Nee, Trump is openlijker. Bush werd President dankzij de fraude van zijn broer in Florida en een SC grotendeels benoemt door Reagan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Bush versus Gore ? in 2000 Iets met Florida, dacht ik ?
Maar wat Trump wil is veel erger....
In 2016 waren er 227 vrouwelijke electors en 312 mannelijke. Dat kiesmannen is ongelukkig vertaald.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:18 schreef Bluesdude het volgende:
264 ? Biden heeft Arizona toch nog niet ? Dan kun je die 11 niet optellen bij 253 kiesmannen..
Maar kiesvrouwen ken men niet ? Hoe sexistisch toch
Nog veel Arizonastemmen zijn niet geteld of bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:20 schreef Vallon het volgende:
[..]
Volgens FoxNews is die 11 in de pocket.
Als ze een staatsgreep als deze goedkeuren dan hebben ze hopelijk goede beveiligersquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er was ooit een Conservatief hof wat Bush President maakte.
En 3 van de advocaten uit dat team voor Bush heeft Trump nu benoemd. Echter geloof ik er ook geen biet van dat zij zich hiervoor zouden lenen. Dat is een recept voor daadwerkelijk een burgeroorlog, omdat dan het hele sociale contract wegvalt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er was ooit een Conservatief hof wat Bush President maakte.
Zei die vent op CNN nou dat die Trumpers hun guns gaan gebruiken als ze voter fraud constateren/vermoeden?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zeer vervelende republikein, die democraat ook wel trouwens.
Bovendien, dan zijn de zelf de volgende die aan de beurt zijnquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En 3 van de advocaten uit dat team voor Bush heeft Trump nu benoemd. Echter geloof ik er ook geen biet van dat zij zich hiervoor zouden lenen. Dat is een recept voor daadwerkelijk een burgeroorlog, omdat dan het hele sociale contract wegvalt.
Op het briefje zal vast iets staan in de trant van "keep supporting us". De vraag is vooral denk ik of hij zich in kan houden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:28 schreef Bluesdude het volgende:
Zal Trump verkapt oproepen doen naar zijn fans van ga demonstreren..
Misschien heel verkapt..... maar al te openlijk lijkt me niet
Tja, dat is dan jammer voor de VS.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En 3 van de advocaten uit dat team voor Bush heeft Trump nu benoemd. Echter geloof ik er ook geen biet van dat zij zich hiervoor zouden lenen. Dat is een recept voor daadwerkelijk een burgeroorlog, omdat dan het hele sociale contract wegvalt.
https://edition.cnn.com/quote:
Het blijft bizar dat de emotionele temperatuur van een "leider", het sentiment gaat/zal/kan bepalen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Op het briefje zal vast iets staan in de trant van "keep supporting us". De vraag is vooral denk ik of hij zich in kan houden.
Als hij weer gaat freewheelen kan er echt van alles gebeuren
thanks. Ik doe normaal mijn uiterste best om Trump niet horen praten , maar dit wil ik wel even meemakenquote:
Ja dat blijkt, maar ik zit al 5 minuten tegen kakelende journalisten aan te kijken.quote:
Valt mee, dinsdag was hij een uur te laat voor FOX & Friendsquote:
Ik heb er zelfs even een whiskytje voor ingeschonkenquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:32 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
thanks. Ik doe normaal mijn uiterste best om Trump niet horen praten , maar dit wil ik wel even meemaken
Of peppillen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:35 schreef Momo het volgende:
Ze gooien nog wat kalmeringspillen in Donald
Ben al invested door op te blijven tot 00.30. Plan was eigenlijk om er al wat eerder in te kruipen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:36 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker. Je oren gaan toch bloeden van Trump en een call duurt nog wel ff.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Olav Mol zou dat een undercut noemen.
Volgens mij zijn die weer gestopt voor vandaag.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:37 schreef phpmystyle het volgende:
Tellen in Nevada gaat ook niet erg snel, blijven op 89% hangen.
Aan de bier en BBQquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die weer gestopt voor vandaag.
Het is daar kwart voor 4 in de middag? Waarom zouden ze stoppen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Volgens deze topsite 61%quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
Snel rekensommetje leert dat Biden 65% van de 36k uit Georgia moet pakken. Dat klinkt alsof het te halen is.
Het is daar warm.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:38 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Het is daar kwart voor 4 in de middag? Waarom zouden ze stoppen?
Chille werkdagen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
61%quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
Snel rekensommetje leert dat Biden 65% van de 36k uit Georgia moet pakken. Dat klinkt alsof het te halen is.
Slaap is zo overrated.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben al invested door op te blijven tot 00.30. Plan was eigenlijk om er al wat eerder in te kruipen.
Dan is het wel klaar lijkt mij.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:40 schreef Szura het volgende:
Ondertussen wordt Trump ook nog aangeklaagd door de Village People
Dat geldt voor echt heel veel overheidsgebouwen in de VS. Washington is ook wel een shithole eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:40 schreef phpmystyle het volgende:
Lijkt erop dat het linker deel van het decor toe is aan schilderwerk
Het is ook een vreselijk gezicht met die pilarenquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:41 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dat geldt voor echt heel veel overheidsgebouwen in de VS. Washington is ook wel een shithole eigenlijk.
Met 61 komt 'ie +-1600 stemmen te kort. Om op 0 uit te komen heet 'ie 63.2% nodig. Met 65% heb je nog een beetje marge.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
61%
Dus zelfs als Trump Arizona pakt dan verliest ie nog door Georgia
Het wordt pas historisch als Trump oproept tot volksverzet...quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Slaap is zo overrated.
Dit is een historische verkiezing, over 200 jaar hebben ze het er nog over.
Het is nu al historisch.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het wordt pas historisch als Trump oproept tot volksverzet...
Ach wees blij dat Trump het niet laat renoveren met zijn smaakquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:41 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dat geldt voor echt heel veel overheidsgebouwen in de VS. Washington is ook wel een shithole eigenlijk.
Wat goud en marmer van vloer tot plafond is niet mooi?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach wees blij dat Trump het niet laat renoveren met zijn smaak
Stoeltjes zien er ook tamelijk armzalig uit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is ook een vreselijk gezicht met die pilaren
Of een opgezette leeuw in the oval?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:44 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wat goud en marmer van vloer tot plafond is niet mooi?
Ik zou me dan echter weer geen opzichtelijker spreekgestoelte kunnen bedenken dan wat daar staatquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stoeltjes zien er ook tamelijk armzalig uit.
Hij hoeft ook niet af te treden hoor, die termijn verloopt vanzelf.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
Duidelijk geen zin in aftreden dus.
Ja, kun je nu naar bed?quote:
Nog wel, maar hij heeft het er moeilijk meequote:Op vrijdag 6 november 2020 00:48 schreef hmmmz het volgende:
Hij heeft wel een vaste tekst deze keer.
Wacht maar tot hij vragen gaat beantwoorden, als hij dat durft.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:48 schreef hmmmz het volgende:
Hij heeft wel een vaste tekst deze keer.
Neuh, dat zou big debt zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Big money, hij praat over zichzelf?
Hm ja tegen z'n zin lijkt hetquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:49 schreef MoreDakka het volgende:
Ah hij staat daar vooral om even wat GOP talking points te roepen.
Is moeilijk, met al die cijfertjes.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:51 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Klopt, hij leest gewoon van een papiertje.
Ja, die verscheen al nadat hij anderhalve zin had uitgeprutteld. Volgens mij stond ie al klaarquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:52 schreef maxi-mus het volgende:
CNN plakt er ook al een waarschuwing onder.
Wat is het nut van een Trump ‘adviseur’quote:
MSNBC kapte hem na de eerste zinnen helemaal afquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:52 schreef maxi-mus het volgende:
CNN plakt er ook al een waarschuwing onder.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, die verscheen al nadat hij anderhalve zin had uitgeprutteld. Volgens mij stond ie al klaar
Ja die heeft nu wat uit te leggen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:53 schreef Tweek het volgende:
Kijken of CNN nog terug gaat naar Santorum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |