quote:
In Pennsylvania mogen poststemmen pas geteld worden als de stembussen dicht zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Bugno3 het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat de ene stad, zoals Phillie, dagen moet wachten op mail-ins, maar dat in andere steden al veel eerder een resultaat is?
Meh, vind het nu ineens wel spannend in Wisconsinquote:Op woensdag 4 november 2020 12:28 schreef Enchanter het volgende:
Er zijn zover ik kan zien nog 4 county's in Wisconsin , die nog niet uitgeteld zijn , ze kleuren rood , maar zal denk ik niet genoeg zijn voor Trump
Samequote:Op woensdag 4 november 2020 12:28 schreef illusions het volgende: [..] Scheelt niet veel, denk nog steeds dat Trump de winst pakt.
Mwoah, zijn nog 10% te tellen..quote:Op woensdag 4 november 2020 12:28 schreef Enchanter het volgende:
Er zijn zover ik kan zien nog 4 county's in Wisconsin , die nog niet uitgeteld zijn , ze kleuren rood , maar zal denk ik niet genoeg zijn voor Trump
Kan nog heel goed naar Trump gaan hoor. Grotere kans dan dat Georgia naar Biden gaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:28 schreef Enchanter het volgende:
wel gooie bet dus sorryquote:Op woensdag 4 november 2020 12:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Scheelt niet veel, denk nog steeds dat Trump de winst pakt.
Minder dan 4 jaar terugquote:Op woensdag 4 november 2020 12:31 schreef Halcon het volgende:
Peilingen zaten er in elk geval weer flink naast.
Georgia volgens mijquote:Op woensdag 4 november 2020 12:31 schreef heywoodu het volgende:
Maar goed, zijn er naast Nevada nog meer staten waar we echt níks meer van hoeven te verwachten qua updates vandaag? Michigan zou ergens rond ons middaguur nog komen dacht ik.
Eerder vanochtend leek het me vrij zeker maar inmiddels niet meer. Gaat heel close worden en Biden heeft een goede kans om te winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Jimbo het volgende:
Is iedereen er nog zo van overtuigd dat trump gaat winnen als zeg....5uur vannacht?
Ik neig...quote:Op woensdag 4 november 2020 12:32 schreef RipCity het volgende:
Trump 2.70
Wie durft er nog wat bij te zetten?!
Iedere staat doet het anders. In Pennsylvania gingen ze pas tellen nadat alle stemlokalen gesloten waren, terwijl men in Florida al begonnen was voordat alle stemlokalen gesloten waren. Nadeel van staten met allemaal verschillende regels.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Bugno3 het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat de ene stad, zoals Phillie, dagen moet wachten op mail-ins, maar dat in andere steden al veel eerder een resultaat is?
Ik vind het mooiquote:Op woensdag 4 november 2020 12:33 schreef Eightyone het volgende:
Wordt nog vier jaar 'genieten' van die tragicomedy, vrees ik.
Verkeerde optie gestemdquote:
Oh ja, die is apart. Iets met een waterleiding ofzo, of was dat niet in de Atlanta-gebieden?quote:
Trump nu +66.000 met 87% inquote:Op woensdag 4 november 2020 12:34 schreef Kyran het volgende:
Biden flink ingelopen op Trump in Michigan
Trump is het best wat Amerika is overkomen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik vind het mooi
niet omdat ik Trump mag, maar wel omdat Amerika Trump nodig heeft
Wayne County komt binnen en zit pas op 63%, wordt nog spannend daar iddquote:Op woensdag 4 november 2020 12:34 schreef Kyran het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, die is apart. Iets met een waterleiding ofzo, of was dat niet in de Atlanta-gebieden?
niet Elon Musk?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Trump is het best wat Amerika is overkomen.
En Wisconsin hetzelfde verhaal, maar dan de andere kant op.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:36 schreef TheVulture het volgende:
Georgia zie ik ook echt nog wel naar Biden switchen als je ziet waar de stemmen nog vandaan moeten komen...
hij gaat vanzelf een keer golfen op Mar a Lago en dan snel de sloten vervangen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:35 schreef TLC het volgende:
Ik wil toch zien wat Trump gaat doen als Biden de verkiezingen wintwat als ie niet het Witte Huis uit wil ?
Daar heeft ie vanmorgen al een voorzichtige aanzet voor gegeven... Hij riep niet voor niets dat er nu gestopt moest worden met tellen en stemmenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:35 schreef TLC het volgende:
Ik wil toch zien wat Trump gaat doen als Biden de verkiezingen wintwat als ie niet het Witte Huis uit wil ?
Eindeloos procederen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:35 schreef TLC het volgende:
Ik wil toch zien wat Trump gaat doen als Biden de verkiezingen wint![]()
Sowiesoquote:Op woensdag 4 november 2020 12:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Wacht maar tot Detroit, dan is het daar ook rip Trump vrees ik
Ik dacht op CNN dat daar ook nog wel met name de mailin-ballots binnen moesten komen, en dat geeft Biden een voordeelquote:Op woensdag 4 november 2020 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En Wisconsin hetzelfde verhaal, maar dan de andere kant op.
Dan wordt hij het huis uit geëscorteerd door de SS.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:35 schreef TLC het volgende:
Heinrich Himmler is al een tijdje dood hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dan wordt hij het huis uit geëscorteerd door de SS.
hihahoquote:Op woensdag 4 november 2020 12:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heinrich Himmler is al een tijdje dood hoor.
Om er vervolgens in terug geëscorteerd te worden door mariniers en SEALs.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Sylvana Simons komt vanuit Suriname overvliegen en gaat elke dag staan krijsen op het gazon van het witte huis.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mooi met al die Nederlandse vlaggenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:37 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
weer beetje erbij voor trump in Michigan
Sinds laatste update:quote:Op woensdag 4 november 2020 12:34 schreef Kyran het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:40 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Om er vervolgens in terug geëscorteerd te worden door mariniers en SEALs.![]()
#TotalAuthority
Als dit uit komt:quote:Op woensdag 4 november 2020 12:31 schreef Viesdik het volgende:
minuscuul beetje winst in Michigan weer voor Trump
[ afbeelding ]
Ongeveer 400k aan stemmen te gaan, dan moet biden daarvan 266 pakken en Trump 134, dat ongeveer 66%...quote:
Ohquote:Op woensdag 4 november 2020 12:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik bedoel voor Michigan in z'n geheel
Dat klopt ook, hij roept maar wat.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht op CNN dat daar ook nog wel met name de mailin-ballots binnen moesten komen, en dat geeft Biden een voordeel
Nog maar 1.3% verschil met 13% van de stemmen te gaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:34 schreef Kyran het volgende:
NC volgens WaPoquote:Op woensdag 4 november 2020 12:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als dit uit komt:
213
+16 michigan
+20 pennsylvania
+16 georgia
+6 Alaska
+15 NC
= 283
-NC = 268 kiesmannen. NC is nodig voor Trump en Biden om te winnen.
Nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Zijn nevada en wisconsin al in de pocket voor Biden?
paywallquote:
Nevada voorzichtig wel, Wisconsin nadrukkelijk nog niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
No one knows.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:44 schreef jigggy het volgende:
Ik ben op werk, kan het maar half volgen, staat trumpgod achter?
Herkenbaarquote:
Nope, in Nevada zijn ze nu een paar uur gestopt met tellen, in Wisconsin weet ik het niet. Allebei too close to callquote:Op woensdag 4 november 2020 12:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Doet die ballot machine het daar alweer?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nope, in Nevada zijn ze nu een paar uur gestopt met tellen, in Wisconsin weet ik het niet. Allebei too close to call
Dit krijgt hoe dan ook nog wel een staart.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nope, in Nevada zijn ze nu een paar uur gestopt met tellen, in Wisconsin weet ik het niet. Allebei too close to call
Gezien wat er over is, is Biden wel de favoriet nu. Tel daarbij op dat hij langzaam Michigan aan het winnen is (en nog steeds twee andere staten kan winnen die evengoed de overwinning kunnen opleveren).quote:Op woensdag 4 november 2020 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo. Als Biden Arizona vast kan houden en Nevada en Wisconsin pakt (allemaal verre van onrealistisch), heeft hij er nog 16 nodig en zou Michigan dus genoeg zijn, maar Georgia ook. Kan prima zonder NC én zonder Pennsylvania én zonder één van Michigan/Georgia.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als dit uit komt:
213
+16 michigan
+20 pennsylvania
+16 georgia
+6 Alaska
+15 NC
= 283
Of zo'n Wisconsin moet ineens alsnog rood worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:46 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Gezien wat er over is, is Biden wel de favoriet nu. Tel daarbij op dat hij langzaam Michigan aan het winnen is (en nog steeds twee andere staten kan winnen die evengoed de overwinning kunnen opleveren).
Gezien Biden tot nu toe overal laat zien in overweldigende meerderheid de mail ballots binnen te halen acht ik dat onwaarschijnlijk. Maar het kan inderdaad.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Of zo'n Wisconsin moet ineens alsnog rood worden.
ga weg man met je niet boeiende statenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:47 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
kleine stijging Alaska voor Trump
je zegt hetzelfdequote:Op woensdag 4 november 2020 12:48 schreef chiren het volgende:
Ik dacht vannacht dat het een gelopen race was voor Trump, maar ik begin nu toch wel weer zeer reeele kansen te zien voor Biden.
Weet ik nietquote:Op woensdag 4 november 2020 12:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doet die ballot machine het daar alweer?
ga zelf wegquote:Op woensdag 4 november 2020 12:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ga weg man met je niet boeiende staten
Alaska zijn er 3quote:Op woensdag 4 november 2020 12:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als dit uit komt:
213
+16 michigan
+20 pennsylvania
+16 georgia
+6 Alaska
+15 NC
= 283
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:47 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
kleine stijging Alaska voor Trump
In niet alle staten is dat toegestaan meen ik. Sowieso komt er zoveel druk op de situatie te staan dat je dat als kiesman wel uit je hoofd laat denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:48 schreef DireStraits7 het volgende:
Hoe groot is trouwens de kans dat als het heel close wordt (270-268 oid) dat één of twee van de kiesmannen alsnog voor de andere kandidaat gaat kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |