quote:
In Pennsylvania mogen poststemmen pas geteld worden als de stembussen dicht zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Bugno3 het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat de ene stad, zoals Phillie, dagen moet wachten op mail-ins, maar dat in andere steden al veel eerder een resultaat is?
Meh, vind het nu ineens wel spannend in Wisconsinquote:Op woensdag 4 november 2020 12:28 schreef Enchanter het volgende:
Er zijn zover ik kan zien nog 4 county's in Wisconsin , die nog niet uitgeteld zijn , ze kleuren rood , maar zal denk ik niet genoeg zijn voor Trump
Samequote:Op woensdag 4 november 2020 12:28 schreef illusions het volgende: [..] Scheelt niet veel, denk nog steeds dat Trump de winst pakt.
Mwoah, zijn nog 10% te tellen..quote:Op woensdag 4 november 2020 12:28 schreef Enchanter het volgende:
Er zijn zover ik kan zien nog 4 county's in Wisconsin , die nog niet uitgeteld zijn , ze kleuren rood , maar zal denk ik niet genoeg zijn voor Trump
Kan nog heel goed naar Trump gaan hoor. Grotere kans dan dat Georgia naar Biden gaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:28 schreef Enchanter het volgende:
wel gooie bet dus sorryquote:Op woensdag 4 november 2020 12:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Scheelt niet veel, denk nog steeds dat Trump de winst pakt.
Minder dan 4 jaar terugquote:Op woensdag 4 november 2020 12:31 schreef Halcon het volgende:
Peilingen zaten er in elk geval weer flink naast.
Georgia volgens mijquote:Op woensdag 4 november 2020 12:31 schreef heywoodu het volgende:
Maar goed, zijn er naast Nevada nog meer staten waar we echt níks meer van hoeven te verwachten qua updates vandaag? Michigan zou ergens rond ons middaguur nog komen dacht ik.
Eerder vanochtend leek het me vrij zeker maar inmiddels niet meer. Gaat heel close worden en Biden heeft een goede kans om te winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Jimbo het volgende:
Is iedereen er nog zo van overtuigd dat trump gaat winnen als zeg....5uur vannacht?
Ik neig...quote:Op woensdag 4 november 2020 12:32 schreef RipCity het volgende:
Trump 2.70
Wie durft er nog wat bij te zetten?!
Iedere staat doet het anders. In Pennsylvania gingen ze pas tellen nadat alle stemlokalen gesloten waren, terwijl men in Florida al begonnen was voordat alle stemlokalen gesloten waren. Nadeel van staten met allemaal verschillende regels.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Bugno3 het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat de ene stad, zoals Phillie, dagen moet wachten op mail-ins, maar dat in andere steden al veel eerder een resultaat is?
Ik vind het mooiquote:Op woensdag 4 november 2020 12:33 schreef Eightyone het volgende:
Wordt nog vier jaar 'genieten' van die tragicomedy, vrees ik.
Verkeerde optie gestemdquote:
Oh ja, die is apart. Iets met een waterleiding ofzo, of was dat niet in de Atlanta-gebieden?quote:
Trump nu +66.000 met 87% inquote:Op woensdag 4 november 2020 12:34 schreef Kyran het volgende:
Biden flink ingelopen op Trump in Michigan
Trump is het best wat Amerika is overkomen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik vind het mooi
niet omdat ik Trump mag, maar wel omdat Amerika Trump nodig heeft
Wayne County komt binnen en zit pas op 63%, wordt nog spannend daar iddquote:Op woensdag 4 november 2020 12:34 schreef Kyran het volgende:
Biden flink ingelopen op Trump in Michigan
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, die is apart. Iets met een waterleiding ofzo, of was dat niet in de Atlanta-gebieden?
niet Elon Musk?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Trump is het best wat Amerika is overkomen.
En Wisconsin hetzelfde verhaal, maar dan de andere kant op.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:36 schreef TheVulture het volgende:
Georgia zie ik ook echt nog wel naar Biden switchen als je ziet waar de stemmen nog vandaan moeten komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |