AZ callen zou ik nu ook nog niet aandurven hoor.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:16 schreef Puddington het volgende:
Heb trouwens een wilde theorie dat zowel Arizona als Nevada nog niet gecalld worden voor Biden omdat ze niet te maken willen hebben met een woedende trump-mob.
Nou ja, dan heb je ook nog provisional ballots, overzeese stem, mensen wier ballot afgekeurd was en corrigeren...quote:Op donderdag 5 november 2020 23:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Met andere woorden, Biden gaat gewoon met meer dan 6000 stemmen verschil Georgia winnen.
Ik had de wilde theorie dat Nevada niet dé beslissende staat wil zijnquote:Op donderdag 5 november 2020 23:16 schreef Puddington het volgende:
Heb trouwens een wilde theorie dat zowel Arizona als Nevada nog niet gecalld worden voor Biden omdat ze niet te maken willen hebben met een woedende trump-mob.
Ik ook niet, maar zie hier waarom ze zo zeker zijn: POL / [AMV] Amerikaanse politiek #874 Alle ogen op PA en GAquote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
AZ callen zou ik nu ook nog niet aandurven hoor.
Dat zou de eerste keer zijn...quote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef SamCooke het volgende:
John King held. 'Maybe the president should think before he tweets.'
Ja, had 't gelezen. Ik heb geen inzicht in die dataset, dus houd me koest. Hoe dan ook: ze hebben een goede reputatie wat dat betreft. We gaan het meemakenquote:Op donderdag 5 november 2020 23:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zie hier waarom ze zo zeker zijn: POL / [AMV] Amerikaanse politiek #874 Alle ogen op PA en GA
Ah ok. Ja, ik weet het ook niet natuurlijk, maar je mag er van uit gaan dat ze weten wat ze doen en dit is op zich een plausibele verklaring waarom zij afwijken van de anderen wmb.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, had 't gelezen. Ik heb geen inzicht in die dataset, dus houd me koest. Hoe dan ook: ze hebben een goede reputatie wat dat betreft. We gaan het meemaken.
Foxs News nieuws divisie is een andere tak dan de entertainment divisie.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:27 schreef zalkc het volgende:
Nog nooit zoveel mensen hier FOX zien ophemelen![]()
![]()
En op de af en toe overvliegende trol na is het erg harmonieus allemaal.
Dinsdagnacht zag ik hier de laatste trumpmeme.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:27 schreef zalkc het volgende:
![]()
Fox decision desk staat gewoon als goed bekend.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:27 schreef zalkc het volgende:
![]()
DeKalbquote:Op donderdag 5 november 2020 23:31 schreef SamCooke het volgende:
Wow, DeCalb, Fulton en Cobb gaan Biden in GA over Trump heen tillen, missen nog ca. 5% en zijn naar verwachting ruimschoots voldoende. Alle rode counties zijn al voor 99% geteld.
Tot nu toe heb ik niets gemist door op een normale tijd naar bed te gaanquote:Op donderdag 5 november 2020 23:32 schreef zalkc het volgende:
Hoop nu wel dat het morgen klaar is als ik wakker word, bleef niet weer tot laat op
De trend richting Biden is al 1,5 dag duidelijk. Het is alleen nog wachten op dat het officieel wordt.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:32 schreef zalkc het volgende:
Hoop nu wel dat het morgen klaar is als ik wakker word, bleef niet weer tot laat op
Een soort van net als de Financiële Telegraaf.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
Fox decision desk staat gewoon als goed bekend.
En daar wonen nog geen 750.000 mensen, zo veel werk kan het toch niet zijn, zou je denken.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:34 schreef zalkc het volgende:
Alaska doet ook niet eens moeite om een beetje snel de stemmen te tellen lijkt het wel
Alles in de middle of nowhere.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En daar wonen nog geen 300.000 mensen, zo veel werk kan het toch niet zijn, zou je denken.
Hij is wel de backup kwijt van een groot deel van de GOP, die hebben ook hun knikkers wel geteld nu.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:34 schreef Hexagon het volgende:
Als Trump op deze manier verliest lijkt het nog pijnlijker te gaan dan dat hij in een klap verloor meteen dinsdagnacht
En als hij nog wint heeft hij zich echt onsterfelijk belachelijk gemaakt
Nah, bijna iedereen woont in de paar grote steden en ik vermoed sterk dat er geen stembussen in de rimboe staanquote:Op donderdag 5 november 2020 23:35 schreef Puddington het volgende:
[..]
Alles in de middle of nowhere.
Misschien moeten de biljetten nog door sledehonden vervoerd wordenquote:Op donderdag 5 november 2020 23:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En daar wonen nog geen 750.000 mensen, zo veel werk kan het toch niet zijn, zou je denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |