SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Al is het natuurlijk de vraag wat er nog in het vat zit. Als dat vooral Phoenix is dan denk ik dat dat lastig gaat zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als de huidige evolutie in Arizona zo verder gaat, zou Trump dat nog nipt kunnen winnen.![]()
Sowww. Met nog +- 40k te gaan ook. Flinke klapper voor Biden binnengekomen dan.quote:
edit: yep, 6,305 met 76% biden.Huilen dan.![]()
Maar FOX weet dat ook. Toch houdt de redactie vast aan de call.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als de huidige evolutie in Arizona zo verder gaat, zou Trump dat nog nipt kunnen winnen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Blue Votes MatterI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
En AP ookquote:Op donderdag 5 november 2020 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar FOX weet dat ook. Toch houdt de redactie vast aan de call.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
John King gaat voor de miljoenste keer de routes naar de overwinning uitstippelen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Hij heeft 57% van de overgebleven stemmen nodig en bij de recentste updates had hij gemiddeld 58%. Zal close worden.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Al is het natuurlijk de vraag wat er nog in het vat zit. Als dat vooral Phoenix is dan denk ik dat dat lastig gaat zijn.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Zou het helpen als we Trump met z'n allen er aan helpen herinneren dat zijn inauguratie groter was dan die van Biden lijkt te gaan worden?Ik ga naar huis.![]()
Gewoon 2 maanden lang dat debatfragment als reclame uitzendenquote:Op donderdag 5 november 2020 23:10 schreef Tocadisco het volgende:
Perdue duikt onder de 50%, dus een tweede runoff in Georgia.![]()
.Zelfs na het smeken van Kushner bij Murdoch.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het opvallend dat FOX stug vasthoudt aan zijn call voor AZ.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ja dat klopt. Maar de vraag is wat er nog voor gebieden aan komen. Stedelijke gebieden komen vaak als laatste.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij heeft 57% van de overgebleven stemmen nodig en bij de recentste updates had hij gemiddeld 58%. Zal close worden.![]()
Het hoofd van hun analyseteam heeft in een interview verteld waarom. Ze hebben voorafgaand een zeer groot aantal mensen geïnterviewd:quote:Op donderdag 5 november 2020 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het opvallend dat FOX stug vasthoudt aan zijn call voor AZ.Kortom, dit is de reden. Ze hebben een bizarre dataset opgebouwd waarmee ze denken het bij het rechte eind te hebben.quote:https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
[...]
In particular, the network's call of Arizona going for former Vice President Joe Biden made the White House "livid," according to Fox News Chief White House Correspondent John Roberts.
Ahead of the 2018 midterm elections, Fox News decided to ditch the time-trodden model of using exit polls to help them call races as votes came in.
Instead, they took on a new approach: surveying upwards of 100,000 Americans ahead of Election Day to see where people were voting by mail or in person, and using that large dataset to make sense of the returns on election night.
Fox News Decision Desk Director Arnon Mishkin told Insider before the election that the new method — the Fox News Voter Analysis system — was designed simply to call elections more accurately, not necessarily more quickly.
However, Mishkin noted that an advantage of this system during the coronavirus pandemic is its fine-tuning around mail-in voting, which has proven to be far more widespread in 2020 than in past elections.
Below is a Q&A with Mishkin where he explained how the network approached calling the election amid rampant uncertainty and confusion around voting by mail.
[...]“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Spannend!quote:
Had eigenlijk Georgia niet meer meegerekend voor Biden. Als hij AZ, NV/PA maar wint.
Maar wellicht nog een staat erbij om de overwinning te vergroten is welkom uiteraard![]()
![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 23:13 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]De stemmen zijn nog niet allemaal geteld, maar binnen de GOP beginnen ze elkaar al voor rotte vis uit te maken![]()
![]()
Met andere woorden, Biden gaat gewoon met meer dan 6000 stemmen verschil Georgia winnen.quote:They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Smullen.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:13 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]De stemmen zijn nog niet allemaal geteld, maar binnen de GOP beginnen ze elkaar al voor rotte vis uit te makenHuilen dan.![]()
Heb trouwens een wilde theorie dat zowel Arizona als Nevada nog niet gecalld worden voor Biden omdat ze niet te maken willen hebben met een woedende trump-mob.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Daar hebben de mensen die het callen niks mee te maken echter, die zitten heel ergens anders.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:16 schreef Puddington het volgende:
Heb trouwens een wilde theorie dat zowel Arizona als Nevada nog niet gecalld worden voor Biden omdat ze niet te maken willen hebben met een woedende trump-mob.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
John King held. 'Maybe the president should think before he tweets.'"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
AZ callen zou ik nu ook nog niet aandurven hoor.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:16 schreef Puddington het volgende:
Heb trouwens een wilde theorie dat zowel Arizona als Nevada nog niet gecalld worden voor Biden omdat ze niet te maken willen hebben met een woedende trump-mob.Huilen dan.![]()
Nou ja, dan heb je ook nog provisional ballots, overzeese stem, mensen wier ballot afgekeurd was en corrigeren...quote:Op donderdag 5 november 2020 23:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Met andere woorden, Biden gaat gewoon met meer dan 6000 stemmen verschil Georgia winnen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik had de wilde theorie dat Nevada niet dé beslissende staat wil zijnquote:Op donderdag 5 november 2020 23:16 schreef Puddington het volgende:
Heb trouwens een wilde theorie dat zowel Arizona als Nevada nog niet gecalld worden voor Biden omdat ze niet te maken willen hebben met een woedende trump-mob..
Dus die wachten totdat PA gecalld heeft.![]()
Ik ook niet, maar zie hier waarom ze zo zeker zijn: POL / [AMV] Amerikaanse politiek #874 Alle ogen op PA en GAquote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
AZ callen zou ik nu ook nog niet aandurven hoor.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Dat zou de eerste keer zijn...quote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef SamCooke het volgende:
John King held. 'Maybe the president should think before he tweets.'![]()
Ja, had 't gelezen. Ik heb geen inzicht in die dataset, dus houd me koest. Hoe dan ook: ze hebben een goede reputatie wat dat betreft. We gaan het meemakenquote:Op donderdag 5 november 2020 23:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zie hier waarom ze zo zeker zijn: POL / [AMV] Amerikaanse politiek #874 Alle ogen op PA en GA.
Huilen dan.![]()
Ah ok. Ja, ik weet het ook niet natuurlijk, maar je mag er van uit gaan dat ze weten wat ze doen en dit is op zich een plausibele verklaring waarom zij afwijken van de anderen wmb.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, had 't gelezen. Ik heb geen inzicht in die dataset, dus houd me koest. Hoe dan ook: ze hebben een goede reputatie wat dat betreft. We gaan het meemaken.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Nog nooit zoveel mensen hier FOX zien ophemelen![]()
![]()
En op de af en toe overvliegende trol na is het erg harmonieus allemaal.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Foxs News nieuws divisie is een andere tak dan de entertainment divisie.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:27 schreef zalkc het volgende:
![]()
En op de af en toe overvliegende trol na is het erg harmonieus allemaal.
Verder maakte AP de call en Fox nam dat over. NYTimes nam die call bv. niet over, terwijl ook zij AP gebruiken.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Dinsdagnacht zag ik hier de laatste trumpmeme.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:27 schreef zalkc het volgende:
![]()
En op de af en toe overvliegende trol na is het erg harmonieus allemaal.
De user leest vast ook nog wel mee.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Fox decision desk staat gewoon als goed bekend.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:27 schreef zalkc het volgende:
![]()
En op de af en toe overvliegende trol na is het erg harmonieus allemaal.Huilen dan.![]()
Wow, DeCalb, Fulton en Cobb gaan Biden in GA over Trump heen tillen, missen nog ca. 5% en zijn naar verwachting ruimschoots voldoende. Alle rode counties zijn al voor 99% geteld."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
DeKalbquote:Op donderdag 5 november 2020 23:31 schreef SamCooke het volgende:
Wow, DeCalb, Fulton en Cobb gaan Biden in GA over Trump heen tillen, missen nog ca. 5% en zijn naar verwachting ruimschoots voldoende. Alle rode counties zijn al voor 99% geteld.![]()
![]()
Hoop nu wel dat het morgen klaar is als ik wakker word, bleef niet weer tot laat op
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Tot nu toe heb ik niets gemist door op een normale tijd naar bed te gaanquote:Op donderdag 5 november 2020 23:32 schreef zalkc het volgende:
Hoop nu wel dat het morgen klaar is als ik wakker word, bleef niet weer tot laat op![]()
![]()
De trend richting Biden is al 1,5 dag duidelijk. Het is alleen nog wachten op dat het officieel wordt.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:32 schreef zalkc het volgende:
Hoop nu wel dat het morgen klaar is als ik wakker word, bleef niet weer tot laat op![]()
Alaska doet ook niet eens moeite om een beetje snel de stemmen te tellen lijkt het welJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Een soort van net als de Financiële Telegraaf.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
Fox decision desk staat gewoon als goed bekend.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Als Trump op deze manier verliest lijkt het nog pijnlijker te gaan dan dat hij in een klap verloor meteen dinsdagnacht
En als hij nog wint heeft hij zich echt onsterfelijk belachelijk gemaakt![]()
En daar wonen nog geen 750.000 mensen, zo veel werk kan het toch niet zijn, zou je denken.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:34 schreef zalkc het volgende:
Alaska doet ook niet eens moeite om een beetje snel de stemmen te tellen lijkt het wel
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2020 23:35:39 ]![]()
Alles in de middle of nowhere.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En daar wonen nog geen 300.000 mensen, zo veel werk kan het toch niet zijn, zou je denken.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Hij is wel de backup kwijt van een groot deel van de GOP, die hebben ook hun knikkers wel geteld nu.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:34 schreef Hexagon het volgende:
Als Trump op deze manier verliest lijkt het nog pijnlijker te gaan dan dat hij in een klap verloor meteen dinsdagnacht
En als hij nog wint heeft hij zich echt onsterfelijk belachelijk gemaakt
Een hertelling in PA en WI en AZ en NV en GA moeten winnen is vrijwel onmogelijk.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Nah, bijna iedereen woont in de paar grote steden en ik vermoed sterk dat er geen stembussen in de rimboe staanquote:Op donderdag 5 november 2020 23:35 schreef Puddington het volgende:
[..]
Alles in de middle of nowhere.![]()
![]()
Misschien moeten de biljetten nog door sledehonden vervoerd wordenquote:Op donderdag 5 november 2020 23:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En daar wonen nog geen 750.000 mensen, zo veel werk kan het toch niet zijn, zou je denken.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Er is dan ook geen rimboe in Alaskaquote:Op donderdag 5 november 2020 23:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nah, bijna iedereen woont in de paar grote steden en ik vermoed sterk dat er geen stembussen in de rimboe staan
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
2000+ km per sneeuwscooter, duurt wel even.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:35 schreef Tijger_m het volgende:
En daar wonen nog geen 750.000 mensen, zo veel werk kan het toch niet zijn, zou je denken.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
![]()
Dit kon ook nog wel interessant worden... althans, mocht de mailvote niet genoeg zijn. De provisional ballots moeten ook nog geteld worden en kosten ook veel tijd. Volgens hem komt het gros uit zeer Democratisch gebied in Pennsylvania.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
volgens mij moet Biden nu meer dan 77% krijgen van de resterende 326K stemmen in Pennsylvania, dat is wel erg veelgot some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
Kan een gebrek aan vrijwilligers zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En daar wonen nog geen 750.000 mensen, zo veel werk kan het toch niet zijn, zou je denken.![]()
Hier droomt Trump iedere nacht van, denk ik:quote:Russian MPs consider lifetime immunity for former presidents
https://www.theguardian.c(...)mer-presidents-putin![]()
Wat zijn je cijfers en bronnen?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:38 schreef Ruse het volgende:
volgens mij moet Biden nu meer dan 77% krijgen van de resterende 326K stemmen in Pennsylvania, dat is wel erg veel“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Foxnews calls Michigan: 264 Biden - 214 Trump"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Eh neequote:Op donderdag 5 november 2020 23:38 schreef Ruse het volgende:
volgens mij moet Biden nu meer dan 77% krijgen van de resterende 326K stemmen in Pennsylvania, dat is wel erg veel
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html![]()
Ah, gerechtigheid komt soms toch nog wel via de achterdeur:quote:Georgia DA criticized for handling of Ahmaud Arbery investigation ousted by voters
https://www.washingtonpos(...)orney-ahmaud-arbery/![]()
Ik zie 90k lead voor Trump met nog 430k te gaan. Dan moet Biden >60% halen. Waar haal je die 326k resterend vandaan?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:38 schreef Ruse het volgende:
volgens mij moet Biden nu meer dan 77% krijgen van de resterende 326K stemmen in Pennsylvania, dat is wel erg veelHuilen dan.![]()
Michigan is een dag geleden al gecalldquote:Op donderdag 5 november 2020 23:40 schreef Vallon het volgende:
Foxnews calls Michigan: 264 Biden - 214 Trump
CNNquote:Op donderdag 5 november 2020 23:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat zijn je cijfers en bronnen?
Trump staat 90K voor, nog 326K te gaangot some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
Nu dan in de Foxnews lijst, en key is dan die 264.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Michigan is een dag geleden al gecalld
Ik volg daar de move-flipping bar, laatste toevoeging MI."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
CNN.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zie 90k lead voor Trump met nog 430k te gaan. Dan moet Biden >60% halen. Waar haal je die 326k resterend vandaan?
Maar ook dan kan hij nog met 40.000 tot 60.000 verschil winnen. Geen stress.![]()
Hoeveel voorsprong nog voor Trump?quote:Maak me geen zorgenquote:Maar ook dan kan hij nog met 40.000 tot 60.000 verschil winnen. Geen stress..
Huilen dan.![]()
Dat is ook al een dag zo?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:44 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nu dan in de Foxnews lijst, en key is dan die 264.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
90kquote:Op donderdag 5 november 2020 23:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoeveel voorsprong nog voor Trump?"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ja, gek he? Lijkt wel of Vallon een dag gemist heeft ofzo.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Met je wanten die stembiljetten 1 voor 1 uit de stapel halen is best lastig.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:34 schreef zalkc het volgende:
Alaska doet ook niet eens moeite om een beetje snel de stemmen te tellen lijkt het wel![]()
![]()
De propagandist van de Amerikaanse Taliban is viesmad en stelt voor het hoofd van de FBI te onthoofden. Dat gaat vast goedkomen.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Allemaal stemmen die nog met de postkoets moeten arriverenquote:Op donderdag 5 november 2020 23:35 schreef Puddington het volgende:
[..]
Alles in de middle of nowhere.![]()
![]()
Maar je mag deze mensen geen fascisten noemen, want dat ligt te gevoelig of zou onnauwkeurig zijn. Tsja...quote:Op donderdag 5 november 2020 23:48 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
De propagandist van de Amerikaanse Taliban is viesmad en stelt voor het hoofd van de FBI te onthoofden. Dat gaat vast goedkomen.
Deze meltdown net als die van Donnie Jr hierboven zijn serieus echt extremistisch wat ik zo niet eens had zien aankomen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Te dom om te schijten, die dierenmoordenaar van een Con JrLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hier zou je gelijk een aanklacht aan je broek hebben als je zoiets gevaarlijk roept. Hebben ze in de VS geen wetten tegen bedreigingen en het oproepen tot geweld?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:48 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
De propagandist van de Amerikaanse Taliban is viesmad en stelt voor het hoofd van de FBI te onthoofden. Dat gaat vast goedkomen.![]()
quote:dit is toch tamelijk bizar he :/quote:Op donderdag 5 november 2020 23:48 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
De propagandist van de Amerikaanse Taliban is viesmad en stelt voor het hoofd van de FBI te onthoofden. Dat gaat vast goedkomen.got some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
Totalen krieg! Lugenpresse! Behead those who insult the Fuhrer!quote:Op donderdag 5 november 2020 23:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar je mag deze mensen geen fascisten noemen, want dat ligt te gevoelig of zou onnauwkeurig zijn. Tsja...
Deze meltdown net als die van Donnie Jr hierboven zijn serieus echt extremistisch wat ik zo niet eens had zien aankomen.
Da's een beetje fascistisch...
MuH cIvILiTy!!!1
[ Bericht 10% gewijzigd door speknek op 05-11-2020 23:55:49 (Sorry Szura verkeerd geciteerd) ]They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Fauci ook, he? Want wetenschap, brrrrquote:Op donderdag 5 november 2020 23:48 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
De propagandist van de Amerikaanse Taliban is viesmad en stelt voor het hoofd van de FBI te onthoofden. Dat gaat vast goedkomen.![]()
Verschil is nog 79k in PA.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Mischien kunnen ze nog wat goedkope guillotines aanschaffen, daar was Hitler ook gek op. Of vleeshaken en pianodraad voor de verraders, natuurlijk.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Totalen krieg! Lugenpresse! Behead those who insult the Fuhrer!
Da's een beetje fascistisch...
MuH cIvILiTy![]()
![]()
Omdat...” They did the job of getting their base upset and got out their message so... that's what these lawsuits were for.” wordt opgemerkt in comments.![]()
Goed zal het niet zijn, maar Biden had net bv ook een momentje wat misschien nog net een minuut duurde.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:55 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik heb nu al een slecht voorgevoel“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
quote:Competent? Eh, niemand?quote:"The first thing is going to be: Who's left, who's been loyal and who's been competent?” said one Republican close to the White House. “That's going to be the first criteria. Who's been loyal and who's competent.”![]()
In kooien stoppen en laten verhongeren, of zitten die nog vol met kinderen?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien kunnen ze nog wat goedkope guillotines aanschaffen, daar was Hitler ook gek op. Of vleeshaken en pianodraad voor de verraders, natuurlijk."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Wacht, hij heeft zo geen minister van defensie meer?quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Wray is wel competent zo te zien. Barr ook, maar die is kwaadaardig.quote:![]()
Zo heb je er wel wat tussen zitten.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Dat wordt dan een heel kort lijstje, ja.quote:
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2020 23:59:01 ]![]()
Plus boot, trein en vliegtuig. Er zijn honderden dorpen niet per auto bereikbaar.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
2000+ km per sneeuwscooter, duurt wel even.Spoilers!![]()
Ja, wat hadden ze dan verwacht? Trump verwacht betaling voor bewezen diensten, he?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:58 schreef Tweek het volgende:
[ twitter ]
Scotus loopt wel wat schade op zo.![]()
Scotus gaat zich toch niet laten misbruiken door zo’n huilebalk - althans diens lawyers -
die Recht spreken op basis van de ‘heilige’ Constitutie.![]()
![]()
Het is altijd wel bijzonder hoe ze denken dat de SCOTUS bij voorbaat partijdig te doen lijken een goede strategie is die ze gaat helpen.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:58 schreef Tweek het volgende:
[ twitter ]
Scotus loopt wel wat schade op zo.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Begrijp ook niet hoe ze dat een goede strategie vinden, vooral het met naam noemen van rechters.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is altijd wel bijzonder hoe ze denken dat de SCOTUS bij voorbaat partijdig te doen lijken een goede strategie is die ze gaat helpen.![]()
Nou, ik zag bij CBS en WaPo op YouTube live net ook Michigan gecalld worden, inclusief live interview met de Secretary of State bij CBS. Geen idee hoe dat zit, ben verder gezapt.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, gek he? Lijkt wel of Vallon een dag gemist heeft ofzo.Spoilers!![]()
zo vanzelfsprekend ook he, Trump die gister al zei naar de SC te gaan, alsof je daar gewoon aan kan kloppenquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is altijd wel bijzonder hoe ze denken dat de SCOTUS bij voorbaat partijdig te doen lijken een goede strategie is die ze gaat helpen.got some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
Ja, "we verwachten dat SCOTUS in gaat grijpen", eh #hoedan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:03 schreef Ruse het volgende:
zo vanzelfsprekend ook he, Trump die gister al zei naar de SC te gaan, alsof je daar gewoon aan kan kloppenThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Trouwens hoorde ik vanmiddag in zo’n tussendoortje van King John: als de campaign lawyers in diverse staten rechtszaken aanspannen én doorzetten, moeten deze eenduidig verwoord zijn, anders maakt het geen kans bij een hogere rechtbank als Scotus.![]()
dit geëmmer doet mij erg denken aan, bepaalde engelse conservatieven: They Need us more then we them. The German car industry will push Brussel to meet or demands. etcquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, wat hadden ze dan verwacht? Trump verwacht betaling voor bewezen diensten, he?![]()
dikastocratiequote:Op vrijdag 6 november 2020 00:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, "we verwachten dat SCOTUS in gaat grijpen", eh #hoedan.
Ik ben bijna in staat om de straat op te gaan om te protesteren tegen Trump en ik woon niet eens in de USA... hoe moet het daar dan wel niet zijn nu...
Bananenrepubliek...![]()
Ach, het is een Trump staffer, he, dom en incompetent dus.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, "we verwachten dat SCOTUS in gaat grijpen", eh #hoedan.![]()
Lol, Biden outscoorde Trump 20k - 9k in het rode Cumberland county in PA, dat was die laatste update."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Dat eenvoudig moet toch wel lukken met Trump:quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:05 schreef AnneX het volgende:
Trouwens hoorde ik vanmiddag in zo’n tussendoortje van King John: als de campaign lawyers in diverse staten rechtszaken aanspannen én doorzetten, moeten deze eenduidig verwoord zijn, anders maakt het geen kans bij een hogere rechtbank als Scotus.
"The are stealing the election, stop it!"![]()
ftfyquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:07 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dat eenvoudig moet toch wel lukken met Trump:
"The are STEALING the election, STOP IT!""The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Kunnen ze niet ff een staat gaan callen tijdens het geblaat van Trump om 0.30 uur?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Gaat trump blaten om 00:30??quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:08 schreef Szura het volgende:
Kunnen ze niet ff een staat gaan callen tijdens het geblaat van Trump om 0.30 uur?![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:08 schreef Szura het volgende:
Kunnen ze niet ff een staat gaan callen tijdens het geblaat van Trump om 0.30 uur?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:08 schreef Momo het volgende:
Als zoonlief oproept tot oorlog, wil niet weten welke diarree uit papa komt...
Wie er ook wint, de wapen industrie maakt weer eens winst.![]()
Alleen gaan ze nu elkaar overhoop schieten ipv een stel moslims 15.000 km verderopquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:10 schreef Tweek het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wie er ook wint, de wapen industrie maakt weer eens winst.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Niet goed, en gaat alleen om ego's. Je wint de verkiezingen of je verliest ze wees een vent. In het verleden zag je zelfs dat de overdracht met complimenten ging, ook van democraat naar republikein en andersom. Je feliciteerd ook de tegenstander als hij/zij wint.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:10 schreef Tweek het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wie er ook wint, de wapen industrie maakt weer eens winst.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:12 schreef feitcepsrep het volgende:
Maar gaat Trump om 00:30 dan een statement maken?
Ach, die vliegt weer lekker de wereld rond.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Richard Quest van CNN International kan ook echt niet meer.![]()
Ja hij gaat dan een speech geven.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:12 schreef feitcepsrep het volgende:
Maar gaat Trump om 00:30 dan een statement maken?![]()
Ja, hij gaat zeggen dat hij gewonnen heeft omdat men maar blijft tellen en dat is gemeen en fraude.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:12 schreef feitcepsrep het volgende:
Maar gaat Trump om 00:30 dan een statement maken?![]()
Waarom eigenlijk? Als hij nog 79k moet, dan is 24% toch genoeg? 62% van 326k is 202k, dus dan staat Biden al met 123k voor, toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan heeft Biden aan 62% genoeg, uitgaande van 326k te gaan.![]()
Hopelijk blijft hij ver weg van woorden als oorlog, geweld, opstand etc.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, hij gaat zeggen dat hij gewonnen heeft omdat men maar blijft tellen en dat is gemeen en fraude.![]()
Nee, want dan krijgt Trump ook 124k erbijquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:13 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Als hij nog 79k moet, dan is 24% toch genoeg? 62% van 326k is 202k, dus dan staat Biden al met 123k voor, toch?
[ Bericht 0% gewijzigd door SamCooke op 06-11-2020 00:15:11 (typefout) ]"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Hij suggereert altijd alleen maar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij ver weg van woorden als oorlog, geweld, opstand etc.![]()
Je kan nooit inlopen met percentages onder de 50%, aangezien Trump de rest erbij krijgt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:13 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Als hij nog 79k moet, dan is 24% toch genoeg? 62% van 326k is 202k, dus dan staat Biden al met 123k voor, toch?![]()
Ja, boo en morgen vroeg weer op, ook nog.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dan blijf ik nog wel even wakker.
Ben benieuwd wat eruit komt.![]()
Trump krijgt er ook stemmen bijquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:13 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Als hij nog 79k moet, dan is 24% toch genoeg? 62% van 326k is 202k, dus dan staat Biden al met 123k voor, toch?. Het gaat erom dat Biden er méér bij krijgt dan Trump, en op 325k moet hij er 78k méér dan Trump bij krijgen.
Huilen dan.![]()
Olav Mol zou dat een undercut noemen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wel aardig, dat Biden daar dan weer even iets eerder mee was.
#uitlokking![]()
Ohja.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:14 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Nee, want dank krijgt Trump ook 124k erbij![]()
Thanks!
![]()
Heeft Henk Krol nog geen felicitaties aan Trump getweet? Dan weten we namelijk dat deze shitshow rap ten einde is.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik vermoed dat dan tgv een update is dat die "weer" als laatste update bij FoxNews is gekomen en idd op de eindsituatie (264) geen effect heeft. CBSnews heeft MI - zo ik kan zien - pas 4 uur geleden gecalled.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, ik zag bij CBS en WaPo op YouTube live net ook Michigan gecalld worden, inclusief live interview met de Secretary of State bij CBS. Geen idee hoe dat zit, ben verder gezapt.
Blijft leuk die moving targets te volgen, ook dat AZ nog niet over is doorgesijpeld. Die 264 vind ik erg boeiend omdat mijn verwachting is dat Nevada (6) dan voldoende is."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Het is trumpstrategie dat uiteindelijk the supreme court de getelde mail-votes na electionday uitsluit .
Maar de conservatieve rechters daar snappen toch ook al wel dat dit illegaal is, onzin en de democratie ontwricht ?![]()
Ik wilde gaan slapen maar ga nog wat koffie achterover gooien en even wachten op Trump.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Er was ooit een Conservatief hof wat Bush President maakte.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:16 schreef Bluesdude het volgende:
Het is trumpstrategie dat uiteindelijk the supreme court de getelde mail-votes na electionday uitsluit .
Maar de conservatieve rechters daar snappen toch ook al wel dat dit illegaal is, onzin en de democratie ontwricht ?![]()
264 ? Biden heeft Arizona toch nog niet ? Dan kun je die 11 niet optellen bij 253 kiesmannen..
Maar kiesvrouwen ken men niet ? Hoe sexistisch toch![]()
Fox en AP hebben AZ al een paar dagen geleden gecalled.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:18 schreef Bluesdude het volgende:
264 ? Biden heeft Arizona toch nog niet ? Dan kun je die 11 niet optellen bij 253 kiesmannen..
Fox erkent alleen Arizona kiesmannen voor Bidenquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:18 schreef Bluesdude het volgende:
Nou ja, AP was vrij enthousiast met AZ callen voor Biden. Fox deed daar aan mee, veel andere outlets zoals WaPo en CNN niet. En het is er inderdaad nog spannend, Trump loopt er in. Fox zegt allerlei data te hebben die uitwijst dat Biden hem alsnog gaat pakken. For what it's worth. Wel typisch, dat uitgerekend Fox de Democraten op voordeel zet en dat de rest achterblijft.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:18 schreef Bluesdude het volgende:
Maar kiesvrouwen ken men niet ? Hoe sexistisch toch
Pennsylvania zit inmiddels op 60k verschil zie ik?koffie nodig
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Bush versus Gore ? in 2000 Iets met Florida, dacht ik ?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er was ooit een Conservatief hof wat Bush President maakte.
Maar wat Trump wil is veel erger....![]()
Volgens FoxNews is die 11 in de pocket.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:18 schreef Bluesdude het volgende:
Maar kiesvrouwen ken men niet ? Hoe sexistisch toch"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Om Varys maar even te parafraseren: They would see this country burn if they could be king of the ashes.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:16 schreef Bluesdude het volgende:
Nee, Trump is openlijker. Bush werd President dankzij de fraude van zijn broer in Florida en een SC grotendeels benoemt door Reagan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Bush versus Gore ? in 2000 Iets met Florida, dacht ik ?
Maar wat Trump wil is veel erger....![]()
In 2016 waren er 227 vrouwelijke electors en 312 mannelijke. Dat kiesmannen is ongelukkig vertaald.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:18 schreef Bluesdude het volgende:
Maar kiesvrouwen ken men niet ? Hoe sexistisch tochLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Nog veel Arizonastemmen zijn niet geteld of bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:20 schreef Vallon het volgende:
[..]
Volgens FoxNews is die 11 in de pocket.
In theorie kan Trump een goddelijke eindsprint maken. voor die 65.000 stemmen.
Het zal wel niet
CNN meldt de officiele cijfers. AP niet met 264![]()
ik hoop dat dit niet heel treurig afloopt
got some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
Als ze een staatsgreep als deze goedkeuren dan hebben ze hopelijk goede beveiligersquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er was ooit een Conservatief hof wat Bush President maakte.![]()
En 3 van de advocaten uit dat team voor Bush heeft Trump nu benoemd. Echter geloof ik er ook geen biet van dat zij zich hiervoor zouden lenen. Dat is een recept voor daadwerkelijk een burgeroorlog, omdat dan het hele sociale contract wegvalt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er was ooit een Conservatief hof wat Bush President maakte.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Zei die vent op CNN nou dat die Trumpers hun guns gaan gebruiken als ze voter fraud constateren/vermoeden?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zeer vervelende republikein, die democraat ook wel trouwens."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Bovendien, dan zijn de zelf de volgende die aan de beurt zijnquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En 3 van de advocaten uit dat team voor Bush heeft Trump nu benoemd. Echter geloof ik er ook geen biet van dat zij zich hiervoor zouden lenen. Dat is een recept voor daadwerkelijk een burgeroorlog, omdat dan het hele sociale contract wegvalt.![]()
Ik ga benieuwd zijn met welk gestrekt been Trump er in gaat."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Nu live, voor wie het interesseert:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Zal Trump verkapt oproepen doen naar zijn fans van ga demonstreren..
Misschien heel verkapt..... maar al te openlijk lijkt me niet![]()
Nou gaan we het meemaken hoor
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Dit is best spannend nu ..."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Op het briefje zal vast iets staan in de trant van "keep supporting us". De vraag is vooral denk ik of hij zich in kan houden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:28 schreef Bluesdude het volgende:
Zal Trump verkapt oproepen doen naar zijn fans van ga demonstreren..
Misschien heel verkapt..... maar al te openlijk lijkt me niet
Als hij weer gaat freewheelen kan er echt van alles gebeuren
Tja, dat is dan jammer voor de VS.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En 3 van de advocaten uit dat team voor Bush heeft Trump nu benoemd. Echter geloof ik er ook geen biet van dat zij zich hiervoor zouden lenen. Dat is een recept voor daadwerkelijk een burgeroorlog, omdat dan het hele sociale contract wegvalt.![]()
https://edition.cnn.com/quote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Het blijft bizar dat de emotionele temperatuur van een "leider", het sentiment gaat/zal/kan bepalen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Op het briefje zal vast iets staan in de trant van "keep supporting us". De vraag is vooral denk ik of hij zich in kan houden.
Als hij weer gaat freewheelen kan er echt van alles gebeuren
Ergens uitlegbaar wanneer je als straatvechter alles zal doen om op de stoel te blijven zitten.
Zijn denkpatroon is simpelweg anders dan dat redelijk, laat staan presidentieel is."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Tijdens de vragen, zal Fox nu fake news zijn?De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Nou, tis half 1.."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin![]()
thanks. Ik doe normaal mijn uiterste best om Trump niet horen praten , maar dit wil ik wel even meemakenquote:
Цой жив![]()
De president is wel laat.."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Ja, zou alle tijd nemen die ik nog had.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ja dat blijkt, maar ik zit al 5 minuten tegen kakelende journalisten aan te kijken.quote:"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Valt mee, dinsdag was hij een uur te laat voor FOX & Friendsquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik heb er zelfs even een whiskytje voor ingeschonkenquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:32 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
thanks. Ik doe normaal mijn uiterste best om Trump niet horen praten , maar dit wil ik wel even meemaken
Ga gewoon lekker. Je oren gaan toch bloeden van Trump en een call duurt nog wel ff.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Hoeveel extreemrechtse eikels en andere opgefokte trumpfans zitten tegen de borderline aan.?
In hoeverre zoeken ze naar een signaal van de grote leider... om "het land te redden![]()
Of peppillen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:35 schreef Momo het volgende:
Ze gooien nog wat kalmeringspillen in Donald![]()
Dit is toch Trump zijn m,o., de pers laten wachten.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Over 5 minuten worden we wakker en houdt ie een concessiespeech
Tellen in Nevada gaat ook niet erg snel, blijven op 89% hangen."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Ben al invested door op te blijven tot 00.30. Plan was eigenlijk om er al wat eerder in te kruipen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:36 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker. Je oren gaan toch bloeden van Trump en een call duurt nog wel ff.Huilen dan.![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Olav Mol zou dat een undercut noemen.![]()
![]()
Volgens mij zijn die weer gestopt voor vandaag.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:37 schreef phpmystyle het volgende:
Tellen in Nevada gaat ook niet erg snel, blijven op 89% hangen.![]()
Snel rekensommetje leert dat Biden 65% van de 36k uit Georgia moet pakken. Dat klinkt alsof het te halen is.Huilen dan.![]()
Aan de bier en BBQquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die weer gestopt voor vandaag.![]()
Het is daar kwart voor 4 in de middag? Waarom zouden ze stoppen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die weer gestopt voor vandaag.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Volgens deze topsite 61%quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
Snel rekensommetje leert dat Biden 65% van de 36k uit Georgia moet pakken. Dat klinkt alsof het te halen is.
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html![]()
Het is daar warm.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:38 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Het is daar kwart voor 4 in de middag? Waarom zouden ze stoppen?![]()
Chille werkdagen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die weer gestopt voor vandaag."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
61%quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
Snel rekensommetje leert dat Biden 65% van de 36k uit Georgia moet pakken. Dat klinkt alsof het te halen is.
Dus zelfs als Trump Arizona pakt dan verliest ie nog door Georgia![]()
Lijkt erop dat het linker deel van het decor toe is aan schilderwerk
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Ondertussen wordt Trump ook nog aangeklaagd door de Village PeopleLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Slaap is zo overrated.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben al invested door op te blijven tot 00.30. Plan was eigenlijk om er al wat eerder in te kruipen.
Dit is een historische verkiezing, over 200 jaar hebben ze het er nog over.![]()
Dan is het wel klaar lijkt mij.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:40 schreef Szura het volgende:
Ondertussen wordt Trump ook nog aangeklaagd door de Village People![]()
Dat geldt voor echt heel veel overheidsgebouwen in de VS. Washington is ook wel een shithole eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:40 schreef phpmystyle het volgende:
Lijkt erop dat het linker deel van het decor toe is aan schilderwerkLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Het is ook een vreselijk gezicht met die pilarenquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:41 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dat geldt voor echt heel veel overheidsgebouwen in de VS. Washington is ook wel een shithole eigenlijk.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Met 61 komt 'ie +-1600 stemmen te kort. Om op 0 uit te komen heet 'ie 63.2% nodig. Met 65% heb je nog een beetje marge.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
61%
Dus zelfs als Trump Arizona pakt dan verliest ie nog door GeorgiaHuilen dan.![]()
Het wordt pas historisch als Trump oproept tot volksverzet...quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Slaap is zo overrated.
Dit is een historische verkiezing, over 200 jaar hebben ze het er nog over.![]()
Het is nu al historisch.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het wordt pas historisch als Trump oproept tot volksverzet...![]()
Ach wees blij dat Trump het niet laat renoveren met zijn smaakquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:41 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dat geldt voor echt heel veel overheidsgebouwen in de VS. Washington is ook wel een shithole eigenlijk.![]()
Het gemiddelde is 69 procent, als dat zo blijft gaan haalt hij het.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Wat goud en marmer van vloer tot plafond is niet mooi?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach wees blij dat Trump het niet laat renoveren met zijn smaak![]()
Stoeltjes zien er ook tamelijk armzalig uit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is ook een vreselijk gezicht met die pilaren"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Of een opgezette leeuw in the oval?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:44 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wat goud en marmer van vloer tot plafond is niet mooi?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ik zou me dan echter weer geen opzichtelijker spreekgestoelte kunnen bedenken dan wat daar staatquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stoeltjes zien er ook tamelijk armzalig uit.
eindelijk."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
WOW"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
They try to steal the votes....."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Is sluit grote onlusten in de VS nu niet meer uit."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Hij hoeft ook niet af te treden hoor, die termijn verloopt vanzelf.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
Duidelijk geen zin in aftreden dus.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Zo gemeen dat ze de stemmen op Biden ook meetellen, dat zou in een fatsoenlijk land als Noord Korea nooit gebeuren.![]()
Ja, kun je nu naar bed?quote:
Nog wel, maar hij heeft het er moeilijk meequote:Op vrijdag 6 november 2020 00:48 schreef hmmmz het volgende:
Hij heeft wel een vaste tekst deze keer.als hij gaat freewheelen wordt het pas echt spannend
hij heeft zn pilletjes weer gehad, of zou hij toch onder de indruk zijn?got some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
Wacht maar tot hij vragen gaat beantwoorden, als hij dat durft.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:48 schreef hmmmz het volgende:
Hij heeft wel een vaste tekst deze keer.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Wel mooi, "illegal votes" en msnbc kapt 'm meteen af."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Neuh, dat zou big debt zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Big money, hij praat over zichzelf?Huilen dan.![]()
Nu hoop ik helemaal op alle winst naar Biden in de overige staten!De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Langdradig nu"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Tevens won Hij de bescheidenheidsprijs. Meer dan ooit iemand die gewonnen heeft.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Please call een staat nu, please doe het kamaaaannnLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hm ja tegen z'n zin lijkt hetquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:49 schreef MoreDakka het volgende:
Ah hij staat daar vooral om even wat GOP talking points te roepen.![]()
Gaat ie nu in de aanval of doet ie concessie?"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Die stort helemaal in morgen."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Is moeilijk, met al die cijfertjes.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:51 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Klopt, hij leest gewoon van een papiertje.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Dit is allemaal allang niet meer relevant.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Trump: It's a corrupt system...."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Ja, die verscheen al nadat hij anderhalve zin had uitgeprutteld. Volgens mij stond ie al klaarquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:52 schreef maxi-mus het volgende:
CNN plakt er ook al een waarschuwing onder.
Wat is het nut van een Trump ‘adviseur’quote:
Doet toch waar ie zin in heeftLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dus eerst noemt hij het de meest frauduleuze verkiezingen ooit en daarna gaat hij zich op de borst kloppen over de stemmen die hij heeft binnengehaald.
Er moet toch iemand in zijn omgeving zijn die hem erop zou kunnen wijzen hoe dom en tegenstrijdig dat is?![]()
MSNBC kapte hem na de eerste zinnen helemaal afquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:52 schreef maxi-mus het volgende:
CNN plakt er ook al een waarschuwing onder.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, die verscheen al nadat hij anderhalve zin had uitgeprutteld. Volgens mij stond ie al klaar![]()
![]()
eindelijk verschijnen er wat scheurtjes :’)got some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
Ja die heeft nu wat uit te leggen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:53 schreef Tweek het volgende:
Kijken of CNN nog terug gaat naar Santorum."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Je zei zelf dat je kiezers niet per post moesten stemmen.
Amazing!Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Volgens mij ging ie al even off-script of niet?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |