Nee, Trump is openlijker. Bush werd President dankzij de fraude van zijn broer in Florida en een SC grotendeels benoemt door Reagan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Bush versus Gore ? in 2000 Iets met Florida, dacht ik ?
Maar wat Trump wil is veel erger....
In 2016 waren er 227 vrouwelijke electors en 312 mannelijke. Dat kiesmannen is ongelukkig vertaald.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:18 schreef Bluesdude het volgende:
264 ? Biden heeft Arizona toch nog niet ? Dan kun je die 11 niet optellen bij 253 kiesmannen..
Maar kiesvrouwen ken men niet ? Hoe sexistisch toch
Nog veel Arizonastemmen zijn niet geteld of bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:20 schreef Vallon het volgende:
[..]
Volgens FoxNews is die 11 in de pocket.
Als ze een staatsgreep als deze goedkeuren dan hebben ze hopelijk goede beveiligersquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er was ooit een Conservatief hof wat Bush President maakte.
En 3 van de advocaten uit dat team voor Bush heeft Trump nu benoemd. Echter geloof ik er ook geen biet van dat zij zich hiervoor zouden lenen. Dat is een recept voor daadwerkelijk een burgeroorlog, omdat dan het hele sociale contract wegvalt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er was ooit een Conservatief hof wat Bush President maakte.
Zei die vent op CNN nou dat die Trumpers hun guns gaan gebruiken als ze voter fraud constateren/vermoeden?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zeer vervelende republikein, die democraat ook wel trouwens.
Bovendien, dan zijn de zelf de volgende die aan de beurt zijnquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En 3 van de advocaten uit dat team voor Bush heeft Trump nu benoemd. Echter geloof ik er ook geen biet van dat zij zich hiervoor zouden lenen. Dat is een recept voor daadwerkelijk een burgeroorlog, omdat dan het hele sociale contract wegvalt.
Op het briefje zal vast iets staan in de trant van "keep supporting us". De vraag is vooral denk ik of hij zich in kan houden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:28 schreef Bluesdude het volgende:
Zal Trump verkapt oproepen doen naar zijn fans van ga demonstreren..
Misschien heel verkapt..... maar al te openlijk lijkt me niet
Tja, dat is dan jammer voor de VS.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En 3 van de advocaten uit dat team voor Bush heeft Trump nu benoemd. Echter geloof ik er ook geen biet van dat zij zich hiervoor zouden lenen. Dat is een recept voor daadwerkelijk een burgeroorlog, omdat dan het hele sociale contract wegvalt.
https://edition.cnn.com/quote:
Het blijft bizar dat de emotionele temperatuur van een "leider", het sentiment gaat/zal/kan bepalen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Op het briefje zal vast iets staan in de trant van "keep supporting us". De vraag is vooral denk ik of hij zich in kan houden.
Als hij weer gaat freewheelen kan er echt van alles gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |