quote:
In Pennsylvania mogen poststemmen pas geteld worden als de stembussen dicht zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Bugno3 het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat de ene stad, zoals Phillie, dagen moet wachten op mail-ins, maar dat in andere steden al veel eerder een resultaat is?
Meh, vind het nu ineens wel spannend in Wisconsinquote:Op woensdag 4 november 2020 12:28 schreef Enchanter het volgende:
Er zijn zover ik kan zien nog 4 county's in Wisconsin , die nog niet uitgeteld zijn , ze kleuren rood , maar zal denk ik niet genoeg zijn voor Trump
Samequote:Op woensdag 4 november 2020 12:28 schreef illusions het volgende: [..] Scheelt niet veel, denk nog steeds dat Trump de winst pakt.
Mwoah, zijn nog 10% te tellen..quote:Op woensdag 4 november 2020 12:28 schreef Enchanter het volgende:
Er zijn zover ik kan zien nog 4 county's in Wisconsin , die nog niet uitgeteld zijn , ze kleuren rood , maar zal denk ik niet genoeg zijn voor Trump
Kan nog heel goed naar Trump gaan hoor. Grotere kans dan dat Georgia naar Biden gaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:28 schreef Enchanter het volgende:
wel gooie bet dus sorryquote:Op woensdag 4 november 2020 12:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Scheelt niet veel, denk nog steeds dat Trump de winst pakt.
Minder dan 4 jaar terugquote:Op woensdag 4 november 2020 12:31 schreef Halcon het volgende:
Peilingen zaten er in elk geval weer flink naast.
Georgia volgens mijquote:Op woensdag 4 november 2020 12:31 schreef heywoodu het volgende:
Maar goed, zijn er naast Nevada nog meer staten waar we echt níks meer van hoeven te verwachten qua updates vandaag? Michigan zou ergens rond ons middaguur nog komen dacht ik.
Eerder vanochtend leek het me vrij zeker maar inmiddels niet meer. Gaat heel close worden en Biden heeft een goede kans om te winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Jimbo het volgende:
Is iedereen er nog zo van overtuigd dat trump gaat winnen als zeg....5uur vannacht?
Ik neig...quote:Op woensdag 4 november 2020 12:32 schreef RipCity het volgende:
Trump 2.70
Wie durft er nog wat bij te zetten?!
Iedere staat doet het anders. In Pennsylvania gingen ze pas tellen nadat alle stemlokalen gesloten waren, terwijl men in Florida al begonnen was voordat alle stemlokalen gesloten waren. Nadeel van staten met allemaal verschillende regels.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Bugno3 het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat de ene stad, zoals Phillie, dagen moet wachten op mail-ins, maar dat in andere steden al veel eerder een resultaat is?
Ik vind het mooiquote:Op woensdag 4 november 2020 12:33 schreef Eightyone het volgende:
Wordt nog vier jaar 'genieten' van die tragicomedy, vrees ik.
Verkeerde optie gestemdquote:
Oh ja, die is apart. Iets met een waterleiding ofzo, of was dat niet in de Atlanta-gebieden?quote:
Trump nu +66.000 met 87% inquote:Op woensdag 4 november 2020 12:34 schreef Kyran het volgende:
Biden flink ingelopen op Trump in Michigan
Trump is het best wat Amerika is overkomen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik vind het mooi
niet omdat ik Trump mag, maar wel omdat Amerika Trump nodig heeft
Wayne County komt binnen en zit pas op 63%, wordt nog spannend daar iddquote:Op woensdag 4 november 2020 12:34 schreef Kyran het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, die is apart. Iets met een waterleiding ofzo, of was dat niet in de Atlanta-gebieden?
niet Elon Musk?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Trump is het best wat Amerika is overkomen.
En Wisconsin hetzelfde verhaal, maar dan de andere kant op.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:36 schreef TheVulture het volgende:
Georgia zie ik ook echt nog wel naar Biden switchen als je ziet waar de stemmen nog vandaan moeten komen...
hij gaat vanzelf een keer golfen op Mar a Lago en dan snel de sloten vervangen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:35 schreef TLC het volgende:
Ik wil toch zien wat Trump gaat doen als Biden de verkiezingen wintwat als ie niet het Witte Huis uit wil ?
Daar heeft ie vanmorgen al een voorzichtige aanzet voor gegeven... Hij riep niet voor niets dat er nu gestopt moest worden met tellen en stemmenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:35 schreef TLC het volgende:
Ik wil toch zien wat Trump gaat doen als Biden de verkiezingen wintwat als ie niet het Witte Huis uit wil ?
Eindeloos procederen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:35 schreef TLC het volgende:
Ik wil toch zien wat Trump gaat doen als Biden de verkiezingen wint![]()
Sowiesoquote:Op woensdag 4 november 2020 12:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Wacht maar tot Detroit, dan is het daar ook rip Trump vrees ik
Ik dacht op CNN dat daar ook nog wel met name de mailin-ballots binnen moesten komen, en dat geeft Biden een voordeelquote:Op woensdag 4 november 2020 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En Wisconsin hetzelfde verhaal, maar dan de andere kant op.
Dan wordt hij het huis uit geëscorteerd door de SS.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:35 schreef TLC het volgende:
Heinrich Himmler is al een tijdje dood hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dan wordt hij het huis uit geëscorteerd door de SS.
hihahoquote:Op woensdag 4 november 2020 12:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heinrich Himmler is al een tijdje dood hoor.
Om er vervolgens in terug geëscorteerd te worden door mariniers en SEALs.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Sylvana Simons komt vanuit Suriname overvliegen en gaat elke dag staan krijsen op het gazon van het witte huis.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mooi met al die Nederlandse vlaggenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:37 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
weer beetje erbij voor trump in Michigan
Sinds laatste update:quote:Op woensdag 4 november 2020 12:34 schreef Kyran het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:40 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Om er vervolgens in terug geëscorteerd te worden door mariniers en SEALs.![]()
#TotalAuthority
Als dit uit komt:quote:Op woensdag 4 november 2020 12:31 schreef Viesdik het volgende:
minuscuul beetje winst in Michigan weer voor Trump
[ afbeelding ]
Ongeveer 400k aan stemmen te gaan, dan moet biden daarvan 266 pakken en Trump 134, dat ongeveer 66%...quote:
Ohquote:Op woensdag 4 november 2020 12:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik bedoel voor Michigan in z'n geheel
Dat klopt ook, hij roept maar wat.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht op CNN dat daar ook nog wel met name de mailin-ballots binnen moesten komen, en dat geeft Biden een voordeel
Nog maar 1.3% verschil met 13% van de stemmen te gaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:34 schreef Kyran het volgende:
NC volgens WaPoquote:Op woensdag 4 november 2020 12:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als dit uit komt:
213
+16 michigan
+20 pennsylvania
+16 georgia
+6 Alaska
+15 NC
= 283
-NC = 268 kiesmannen. NC is nodig voor Trump en Biden om te winnen.
Nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Zijn nevada en wisconsin al in de pocket voor Biden?
paywallquote:
Nevada voorzichtig wel, Wisconsin nadrukkelijk nog niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
No one knows.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:44 schreef jigggy het volgende:
Ik ben op werk, kan het maar half volgen, staat trumpgod achter?
Herkenbaarquote:
Nope, in Nevada zijn ze nu een paar uur gestopt met tellen, in Wisconsin weet ik het niet. Allebei too close to callquote:Op woensdag 4 november 2020 12:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Doet die ballot machine het daar alweer?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nope, in Nevada zijn ze nu een paar uur gestopt met tellen, in Wisconsin weet ik het niet. Allebei too close to call
Dit krijgt hoe dan ook nog wel een staart.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nope, in Nevada zijn ze nu een paar uur gestopt met tellen, in Wisconsin weet ik het niet. Allebei too close to call
Gezien wat er over is, is Biden wel de favoriet nu. Tel daarbij op dat hij langzaam Michigan aan het winnen is (en nog steeds twee andere staten kan winnen die evengoed de overwinning kunnen opleveren).quote:Op woensdag 4 november 2020 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo. Als Biden Arizona vast kan houden en Nevada en Wisconsin pakt (allemaal verre van onrealistisch), heeft hij er nog 16 nodig en zou Michigan dus genoeg zijn, maar Georgia ook. Kan prima zonder NC én zonder Pennsylvania én zonder één van Michigan/Georgia.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als dit uit komt:
213
+16 michigan
+20 pennsylvania
+16 georgia
+6 Alaska
+15 NC
= 283
Of zo'n Wisconsin moet ineens alsnog rood worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:46 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Gezien wat er over is, is Biden wel de favoriet nu. Tel daarbij op dat hij langzaam Michigan aan het winnen is (en nog steeds twee andere staten kan winnen die evengoed de overwinning kunnen opleveren).
Gezien Biden tot nu toe overal laat zien in overweldigende meerderheid de mail ballots binnen te halen acht ik dat onwaarschijnlijk. Maar het kan inderdaad.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Of zo'n Wisconsin moet ineens alsnog rood worden.
ga weg man met je niet boeiende statenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:47 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
kleine stijging Alaska voor Trump
je zegt hetzelfdequote:Op woensdag 4 november 2020 12:48 schreef chiren het volgende:
Ik dacht vannacht dat het een gelopen race was voor Trump, maar ik begin nu toch wel weer zeer reeele kansen te zien voor Biden.
Weet ik nietquote:Op woensdag 4 november 2020 12:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doet die ballot machine het daar alweer?
ga zelf wegquote:Op woensdag 4 november 2020 12:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ga weg man met je niet boeiende staten
Alaska zijn er 3quote:Op woensdag 4 november 2020 12:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als dit uit komt:
213
+16 michigan
+20 pennsylvania
+16 georgia
+6 Alaska
+15 NC
= 283
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:47 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
kleine stijging Alaska voor Trump
In niet alle staten is dat toegestaan meen ik. Sowieso komt er zoveel druk op de situatie te staan dat je dat als kiesman wel uit je hoofd laat denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:48 schreef DireStraits7 het volgende:
Hoe groot is trouwens de kans dat als het heel close wordt (270-268 oid) dat één of twee van de kiesmannen alsnog voor de andere kandidaat gaat kiezen?
Ik denk niet zo heel groot, want die kiesmannen storten hun land dan in een constitutionele crisis.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:48 schreef DireStraits7 het volgende:
Hoe groot is trouwens de kans dat als het heel close wordt (270-268 oid) dat één of twee van de kiesmannen alsnog voor de andere kandidaat gaat kiezen?
Ja, Trump heeft weinig combinaties om op te spelen, Biden des te meer. Electoral College, altijd in het voordeel van de grote staten. Die trekken je over de streep.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo. Als Biden Arizona vast kan houden en Nevada en Wisconsin pakt (allemaal verre van onrealistisch), heeft hij er nog 16 nodig en zou Michigan dus genoeg zijn, maar Georgia ook. Kan prima zonder NC én zonder Pennsylvania én zonder één van Michigan/Georgia.
En denk jij dat hij zijn kinderen gewoon aangegeven heeft? Heel interessant.quote:
Hij heeft geen sofinummer, toch? Interessant.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En denk jij dat hij zijn kinderen gewoon aangegeven heeft? Heel interessant.
Zijn dicht.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ga lekker rellen in een kroeg man
Dat komt van 300.000 verschil met 80% ofzo he. Het gaat juist heel hard.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:54 schreef Nielsch het volgende:
Verschil in Michigan wordt kleiner maar het gaat niet echt snel, nu 88% in en 55.800 verschil.
Michiegan komt goed, lijkt erop dat alle blauwe countys ongeveer geteld zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:54 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
88% van de stemmen binnen in michigan
12% is nog ruim 550k stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:54 schreef Nielsch het volgende:
Verschil in Michigan wordt kleiner maar het gaat niet echt snel, nu 88% in en 55.800 verschil.
Zouden er zijn die dat risico durven nemen? Ik gok dat als daardoor de andere kandidaat in het Witte Huis belandt, ze de rest van hun leven (of minstens vier jaar) flink wat beveiliging nodig zouden hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:48 schreef DireStraits7 het volgende:
Daar lijkt het juist niet op? Wayne County, check it out.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Michiegan komt goed, lijkt erop dat alle blauwe countys ongeveer geteld zijn.
Wordt wel een epische "celebrated too early" memequote:Op woensdag 4 november 2020 12:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Trump heeft vanochtend gewoon keihard alles gejinxed.![]()
(Al lag dat wel in de lijn der verwachtingen dat-ie dat zou gaan zeggen...)
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:58 schreef heywoodu het volgende:
Hoe zit het inmiddels met de districten in Maine?
Ja, leuk, maar die heb ik nog niet langs zien komen en op de kaart van The Guardian staat alleen statewide voor Maine.quote:
Jinx America great againquote:Op woensdag 4 november 2020 12:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Trump heeft vanochtend gewoon keihard alles gejinxed.![]()
(Al lag dat wel in de lijn der verwachtingen dat-ie dat zou gaan zeggen...)
Republikeinen kunnen beter tegen hun verlies dan de democratenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou mooi zijn als Trump verliest. Gaat die lekker mad zijn
Procederen tot en met zal-ie.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alle blauwe? Ze moeten nog 400k stemmen in Detroit en nog 100k in Oakland.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Michiegan komt goed, lijkt erop dat alle blauwe countys ongeveer geteld zijn.
Maar je maakt wel de call van je leven. Ik kan me best voorstellen dat er wat republikeinen zijn die overwegen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:57 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Zouden er zijn die dat risico durven nemen? Ik gok dat als daardoor de andere kandidaat in het Witte Huis belandt, ze de rest van hun leven (of minstens vier jaar) flink wat beveiliging nodig zouden hebben.
Waar is Wiegel als je hem nodig hebt.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar je maakt wel de call van je leven. Ik kan me best voorstellen dat er wat republikeinen zijn die overwegen.
Ik zou alvast het koffertje met de launch codes veiligstellen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
400K, ik zou nog een lesje rekenen volgenquote:Op woensdag 4 november 2020 13:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alle blauwe? Ze moeten nog 400k stemmen in Detroit en nog 100k in Oakland.
ME-2 kan nog naar Trump gaanquote:Op woensdag 4 november 2020 12:58 schreef heywoodu het volgende:
Hoe zit het inmiddels met de districten in Maine?
Nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Daar lijkt het juist niet op? Wayne County, check it out.
O gunst, krijgen we die meme weer.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zou alvast het koffertje met de launch codes veiligstellen.
Ja ok, 1 en statewide called voor Biden en 2 nog open (maar richting Trump dus), check.quote:
Ja lekker, de wereld naar zn moer door extreem links.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
nog voordat ze hebben verloren willen ze al naar de rechter om het stemmen tellen te laten verbieden... over slecht tegen je verlies kunnen gesproken.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:59 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Republikeinen kunnen beter tegen hun verlies dan de democraten
dat hebben we de afgelopen 4 jaar kunnen aanschouwen
Wayne County staat op 62%.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
N
[..]
Nee.
https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results
Drill op Michigan en ga dan met je muis over die blauwe vakjes, allemaal 100%, enkel nog wat rode vakjes waar wat binnen moet komen. Kunnen natuurlijk ook Biden kiezers zijn. Maar dat is niet waarschijnlijk in de republikeinse enclaves.
Zelfs Biden is nu extreem links?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:02 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ja lekker, de wereld naar zn moer door extreem links.
Drill dan maar eens naar Wayne Countyquote:Op woensdag 4 november 2020 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
N
[..]
Nee.
Drill op Michigan en ga dan met je muis over die blauwe vakjes, allemaal 100%, enkel nog wat rode vakjes waar wat binnen moet komen. Kunnen natuurlijk ook Biden kiezers zijn. Maar dat is niet waarschijnlijk in de republikeinse enclaves.
Extreem links?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:02 schreef VeX- het volgende:
[..]
Dat heet gebruik maken van je recht. Democraten en hun huisterroristjes breken al tijdenlang binnensteden af.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nog voordat ze hebben verloren willen ze al naar de rechter om het stemmen tellen te laten verbieden... over slecht tegen je verlies kunnen gesproken.
Ik ook..quote:Op woensdag 4 november 2020 13:01 schreef MCH het volgende:
[..]
400K, ik zou nog een lesje rekenen volgen
Percentages die geen rekening houden met de mail-in votes dan.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
N
[..]
Nee.
Zo extreem links is Biden niet. Als het nou Bernie was geweest....quote:Op woensdag 4 november 2020 13:02 schreef VeX- het volgende:
[..]
Sure.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:02 schreef VeX- het volgende:
[..]
Hahahahahahahaahahahahahquote:Op woensdag 4 november 2020 13:03 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dat heet gebruik maken van je recht. Democraten en hun huisterroristjes breken al tijdenlang binnensteden af.
Je hebt gelijk, daar komen waarschijnlijk ook nog wat biden stemmen vandaan, mar al met al schat ik het gunstig in.quote:
Ook niet extreem links.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Zo extreem links is Biden niet. Als het nou Bernie was geweest....
Je kon wel mad zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 13:03 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dat heet gebruik maken van je recht. Democraten en hun huisterroristjes breken al tijdenlang binnensteden af.
Wayne (Detroit) staat op 63% geteld en nu al 600k stemmen. Om tot 100% te komen zit je dan aardig in de buurt van de 400.000 stemmen toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:01 schreef MCH het volgende:
[..]
400K, ik zou nog een lesje rekenen volgen
De meeste van die rode blokjes zijn bij lange na niet zo groot als Oakham en Wayne County.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, daar komen waarschijnlijk ook nog wat biden stemmen vandaan, mar al met al schat ik het gunstig in.
Ik denk eigenlijk dat Michigan een lost cause is voor Trump. Zou mn hoop eerder vestigen op het binnenhalen van Nevada oid.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, daar komen waarschijnlijk ook nog wat biden stemmen vandaan, mar al met al schat ik het gunstig in.
Haha echt productief wil het niet worden tot nu toequote:
Woensdag als vaste vrije dag, wat een topkeuzequote:
Nee. En Hyrule is ook nog niet binnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:05 schreef Pvt.Webster het volgende:
Is de staat San Andreas al binnen?
Zou een pierus overwinning zijn, de republikeinen hebben in andere gremia de meerderheidquote:
Kenosha gaat nog veel democratische stemmen opleveren.quote:
Ben je serieus of zit je het echt niet te volgen?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:07 schreef Mikeytt het volgende:
CNN: Penn kan nog gewonnen worden door Biden.
Also CNN: North Carolina kan nog alle kanten op gaan
Ben CNN live aan t volgenquote:Op woensdag 4 november 2020 13:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ben je serieus of zit je het echt niet te volgen?
Dat eerste roep ik ook.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:07 schreef Mikeytt het volgende:
Democraten hebben nog steeds het Huis.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou een pierus overwinning zijn, de republikeinen hebben in andere gremia de meerderheid
Js bent echt te dom gewoon.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:07 schreef Mikeytt het volgende:
Dan snap je inmiddels toch wel dat het inderdaad zeker nog mogelijk is voor Biden om Pennsylvania te winnen? Het is niet zo dat Biden daar bij de bookmakers inmiddels zelfs licht favoriet is, dat is allemaal niet uit de duim gezogen he.quote:
NC is vrijwel al klaargespeeld. Nu nog een 70+k voorsprong. Gaat niks wordenquote:Op woensdag 4 november 2020 13:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat eerste roep ik ook.![]()
Dat tweede weet ik niet.
Biden is het schoothondje van de extreemlinksen onder de Democraten. Zijn VP heeft hem in het verleden praktisch voor rotte vis uitgemaakt en nooit excuses aangeboden. Zij en de rest van die belachelijk Squad hebben extreem links gedachtegoed en ze hebben een flinke vinger in de pap bij de Democraten. De linkse versie van de Tea Party. Elementen daarvan komen sowieso in zijn kabinet en richten met destructief extreemlinks beleid de VS naar de knoppen en indirect de rest van de wereld.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelfs Biden is nu extreem links?
Misschien, maar daar waren wel flinke rellen twee maanden geleden, dus misschien willen de mensen wel Law & Order.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kenosha gaat nog veel democratische stemmen opleveren.
Penn kan natuurlijk wel hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan snap je inmiddels toch wel dat het inderdaad zeker nog mogelijk is voor Biden om Pennsylvania te winnen? Het is niet zo dat Biden daar bij de bookmakers inmiddels zelfs licht favoriet is, dat is allemaal niet uit de duim gezogen he.
Die is in principe wel voor Trump ja. Kan nog anders worden, maar waarschijnlijk niet. Pennsylvania is echt een to-taal ander verhaal wegens het hele proces.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
NC is vrijwel al klaargespeeld. Nu nog een 70+k voorsprong. Gaat niks worden
Dat is ook zo.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:07 schreef Mikeytt het volgende:
Ah ok, zijn we het zowaar eens. Hmm, ik ga toch maar zeggen dat NC nog makkelijk kanquote:Op woensdag 4 november 2020 13:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Penn kan natuurlijk wel hoor.
Ging me over die tweede claim over NC
Trump op 50,48%, Biden op 48,3% met 94% van de stemmen geteld. Bron: AP via NOS.quote:
Sleepy Joe president, nee dit kan toch niet Mani.quote:
wtf is dit nu weerquote:Op woensdag 4 november 2020 13:09 schreef VeX- het volgende:
[..]
Biden is het schoothondje van de extreemlinksen onder de Democraten. Zijn VP heeft hem in het verleden praktisch voor rotte vis uitgemaakt en nooit excuses aangeboden. Zij en de rest van die belachelijk Squad hebben extreem links gedachtegoed en ze hebben een flinke vinger in de pap bij de Democraten. De linkse versie van de Tea Party. Elementen daarvan komen sowieso in zijn kabinet en richten met destructief extreemlinks beleid de VS naar de knoppen en indirect de rest van de wereld.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:09 schreef VeX- het volgende:
[..]
Biden is het schoothondje van de extreemlinksen onder de Democraten. Zijn VP heeft hem in het verleden praktisch voor rotte vis uitgemaakt en nooit excuses aangeboden. Zij en de rest van die belachelijk Squad hebben extreem links gedachtegoed en ze hebben een flinke vinger in de pap bij de Democraten. De linkse versie van de Tea Party. Elementen daarvan komen sowieso in zijn kabinet en richten met destructief extreemlinks beleid de VS naar de knoppen en indirect de rest van de wereld.
NC is waarschijnlijk voor Trump, dat zeggen ze bij CNN ook. Ze hebben het al uren over "another story" m.b.t. NC.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Penn kan natuurlijk wel hoor.
Ging me over die tweede claim over NC
okquote:Op woensdag 4 november 2020 13:09 schreef VeX- het volgende:
[..]
Staan nog ongeveer 400.000 (in voornamelijk Atlanta) stembiljetten open, dat kan alle kanten op. Daar kun je van winnen en verliezen, die zijn niet te peilen.quote:
NC zie is echt totaal niet meer naar Biden gaanquote:Op woensdag 4 november 2020 13:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah ok, zijn we het zowaar eens. Hmm, ik ga toch maar zeggen dat NC nog makkelijk kan
Viesmadquote:Op woensdag 4 november 2020 13:09 schreef VeX- het volgende:
[..]
Misschien doet Penn er helemaal niet meer toe straksquote:Op woensdag 4 november 2020 13:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die is in principe wel voor Trump ja. Kan nog anders worden, maar waarschijnlijk niet. Pennsylvania is echt een to-taal ander verhaal wegens het hele proces.
NC kan ook nog wel. Gat is helemaal niet zo groot en als er daadwerkelijk nog 6% geteld moet worden (schatting) en dat zijn mail-in stemmen dan dicht je dat zo.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah ok, zijn we het zowaar eens. Hmm, ik ga toch maar zeggen dat NC nog makkelijk kan
Inderdaad. Mensen die verkapt communistisch beleid willen moet je überhaupt niet serieus willen nemen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:09 schreef VeX- het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik toen ik wakker werd juist bij NC direct wel het idee dat die nog wel terug kon slaan. Maar dat wordt dan sowieso contested.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:10 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
NC zou alleen wel héél verrassend zijn he, met de nog openstaande stembiljetten.
Nee tuurlijk, maar van Nevada, Arizona, Wisconsin, Michigan, Pennsylvania, Georgia en dan NC is NC wel de minst waarschijnlijkequote:Op woensdag 4 november 2020 13:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
NC kan ook nog wel. Gat is helemaal niet zo groot en als er daadwerkelijk nog 6% geteld moet worden (schatting) en dat zijn mail-in stemmen dan dicht je dat zo.
hij zit trump op de hielen en heeft het momentum mee... gigafavoriet zou ik niet zeggen...quote:Op woensdag 4 november 2020 13:12 schreef jigggy het volgende:
Ik snap er met de minuut minder van
Biden nu giga favoriet ofzo?
Ja, best wel ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:12 schreef jigggy het volgende:
Ik ben ook redelijk sleepy nu.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sleepy Joe president, nee dit kan toch niet Mani.
4 jaar lang huilen over Detroit en dan verliezen omdat de mensen tegen Trump stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:11 schreef heywoodu het volgende:
In Wayne County (Detroit) moeten nog honderden precincts geteld worden.
Hahaha hoe kleiner de kans van Trump wordt hoe meer ziedend jij begint te raaskallen. Heerlijk! Ga zo door.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:09 schreef VeX- het volgende:
[..]
Soros z'n checques zijn binnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:12 schreef jigggy het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:12 schreef jigggy het volgende:
nee hij bedoelt 36K in het voordeel van turmp nog maar... nog iets van 460.000 te tellen ofzoquote:Op woensdag 4 november 2020 13:13 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Nog maar 46k te tellen?
Waar zie je dat?
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:13 schreef Confetti het volgende:
Ik denk niet dat het ondenkbaar is dat Trump zolang hij nog de macht heeft de vijanden van de republiek gaat arresteren. De man zal geen verlies accepteren.
of nietquote:Op woensdag 4 november 2020 13:14 schreef DireStraits7 het volgende:
Maar even eerlijk: puur objectief kijkend naar de data is het toch niet zo vreemd dat Biden nu de favoriet is? Alles wijst erop dat Biden minimaal nog één grote staat gaat flippen.
Zelfs als Michigan niet gaat lukken (en vooralsnog lijkt het erop alsof dat wel gaat gebeuren) zou het ook nog in Georgia of zelfs Penn kunnen gebeuren.
waar zie jij dat ?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:13 schreef Houtenbeen het volgende:
Gat in Wisconsin is gegroeid naar 21.000
Stel dat de cijfers van bijvoorbeeld Pennsylvania nu kloppen met die 75% schatting, en een verschil van 11,4% (CNN), dan moet je met de overige 25% nog een verschil van 34,2% hebben tov Trump - grofweg 67-33, ofwel 2/3.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, maar van Nevada, Arizona, Wisconsin, Michigan, Pennsylvania, Georgia en dan NC is NC wel de minst waarschijnlijke
Unibet heeft Biden op winst staan daar nu. Slightly, maar toch.quote:
Bron?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:14 schreef Viesdik het volgende:
flinke inhaalslag biden in michigan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:13 schreef Confetti het volgende:
Ik denk niet dat het ondenkbaar is dat Trump zolang hij nog de macht heeft de vijanden van de republiek gaat arresteren. De man zal geen verlies accepteren.
Dus in lijn van verwachtingen. Wordt moeilijk voor Trump dit nog om te draaien.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:15 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
Biden vergroot voorsprong in Wisconsin
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:14 schreef Jimbo het volgende:
is er eigenlijk nog een livestream nu ergens?
Biden momentum!quote:Op woensdag 4 november 2020 13:16 schreef Nielsch het volgende:
Verscihl in Michigan nog maar 12.000 !!!
Kutttttquote:Op woensdag 4 november 2020 13:16 schreef Nielsch het volgende:
Verschil in Michigan nog maar 12.000 met 90% geteld... nog 470.000 te gaan
Dat Biden nu vrij ruim favoriet is, is volkomen logisch inderdaad.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:14 schreef DireStraits7 het volgende:
Maar even eerlijk: puur objectief kijkend naar de data is het toch niet zo vreemd dat Biden nu de favoriet is? Alles wijst erop dat Biden minimaal nog één grote staat gaat flippen.
Zelfs als Michigan niet gaat lukken (en vooralsnog lijkt het erop alsof dat wel gaat gebeuren) zou het ook nog in Georgia of zelfs Penn kunnen gebeuren.
Ik zal mezelf maar even quoten om te laten zien wat voor inhaalrace Biden in Michigan maakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Volgens de stemmenteller van de NOS is in Michigan 83% geteld en staat Trump 200.000 stemmen voor.
In Georgia is 96% geteld en staat Trump meer dan 100.000 stemmen voor.
Republikeinen wilden liever op vakantie dan stimulus checks uitschrijven. Eigen schuldquote:
1.78 vs 2.22 voor rep op dit momentquote:
Dan loopt de NOS-site achter.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:16 schreef Nielsch het volgende:
Verschil in Michigan nog maar 12.000 met 90% geteld... nog 470.000 te gaan
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:13 schreef Houtenbeen het volgende:
Gat in Wisconsin is gegroeid naar 21.000
Ja, alleen komen die uit Pennsylvania volgens mij voor een heel groot deel uit omgeving Philadelphia, waar Biden nog eens een dubbele Democratenbonus heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Stel dat de cijfers van bijvoorbeeld Pennsylvania nu kloppen met die 75% schatting, en een verschil van 11,4% (CNN), dan moet je met de overige 25% nog een verschil van 34,2% hebben tov Trump - grofweg 67-33, ofwel 2/3.
Stel die 94% van NC klopt, dus er komt nog 6% binnen en het gat is inderdaad 1,5%, dan moet je nog 65/35 scoren op de resterende stemmen. Best vergelijkbaar toch?
Correct.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Unibet heeft Biden op winst staan daar nu. Slightly, maar toch.
Komt er nog een berg stemmen uit Atlanta aan ofzo?
ja kan, maar reken er niet opquote:Op woensdag 4 november 2020 13:18 schreef Pvt.Webster het volgende:
North Carolina zou nog wel naar Biden kunnen gaan.
5% is ongeveer 270k stemmen en er is een gat van 60k. Wat mij opvalt in NC is dat de county's die het grootst zijn (Raleigh, Mecklenburg) vooral democratisch (blauw) zijn en daar echt wel grote verschillen tussen Trump en Biden zitten (65/35 verhouding op 550k tot 600k stemmen).
En juist die county's zitten nog op 95%.
Ja, onmogelijk dat zoveel mensen op Trump stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:19 schreef Starhopper het volgende:
Dit is gewoon fraude. Kan niet anders
En Trump is net als een pestkop op een middelbare school, die openlijk aangaf te willen vechten met Biden en ook nog flink aangemoedigd werd door het publiek om hem heen. Zo gaat hij eigenlijk overal te keer. Ik snap best dat mensen eens iets anders willen in de politiek maar een beetje netter zou wel mogen. Wat voor een voorbeeld is hij voor de jeugd in het land? Beschamend gewoon.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:09 schreef VeX- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik feliciteer Amerika alvast met 1 jaar president Joe Biden en 3 jaar president Kamala Harris
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik feliciteer Amerika alvast met 1 jaar president Joe Biden en 3 jaar president Kamala Harris
DiT iS gEwOoN fRaUdE!!!quote:Op woensdag 4 november 2020 13:19 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb al een bet staan dat de volgende president een vrouw wordt. No brainer dit.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kun je hier al op betten?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
ligt aan je adblock, aldus dannyquote:Op woensdag 4 november 2020 13:19 schreef Viesdik het volgende:
Fok forum werkt niet goed in chrome..
iemand ook last van?
VIESMAD!quote:Op woensdag 4 november 2020 13:19 schreef Starhopper het volgende:
Nee, dit zijn poststemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:19 schreef Starhopper het volgende:
Zo'n bet zou ik serieus overwegen bij odds boven de 3.5quote:Op woensdag 4 november 2020 13:21 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik heb al een bet staan dat de volgende president een vrouw wordt. No brainer dit.
fraude dus. Die zijn er gewoon tussen gefrotquote:Op woensdag 4 november 2020 13:22 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Nee, dit zijn poststemmen.
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 4 november 2020 13:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Kun je hier al op betten?
Beide statements kunnen tegelijk waar zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 13:22 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Nee, dit zijn poststemmen.
en dan ook nog dat het een zwarte vrouw is uiteraard.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo'n bet zou ik serieus overwegen bij odds boven de 3.5
Verklaarquote:Op woensdag 4 november 2020 13:22 schreef Starhopper het volgende:
Dit is gewoon viespeukerij met die post stemmen.
Er wordt nu een guillotine neergezet voor het witte huisquote:Op woensdag 4 november 2020 13:13 schreef Confetti het volgende:
Dat is het enige positievequote:Op woensdag 4 november 2020 13:22 schreef Oostwoud het volgende:
Republikeinen behouden naar alle waarschijnlijkheid de Senaat.
Ja democratie is maar kut.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:23 schreef Confetti het volgende:
Door dat post stemmen stemmen mensen die anders nooit de moeite hadden genomen. Omdat het ze niet boeit of ze zich niet ingelezen hebben. Jammer dat zulk volk dan ook een stem krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |