3-0 maar je gaat achteraf moeilijk doen aan het eind van de wedstrijd of de inworp in de eerste 10 min wel correct was.
Nee.

quote:
heeft het Nut nee totaal niet..
Men riep al FRAUDE voordat de mensen konden kiezen.
Nou komen er nog tig rechtszaken wat er helaas voor Trump weinig aan de uitslag zal veranderen, ondertussen probeert hij nog zijn eigen hachje te redden door nog even allerlei lui te gaan ontslaan en nog even het hele volk op Tre ruien PUUR voor zichzelf..
Dat lijkt me een vrij simplistische interpretatie, maar wie weet heb je gelijk.
  donderdag 12 november 2020 @ 11:43:55 #41
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196200982
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja, maar het feit dat jij dat denkt, wil niet zeggen dat het ook zo is. Zelf heb ik de indruk dat er genoeg materiaal is dat actie rechtvaardigt. En daar sta ik echt niet alleen in.
Nee, natuurlijk "sta jij daar niet alleen in": je praat de buitenlandse rioolpers na. Al zijn er 70 miljoen mensen die over niet nader aangeduid materiaal kletsen: het doet er niet toe. Het zegt je verder niets dat Trump c.s. geen poot aan de grond krijgen bij de rechters?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_196201046
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:43 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk "sta jij daar niet alleen in": je praat de buitenlandse rioolpers na. Al zijn er 70 miljoen mensen die over niet nader aangeduid materiaal kletsen: het doet er niet toe. Het zegt je verder niets dat Trump c.s. geen poot aan de grond krijgen bij de rechters?
Ik trek geen voorbarige conclusies. Het enige wat ik zeg is dat de claim 'er is geen bewijs' niet waar is. Hoe substantieel dat bewijs is moet nog blijken.
  donderdag 12 november 2020 @ 11:48:14 #43
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196201063
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee, sommige staten zijn nog niet beslist, de meeste nog niet gecertificeerd, ook al heeft CNN die indruk wel gegeven.
[..]

Nee.
[..]

Nee.
[..]

Dat lijkt me een vrij simplistische interpretatie, maar wie weet heb je gelijk.
Cnn gaat niet over de uitslag, trump heeft het niet zo op CNN, en veel BNW-ers ook niet.. wat ik ook wel snap.. maar ik heb het niet over CNN.. ik heb nergens het woord CNN gebruikt en geen enkele van mijn voorgaande links is van CNN.

zie voorgaande links.
Bij elk antwoord waar je nee op zegt,
Vooral dat gene dat als Trump het witte huis verlaat hij voor een stuk of 10/20 dingen kan worden aangeklaagd.

Trump verkondigde al fraude aan voor dat mensen konden stemmen, hij had elf ook extra maatregelen genomen om fraude te belemmeren en nu ineens kan het wel ... dus ... Magic.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196201090
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Cnn gaat niet over de uitslag, trump heeft het niet zo op CNN, en veel BNW-ers ook niet.. wat ik ook wel snap.. maar ik heb het niet over CNN.. ik heb nergens het woord CNN gebruikt en geen enkele van mijn voorgaande links is van CNN.

zie voorgaande links.
Bij elk antwoord waar je nee op zegt,
Vooral dat gene dat als Trump het witte huis verlaat hij voor een stuk of 10/20 dingen kan worden aangeklaagd.

Trump verkondigde al fraude aan voor dat mensen konden stemmen, hij had elf ook extra maatregelen genomen om fraude te belemmeren en nu ineens kan het wel ... dus ... Magic.
Dat deed hij omdat in het verleden al is gebleken dat er bij deze vorm van stemmen een zeer hoge kans op fraude bestaat.
pi_196201108
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat deed hij omdat in het verleden al is gebleken dat er bij deze vorm van stemmen een zeer hoge kans op fraude bestaat.
Wanneer dan? Welke fraude? Hoeveel werd er gefraudeerd? Door wie?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 12 november 2020 @ 11:50:41 #46
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196201119
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik trek geen voorbarige conclusies. Het enige wat ik zeg is dat de claim 'er is geen bewijs' niet waar is. Hoe substantieel dat bewijs is moet nog blijken.
Het is al een voorbarige conclusie dat er bewijs is. Welke gegevens bedoel je precies?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_196201122
quote:
5s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wanneer dan? Welke fraude? Hoeveel werd er gefraudeerd? Door wie?
Dat zoek je zelf maar op.
pi_196201132
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:50 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Het is al een voorbarige conclusie dat er bewijs is. Welke gegevens bedoel je precies?
Zie dit topic.
  donderdag 12 november 2020 @ 11:51:40 #49
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196201141
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat deed hij omdat in het verleden al is gebleken dat er bij deze vorm van stemmen een zeer hoge kans op fraude bestaat.
Bij welke verkiezingen is dit gebleken? En waarom heeft hij er niet eerder iets aan gedaan?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_196201162
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat zoek je zelf maar op.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196201180
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:')
Ja ik heb wel wat beters te doen.
pi_196201200
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:51 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Bij welke verkiezingen is dit gebleken? En waarom heeft hij er niet eerder iets aan gedaan?
Elke willekeurige bananenrepubliek?

Zoek het zelf op.
  donderdag 12 november 2020 @ 11:55:02 #53
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196201212
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat zoek je zelf maar op.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Zie dit topic.
Je moet voor Giuliani gaan werken. Met deze bewijsvoering nagel je de Democraten geheid aan de schandpaal.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_196201248
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:55 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

[..]

Je moet voor Giuliani gaan werken. Met deze bewijsvoering nagel je de Democraten geheid aan de schandpaal.
Ja sorry maar ik heb echt wel wat beters te doen dan jullie ervan overtuigen dat stemfraude bestaat.
pi_196201275
Dit zijn de eerste verkiezingen dat iedereen -ongevraagd- stembiljetten toegestuurd heeft gekregen, daar hebben de Dems op aangedrongen en hun zin gekregen. Dat was bij voorgaande verkiezingen niet het geval. Daarom zie je ook aan de lopende band berichten van dode mensen die hebben gestemd etc.
  donderdag 12 november 2020 @ 11:59:05 #56
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196201307
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Elke willekeurige bananenrepubliek?

Zoek het zelf op.
Die tentamens aan de Universiteit des Levens zijn ideaal. "Zoek het lekker zelf uit."
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 12 november 2020 @ 12:00:26 #57
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196201359
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja sorry maar ik heb echt wel wat beters te doen dan jullie ervan overtuigen dat stemfraude bestaat.
O, was je daarmee bezig? Niemand had daarom gevraagd.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 12 november 2020 @ 12:07:54 #58
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196201539
quote:
This is arrogation. It’s designed to give people the impression that this man has authority. He has no authority. There is no such thing as the “Office of the President-Elect.”


https://twitter.com/still(...)v5WY9KvUv3yl48LIUjtk
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196201579
Ze zullen nooit #READY zijn _O-
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  donderdag 12 november 2020 @ 12:17:27 #60
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196201752
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_196201758
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_196201763
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196201771
quote:
81s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:17 schreef nostra het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lol
pi_196201826
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:57 schreef Ardava het volgende:
Dit zijn de eerste verkiezingen dat iedereen -ongevraagd- stembiljetten toegestuurd heeft gekregen, daar hebben de Dems op aangedrongen en hun zin gekregen. Dat was bij voorgaande verkiezingen niet het geval. Daarom zie je ook aan de lopende band berichten van dode mensen die hebben gestemd etc.
Hoeveel dode mensen hebben gestemd?

Er is gedoe omdat op de lijst van mensen die mogen stemmen (let op mogen stemmen) overleden mensen staan. Een Amerikaan moet eerst toestemming vragen om te stemmen. Wij kennen dit idiote systeem niet omdat wij geen republikeinen aan de macht hebben die groepen mensen willen uitsluiten van stemrecht.

Er zijn geen aanwijzingen dat die overledenen hebben gestemd.

Trump heeft nav de 2016 verkiezingen een commissie opgericht die een groot onderzoek heeft gedaan naar fraude en illegale stemmen. Drie keer raden wat daar uitgekomen is

[ Bericht 4% gewijzigd door opgebaarde op 12-11-2020 12:55:45 ]
  donderdag 12 november 2020 @ 12:21:47 #65
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196201836
Is er al een verklaring voor het feit dat de andere uitslagen voorlopig beroerd uitpakken voor de Democraten? Behalve dan dat ze Trump, de uitverkorene, eruit willen werken en dat de rest van de Republikeinen kleine jongens zijn en het geen kwaad kan dat die de Senaat beheersen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_196201845


Verklaring van een pollworker uit Michigan.
pi_196201875
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:21 schreef TitusPullo het volgende:
Is er al een verklaring voor het feit dat de andere uitslagen voorlopig beroerd uitpakken voor de Democraten?
Ze zijn waarschijnlijk eerlijk gaan tellen 8-)
pi_196201891
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:21 schreef TitusPullo het volgende:
Is er al een verklaring voor het feit dat de andere uitslagen voorlopig beroerd uitpakken voor de Democraten? Behalve dan dat ze Trump, de uitverkorene, eruit willen werken en dat de rest van de Republikeinen kleine jongens zijn en het geen kwaad kan dat die de Senaat beheersen.
Republikeinse stemmers die wel op republikeinse vertegenwoordigers hebbe gestemd maar geen vinkje bij Trump hebben gezet.... Het waarom laat te rade
  donderdag 12 november 2020 @ 12:24:37 #69
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196201909
Laat ik het anders stellen.
Wat is er deze week significant veranderd aan het aantal kiesmannen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 12 november 2020 @ 12:27:29 #70
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196201978
quote:
5s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:24 schreef theguyver het volgende:
Laat ik het anders stellen.
Wat is er deze week significant veranderd aan het aantal kiesmannen?
Niets: dat is nu juist het ultieme bewijs dat er gefraudeerd is.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 12 november 2020 @ 12:28:00 #71
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196201987
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Republikeinse stemmers die wel op republikeinse vertegenwoordigers hebbe gestemd maar geen vinkje bij Trump hebben gezet.... Het waarom laat te rade
Dit lijkt me het enige zinnige antwoord.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 12 november 2020 @ 12:31:10 #72
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196202046
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:23 schreef Ardava het volgende:

[..]

Ze zijn waarschijnlijk eerlijk gaan tellen 8-)
De fraude eruit filteren :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196202055
twitter

twitter
pi_196202208
Het zou echt niet de eerste keer zijn hoor.

https://www.theguardian.c(...)tics.localgovernment
  donderdag 12 november 2020 @ 12:44:12 #75
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196202336
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:31 schreef Ardava het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Er komt toch een hertelling aan? Dan komen we er vanzelf achter.

Dit soort analyses heeft niet veel zin. Er zijn te veel variabelen in het Amerikaanse stelsel.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 12 november 2020 @ 12:45:03 #76
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196202349
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het zou echt niet de eerste keer zijn hoor.

https://www.theguardian.c(...)tics.localgovernment
Ja, en Joep van den Nieuwenhuyzen is schuldig omdat Enron het ook is.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_196202369
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:45 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ja, en Joep van den Nieuwenhuyzen is schuldig omdat Enron het ook is.
Dat zeg ik toch niet ...

Vermoeiend hoor.
  donderdag 12 november 2020 @ 12:49:01 #78
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196202409
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:46 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet ...

Vermoeiend hoor.
Je haalt een waarschuwing uit 2005 aan over het Britse stelsel. Dat heeft niets met deze verkiezingen te maken.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_196202435
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:49 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Je haalt een waarschuwing uit 2005 aan over het Britse stelsel. Dat heeft niets met deze verkiezingen te maken.
Nee, maar wel met stemmen via post en de kans op fraude.
pi_196202536
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee, maar wel met stemmen via post en de kans op fraude.
Even de doelpalen verzetten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196202561
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Even de doelpalen verzetten.
Dan moeten er eerst doelpalen zijn. We hadden het niet over verkiezingen in de VS alleen.
pi_196202606
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dan moeten er eerst doelpalen zijn. We hadden het niet over verkiezingen in de VS alleen.
Ja, laten we het over de superinteressante verkiezingen in de Centraal Afrikaanse Republiek gaan hebben en hoe fraude daar bewijst dat er in VS ook gefraudeerd wordt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 12 november 2020 @ 13:03:41 #83
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196202639
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:31 schreef Summers het volgende:

[..]

De fraude eruit filteren :Y
Lig helemaal dubbel als straks blijkt dat biden met grotere verhouding wint.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196202668
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 13:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ja, laten we het over de superinteressante verkiezingen in de Centraal Afrikaanse Republiek gaan hebben en hoe fraude daar bewijst dat er in VS ook gefraudeerd wordt.
Ok, laat ik het je proberen uit te leggen. Probeer me te volgen ok?

Het punt is niet dat dit bewijst dat er in de VS is gefraudeerd.

Het punt is dat dit aantoont dat er in het verleden al fraude is geweest met stembiljetten per post. En dat dat niets nieuws is.

Dit is natuurlijk maar 1 voorbeeld, maar er zijn veel voorbeelden.

Dit geeft dus aan dat er een significante kans is op fraude bij stembiljetten per post.

Wat aangeeft dat er reden is om wantrouwig te zijn bij elke verkiezing waarbij stembiljetten per post worden ingediend.

Dat wil niet zeggen dat dit 'bewijs' is dat er bij deze verkiezingen is gefraudeerd, maar dat heeft niemand ook gezegd of willen zeggen. Dat is je eigen hersenkronkel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ali_Kannibali op 12-11-2020 13:10:19 ]
  donderdag 12 november 2020 @ 13:17:59 #86
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196202850
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 13:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ok, laat ik het je proberen uit te leggen. Probeer me te volgen ok?

Het punt is niet dat dit bewijst dat er in de VS is gefraudeerd.
Dan is het niet van belang: precies zoals, in mijn voorbeeld, een fraudezaak in een ver buitenland er niet toe doet.
Je hoeft net zo min te bewijzen dat stembusfraude bestaat als dat moord, doodslag of aanranding bestaat. We zijn niet achterlijk.

quote:
Het punt is dat dit aantoont dat er in het verleden al fraude is geweest met stembiljetten per post. En dat dat niets nieuws is.

Dit is natuurlijk maar 1 voorbeeld, maar er zijn veel voorbeelden.

Dit geeft dus aan dat er een significante kans is op fraude bij stembiljetten per post.
Die kans bestaat als er niet voldoende voorzorgsmaatregelen worden getroffen, zoals in het artikel vermeld staat.
We zijn nu 15 jaar verder. Men kan nog steeds per post stemmen in het VK. Zijn er recentelijk noemenswaardige schandalen geweest?

Over Trump en stemmen per post, zie:

https://www.governing.com(...)-on-Mail-Voting.html
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_196202912
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 13:17 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dan is het niet van belang: precies zoals, in mijn voorbeeld, een fraudezaak in een ver buitenland er niet toe doet.
Je hoeft net zo min te bewijzen dat stembusfraude bestaat als dat moord, doodslag of aanranding bestaat. We zijn niet achterlijk.
[..]

Die kans bestaat als er niet voldoende voorzorgsmaatregelen worden getroffen, zoals in het artikel vermeld staat.
We zijn nu 15 jaar verder. Men kan nog steeds per post stemmen in het VK. Zijn er recentelijk noemenswaardige schandalen geweest?

Over Trump en stemmen per post, zie:

https://www.governing.com(...)-on-Mail-Voting.html
We hebben dus vastgesteld dat stembusfraude bestaat, vooral bij stemmen per post.

Dan kunnen we nu de claims serieus nemen van mensen die beweren dat er in de VS is gefraudeerd, door op zijn minst het bewijs wat wordt aangedragen te onderzoeken in plaats van bij voorbaat al te roepen 'er is geen bewijs'.
pi_196203022
quote:
Ah, ze proberen het via de TV te winnen in plaats via de rechtbank?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 12 november 2020 @ 13:29:46 #89
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196203058
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 13:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

We hebben dus vastgesteld dat stembusfraude bestaat, vooral bij stemmen per post.
Nee, meester Pennewip. Dit is maar half juist.

quote:
Dan kunnen we nu de claims serieus nemen van mensen die beweren dat er in de VS is gefraudeerd
Nee, niet bij voorbaat. Net zoals het feit dat de Schiedammer parkmoord echt gebeurd is, niets zegt over het waarheidsgehalte van soortgelijke aantijgingen aan jouw of mijn adres.

quote:
door op zijn minst het bewijs wat wordt aangedragen te onderzoeken in plaats van bij voorbaat al te roepen 'er is geen bewijs'.
Dat doet de bevoegde ambtsdrager: in dit geval de rechters, die er vooralsnog niets in zien.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_196203249
Chinese Hackers Charged In Alleged Cyber-Theft Of 145 Million Americans' DataChinese Hackers Charged In Alleged Cyber-Theft Of 145 Million Americans' Data

Begin dit jaar zijn de gegevens van 145 miljoen Amerikanen gehackt door de Chinezen, waarvan zo'n 50 miljoen ID's.
  donderdag 12 november 2020 @ 13:47:13 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196203401
Straks blijkt dat beide kampen zo erg gefraudeerd hebben.
Dat Kanye West 60.000 stemmen, als winnaar uit de bus komt *O*
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 12 november 2020 @ 13:53:51 #92
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196203541
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 13:47 schreef theguyver het volgende:
Straks blijkt dat beide kampen zo erg gefraudeerd hebben.
Dat Kanye West 60.000 stemmen, als winnaar uit de bus komt *O*
Maar die is geestelijk onbekwaam*, en wordt dus onmiddellijk uit zijn ambt gezet. Pelosi wordt dictator voor onbepaalde tijd.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 12 november 2020 @ 14:02:53 #93
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196203688
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat zoek je zelf maar op.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja ik heb wel wat beters te doen.
Welkom in de wondere wereld van het feitenvrij discussiren waarbij je een stelling poneert en niet de geringste behoefte voelt om die desgevraagd van gewicht te voorzien.

Een claim zonder onderbouwing heeft geen enkele waarde.
Huilen dan.
pi_196203692
Volgens mij is dit de video waar gisteren over werd gesproken, op het kanaal van Giuliani zelf:

  donderdag 12 november 2020 @ 14:11:39 #95
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196203805
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Volgens mij is dit de video waar gisteren over werd gesproken, op het kanaal van Giuliani zelf:

Lawsuits die tot nu toe per direct weer verworpen worden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 12 november 2020 @ 14:13:07 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196203832
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Volgens mij is dit de video waar gisteren over werd gesproken, op het kanaal van Giuliani zelf:

quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 09:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Er zijn ondertussen 10 rechtszaken in verschillende staten verworpen.

https://www.npr.org/2020/(...)h-heres-what-they-ve
^O^
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 12 november 2020 @ 14:15:25 #97
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196203867
Georgia Orders Hand Recount of Ballots in Presidential Race

quote:
Georgia Secretary of State Brad Raffensperger said Wednesday the state would begin a county-by-county hand recount of ballots for President-elect Joe Biden and President Donald Trump that would be completed by Nov. 20.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 12 november 2020 @ 14:22:33 #98
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196203964
quote:
Procedurele audit, geen recount omdat Trump 't zo graag wil. Kunnen daarna mooi al die claims over MASSIVE VOTER FRAUD en gemanipuleerde software / machines linea recta de vuilnisbak in.
Huilen dan.
  donderdag 12 november 2020 @ 14:34:33 #99
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196204205
Georgia is trouwens een uitstekende graadmeter voor de betrouwbaarheid van de verkiezingen nieuwe stijl. Er volgt nu een hertelling, en er is binnenkort nog een Senaatsverkiezing. Er wordt dus een statistisch model gecreerd dat kort daarna kan worden gecontroleerd.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_196204392
quote:
7s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]

Welkom in de wondere wereld van het feitenvrij discussiren waarbij je een stelling poneert en niet de geringste behoefte voelt om die desgevraagd van gewicht te voorzien.

Een claim zonder onderbouwing heeft geen enkele waarde.
Dit is wat mij betreft common knowledge. Ik vraag ook niemand te bewijzen dat de lucht blauw is.
pi_196204479
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:34 schreef TitusPullo het volgende:
Georgia is trouwens een uitstekende graadmeter voor de betrouwbaarheid van de verkiezingen nieuwe stijl. Er volgt nu een hertelling, en er is binnenkort nog een Senaatsverkiezing. Er wordt dus een statistisch model gecreerd dat kort daarna kan worden gecontroleerd.
Elke staat verschilt hierin.
  donderdag 12 november 2020 @ 14:49:57 #102
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196204492
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Elke staat verschilt hierin.
Ja, en alweer: dat doet er niet toe.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 12 november 2020 @ 14:53:02 #103
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196204538
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dit is wat mij betreft common knowledge. Ik vraag ook niemand te bewijzen dat de lucht blauw is.
Nee, maar je wilt wel weten wat er uit de lucht kan komen op het moment dat je naar het strand gaat.

Het gaat er alleen maar om of er op grote schaal gefraudeerd kan worden in de VS. Bij de Nederlandse verkiezingen van volgend jaar doet het er ook niet toe of er gefraudeerd is in de VS. Je moet maatregelen treffen om te voorkomen dat er gefraudeerd wordt in Heerenveen en Sittard, niet in New York en Los Angeles.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 12 november 2020 @ 14:59:59 #104
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196204687
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Procedurele audit, geen recount omdat Trump 't zo graag wil. Kunnen daarna mooi al die claims over MASSIVE VOTER FRAUD en gemanipuleerde software / machines linea recta de vuilnisbak in.
De fraude eruit filteren :)

quote:
Georgia Secretary of State Brad Raffensperger said Wednesday the state would begin a county-by-county hand recount of ballots for President-elect Joe Biden and President Donald Trump that would be completed by Nov. 20.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 12 november 2020 @ 15:04:00 #105
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196204752
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:59 schreef Summers het volgende:

[..]

De fraude eruit filteren :)
[..]

Gelukkig, jij hebt het opgemerkt. Hij weet zelf nog van niets.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 12 november 2020 @ 15:05:05 #106
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196204772
Sommige mensen hebben weer duidelijk geen interesse in het onderwerp en weer alleen interesse om mensen ervan te overtuigen ergens niet te kijken :O
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 12 november 2020 @ 15:05:27 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196204782
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:59 schreef Summers het volgende:

[..]

De fraude eruit filteren :)
[..]

Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ze ook een expert in de hand hebben genomen, die het zaakje gaat waarnemen *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 12 november 2020 @ 15:10:03 #108
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196204865
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:05 schreef Summers het volgende:
Sommige mensen hebben weer duidelijk geen interesse in het onderwerp en weer alleen interesse om mensen ervan te overtuigen ergens niet te kijken :O
Kijkend in het bericht dat jij aanhaalt, zie ik nergens een aanwijzing dat de hertelling bedoeld is om de fraude eruit te filteren: alleen een oproep op bewijs van fraude te melden, wat me logisch lijkt.
Als er dus iemand belang bij heeft om mensen ervan te overtuigen niet te kijken, ben jij het.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 12 november 2020 @ 15:13:06 #109
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196204927
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:10 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Kijkend in het bericht dat jij aanhaalt, zie ik nergens een aanwijzing dat de hertelling bedoeld is om de fraude eruit te filteren: alleen een oproep op bewijs van fraude te melden, wat me logisch lijkt.
Als er dus iemand belang bij heeft om mensen ervan te overtuigen niet te kijken, ben jij het.
Vermoeiend ..
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 12 november 2020 @ 15:18:12 #110
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196205045
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Vermoeiend ..
Het moet reuze vermoeiend zijn om te merken dat het artikel dat je geplaatst hebt, gewoon gelezen wordt nadat je zo je best hebt gedaan om er een misleidende conclusie aan te verbinden.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_196205184
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 14:34 schreef TitusPullo het volgende:
Georgia is trouwens een uitstekende graadmeter voor de betrouwbaarheid van de verkiezingen nieuwe stijl. Er volgt nu een hertelling, en er is binnenkort nog een Senaatsverkiezing. Er wordt dus een statistisch model gecreerd dat kort daarna kan worden gecontroleerd.
Wat bedoel je daarmee wat is dat. En zijn statische modellen wel betrouwbaar?
  donderdag 12 november 2020 @ 15:36:14 #112
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196205472
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:18 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Het moet reuze vermoeiend zijn om te merken dat het artikel dat je geplaatst hebt, gewoon gelezen wordt nadat je zo je best hebt gedaan om er een misleidende conclusie aan te verbinden.
Gelukkig is er alternatief news zodat ik de msm met hun misleidende conclusies niet meer hoef te volgen :)
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 12 november 2020 @ 15:39:01 #113
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196205528
Stel he, en ik loop even op de feiten vooruit.
Het is 2021 alle stemmen zijn nu 2x herteld Juridisch is alles meerdere keren overwogen.
De republikeinen hebben elke vorm van fraude geprobeerd uit te filteren men vind niks en Biden word bedigd als president..
Gaan we dan gewoon door en gewoon alle feiten negeren dat er gewoon iemand anders dan Trump in het witte huis zit?

Btw dat is als het land zich niet in een burgeroorlog heeft laten verwikkelen omdat een persoon zijn ego niet opzij kan zetten en liever mensenlevens op het spel zet dan toe zal geven.

Want het mooie aan dit complot is dat het een eind datum heeft.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 12 november 2020 @ 15:39:41 #114
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196205534
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:23 schreef CopyOK het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee wat is dat. En zijn statische modellen wel betrouwbaar?
Statistische modellen moet je altijd kritisch bekijken. Misschien heb ik overdreven met statistisch model. Ik doelde op het feit dat er, waar mensen beweren dat er fraude wordt gepleegd, vaak verwijzen naar de Wet van Benford. Die houdt, voor zover ik kan zien, geen rekening met een groot aantal poststemmen dat later geteld wordt, of andere eigenaardigheden van een districtenstelsel.

Als de Senaatsverkiezingen in januari in ongeveer dezelfde omstandigheden verlopen - dus een Democratische inhaalslag -, dan is dat een aanwijzing dat alles volgens de regels is gebeurd. (Ook als die inhaalslag onvoldoende is.)

Voor kritiek op de toepassing van de Wet van Benford in het analyseren van een verkiezingsuitslag:

https://web.archive.org/w(...).edu/drupal/node/327
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 12 november 2020 @ 15:40:34 #115
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196205545
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:36 schreef Summers het volgende:

[..]

Gelukkig is er alternatief news zodat ik de msm met hun misleidende conclusies niet meer hoef te volgen :)
Waarom plaats je dan een artikel uit de vervloekte MSM dat iets heel anders beweert?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 12 november 2020 @ 16:00:01 #117
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196205954
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:39 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Statistische modellen moet je altijd kritisch bekijken. Misschien heb ik overdreven met statistisch model. Ik doelde op het feit dat er, waar mensen beweren dat er fraude wordt gepleegd, vaak verwijzen naar de Wet van Benford. Die houdt, voor zover ik kan zien, geen rekening met een groot aantal poststemmen dat later geteld wordt, of andere eigenaardigheden van een districtenstelsel.

Als de Senaatsverkiezingen in januari in ongeveer dezelfde omstandigheden verlopen - dus een Democratische inhaalslag -, dan is dat een aanwijzing dat alles volgens de regels is gebeurd. (Ook als die inhaalslag onvoldoende is.)

Voor kritiek op de toepassing van de Wet van Benford in het analyseren van een verkiezingsuitslag:

https://web.archive.org/w(...).edu/drupal/node/327
Kijken of je data Benford's law volgt is alleen zinvol wanneer je data over verschillende ordes van grootte verdeeld is. In het geval van kiesdistricten gaat die vlieger niet op omdat het merendeel (>95%) van die kiesdistricten zo'n driecijferige stemtotalen aanlevert.
Huilen dan.
  donderdag 12 november 2020 @ 16:09:19 #118
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196206188
En nog een belangrijk punt: afwijkingen van verwachtingen zijn geen BEWIJS van fraude, maar slechts een signaal dat je moet gaan uitzoeken waardoor je observaties afwijken van je verwachtingen.

Fraude kan een verklaring zijn, maar er zo zijn er meer mogelijk verklaringen.
Huilen dan.
  donderdag 12 november 2020 @ 16:11:35 #119
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196206234
quote:
7s.gif Op donderdag 12 november 2020 16:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Kijken of je data Benford's law volgt is alleen zinvol wanneer je data over verschillende ordes van grootte verdeeld is. In het geval van kiesdistricten gaat die vlieger niet op omdat het merendeel (>95%) van die kiesdistricten zo'n driecijferige stemtotalen aanlevert.
Ook dat. Ik vermoed dat je pas een zinvolle analyse kunt maken (met de slag om de arm die je beneden noemt: het is geen bewijs van fraude) als alle stemmen geteld zijn in het hele land.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 12 november 2020 @ 16:25:56 #120
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196206542
quote:
In ieder geval 1 voordeel van deze verkiezingen is dat mensen voortaan met argusogen naar hun eigen verkiezingen zullen kijken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196206572
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 16:25 schreef Summers het volgende:

[..]

In ieder geval 1 voordeel van deze verkiezingen is dat mensen voortaan met argusogen naar hun eigen verkiezingen zullen kijken .
Slim om je voor het anti-democratische karretje van Trump te laten spannen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 12 november 2020 @ 17:03:44 #122
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196207214
Als Rutte Baudet verslaat met 5 miljoen stemmen verschil, dan weet ik dat er iets loos is.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 12 november 2020 @ 17:04:10 #123
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196207225
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 16:25 schreef Summers het volgende:

[..]

In ieder geval 1 voordeel van deze verkiezingen is dat mensen voortaan met argusogen naar hun eigen verkiezingen zullen kijken .
Als je mee doet.. ja!
Als je niet mee doet met de opmerking het maakt toch geen fuck uit... stemmen heeft geen nut.. bladieblah.
Hoef je er ook niet druk om te maken.. toch?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 12 november 2020 @ 17:18:51 #124
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196207548
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 17:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als je mee doet.. ja!
Als je niet mee doet met de opmerking het maakt toch geen fuck uit... stemmen heeft geen nut.. bladieblah.
Hoef je er ook niet druk om te maken.. toch?
bladieblah
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 12 november 2020 @ 18:11:54 #125
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196208482
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Vermoeiend ..
Is de waarheid vermoeiend?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_196208610
twitter
pi_196208737
twitter
pi_196208808
quote:
Memory sticks used to program Philly’s voting machines were stolen from elections warehouse

A laptop and several memory sticks used to program Philadelphia’s voting machines were stolen from a city warehouse in East Falls, officials confirmed Wednesday, setting off a scramble to investigate and to ensure the machines had not been compromised.

Though it remains unclear when the equipment was stolen, sources briefed on the investigation said the items vanished this week. The laptop belonged to an on-site employee for the company that supplies the machines. It and the USB drives were the only items believed to have been taken.

City officials vowed Wednesday that the theft would not disrupt voting on Nov. 3.

“We are confident,” said Nick Custodio, a deputy to Lisa Deeley, chair of the city commissioners, who oversee elections, “that this incident will not in any way compromise the integrity of the election.”

But behind the scenes, they fretted about how President Donald Trump and his allies might use the news to cast doubt on the integrity of the city’s elections in light of false claims and conspiracy theories he cited during Tuesday’s presidential debate.
Artikel van de Philadelphia Inquirer van 30 september over gestolen memory sticks die gebruikt worden voor die stemmachines.
pi_196211734
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Is de waarheid vermoeiend?
Alleen als hij niet strookt met het geschetste beeld in de facebook groepen.

Verder blijf ik genieten van al het domme volk dat er niet bij kan dat een president die letterlijk elke kans heeft gegrepen om vijanden te maken is weggestemd. Wat had je dan verwacht, dat hij populairder was geworden in die 4 rampzalige jaren? _O-
Conscience do cost.
  donderdag 12 november 2020 @ 21:00:21 #130
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196212106
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196212297
quote:
A Pennsylvania judge ruled in favor of the Trump campaign Thursday, ordering that the state may not count ballots where the voters needed to provide proof of identification and failed to do so by Nov. 9.

State law said that voters have until six days after the election — this year that was Nov. 9 — to cure problems regarding a lack of proof of identification. After the Pennsylvania Supreme Court ruled that mail-in ballots could be accepted three days after Election Day, Pennsylvania Secretary of State Kathy Boockvar submitted guidance that said proof of identification could be provided up until Nov. 12, which is six days from the ballot acceptance deadline. That guidance was issued two days before Election Day.

“[T]he Court concludes that Respondent Kathy Boockvar, in her official capacity as Secretary of the Commonwealth, lacked statutory authority to issue the November 1, 2020, guidance to Respondents County Boards of Elections insofar as that guidance purported to change the deadline … for certain electors to verify proof of identification,” Judge Mary Hannah Leavitt said in a court order.Pennsylvania court: Secretary of state lacked authority to change deadline 2 days before Election Day
pi_196212361
twitter
pi_196212372
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:32 schreef Ardava het volgende:

[..]

Artikel van de Philadelphia Inquirer van 30 september over gestolen memory sticks die gebruikt worden voor die stemmachines.
Als die stemmachines gemanipuleerd zijn, zou dat vooral betekenen dat bij het in-person stemmen op de verkiezingsdag zelf via deze VoteExpress XL machines gemanipuleerd kon worden, waarvan er toen op 20 locaties deze ingezet zijn.

Het grootste aantal votes dat via deze manier afgegeven is, betreft stemmen voor Trump.
Althans, deze machines registreerden vooral opvallend veel in-person Trump-votes, als ze gemanipuleerd zijn, zou dat het gevolg daarvan kunnen zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Beste debater 2022 donderdag 12 november 2020 @ 21:14:44 #134
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196212400
Jesaja 5,20.

Trumpisme in actie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 12 november 2020 @ 23:01:17 #135
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196214221
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:09 schreef Ardava het volgende:

[..]

c_/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 donderdag 12 november 2020 @ 23:10:14 #136
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196214414
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 23:01 schreef Summers het volgende:

[..]

c_/
Dit gaat niets veranderen hoor.

Wat ook niet gaat veranderen is de blinde afgoderij van Trumpisten:

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 12 november 2020 @ 23:39:50 #137
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196214956
Betrapt op camera _O-

quote:
Top Election Chief of #Milwaukee, #Wisconsin CAUGHT on camera illegally tabulating 169,000 mail-in ballots; without observers, breaking the Legal Chain of Custody:
https://twitter.com/i/status/1326113293619109888
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196215044
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:13 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Als die stemmachines gemanipuleerd zijn, zou dat vooral betekenen dat bij het in-person stemmen op de verkiezingsdag zelf via deze VoteExpress XL machines gemanipuleerd kon worden, waarvan er toen op 20 locaties deze ingezet zijn.

Het grootste aantal votes dat via deze manier afgegeven is, betreft stemmen voor Trump.
Althans, deze machines registreerden vooral opvallend veel in-person Trump-votes, als ze gemanipuleerd zijn, zou dat het gevolg daarvan kunnen zijn.
Zou kunnen, die memory sticks worden iig wel gebruikt om zo'n hack mogelijk te maken en het is vrij simpel zo te zien. Deze Princeton IT Scientist laat het zien. Video uit 2008 van Fox.
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 00:25:28 #139
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196215339
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196215354
quote:
Oef, pijnlijk
pi_196215411


Full audit aangevraagd in Michigan.
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 01:07:35 #142
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196215557
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196215622
quote:
Milwaukee Mayor Tom Barrett said he believes Vos wanted voter issues to occur in Milwaukee “so he could complain about it.”

Complot!
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 01:21:54 #144
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196215644
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 01:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Milwaukee Mayor Tom Barrett said he believes Vos wanted voter issues to occur in Milwaukee “so he could complain about it.”

Complot!
Gelukkig heeft 'ie Vos nog niet uitgemaakt voor bloeddrinkende antichrist.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196215786
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 01:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Gelukkig heeft 'ie Vos nog niet uitgemaakt voor bloeddrinkende antichrist.
Nee. Maar het is volgens mij niet zo verwonderlijk dat alles wordt ontkend. Niet echt een objectieve bron lijkt me.
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 02:04:25 #147
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196215827
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 01:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee. Maar het is volgens mij niet zo verwonderlijk dat alles wordt ontkend. Niet echt een objectieve bron lijkt me.
Die van de Trump mafia zijn dat inderdaad wel.

Edit: Of die van Crowder.

Crowder is helemaal het toonbeeld van de doorsnee 'conservative Republican christian'; zoek z'n filmpje eens op waarin deze uiterst hoogstaande, morele christenbroeder een vakbondsman uitdaagt tot een fysiek gevecht; andere wangen keren enzo, vijanden liefhebben, daar lezen conservatieven nogal eens overheen. Geen wonder dat ze in Trump een messias zien. Voor de bhne blren over "God & Country" maar in wezen natuurlijk gewoon Republikeins stemmen voor de tax cuts.

Als bron compleet ongeloofwaardig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196215890
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 02:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Die van de Trump mafia zijn dat inderdaad wel.

Edit: Of die van Crowder.

Crowder is helemaal het toonbeeld van de doorsnee 'conservative Republican christian'; zoek z'n filmpje eens op waarin deze uiterst hoogstaande, morele christenbroeder een vakbondsman uitdaagt tot een fysiek gevecht; andere wangen keren enzo, vijanden liefhebben, daar lezen conservatieven nogal eens overheen. Geen wonder dat ze in Trump een messias zien. Voor de bhne blren over "God & Country" maar in wezen natuurlijk gewoon Republikeins stemmen voor de tax cuts.

Als bron compleet ongeloofwaardig.

De enige reden waarom ik die video heb geplaatst is om een snelle indruk te kunnen krijgen van de 234 pagina's aan beedigde verklaringen. Niet omdat Crowder toevallig zo interessant of objectief is.

Dat is nogal een verschil met het citeren van de mensen die zelf van het een en ander worden beschuldigd.
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 02:30:40 #150
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196215911
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 02:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

De enige reden waarom ik die video heb geplaatst is om een snelle indruk te kunnen krijgen van de 234 pagina's aan beedigde verklaringen. Niet omdat Crowder toevallig zo interessant of objectief is.

Dat is nogal een verschil met het citeren van de mensen die zelf van het een en ander worden beschuldigd.
Oh werkt dat zo; je beschuldigt gewoon iemand, en verwacht daarna dat deze zich daar maar naar schikt en geen weerwoord heeft. En als 'ie dat wel heeft, is 'ie alsnog schuldig want het staat al vast dat hij dat is.

Toont zowel de irrationaliteit als de paranoia van complotdenken aan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 02:34:31 #151
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196215926
quote:
Is het echt een afkeer van de zogenaamde 'Mainstream Media' dat je expres op zoek gaat naar dit soort 'bronnen'?

Blijft sowieso verbazingwekkend hoe zogenaamd kritische denkers zo snel nat gaan op aantoonbare, daadwerkelijke valse informatie verspreidt door wellicht de meest ongeschikte president die er ooit is geweest. Alleen die namen al... "Real American Voice"... En jawel hoor, een sloot video's over Soros.

Past verder wel in het narratief, uiteraard; Trump is van buiten, en is dus automatisch een good guy, want daar binnen, daar is het pas verrot.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 13 november 2020 @ 09:01:07 #152
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196217471
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 02:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Is het echt een afkeer van de zogenaamde 'Mainstream Media' dat je expres op zoek gaat naar dit soort 'bronnen'?

Blijft sowieso verbazingwekkend hoe zogenaamd kritische denkers zo snel nat gaan op aantoonbare, daadwerkelijke valse informatie verspreidt door wellicht de meest ongeschikte president die er ooit is geweest. Alleen die namen al... "Real American Voice"... En jawel hoor, een sloot video's over Soros.

Past verder wel in het narratief, uiteraard; Trump is van buiten, en is dus automatisch een good guy, want daar binnen, daar is het pas verrot.
Ga lekker main stream news kijken en geloven , is goed genoeg voor jou en past bij je wereldbeeld :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 13 november 2020 @ 09:18:13 #153
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196217713
American votes stored on server in Germany?

https://twitter.com/i/status/1326970891964719118
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196217725
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 23:47 schreef Ardava het volgende:

[..]

Zou kunnen, die memory sticks worden iig wel gebruikt om zo'n hack mogelijk te maken en het is vrij simpel zo te zien. Deze Princeton IT Scientist laat het zien. Video uit 2008 van Fox.
Begrijp je niet wat ik uitleg?

Die stemmachines, de ES&S ExpressVote XL zijn bedoeld voor in-person voting (hebben een Touchscreen en zijn recentelijk ontwikkeld, ver na een YouTube filmpje dat 13 jaar oud is)
https://verifiedvoting.org/election-system/ess-expressvote-xl/


Het merendeel van de stemmen dat de afgelopen verkiezing hiermee afgegeven is, ging naar Trump.
Het aantal afgegeven stemmen kun je hierbij niet manipuleren, dat wordt extern geteld en dat moet overeenkomen, tevens laten ze een paper trail na., direkt na het stemmen drukt de machine een bevestiging uit van de zojuist geregistreerde stem.

Als je beweert dat er hiermee fraude plaatsgevonden heeft.. Zou dat de verdenking vooral richten op een kandidaat die hiermee opvallend en bovenmatig vl stemmen ontving...
In dit geval zou dat Trump zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_196217840
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 02:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh werkt dat zo; je beschuldigt gewoon iemand, en verwacht daarna dat deze zich daar maar naar schikt en geen weerwoord heeft. En als 'ie dat wel heeft, is 'ie alsnog schuldig want het staat al vast dat hij dat is.

Toont zowel de irrationaliteit als de paranoia van complotdenken aan.
.

Die mensen mogen natuurlijk wel een weerwoord geven, maar als je dat nu hier wil gebruiken om te debunken lijkt het me niet de beste bron. Zo'n antwoord doet niet meteen alle beedigde verklaringen teniet (affidavits).

[ Bericht 7% gewijzigd door Ali_Kannibali op 13-11-2020 09:31:09 ]
pi_196217860
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 02:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Is het echt een afkeer van de zogenaamde 'Mainstream Media' dat je expres op zoek gaat naar dit soort 'bronnen'?

Blijft sowieso verbazingwekkend hoe zogenaamd kritische denkers zo snel nat gaan op aantoonbare, daadwerkelijke valse informatie verspreidt door wellicht de meest ongeschikte president die er ooit is geweest. Alleen die namen al... "Real American Voice"... En jawel hoor, een sloot video's over Soros.

Past verder wel in het narratief, uiteraard; Trump is van buiten, en is dus automatisch een good guy, want daar binnen, daar is het pas verrot.
Je hele post is een aaneenschakeling van aannames. Waarom concentreer je je op mij, de naam van het kanaal enz. en niet op de informatie die erin wordt gegeven? Het gaat om die affidavits. Die krijg je niet te zien op de meeste standaardmedia.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ali_Kannibali op 13-11-2020 09:37:12 ]
pi_196218005
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 09:18 schreef RM-rf het volgende:

Die stemmachines, de ES&S ExpressVote XL zijn bedoeld voor in-person voting (hebben een Touchscreen en zijn recentelijk ontwikkeld, ver na een YouTube filmpje dat 13 jaar oud is)
https://verifiedvoting.org/election-system/ess-expressvote-xl/
twitter

Ook over de recente stemmachines denkt hij hetzelfde, er wordt ook over Expressvote gesproken.
Video in de link.
  vrijdag 13 november 2020 @ 09:58:16 #158
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_196218307
Weet je wat? Dit is zinloos. Ik kom op 21 januari terug. Dan kunnen we zien of het gros klokkenluiders en alle onthullingen over de supercomputers van de Deep State effect hebben gesorteerd.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 13 november 2020 @ 10:14:15 #159
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196218530
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 09:58 schreef TitusPullo het volgende:
Weet je wat? Dit is zinloos. Ik kom op 21 januari terug. Dan kunnen we zien of het gros klokkenluiders en alle onthullingen over de supercomputers van de Deep State effect hebben gesorteerd.
Dat maakt heel weinig uit.
Het is BNW, het zal aan blijven houden ondanks dit een van de weinige complotten is die een eind datum heeft.
het mooie is wel dat er nu wel heel veel juridisten mee bezig zijn, en het gros hiervan aangesteld is door trump zelf..

kop in zand steken en nee blijven roepen. :N
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196218649
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 09:37 schreef Ardava het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ook over de recente stemmachines denkt hij hetzelfde, er wordt ook over Expressvote gesproken.
Video in de link.
Hij kan roeptoeteren wat hij wil, maar het is gewoon nonsens, de ExpressVote XL is voor in-person stemmen en daar kreeg Trump juist het merendeel van zijn stemmen mee.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_196218733
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 09:58 schreef TitusPullo het volgende:
Weet je wat? Dit is zinloos. Ik kom op 21 januari terug. Dan kunnen we zien of het gros klokkenluiders en alle onthullingen over de supercomputers van de Deep State effect hebben gesorteerd.
Ja, voorlopig trek ik ook absoluut geen conclusies. Maar ik wil wel graag weten wat er precies speelt: is het echt allemaal onzin of is er wel degelijk een probleem. Dus bij voorbaat al roepen 'Er is geen fraude' terwijl er honderden mensen bedigde verklaringen hebben gegeven (waar geldboetes en gevangenisstraffen op staan als blijkt dat je onzin beweert) lijkt me wat naef. Dat wil niet automatisch zeggen dat er daadwerkelijk signifiante fraude is gepleegd met gevolgen voor de verkiezingen. Maar het is interessant om te volgen zonder dat je meteen een kamp moet aanhangen. Het gaat ook over de toekomst van Amerika.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ali_Kannibali op 13-11-2020 10:43:07 ]
pi_196218773
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 10:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Hij kan roeptoeteren wat hij wil, maar het is gewoon nonsens, de ExpressVote XL is voor in-person stemmen en daar kreeg Trump juist het merendeel van zijn stemmen mee.
Hij lijkt inderdaad nu echt alles aan te vallen.
  vrijdag 13 november 2020 @ 10:34:54 #163
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196218827
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 10:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja, voorlopig trek ik ook absoluut geen conclusies. Maar ik wil wel graag weten wat er precies speelt: is het echt allemaal onzin of is er wel degelijk een probleem. Dus bij voorbaat al roepen 'Er is geen fraude' terwijl er honderden mensen bedigde verklaringen hebben gegeven (waar geldboetes en gevangenisstraffen op staan als blijkt dat je onzin beweert) lijkt me wat naef.
En een aantal was al bekend onder ede te hebben gelogen.

zie paar pagina's terug
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196218871
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 10:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

En een aantal was al bekend onder ede te hebben gelogen.

zie paar pagina's terug
Ik kan me niet herinneren dat te hebben gelezen, heb je een referentie?
  vrijdag 13 november 2020 @ 10:43:04 #166
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196218941
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 10:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat te hebben gelezen, heb je een referentie?
https://www.nu.nl/verkiez(...)in-pennsylvania.html
en er waren er nog een paar maar dan moet je echt even terug bladeren..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196218970
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 10:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

https://www.nu.nl/verkiez(...)in-pennsylvania.html
en er waren er nog een paar maar dan moet je echt even terug bladeren..
Nee, dit is fake news. Het ging hierbij om de man die door 2 agents werd ondervraagd. Hij had een microfoon bij zich, hele interview is hierboven geplaatst. Hij werd misleid, ze lieten hem geloven dat ze hem wilden beschermen en dat hij daarom iets moest ondertekenen. Vervolgens is men met die papieren naar de media gegaan om te beweren dat hij alles had teruggenomen Maar de man in kwestie heeft bevestigd dat hij helemaal niets terugneemt. Zie deze video waarin dit wordt behandeld:



[ Bericht 2% gewijzigd door Ali_Kannibali op 13-11-2020 10:51:40 ]
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 10:49:49 #168
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196219020
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 10:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja, voorlopig trek ik ook absoluut geen conclusies. Maar ik wil wel graag weten wat er precies speelt: is het echt allemaal onzin of is er wel degelijk een probleem. Dus bij voorbaat al roepen 'Er is geen fraude' terwijl er honderden mensen bedigde verklaringen hebben gegeven (waar geldboetes en gevangenisstraffen op staan als blijkt dat je onzin beweert) lijkt me wat naef. Dat wil niet automatisch zeggen dat er daadwerkelijk signifiante fraude is gepleegd met gevolgen voor de verkiezingen. Maar het is interessant om te volgen zonder dat je meteen een kamp moet aanhangen. Het gaat ook over de toekomst van Amerika.
Alleen hangen de fraude-roepers overduidelijk een kamp aan; al vier jaar.

De toekomst van Amerika interesseert Trump op dit moment kennelijk vrij weinig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 13 november 2020 @ 10:59:22 #169
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196219106
Trump denkt juist wel aan de toekomst van de VS. Zeker als mocht blijken dat dit een couppoging is van de Democraten (en China).
pi_196219109
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 10:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee, dit is fake news. Het ging hierbij om de man die door 2 agents werd ondervraagd. Hij had een microfoon bij zich, hele interview is hierboven geplaatst. Hij werd misleid, ze lieten hem geloven dat ze hem wilden beschermen en dat hij daarom iets moest ondertekenen. Vervolgens is men met die papieren naar de media gegaan om te beweren dat hij alles had teruggenomen Maar de man in kwestie heeft bevestigd dat hij helemaal niets terugneemt. Zie deze video waarin dit wordt behandeld:

Toch is zij niet de meest betrouwbare bron, wel?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196219177
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 10:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Dus bij voorbaat al roepen 'Er is geen fraude' terwijl er honderden mensen bedigde verklaringen hebben gegeven (waar geldboetes en gevangenisstraffen op staan als blijkt dat je onzin beweert) lijkt me wat naef.
Waar kunnen we over die "honderden mensen die bedigde verklaringen hebben gegeven" lezen? Heb je daar een betrouwbare bron voor?

En zo ja, is het echt zo naef dat in al het verkiezingsfanatisme mensen worden meegetrokken door de hetze van de volksmenner die Trump is?

Je kunt naef vinden wat je wil: er is op dit moment, zover ik weet, nog steeds geen overtuigend bewijs gegeven voor grootschalige verkiezingsfraude. Zonder dat bewijs zijn dit soort aantijgingen domweg ondermijningen van de democratie.
-
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 11:06:35 #172
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196219200
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 09:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Ga lekker main stream news kijken en geloven , is goed genoeg voor jou en past bij je wereldbeeld :Y
Je bedoelt de werkelijkheid?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 11:07:47 #173
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196219213
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 10:59 schreef Ensiferum het volgende:
Trump denkt juist wel aan de toekomst van de VS. Zeker als mocht blijken dat dit een couppoging is van de Democraten (en China).
Trump denkt vooral aan zichzelf. Maar goed, wat wil je met de GOP, dat egosme tot deugd heeft verheven sinds messias Reagan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196219285
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 10:59 schreef Ensiferum het volgende:
Trump denkt juist wel aan de toekomst van de VS.
Ja, want uit alles blijkt dat Trump niet een complete narcist is met het ego van een kleuter. :Y
-
  vrijdag 13 november 2020 @ 11:13:53 #175
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196219303
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Trump denkt vooral aan zichzelf. Maar goed, wat wil je met de GOP, dat egosme tot deugd heeft verheven sinds messias Reagan.
Ik denk dat jij vooral een beetje verzuurd bent omdat Trump heeft laten zien dat er welvaart kan worden gebracht zonder de overheid tot Godheid te verheffen.
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 11:15:48 #176
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196219327
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:13 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik denk dat jij vooral een beetje verzuurd bent omdat Trump heeft laten zien dat er welvarendheid kan worden gebracht zonder de overheid tot Godheid te verheffen.
Jan Modaal is er echt op vooruit gegaan onder Trump ja. :')
Die welvarendheid bracht hij vooral bij de grote bedrijven en de meest welvarende Amerikanen.

Zoals het hoort, conform de GOP standaard. En een natte droom voor libertarirs en hun Vrije Markt afgod.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 13 november 2020 @ 11:16:45 #177
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196219331
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Jan Modaal is er echt op vooruit gegaan onder Trump ja. :')
Die welvarendheid bracht hij vooral bij de grote bedrijven en de meest welvarende Amerikanen.

Zoals het hoort, conform de GOP standaard. En een natte droom voor libertarirs en hun Vrije Markt afgod.
Globalisten :')
  vrijdag 13 november 2020 @ 11:17:38 #178
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196219342
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:13 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik denk dat jij vooral een beetje verzuurd bent omdat Trump heeft laten zien dat er welvaart kan worden gebracht zonder de overheid tot Godheid te verheffen.
Hoezee! Meer welvaart voor de (super)rijken! ^O^
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 11:18:12 #179
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196219349
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:16 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Globalisten :')
Bestaan alleen in je hoofd.

https://www.marketplace.o(...)ey-were-4-years-ago/

Trump's presidentschap zal de geschiedenis in gaan als de slechtste ooit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 13 november 2020 @ 11:21:02 #180
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196219391
Ben benieuwd hoe de situatie voor Jan Modaal zal zijn met Joe Bi-Dengs nieuwe lockdowns.

Trump is de kandidaat van de werkende man. Biden zit er voor China, de allerrijksten, en het stemvee dat de Democraten in de armoedeval hebben gestopt.
  vrijdag 13 november 2020 @ 11:21:06 #181
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196219392
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je bedoelt de werkelijkheid?
Noem het zoals je het wilt ik noem het illusie en geloof er dus niet meer in . Blij toe
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 11:22:24 #182
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196219416
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:21 schreef Summers het volgende:

[..]

Noem het zoals je het wilt ik noem het illusie en geloof er dus niet meer in . Blij toe
Snap ik; kun je inderdaad werkelijk alles precies zo framen zoals je zelf wil en heb je dus ook altijd gelijk.

Snap nu wel waarom je zo fan bent van Trump.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 11:23:15 #183
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196219429
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:21 schreef Ensiferum het volgende:
Ben benieuwd hoe de situatie voor Jan Modaal zal zijn met Joe Bi-Dengs nieuwe lockdowns.

Trump is de kandidaat van de werkende man. Biden zit er voor China, de allerrijksten, en het stemvee dat de Democraten in de armoedeval hebben gestopt.
:D

De werkende man interesseert jou, noch Trump, een moer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196219433
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:21 schreef Ensiferum het volgende:
Ben benieuwd hoe de situatie voor Jan Modaal zal zijn met Joe Bi-Dengs nieuwe lockdowns.

Trump is de kandidaat van de werkende man. Biden zit er voor China, de allerrijksten, en het stemvee dat de Democraten in de armoedeval hebben gestopt.
Heb je het transitieteam van Biden gezien? Voornamelijk figuren van Lyft, Airbnb, Amazon, Capital One, Booz Allen, Uber, Visa, JPMorgan enz :D
  vrijdag 13 november 2020 @ 11:24:16 #185
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196219447
Etto gelooft alleen in de door het Ministerie van Waarheid goedgekeurde informatie. Daarom weet hij dat hij in de werkelijkheid leeft. Nou, dan zal het wel zo zijn!
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 11:24:16 #186
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196219448
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:23 schreef Ardava het volgende:

[..]

Heb je het transitieteam van Biden gezien? Voornamelijk figuren van Lyft, Airbnb, Amazon, Capital One, Booz Allen, Uber, Visa, JPMorgan enz :D
Ja, en nu?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 11:24:53 #187
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196219456
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:24 schreef Ensiferum het volgende:
Etto gelooft alleen in de door het Ministerie van Waarheid goedgekeurde informatie. Daarom weet hij dat hij in de werkelijkheid leeft. Nou, dan zal het wel zo zijn!
Er is geen Ministerie van Waarheid, Ensi... ook dat zit in je hoofd. Ayn Rand ze verder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 13 november 2020 @ 11:26:18 #188
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196219476
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:23 schreef Ardava het volgende:

[..]

Heb je het transitieteam van Biden gezien? Voornamelijk figuren van Lyft, Airbnb, Amazon, Capital One, Booz Allen, Uber, Visa, JPMorgan enz :D
Trump is echt fenomenaal. Dankzij hem zijn rascommunisten ineens pro-multinationals en het bankwezen.
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 11:27:33 #189
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196219492
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:26 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Trump is echt fenomenaal. Dankzij hem zijn rascommunisten ineens pro-multinationals en het bankwezen.
:o
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196219529
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 november 2020 10:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Toch is zij niet de meest betrouwbare bron, wel?
Heb je de video gekeken? Of alleen de thumbnail?
  vrijdag 13 november 2020 @ 11:31:40 #191
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196219537
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Er is geen Ministerie van Waarheid, Ensi... ook dat zit in je hoofd. Ayn Rand ze verder.
Ik ben niet bekend met haar werk. Je haalt er wel altijd aan. Het is toch geen obsessie voor je? Hans Teeuwen heeft ons verteld dat linkse meisjes van rechtse praatjes houden. Misschien houden linkse jongetjes daar stiekem ook wel van?
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 11:36:36 #192
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196219598
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:31 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik ben niet bekend met haar werk. Je haalt er wel altijd aan. Het is toch geen obsessie voor je? Hans Teeuwen heeft ons verteld dat linkse meisjes van rechtse praatjes houden. Misschien houden linkse jongetjes daar stiekem ook wel van?
Obsessie, aldus Trump fanboy Ensiferum. Obsessie, aldus de man die werkelijk alles wat afwijkt van zijn libertarische gedachtegoed bestempelt als communistisch-socialistisch-extreem links. Obsessie, aldus de user die zich standaard in een slachtofferrol hult omdat de hele boze buitenwereld tegen hem is.

:')

Dat je verder Hans Teeuwen, de voetbalkantinegod, wel kek vindt, is logisch verder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196219658
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:05 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Waar kunnen we over die "honderden mensen die bedigde verklaringen hebben gegeven" lezen? Heb je daar een betrouwbare bron voor?
Die heb ik hierboven al gegeven. Het team van Trump zelf, mensen aan wie ze zijn uitgereikt, de mainstream media. Ik heb ze zelf nog niet in zijn geheel kunnen terugvinden, als dat is wat je bedoelt.

quote:
En zo ja, is het echt zo naef dat in al het verkiezingsfanatisme mensen worden meegetrokken door de hetze van de volksmenner die Trump is?
Het is naef om te geloven dat er niets hoeft te worden onderzocht en iedereen de verklaring van de media moet aanvaarden dat Biden de nieuwe president is, zonder vragen te stellen.

quote:
Je kunt naef vinden wat je wil: er is op dit moment, zover ik weet, nog steeds geen overtuigend bewijs gegeven voor grootschalige verkiezingsfraude. Zonder dat bewijs zijn dit soort aantijgingen domweg ondermijningen van de democratie.
Binnen die democratie mogen resultaten worden betwijfeld en aangevochten, dat beschermt de procedure juist. Maar bij voorbaal al roepen dat er fraude is, is inderdaad voorbarig, net als roepen dat er geen fraude is.
  vrijdag 13 november 2020 @ 11:42:05 #194
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196219672
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Obsessie, aldus Trump fanboy Ensiferum. Obsessie, aldus de man die werkelijk alles wat afwijkt van zijn libertarische gedachtegoed bestempelt als communistisch-socialistisch-extreem links. Obsessie, aldus de user die zich standaard in een slachtofferrol hult omdat de hele boze buitenwereld tegen hem is.

:')

Dat je verder Hans Teeuwen, de voetbalkantinegod, wel kek vindt, is logisch verder.
Praise Kek!

Maar ik ben vooral anti-globalistisch. Als je protectionisme en libertarisme kan verenigen, dan is dat jouw gymnastiek. Als het makkelijker is voor jou en jouw boosheid, om mij als libertarir te zien, dan mag je dat uiteraard gewoon doen. Ik vind het wel grappig, en ben lief genoeg om jou niet je stokpaardjes te ontnemen. Ben immers geen socialist ;)
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 11:43:17 #195
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196219692
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:42 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Praise Kek!

Maar ik ben vooral anti-globalistisch. Als je protectionisme en libertarisme kan verenigen, dan is dat jouw gymnastiek. Als het makkelijker is voor jou en jouw boosheid, om mij als libertarir te zien, dan mag je dat uiteraard gewoon doen. Ik vind het wel grappig, en ben lief genoeg om jou niet je stokpaardjes te ontnemen. Ben immers geen socialist ;)
Nee, de rest is socialist.

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196220325
Kunnen we gewoon het onderwerp bespreken in plaats van deze kinderachtige aantijgingen heen en weer. Plaats gewoon informatie die je relevant vindt zonder elkaar meteen aan te vallen omdat je de dingen anders ziet.
  vrijdag 13 november 2020 @ 12:43:30 #197
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196220463
User Clip: Dominion Parts From China

JANUARY 9, 2020 | CLIP OF 2020 ELECTION SECURITY

https://www.c-span.org/vi(...)dominion-parts-china
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 13 november 2020 @ 12:57:34 #198
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196220652
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:24 schreef Ensiferum het volgende:
Etto gelooft alleen in de door het Ministerie van Waarheid goedgekeurde informatie. Daarom weet hij dat hij in de werkelijkheid leeft. Nou, dan zal het wel zo zijn!
ehm flashback Trump grote fan van Fox News, Fox news gaf als eerste aan dat Biden won.
Trump gaat nu een eigen nieuws zender oprichten om foxnews dwars te gaan zitten.
Dus als fanboy kan je daar aanmelden voor vast bedrag per maand en dan alleen trumpnews aanhoren.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196220668
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:43 schreef Summers het volgende:
User Clip: Dominion Parts From China

JANUARY 9, 2020 | CLIP OF 2020 ELECTION SECURITY

https://www.c-span.org/vi(...)dominion-parts-china
twitter



Er is ook een link met Venezuela.
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 13:01:05 #200
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196220707
:') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 13 november 2020 @ 13:01:15 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196220710
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:58 schreef Ardava het volgende:

[..]

[ twitter ]
[ afbeelding ]

Er is ook een link met Venezuela.
ook met China..
aangezien gross van de onderdelen daar vandaan komt. :Y
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196220979
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 10:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja, voorlopig trek ik ook absoluut geen conclusies. Maar ik wil wel graag weten wat er precies speelt: is het echt allemaal onzin of is er wel degelijk een probleem. Dus bij voorbaat al roepen 'Er is geen fraude' terwijl er honderden mensen bedigde verklaringen hebben gegeven (waar geldboetes en gevangenisstraffen op staan als blijkt dat je onzin beweert) lijkt me wat naef. Dat wil niet automatisch zeggen dat er daadwerkelijk signifiante fraude is gepleegd met gevolgen voor de verkiezingen. Maar het is interessant om te volgen zonder dat je meteen een kamp moet aanhangen. Het gaat ook over de toekomst van Amerika.
Ik ben oprecht nieuwsgierig waarom je denkt dat er fraude heeft plaatsgevonden. Het lijkt me nogal zorgwekkend als mensen daadwerkelijk vertrouwen verliezen in een democratie.
ROBODEMONS..................|:(
pi_196222719
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:17 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik ben oprecht nieuwsgierig waarom je denkt dat er fraude heeft plaatsgevonden. Het lijkt me nogal zorgwekkend als mensen daadwerkelijk vertrouwen verliezen in een democratie.
Er zijn ontzettend veel meldingen gemaakt van onregelmatigheden. Dat hoeft niet automatisch fraude te zijn, maar kan wel een impact hebben op welke stemmen uiteindelijk daadwerkelijk meegeteld mogen worden.

Er zijn duidenden mensen die contact hebben opgenomen met het Trump-team, met project veritas, en die (beedigde) verklaringen hebben afgelegd. Dat er wellicht een paar zijn die niet betrouwbaar zijn OK, maar honderden? Duizenden? Nee, dat geloof ik niet. Zelfs een aantal democraten beweren duidelijk corruptie te hebben waargenomen.

Verder is er ook veel beeldmateriaal geplaatst dat bevestigt wat in die verklaringen staat: dat controleurs geen toegang kregen, dat ramen werden dichtgeplakt etc.

Er zijn stemmen van overledenen, is ook gemakkelijk te controleren.

Er zijn veel mensen van de post naar buiten gekomen met claims over onregelmatigheden. Enzvoorts.

Al met al is er genoeg reden voor een grondig onderzoek. Of er daadwerkelijk fraude heeft plaatsgevonden moet wat mij betreft nog blijken, maar voor mij is er reden genoeg om te geloven dat niet alles is gegaan zoals het hoort.
pi_196222926
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Die heb ik hierboven al gegeven. Het team van Trump zelf, mensen aan wie ze zijn uitgereikt, de mainstream media. Ik heb ze zelf nog niet in zijn geheel kunnen terugvinden, als dat is wat je bedoelt.
Ik bedoel gewoon een fatsoenlijke bronvermelding waar die getuigenissen worden genoemd en besproken.,

quote:
Het is naef om te geloven dat er niets hoeft te worden onderzocht en iedereen de verklaring van de media moet aanvaarden dat Biden de nieuwe president is, zonder vragen te stellen.
Dus: mogelijk schuldig totdat het tegendeel is bewezen?

quote:
Binnen die democratie mogen resultaten worden betwijfeld en aangevochten, dat beschermt de procedure juist. Maar bij voorbaal al roepen dat er fraude is, is inderdaad voorbarig, net als roepen dat er geen fraude is.
Nee. We gaan er bij voorbaat uit dat er niet gefraudeerd is, net zoals we er bij voorbaat vanuit gaan dat iemand onschuldig is totdat het tegendeel is bewezen. Dat is het kenmerk van de moderne rechtstaat en de moderne democratie.

Ben je bij alle verkiezingen zo sceptisch?
-
pi_196223017
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:09 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ik bedoel gewoon een fatsoenlijke bronvermelding waar die getuigenissen worden genoemd en besproken.,
Die vind je hierboven dus. Wat noem jij 'fatsoenlijk'? Zoek het zelf op als je niet tevreden bent met wat ik of anderen plaatsen.

quote:
[..]

Dus: mogelijk schuldig totdat het tegendeel is bewezen?
Waar slaat dit nou weer op. Ik zeg dat toch helemaal niet? Wat zeg ik wel? Dat er dingen moeten worden onderzocht en dat er vragen mogen worden gesteld. Waarom interpreteer je dat op zo'n rare manier? Het is echt vermoeiend om constant dit soort rare interpretaties te moeten beantwoorden. Lees gewoon wat ik zeg en geef er niet zo'n rare draai aan.

quote:
Nee. We gaan er bij voorbaat uit dat er niet gefraudeerd is, net zoals we er bij voorbaat vanuit gaan dat iemand onschuldig is totdat het tegendeel is bewezen.
Daar ga je vanuit totdat er informatie naar buiten komt die tot twijfel kan aanzetten. Waarom zou dat niet mogen? Mag je niet kritisch zijn of zelf nadenken? Mag je niet naar mensen luisteren die zeggen het slachtoffer van het een of ander te zijn geweest en hun claims onderzoeken? Mag je dat allemaal niet serieus nemen?

quote:
Ben je bij alle verkiezingen zo sceptisch?
Geen flauw idee.
pi_196223045
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Daar ga je vanuit totdat er informatie naar buiten komt die tot twijfel kan aanzetten. Waarom zou dat niet mogen? Mag je niet kritisch zijn of zelf nadenken?
Ja hoor. Wat ik echter zo verwonderlijk vind is dat informatie vanuit het Republikeinse kamp opeens zo betrouwbaar wordt geacht door mensen die zichzelf normaliter als heel sceptisch zien.

Kritisch nadenken zou bij mij dan betekenen dat ik die informatie met een flinke korrel zout zou nemen. En nee, tot nu toe heb ik geen overtuigende informatie gezien dat er op grote schaal gefraudeerd zou zijn.
-
pi_196223123
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:18 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ja hoor. Wat ik echter zo verwonderlijk vind is dat informatie vanuit het Republikeinse kamp opeens zo betrouwbaar wordt geacht door mensen die zichzelf normaliter als heel sceptisch zien.

Kritisch nadenken zou bij mij dan betekenen dat ik die informatie met een flinke korrel zout zou nemen. En nee, tot nu toe heb ik geen overtuigende informatie gezien dat er op grote schaal gefraudeerd zou zijn.
Dat komt omdat er voordat het Republikeinse 'kamp' met berichten naar buiten kwam, er tijdens en vlak na de verkiezingen al gigantisch veel informatie in de vorm van getuigenissen en beeldmateriaal van zowel controleurs, stemmers, postmedewerkers als onafhankelijken naar buiten kwam dat er onregelmatigheden plaatsvonden. Er waren toen nog geen officiele verklaringen vanuit de Republikeinen gekomen (die trouwens grotendeels geloofden dat Biden gewoon gewonnen had)..

Maar je hebt dit topic niet vanaf het begin gevolgd, en nu kom je hier achteraf een beetje de leraar uithangen terwijl je helemaal niet weet wat er van tevoren allemaal al geplaatst en besproken is.

Verder interesseert het mij geen biet of jij gelooft dat er gefraudeerd is of niet. Ik en anderen plaatsen geen informatie om jou of anderen van wat dan ook te overtuigen. Ik ben zelf ook niet overtuigd. Maar ik wil wel weten wat er gebeurt.

Het is echt vreselijk vermoeiend dit. Je kan niet gewoon een topic openen en wat dingen plaatsen die interessant zijn zonder dat er iemand in je nek loopt te hijgen of je een sticker probeert op te plakken dat je een of ander onmens bent. Ga dan gewoon weg.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ali_Kannibali op 13-11-2020 15:29:02 ]
pi_196223313
twitter
pi_196223399
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:33 schreef Ardava het volgende:
[ twitter ]

CNN compares Trump to Nazis purging Jews
Dat is nou juist net waar het niet over gaat. Maja, beeldvorming is alles he.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 13 november 2020 @ 15:39:56 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196223443
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:18 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ja hoor. Wat ik echter zo verwonderlijk vind is dat informatie vanuit het Republikeinse kamp opeens zo betrouwbaar wordt geacht door mensen die zichzelf normaliter als heel sceptisch zien.

Kritisch nadenken zou bij mij dan betekenen dat ik die informatie met een flinke korrel zout zou nemen. En nee, tot nu toe heb ik geen overtuigende informatie gezien dat er op grote schaal gefraudeerd zou zijn.
Dat heeft niemand tot dusver, er is een leger met juristen mee bezig en je zou ondertussen, bijna week later wel verwachten dat er iets naar buiten komt... Juridisch gezien.. ( veel juristen zijn republikeinen want er zijn nog nooit zoveel republikeinse rechters etc aangesteld in de afgelopen 40 jaar dan in dit termijn van trump)
Het enige wat er wel gebeurd is dat er hertellingen aangevraagd worden en hertellingen verworpen.

plus er is 1 miljoen uitgeloofd voor bewijs van fraude... en kan nog niet vinden dat het uitgekeerd is, terwijl men zegt dat er heel veel bewijs is gevonden..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196223454
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het is echt vreselijk vermoeiend dit. Je kan niet gewoon een topic openen en wat dingen plaatsen die interessant zijn zonder dat er iemand in je nek loopt te hijgen of je een sticker probeert op te plakken dat je een of ander onmens bent. Ga dan gewoon weg.
Ik vind jullie geen onmensen. Ik vind dit gewoon rieken naar doorgeschoten scepsis.

Maar ala, ik ben al weg.
-
  vrijdag 13 november 2020 @ 15:40:27 #213
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196223457
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:33 schreef Ardava het volgende:
[ twitter ]
Is de msm in paniek ofzo _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196223462
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat is nou juist net waar het niet over gaat. Maja, beeldvorming is alles he.
Waar gaat het volgens jou over?
pi_196223479
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:40 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ik vind jullie geen onmensen. Ik vind dit gewoon rieken naar doorgeschoten scepsis.

Maar ala, ik ben al weg.
Heb je het topic vanaf het begin van deel 1 gevolgd of niet?
pi_196223540
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Waar gaat het volgens jou over?
Het gaat over de aanval op kennis, feiten en geschiedenis door het Trumpregime.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196223570
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het gaat over de aanval op kennis, feiten en geschiedenis door het Trumpregime.
Oke, en hoe zit het met de woorden over en beelden van de Kristallnacht?
pi_196224572
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Is de msm in paniek ofzo _O-
twitter

Zo kan het ook :P
  vrijdag 13 november 2020 @ 18:12:48 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196225462
Je kan nu ook bellen om fraude te melden.
202-499-4921 en andere website djt45.co/stopfraud

Aangezien er veel pranks werden doorgestuurd..

Niet meer doen h...
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 13 november 2020 @ 18:18:21 #220
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196225528
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 16:59 schreef Ardava het volgende:

[..]

[ twitter ]
Zo kan het ook :P
_O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196227205

Voorafgaand aan de verkiezingen was er een grote stijging in het aantal zoekopdrachten op Google naar 'gevangenisstraf stemfraude'. De grootste aantallen waren in Michian en Pennsylvania ...

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 13-11-2020 20:20:32 ]
pi_196227361
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Oke, en hoe zit het met de woorden over en beelden van de Kristallnacht?
Het is een vergelijking met de boekverbranding tijdens Kristallnacht, dus niet "nazis purging jews" zoals er staat.
pi_196227710
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Het is een vergelijking met de boekverbranding tijdens Kristallnacht, dus niet "nazis purging jews" zoals er staat.
Ah dus alleen het boekverbranden? Er wordt geen associatie met de rest gecreeerd dus.

Kristallnacht


De Kristallnacht (ook wel Nacht van het gebroken glas) was een door de nazi's georganiseerde actie (pogrom) gericht tegen het Joodse deel van de Duitse bevolking. De Kristallnacht vond plaats in de nacht van 9 op 10 november 1938. In heel Duitsland werden Joden en hun bezittingen aangevallen. Er werden 1400 synagogen in brand gestoken en gesloopt.[1] Ongeveer 7500 winkels en bedrijven van Joden werden vernield. Ook Joodse huizen, scholen, begraafplaatsen en ziekenhuizen moesten het ontgelden. Het werd de brandweer verboden om de branden te blussen. Volgens eerste verslagen werden tijdens de Kristallnacht 96 Joden op straat vermoord.[2] Ook in Oostenrijk en Sudetenland werden Joden aangevallen en hun bezittingen vernield. Meer recente onderzoeken stellen het aantal echter op meer dan 400 Joden die tussen 7 en 13 november vermoord of tot zelfmoord gedreven werden.[3] Voegt men hierbij het aantal doden in de concentratiekampen waar direct na 10 november ongeveer 30.000 joodse jongere en gezonde mannen werden opgesloten,[4] dan komt men bij een getal van meer dan 1400.[5] Nazipropagandaminister Joseph Goebbels wordt gezien als het brein achter de Kristallnacht.
pi_196227728
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ah dus alleen het boekverbranden? Er wordt geen associatie met de rest gecreeerd dus.
Klopt.
pi_196227736
twitter


Echt coherent is Trompie ook niet meer. Jezus.

Most secure ever, "except for what the Democrats did." :')
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 20:23:46 #226
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196227751
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 20:30:54 #227
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196227907
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat komt omdat er voordat het Republikeinse 'kamp' met berichten naar buiten kwam, er tijdens en vlak na de verkiezingen al gigantisch veel informatie in de vorm van getuigenissen en beeldmateriaal van zowel controleurs, stemmers, postmedewerkers als onafhankelijken naar buiten kwam dat er onregelmatigheden plaatsvonden. Er waren toen nog geen officiele verklaringen vanuit de Republikeinen gekomen (die trouwens grotendeels geloofden dat Biden gewoon gewonnen had)..

Maar je hebt dit topic niet vanaf het begin gevolgd, en nu kom je hier achteraf een beetje de leraar uithangen terwijl je helemaal niet weet wat er van tevoren allemaal al geplaatst en besproken is.

Verder interesseert het mij geen biet of jij gelooft dat er gefraudeerd is of niet. Ik en anderen plaatsen geen informatie om jou of anderen van wat dan ook te overtuigen. Ik ben zelf ook niet overtuigd. Maar ik wil wel weten wat er gebeurt.

Het is echt vreselijk vermoeiend dit. Je kan niet gewoon een topic openen en wat dingen plaatsen die interessant zijn zonder dat er iemand in je nek loopt te hijgen of je een sticker probeert op te plakken dat je een of ander onmens bent. Ga dan gewoon weg.
Maar ik wel, en het is de standaard BNW meuk: van internet geplukte 'bronnen' die, omdat het niet MSM is, per definitie geldig zijn. En uiteraard een nog altijd niet opgehelderde niet aflatende devotie voor een totaal incompetente machtswellusteling wiens woorden als evangelie worden geaccepteerd. Er is hier uiteraard geen sprake van een neutrale interesse, te meer omdat de kwestie zelf, zgn. fraude, niet eens aan de orde is. Werkelijk geen greintje bewijs. Maar goed, dt is dan weer fake news, en rap worden de ranzige krochten van internet weer afgezocht om toch met iets te komen dat moet aantonen dat er IETS GROOTS gaande is.

Tenslotte lijkt het me erg sterk dat men hier Biden ook maar enige kans geeft, of heeft gegeven. Afgezien van de standaard beschuldigingen aangaande bloeddrinken en perversiteit (de BNW-methode), heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat het feit dat Biden Katholiek is uiteraard weer perfect past in het narratief van de Vaticaanstad-VN plannen om vanaf 2021 de antichrist te verwelkomen.

Dat is vreselijk vermoeiend. Mensen die niet op basis van logica, feiten en ratio de materie bekijken, maar vanuit een onuitroeibare bias die, zoals een gouden BMW'er hier al eens heeft verkondigd, "GRENZELOOS" is.

Derhalve zal het hier ook tot in de lengte der dagen 'feit' blijven dat messias Trump door nefarische entiteiten de zege is ontnomen en de Deep State middels een papist de ondergang aan het voorbereiden is.

Gebed zonder end.

Wat gelukkig wel feit is, is dat Biden president is, en de Trumpiaanse nachtmerrie van onfatsoen, laster, onkunde en machtsgeilheid eindelijk voorbij is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196227943
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Maar ik wel, en het is de standaard BNW meuk: van internet geplukte 'bronnen' die, omdat het niet MSM is, per definitie geldig zijn. En uiteraard een nog altijd niet opgehelderde niet aflatende devotie voor een totaal incompetente machtswellusteling wiens woorden als evangelie worden geaccepteerd. Er is hier uiteraard geen sprake van een neutrale interesse, te meer omdat de kwestie zelf, zgn. fraude, niet eens aan de orde is. Werkelijk geen greintje bewijs. Maar goed, dt is dan weer fake news, en rap worden de ranzige krochten van internet weer afgezocht om toch met iets te komen dat moet aantonen dat er IETS GROOTS gaande is.

Tenslotte lijkt het me erg sterk dat men hier Biden ook maar enige kans geeft, of heeft gegeven. Afgezien van de standaard beschuldigingen aangaande bloeddrinken en perversiteit (de BNW-methode), heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat het feit dat Biden Katholiek is uiteraard weer perfect past in het narratief van de Vaticaanstad-VN plannen om vanaf 2021 de antichrist te verwelkomen.

Dat is vreselijk vermoeiend. Mensen die niet op basis van logica, feiten en ratio de materie bekijken, maar vanuit een onuitroeibare bias die, zoals een gouden BMW'er hier al eens heeft verkondigd, "GRENZELOOS" is.

Derhalve zal het hier ook tot in de lengte der dagen 'feit' blijven dat messias Trump door nefarische entiteiten de zege is ontnomen en de Deep State middels een papist de ondergang aan het voorbereiden is.

Gebed zonder end.

Wat gelukkig wel feit is, is dat Biden president is, en de Trumpiaanse nachtmerrie van onfatsoen, laster, onkunde en machtsgeilheid eindelijk voorbij is.
Wat een proza schrijf je toch.
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 20:32:57 #229
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196227955
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ah dus alleen het boekverbranden? Er wordt geen associatie met de rest gecreeerd dus.

Kristallnacht

De Kristallnacht (ook wel Nacht van het gebroken glas) was een door de nazi's georganiseerde actie (pogrom) gericht tegen het Joodse deel van de Duitse bevolking. De Kristallnacht vond plaats in de nacht van 9 op 10 november 1938. In heel Duitsland werden Joden en hun bezittingen aangevallen. Er werden 1400 synagogen in brand gestoken en gesloopt.[1] Ongeveer 7500 winkels en bedrijven van Joden werden vernield. Ook Joodse huizen, scholen, begraafplaatsen en ziekenhuizen moesten het ontgelden. Het werd de brandweer verboden om de branden te blussen. Volgens eerste verslagen werden tijdens de Kristallnacht 96 Joden op straat vermoord.[2] Ook in Oostenrijk en Sudetenland werden Joden aangevallen en hun bezittingen vernield. Meer recente onderzoeken stellen het aantal echter op meer dan 400 Joden die tussen 7 en 13 november vermoord of tot zelfmoord gedreven werden.[3] Voegt men hierbij het aantal doden in de concentratiekampen waar direct na 10 november ongeveer 30.000 joodse jongere en gezonde mannen werden opgesloten,[4] dan komt men bij een getal van meer dan 1400.[5] Nazipropagandaminister Joseph Goebbels wordt gezien als het brein achter de Kristallnacht.
Elk mens met een moreel vezel in diens lijf is tegen alle hierboven genoemde zaken.

Ook het in de brand steken en slopen van bepaalde religieuze tempels omdat je ze ziet als huizen van het kwaad.

Toch?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 20:33:58 #230
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196227969
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wat een proza schrijf je toch.
Ben in een feeststemming. De geest van antichrist is uit het Witte Huis verdreven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 13 november 2020 @ 20:36:53 #231
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_196228024
Zie alle Democraten-fanboys vier jaar lang schier eindeloos jeremiren over hoe Team Poetin de verkiezingen zogenaamd heeft gestolen, maar nu genoeg stembiljetten zijn gevonden voor opa Biden ('h, kijk daar, alwr een vrachtwagenlading vol stemmen voor Biden ontdekt, blijven tellen jongens!') is er plots geen vuiltje aan de lucht en is iedereen die hieraan twijfelt een aluhoedje dat de democratie bedreigt. Hypocrisie van welhaast aandoenlijke proporties.

Maar vooral: alle hulde voor _O_ TrumpGOD _O_, de enige legitieme president van de VS en dat de corrupte Democraten maar snel mogen stikken in hun socialistische en antisemitische toekomstplannen. Amen.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 20:38:07 #232
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196228057
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:36 schreef 2thmx het volgende:
Zie alle Democraten-fanboys vier jaar lang schier eindeloos jeremiren over hoe Team Poetin de verkiezingen zogenaamd heeft gestolen, maar nu genoeg stembiljetten zijn gevonden voor opa Biden ('h, kijk daar, alwr een vrachtwagenlading vol stemmen voor Biden gevonden, blijven tellen jongens!') is er plots geen vuiltje aan de lucht en is iedereen die hieraan twijfelt een aluhoedje dat de democratie bedreigt. Hypocrisie van welhaast aandoenlijke proporties.

Maar vooral: alle hulde voor _O_ TrumpGOD _O_, de enige legitieme president van de VS en dat de corrupte Democraten maar snel mogen stikken in hun socialistische en antisemitische toekomstplannen. Amen.
En toen werd je wakker.

Biden 2020.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 13 november 2020 @ 20:39:14 #233
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_196228085
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En toen werd je wakker.

Biden 2020.
Nope #THERESISTANCE.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 20:39:47 #234
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196228097
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:39 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nope #THERESISTANCE.
Veel plezier.

Tot 21 januari 2021.

Biden 2020.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 13 november 2020 @ 20:40:42 #235
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_196228125
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Veel plezier.

Tot 21 januari 2021.

Biden 2020.
#NOTMYPRESIDENT.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  vrijdag 13 november 2020 @ 20:41:29 #236
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_196228144
_O_ ShapiroGOD _O_ legt de stuitende hypocrisie van de Democraten weer even haarfijn bloot.

Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_196228162
Volgens mij komt Trump om 22:00 uur op tv. Althans; is hij te zien middels een livestream vanuit
de rozentuin bij het Witte Huis.
Hij gaat het hebben over operatie 'Warp Speed' een bepaald plan om mensen te vaccineren tegen het huidige coronavirus.

Oh ja en Etto, he is still the president. ;)
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 20:42:54 #238
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196228191
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:41 schreef 2thmx het volgende:
_O_ ShapiroGOD _O_ legt de stuitende hypocrisie van de Democraten weer even haarfijn bloot.

Oh ja, Shapiro... de man die "Imagine" van John Lennon, een liedje met twee akkoorden, C en G, elitair noemde en zichzelf filmde terwijl hij een vioolconcerto gaf.

Die gozer :') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 13 november 2020 @ 20:45:17 #239
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_196228246
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh ja, Shapiro... de man die "Imagine" van John Lennon, een liedje met twee akkoorden, C en G, elitair noemde en zichzelf filmde terwijl hij een vioolconcerto gaf.

Die gozer :') :') :')
Het aantal argumenten in deze post is gelijk aan het aantal stemmen dat Biden in Pennsylvania heeft ontvangen van nog niet overleden mensen.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 20:45:47 #240
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196228264
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:45 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Het aantal argumenten in deze post is gelijk aan het aantal stemmen dat Biden in Pennsylvania heeft ontvangen van nog niet overleden mensen.
Een liedje in G en C is elitair?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 13 november 2020 @ 20:47:35 #241
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_196228319
Zomaar nog een pareltje van _O_ ShapiroGOD _O_:

Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 20:48:39 #242
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196228343
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:47 schreef 2thmx het volgende:
Zomaar nog een pareltje van _O_ ShapiroGOD _O_:

Shapiro... de man die een knalrechtse journalist op TV 'leftwing' noemde omdat deze hem onwelgevallige vragen stelde?

Die Shapiro?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 20:50:10 #243
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196228396
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 20:51:05 #244
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196228417
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 20:52:14 #245
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196228454
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 13 november 2020 @ 21:03:39 #246
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_196228758
twitter


Geretweet door _O_ ShapiroGOD _O_ dus dan weet je dat 't kwaltiet is.

Biden had overigens ook hidden votes, maar die waren dan vooral hidden voor verkiezingswaarnemers.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 21:04:46 #247
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196228788
Ergens ga ik dat infantiele van Trumpfans wel missen.

Even.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196228830
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2020 20:40 schreef 2thmx het volgende:

[..]

#NOTMYPRESIDENT.
Woon je in de Verenigde Staten?
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 21:07:49 #249
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196228858
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Woon je in de Verenigde Staten?
2thmx zou nog geen staat op de kaart kunnen aanwijzen.

Trump is de Oppertietenbierman en derhalve ook voor Nederlandse voetbalkantine-warriors een held.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196228917
Trump is net zo'n conspiracy theorist als JFK was. slimme gasten.
  vrijdag 13 november 2020 @ 21:10:19 #251
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_196228932
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Woon je in de Verenigde Staten?
Of het antwoord nu ja of nee is, in beide gevallen geldt: #NOTMYPRESIDENT #RESISTANCE #STOLENELECTION.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_196228946
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

2thmx zou nog geen staat op de kaart kunnen aanwijzen.

Trump is de Oppertietenbierman en derhalve ook voor Nederlandse voetbalkantine-warriors een held.
Dan is het apart dat iemand "not my president" zegt - want dat is Trump noch Biden.

Woon je in de VS, is Trump nu je president, en straks Biden, ook al heb je er geen zin in. Vrij simpel.
pi_196228975
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:10 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Of het antwoord nu ja of nee is, in beide gevallen geldt: #NOTMYPRESIDENT #RESISTANCE #STOLENELECTION.
Nou, nee, het is alleen niet je president als je niet in de VS woont.
  vrijdag 13 november 2020 @ 21:12:05 #254
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_196228986
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Dan is het apart dat iemand "not my president" zegt - want dat is Trump noch Biden.

Woon je in de VS, is Trump nu je president, en straks Biden, ook al heb je er geen zin in. Vrij simpel.
https://en.wikipedia.org/wiki/Not_My_Presidents_Day

:')
:')
:')
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  vrijdag 13 november 2020 @ 21:12:43 #255
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196229004
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:03 schreef 2thmx het volgende:
[ twitter ]

Geretweet door _O_ ShapiroGOD _O_ dus dan weet je dat 't kwaltiet is.

Biden had overigens ook hidden votes, maar die waren dan vooral hidden voor verkiezingswaarnemers.
Hahaha
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 13 november 2020 @ 21:13:03 #256
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_196229014
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Nou, nee, het is alleen niet je president als je niet in de VS woont.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_196229028
quote:
Ah, omdat er meer mensen zijn die "not my president" uitkramen, ontleen je daar legitimiteit aan? :D
  vrijdag 13 november 2020 @ 21:27:17 #258
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_196229330
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, omdat er meer mensen zijn die "not my president" uitkramen, ontleen je daar legitimiteit aan? :D
Legitimiteit? Wie heeft er legitimiteit nodig in een tijd waarin je president van de VS kan worden als je maar genoeg enveloppen en een klapper met persoonsgegevens van dode Amerikanen hebt.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 21:32:59 #259
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196229439
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:27 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Legitimiteit? Wie heeft er legitimiteit nodig in een tijd waarin je president van de VS kan worden als je maar genoeg enveloppen en een klapper met persoonsgegevens van dode Amerikanen hebt.
Sterker, je hoeft niet eens verstand van zaken te hebben, enig moreel besef of patriottisme om president van de VS te kunnen worden... zie draft dodger (vijf keer) Trump.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196229497
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Sterker, je hoeft niet eens verstand van zaken te hebben, enig moreel besef of patriottisme om president van de VS te kunnen worden... zie draft dodger (vijf keer) Trump.
Zeker, 47 jaar niets presteren, alle oorlogen steunen, een half jaar in de kelder zitten en van een autocue kunnen lezen is voldoende tegenwoordig om president te worden.
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 21:37:40 #261
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196229519
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:36 schreef Ardava het volgende:

[..]

Zeker, 47 jaar niets presteren, alle oorlogen steunen, een half jaar in de kelder zitten en van een autocue kunnen lezen is voldoende tegenwoordig om president te worden.
Enkel iemand die geen enkel besef van Amerikaanse politieke geschiedenis heeft zou zoiets uit zijn mond kunnen krijgen.

Maar goed, wat wil je van mensen die draft dodging Trump die een man als McCain neersabelde aanbidden. Nul integriteit. De oppertietenbierman moet gediend worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196229553
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:36 schreef Ardava het volgende:

[..]

Zeker, 47 jaar niets presteren, alle oorlogen steunen, een half jaar in de kelder zitten en van een autocue kunnen lezen is voldoende tegenwoordig om president te worden.
LOL

47 jaar in de politiek, uiteindelijk president worden, is niks presteren?

Wat heb jij allemaal gepresteerd? :D
  vrijdag 13 november 2020 @ 21:43:20 #263
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196229642
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:36 schreef Ardava het volgende:

[..]

Zeker, 47 jaar niets presteren, alle oorlogen steunen, een half jaar in de kelder zitten en van een autocue kunnen lezen is voldoende tegenwoordig om president te worden.
Enkeltje gevangenis mag hij krijgen :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 21:43:57 #264
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196229656
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Enkeltje gevangenis mag hij krijgen :Y
Mijn God...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196229665
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Enkeltje gevangenis mag hij krijgen :Y
Och, hou toch eens op met dat gevangenisgelul van je, je zet jezelf echt constant voor schut. Niemand gaat het gevang in, hooguit Trompie.
  vrijdag 13 november 2020 @ 21:47:09 #266
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196229726
Look at What's Heading to Washington DC to Rally for President TrumpFlag of United States #HoldTheLine #NeverGiveUp

https://twitter.com/i/status/1326968383850549248
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 21:48:10 #267
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196229744
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:47 schreef Summers het volgende:
Look at What's Heading to Washington DC to Rally for President TrumpFlag of United States #HoldTheLine #NeverGiveUp

https://twitter.com/i/status/1326968383850549248
De antichrist, ja.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196229758
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:47 schreef Summers het volgende:
Look at What's Heading to Washington DC to Rally for President TrumpFlag of United States #HoldTheLine #NeverGiveUp

https://twitter.com/i/status/1326968383850549248
"Hold the line"

Toepasselijk voor iemand die het leger heeft ontweken. :')
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 21:50:04 #269
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196229790
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:48 schreef illusions het volgende:

[..]

"Hold the line"

Toepasselijk voor iemand die het leger heeft ontweken. :')
_O- _O- _O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196229821
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Enkel iemand die geen enkel besef van Amerikaanse politieke geschiedenis heeft zou zoiets uit zijn mond kunnen krijgen.

Maar goed, wat wil je van mensen die draft dodging Trump die een man als McCain neersabelde aanbidden. Nul integriteit. De oppertietenbierman moet gediend worden.
Violent Crime Control and Law Enforcement Act uit 1994 ben je wel trots op zeker?
pi_196229832
En #NeverGiveUp ?

Nooit opgeven is op dit moment geen deugd meer maar een mentale stoornis.
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 21:54:29 #272
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196229886
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:51 schreef Ardava het volgende:

[..]

Violent Crime Control and Law Enforcement Act uit 1994 ben je wel trots op zeker?
Ik ben vooral trots op mensen die uit vaderlandsliefde het politiek bestel willen dienen, het leger ingaan of hun kinderen die keus laten maken, die niet met een miljoen dollar startsubsidie een leven vol zelfverrijking en egosme aangaan (en alsnog een beunhaas blijken) maar iets voor anderen willen betekenen.

In dat rijtje van helden horen overigens niet alleen Joe en Beau Biden, maar ook John McCain, JFK, Eisenhower en G.H. Bush Sr. Jeweetwel, echte patriotten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 13 november 2020 @ 22:02:34 #273
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196230036
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

De antichrist, ja.
Welnee en dat geloof deel ik niet .

Volgens mij is dit de livestream https://watchnewslive.tv/fox-news-live-stream-usa/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196230237
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 22:02 schreef Summers het volgende:

[..]

Welnee en dat geloof deel ik niet .

Volgens mij is dit de livestream https://watchnewslive.tv/fox-news-live-stream-usa/
CNN als televisiekanaal heeft ook een live-uitzending.
Ik ben benieuwd wat 'ie zegt.
  Beste debater 2022 vrijdag 13 november 2020 @ 22:17:52 #275
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196230302
https://ipolitics.ca/2018(...)elp-religious-right/

Spot on. Vooral de laatste zin:

"So there we have it. Whether Donald Trump, or Doug Ford, have even heard of Constantine or Cyrus is open to question. What they do know is that the Christian right is on their side, is well organized and financed, and votes in big numbers. That’s more than enough for any would-be Caesar."
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 13 november 2020 @ 22:21:03 #276
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196230358
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 22:14 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

CNN als televisiekanaal heeft ook een live-uitzending.
Ik ben benieuwd wat 'ie zegt.
Ik ook in deze spannende tijden . ;)
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196230431
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 22:21 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik ook in deze spannende tijden . ;)
Wat is er precies spannend, denk jij dat Trump nog kan winnen?
  vrijdag 13 november 2020 @ 23:21:28 #278
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196231507
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Enkeltje gevangenis mag hij krijgen :Y
Waarom?
Huilen dan.
  vrijdag 13 november 2020 @ 23:54:51 #279
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196231967
https://conservativechoic(...)ion-election-system/
Election Fraud Servers Seized By Huge U.S. Army Force in Frankfurt
quote:
People on the ground in Germany report that Scytl, which hosting YOUR elections data Improperly through Spain, was raided by a large US ARMY force & their Servers were Seized in Frankfurt.
The Spanish software company Scytl, which sells election manipulation software worldwide that was used in the USA, is on the verge of bankruptcy. The server for the manipulation was in Germany.


[ Bericht 71% gewijzigd door Summers op 14-11-2020 00:05:51 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 13 november 2020 @ 23:56:22 #280
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196231993
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 23:54 schreef Summers het volgende:
Scytl Scuttled: Election Fraud Servers Seized By Huge U.S. Army Force in Frankfurt
[..]

Het Amerikaanse leger komt even een datacenter in Frankfurt binnenwandelen en trekt aldaar een stapel servers uit het rek? Koekoek 8)7 .
Huilen dan.
  zaterdag 14 november 2020 @ 00:08:37 #282
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196232203
quote:
Mooie linkdump. Wat vind jij de sterkste zaak?
Huilen dan.
  zaterdag 14 november 2020 @ 00:10:10 #283
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196232228
Overigens zijn, tot nu toe, op n na alle rechtszaken afgewezen dan wel afgeblazen door team Trump zelf.
Huilen dan.
  zaterdag 14 november 2020 @ 00:12:02 #284
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196232250
quote:
Echt schandalig dit :N De msm is door de mand gevallen , op sterven na dood .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196232369
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 november 2020 00:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mooie linkdump. Wat vind jij de sterkste zaak?
Ik heb ze niet allemaal gelezen.

Maar wat je ziet is dat op meerdere plekken dezelfde dingen worden gerapporteerd, zoals het blokkeren van toezicht, de komst van tienduizenden en zelfs meer biljetten midden in de nacht, het stempelen met een eerdere datum.

Het feit dat op meerdere plekken dezelfde dingen worden gerapporteerd, zou kunnen wijzen op het feit dat mensen dezelfde instructies hebben gekregen (en dit zijn allemaal overtredingen van de wet). Anders zou het puur toeval zijn dat verschillende mensen op verschillende plekken hetzelfde idee op hetzelfde moment hebben gekregen, wat wel erg toevallig zou zijn.

De hypothese is dat er niet vanuit werd gegaan dat er zoveel extra biljetten moesten worden geproduceerd om de verkiezingen in de swingstaten te winnen, die dus midden in de nacht werden geleverd en daarna geteld. Omdat het er zoveel waren, moesten controleurs wel worden geblokkeerd. Het zou ook verklaren waarom er zoveel biljetten met alleen 'Biden' waren, geen enkel ander vakje ingevuld. Ze hadden dus te weinig tijd en begonnen fouten te maken. Vervolgens zijn sommige controleurs op de rechter afgestapt, maar zelfs met een vonnis kregen ze nog geen of geen fatsoenlijke toegang om te kunnen controleren. Daar zijn niet alleen veel verklaringen over gegeven, maar is ook veel beeldmateriaal van.

We zien wel wat het wordt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ali_Kannibali op 14-11-2020 00:30:23 ]
  zaterdag 14 november 2020 @ 00:24:19 #286
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196232450


[ Bericht 100% gewijzigd door Summers op 14-11-2020 00:37:21 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196232487


[ Bericht 100% gewijzigd door Ardava op 14-11-2020 00:26:19 ]
pi_196232680
twitter
  Beste debater 2022 zaterdag 14 november 2020 @ 00:50:51 #289
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196232884
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 00:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik heb ze niet allemaal gelezen.

Maar wat je ziet is dat op meerdere plekken dezelfde dingen worden gerapporteerd, zoals het blokkeren van toezicht, de komst van tienduizenden en zelfs meer biljetten midden in de nacht, het stempelen met een eerdere datum.

Het feit dat op meerdere plekken dezelfde dingen worden gerapporteerd, zou kunnen wijzen op het feit dat mensen dezelfde instructies hebben gekregen (en dit zijn allemaal overtredingen van de wet). Anders zou het puur toeval zijn dat verschillende mensen op verschillende plekken hetzelfde idee op hetzelfde moment hebben gekregen, wat wel erg toevallig zou zijn.

De hypothese is dat er niet vanuit werd gegaan dat er zoveel extra biljetten moesten worden geproduceerd om de verkiezingen in de swingstaten te winnen, die dus midden in de nacht werden geleverd en daarna geteld. Omdat het er zoveel waren, moesten controleurs wel worden geblokkeerd. Het zou ook verklaren waarom er zoveel biljetten met alleen 'Biden' waren, geen enkel ander vakje ingevuld. Ze hadden dus te weinig tijd en begonnen fouten te maken. Vervolgens zijn sommige controleurs op de rechter afgestapt, maar zelfs met een vonnis kregen ze nog geen of geen fatsoenlijke toegang om te kunnen controleren. Daar zijn niet alleen veel verklaringen over gegeven, maar is ook veel beeldmateriaal van.

We zien wel wat het wordt.
Zeer logisch inderdaad dat je fraude op dergelijke schaal gewoon vooraf 'instrueert' aan wat, honderden zo niet duizenden medewerkers die uiteraard ook allemaal netjes doen wat ze wordt opgedragen. What could go wrong?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196232949
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 00:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Echt schandalig dit :N De msm is door de mand gevallen , op sterven na dood .
_O-

Waarom denk je dat? Het lijkt er namelijk meer op dat het nog nooit zo invloedrijk is geweest.
pi_196233184
Ik vraag me ook waarom het zo raar is dat Joe Biden een recordaantal stemmen heeft gekregen, zelfs Trump heeft records gebroken qua absolute aantallen (en ook qua nederlaag).

1.) Er zijn deze keer vanwege Coronavirus mail-in ballots. De drempel om te stemme is veel lager.

2.) De bevolking groeit gestaag, het aantal stemgerechtigden dus ook.

Waarom vindt men de grote opkomst dan zo raar?
  zaterdag 14 november 2020 @ 04:04:26 #292
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196233766

We have put together... I think the most... extensive and including voter fraud organization... in the history of American politics.

Freudiaanse verspreking?
pi_196233770
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 04:04 schreef Ixnay het volgende:

We have put together... I think the most... extensive and including voter fraud organization... in the history of American politics.

Freudiaanse verspreking?
Nog maar 100 keer behandeld hier. :+

Het is duidelijk wat hij hier bedoelt.
pi_196233776
Trump liegt soms wel 62 keer per dag, 20.000 keer in 3.5 jaar. :')

https://www.theguardian.c(...)or-misleading-claims
  zaterdag 14 november 2020 @ 04:23:27 #295
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196233799
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 04:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Nog maar 100 keer behandeld hier. :+

Het is duidelijk wat hij hier bedoelt.
Maar wel president van een land van 320 miljoen mensen.
pi_196233800
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 04:23 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Maar wel president van een land van 320 miljoen mensen.
Niet lang meer.

Wat is je punt precies, ruim 70 miljoen mensen in Amerika zijn achterlijk dat ze op Trump hebben gestemd? Want dat wisten we al.
  zaterdag 14 november 2020 @ 04:32:37 #297
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196233812
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 04:24 schreef illusions het volgende:

[..]

Niet lang meer.

Wat is je punt precies, ruim 70 miljoen mensen in Amerika zijn achterlijk dat ze op Trump hebben gestemd? Want dat wisten we al.
Wat bedoel je niet lang meer. Het ging over Biden. Die niet eens een simpele boodschap in een Engelse zin kan overbrengen maar wel denkt dat hij een land van 320 miljoen mensen kan regeren.
pi_196233864
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 04:32 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Wat bedoel je niet lang meer. Het ging over Biden. Die niet eens een simpele boodschap in een Engelse zin kan overbrengen maar wel denkt dat hij een land van 320 miljoen mensen kan regeren.
Een simpele verspreking, hij is een stuk bedrevener in communicatie dan Mr. Covfefe.

Ben van allebei geen fan, maar Trompie is wel echt n van de grootste idioten ooit uit de geschiedenis van staatshoofden.
pi_196233889
HO-LY SHIT :')

twitter


Wat is dit nou weer voor achterlijk stukje zelfverheerlijking. _O-
pi_196233890
... en ...
pi_196233891
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')