Nou, ik zag bij CBS en WaPo op YouTube live net ook Michigan gecalld worden, inclusief live interview met de Secretary of State bij CBS. Geen idee hoe dat zit, ben verder gezapt.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, gek he? Lijkt wel of Vallon een dag gemist heeft ofzo.
zo vanzelfsprekend ook he, Trump die gister al zei naar de SC te gaan, alsof je daar gewoon aan kan kloppenquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is altijd wel bijzonder hoe ze denken dat de SCOTUS bij voorbaat partijdig te doen lijken een goede strategie is die ze gaat helpen.
Ja, "we verwachten dat SCOTUS in gaat grijpen", eh #hoedan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:03 schreef Ruse het volgende:
zo vanzelfsprekend ook he, Trump die gister al zei naar de SC te gaan, alsof je daar gewoon aan kan kloppen
dit geëmmer doet mij erg denken aan, bepaalde engelse conservatieven: They Need us more then we them. The German car industry will push Brussel to meet or demands. etcquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, wat hadden ze dan verwacht? Trump verwacht betaling voor bewezen diensten, he?
dikastocratiequote:Op vrijdag 6 november 2020 00:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, "we verwachten dat SCOTUS in gaat grijpen", eh #hoedan.
Ach, het is een Trump staffer, he, dom en incompetent dus.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, "we verwachten dat SCOTUS in gaat grijpen", eh #hoedan.
Dat eenvoudig moet toch wel lukken met Trump:quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:05 schreef AnneX het volgende:
Trouwens hoorde ik vanmiddag in zo’n tussendoortje van King John: als de campaign lawyers in diverse staten rechtszaken aanspannen én doorzetten, moeten deze eenduidig verwoord zijn, anders maakt het geen kans bij een hogere rechtbank als Scotus.
ftfyquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:07 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dat eenvoudig moet toch wel lukken met Trump:
"The are STEALING the election, STOP IT!"
Gaat trump blaten om 00:30??quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:08 schreef Szura het volgende:
Kunnen ze niet ff een staat gaan callen tijdens het geblaat van Trump om 0.30 uur?
quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:08 schreef Szura het volgende:
Kunnen ze niet ff een staat gaan callen tijdens het geblaat van Trump om 0.30 uur?
quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:08 schreef Momo het volgende:
Als zoonlief oproept tot oorlog, wil niet weten welke diarree uit papa komt...
Alleen gaan ze nu elkaar overhoop schieten ipv een stel moslims 15.000 km verderopquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:10 schreef Tweek het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wie er ook wint, de wapen industrie maakt weer eens winst.
Niet goed, en gaat alleen om ego's. Je wint de verkiezingen of je verliest ze wees een vent. In het verleden zag je zelfs dat de overdracht met complimenten ging, ook van democraat naar republikein en andersom. Je feliciteerd ook de tegenstander als hij/zij wint.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:10 schreef Tweek het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wie er ook wint, de wapen industrie maakt weer eens winst.
Ja.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:12 schreef feitcepsrep het volgende:
Maar gaat Trump om 00:30 dan een statement maken?
Ach, die vliegt weer lekker de wereld rond.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Richard Quest van CNN International kan ook echt niet meer.
Ja hij gaat dan een speech geven.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:12 schreef feitcepsrep het volgende:
Ja, hij gaat zeggen dat hij gewonnen heeft omdat men maar blijft tellen en dat is gemeen en fraude.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:12 schreef feitcepsrep het volgende:
Waarom eigenlijk? Als hij nog 79k moet, dan is 24% toch genoeg? 62% van 326k is 202k, dus dan staat Biden al met 123k voor, toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan heeft Biden aan 62% genoeg, uitgaande van 326k te gaan.
Hopelijk blijft hij ver weg van woorden als oorlog, geweld, opstand etc.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, hij gaat zeggen dat hij gewonnen heeft omdat men maar blijft tellen en dat is gemeen en fraude.
Nee, want dan krijgt Trump ook 124k erbijquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:13 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Als hij nog 79k moet, dan is 24% toch genoeg? 62% van 326k is 202k, dus dan staat Biden al met 123k voor, toch?
Hij suggereert altijd alleen maar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij ver weg van woorden als oorlog, geweld, opstand etc.
Je kan nooit inlopen met percentages onder de 50%, aangezien Trump de rest erbij krijgt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:13 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Als hij nog 79k moet, dan is 24% toch genoeg? 62% van 326k is 202k, dus dan staat Biden al met 123k voor, toch?
Ja, boo en morgen vroeg weer op, ook nog.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dan blijf ik nog wel even wakker.
Trump krijgt er ook stemmen bijquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:13 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Olav Mol zou dat een undercut noemen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wel aardig, dat Biden daar dan weer even iets eerder mee was.
#uitlokking
Ohja.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:14 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Nee, want dank krijgt Trump ook 124k erbij
Ik vermoed dat dan tgv een update is dat die "weer" als laatste update bij FoxNews is gekomen en idd op de eindsituatie (264) geen effect heeft. CBSnews heeft MI - zo ik kan zien - pas 4 uur geleden gecalled.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, ik zag bij CBS en WaPo op YouTube live net ook Michigan gecalld worden, inclusief live interview met de Secretary of State bij CBS. Geen idee hoe dat zit, ben verder gezapt.
Er was ooit een Conservatief hof wat Bush President maakte.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:16 schreef Bluesdude het volgende:
Het is trumpstrategie dat uiteindelijk the supreme court de getelde mail-votes na electionday uitsluit .
Maar de conservatieve rechters daar snappen toch ook al wel dat dit illegaal is, onzin en de democratie ontwricht ?
Fox en AP hebben AZ al een paar dagen geleden gecalled.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:18 schreef Bluesdude het volgende:
264 ? Biden heeft Arizona toch nog niet ? Dan kun je die 11 niet optellen bij 253 kiesmannen..
Maar kiesvrouwen ken men niet ? Hoe sexistisch toch
Fox erkent alleen Arizona kiesmannen voor Bidenquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:18 schreef Bluesdude het volgende:
264 ? Biden heeft Arizona toch nog niet ? Dan kun je die 11 niet optellen bij 253 kiesmannen..
Nou ja, AP was vrij enthousiast met AZ callen voor Biden. Fox deed daar aan mee, veel andere outlets zoals WaPo en CNN niet. En het is er inderdaad nog spannend, Trump loopt er in. Fox zegt allerlei data te hebben die uitwijst dat Biden hem alsnog gaat pakken. For what it's worth. Wel typisch, dat uitgerekend Fox de Democraten op voordeel zet en dat de rest achterblijft.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:18 schreef Bluesdude het volgende:
Bush versus Gore ? in 2000 Iets met Florida, dacht ik ?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er was ooit een Conservatief hof wat Bush President maakte.
Volgens FoxNews is die 11 in de pocket.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:18 schreef Bluesdude het volgende:
Om Varys maar even te parafraseren: They would see this country burn if they could be king of the ashes.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:16 schreef Bluesdude het volgende:
Het is trumpstrategie dat uiteindelijk the supreme court de getelde mail-votes na electionday uitsluit .
Maar de conservatieve rechters daar snappen toch ook al wel dat dit illegaal is, onzin en de democratie ontwricht ?
Nee, Trump is openlijker. Bush werd President dankzij de fraude van zijn broer in Florida en een SC grotendeels benoemt door Reagan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Bush versus Gore ? in 2000 Iets met Florida, dacht ik ?
Maar wat Trump wil is veel erger....
In 2016 waren er 227 vrouwelijke electors en 312 mannelijke. Dat kiesmannen is ongelukkig vertaald.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:18 schreef Bluesdude het volgende:
Nog veel Arizonastemmen zijn niet geteld of bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:20 schreef Vallon het volgende:
[..]
Volgens FoxNews is die 11 in de pocket.
Als ze een staatsgreep als deze goedkeuren dan hebben ze hopelijk goede beveiligersquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En 3 van de advocaten uit dat team voor Bush heeft Trump nu benoemd. Echter geloof ik er ook geen biet van dat zij zich hiervoor zouden lenen. Dat is een recept voor daadwerkelijk een burgeroorlog, omdat dan het hele sociale contract wegvalt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zei die vent op CNN nou dat die Trumpers hun guns gaan gebruiken als ze voter fraud constateren/vermoeden?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zeer vervelende republikein, die democraat ook wel trouwens.
Bovendien, dan zijn de zelf de volgende die aan de beurt zijnquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En 3 van de advocaten uit dat team voor Bush heeft Trump nu benoemd. Echter geloof ik er ook geen biet van dat zij zich hiervoor zouden lenen. Dat is een recept voor daadwerkelijk een burgeroorlog, omdat dan het hele sociale contract wegvalt.
Op het briefje zal vast iets staan in de trant van "keep supporting us". De vraag is vooral denk ik of hij zich in kan houden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:28 schreef Bluesdude het volgende:
Zal Trump verkapt oproepen doen naar zijn fans van ga demonstreren..
Misschien heel verkapt..... maar al te openlijk lijkt me niet
Tja, dat is dan jammer voor de VS.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En 3 van de advocaten uit dat team voor Bush heeft Trump nu benoemd. Echter geloof ik er ook geen biet van dat zij zich hiervoor zouden lenen. Dat is een recept voor daadwerkelijk een burgeroorlog, omdat dan het hele sociale contract wegvalt.
https://edition.cnn.com/quote:
Het blijft bizar dat de emotionele temperatuur van een "leider", het sentiment gaat/zal/kan bepalen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Op het briefje zal vast iets staan in de trant van "keep supporting us". De vraag is vooral denk ik of hij zich in kan houden.
Als hij weer gaat freewheelen kan er echt van alles gebeuren
thanks. Ik doe normaal mijn uiterste best om Trump niet horen praten , maar dit wil ik wel even meemakenquote:
Ja dat blijkt, maar ik zit al 5 minuten tegen kakelende journalisten aan te kijken.quote:
Valt mee, dinsdag was hij een uur te laat voor FOX & Friendsquote:
Ik heb er zelfs even een whiskytje voor ingeschonkenquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:32 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
thanks. Ik doe normaal mijn uiterste best om Trump niet horen praten , maar dit wil ik wel even meemaken
Of peppillen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:35 schreef Momo het volgende:
Ze gooien nog wat kalmeringspillen in Donald
Ben al invested door op te blijven tot 00.30. Plan was eigenlijk om er al wat eerder in te kruipen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:36 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker. Je oren gaan toch bloeden van Trump en een call duurt nog wel ff.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Olav Mol zou dat een undercut noemen.
Volgens mij zijn die weer gestopt voor vandaag.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:37 schreef phpmystyle het volgende:
Tellen in Nevada gaat ook niet erg snel, blijven op 89% hangen.
Aan de bier en BBQquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die weer gestopt voor vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |