Het is daar kwart voor 4 in de middag? Waarom zouden ze stoppen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die weer gestopt voor vandaag.
Volgens deze topsite 61%quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
Snel rekensommetje leert dat Biden 65% van de 36k uit Georgia moet pakken. Dat klinkt alsof het te halen is.
Het is daar warm.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:38 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Het is daar kwart voor 4 in de middag? Waarom zouden ze stoppen?
Chille werkdagen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die weer gestopt voor vandaag.
61%quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
Snel rekensommetje leert dat Biden 65% van de 36k uit Georgia moet pakken. Dat klinkt alsof het te halen is.
Slaap is zo overrated.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben al invested door op te blijven tot 00.30. Plan was eigenlijk om er al wat eerder in te kruipen.
Dan is het wel klaar lijkt mij.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:40 schreef Szura het volgende:
Ondertussen wordt Trump ook nog aangeklaagd door de Village People
Dat geldt voor echt heel veel overheidsgebouwen in de VS. Washington is ook wel een shithole eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:40 schreef phpmystyle het volgende:
Lijkt erop dat het linker deel van het decor toe is aan schilderwerk
Het is ook een vreselijk gezicht met die pilarenquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:41 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dat geldt voor echt heel veel overheidsgebouwen in de VS. Washington is ook wel een shithole eigenlijk.
Met 61 komt 'ie +-1600 stemmen te kort. Om op 0 uit te komen heet 'ie 63.2% nodig. Met 65% heb je nog een beetje marge.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
61%
Dus zelfs als Trump Arizona pakt dan verliest ie nog door Georgia
Het wordt pas historisch als Trump oproept tot volksverzet...quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Slaap is zo overrated.
Dit is een historische verkiezing, over 200 jaar hebben ze het er nog over.
Het is nu al historisch.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het wordt pas historisch als Trump oproept tot volksverzet...
Ach wees blij dat Trump het niet laat renoveren met zijn smaakquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:41 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dat geldt voor echt heel veel overheidsgebouwen in de VS. Washington is ook wel een shithole eigenlijk.
Wat goud en marmer van vloer tot plafond is niet mooi?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach wees blij dat Trump het niet laat renoveren met zijn smaak
Stoeltjes zien er ook tamelijk armzalig uit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is ook een vreselijk gezicht met die pilaren
Of een opgezette leeuw in the oval?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:44 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wat goud en marmer van vloer tot plafond is niet mooi?
Ik zou me dan echter weer geen opzichtelijker spreekgestoelte kunnen bedenken dan wat daar staatquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stoeltjes zien er ook tamelijk armzalig uit.
Hij hoeft ook niet af te treden hoor, die termijn verloopt vanzelf.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
Duidelijk geen zin in aftreden dus.
Ja, kun je nu naar bed?quote:
Nog wel, maar hij heeft het er moeilijk meequote:Op vrijdag 6 november 2020 00:48 schreef hmmmz het volgende:
Hij heeft wel een vaste tekst deze keer.
Wacht maar tot hij vragen gaat beantwoorden, als hij dat durft.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:48 schreef hmmmz het volgende:
Hij heeft wel een vaste tekst deze keer.
Neuh, dat zou big debt zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Big money, hij praat over zichzelf?
Hm ja tegen z'n zin lijkt hetquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:49 schreef MoreDakka het volgende:
Ah hij staat daar vooral om even wat GOP talking points te roepen.
Is moeilijk, met al die cijfertjes.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:51 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Klopt, hij leest gewoon van een papiertje.
Ja, die verscheen al nadat hij anderhalve zin had uitgeprutteld. Volgens mij stond ie al klaarquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:52 schreef maxi-mus het volgende:
CNN plakt er ook al een waarschuwing onder.
Wat is het nut van een Trump ‘adviseur’quote:
MSNBC kapte hem na de eerste zinnen helemaal afquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:52 schreef maxi-mus het volgende:
CNN plakt er ook al een waarschuwing onder.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, die verscheen al nadat hij anderhalve zin had uitgeprutteld. Volgens mij stond ie al klaar
Ja die heeft nu wat uit te leggen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:53 schreef Tweek het volgende:
Kijken of CNN nog terug gaat naar Santorum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |