Ah ik zie het al, voor een deel ''report 50% in''quote:
Hertelling alle statenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijkspel?
Daarmee red je het wel in een rechtzaak.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:24 schreef VeX- het volgende:
[..]
Het is een logische redenering en ik durf te wedden dat het mede heeft bijgedragen aan de relatief grote kansen van de Democraten in casu. Als er daarentegen vooral in persoon was gestemd hadden de Democraten nu al verloren. Het laagdrempeligere mail in stemmen is een vorm van geschiedsvervalsing.
Dan wint Kanye.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Ik heb gelijk, want ik heb gelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:24 schreef VeX- het volgende:
[..]
Het is een logische redenering en ik durf te wedden dat het mede heeft bijgedragen aan de relatief grote kansen van de Democraten in casu. Als er daarentegen vooral in persoon was gestemd hadden de Democraten nu al verloren. Het laagdrempeligere mail in stemmen is een vorm van geschiedsvervalsing.
Biden heeft dus al gewonnen. Dit kan niet meer mis. Hoe moet Trump dit nog omdraaien?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nevada geeft zeker wel doorslag.
Nevada + Wisconsin + Michigan voor Biden is een win, dan maakt Pennsylvania niks meer uit. Als hij Nevada verliest moet hij opeens Georgia, North Carolina of Pennsylvania winnen en die kans is een stuk kleiner.
Nee dat niet meer. Zijn kansen zijn gedaald.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Jimbo het volgende:
Is iedereen er nog zo van overtuigd dat trump gaat winnen als zeg....5uur vannacht?
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Hangt van de wetgeving af per staat, sommige staten mochten deze stemmen al eerder geteld worden. In Pennsylvania mocht het tellen pas beginnen toen de normale stembussen ook dicht gingen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Bugno3 het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat de ene stad, zoals Phillie, dagen moet wachten op mail-ins, maar dat in andere steden al veel eerder een resultaat is?
Ik was dat al nooit en ik blijf erbijquote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Jimbo het volgende:
Is iedereen er nog zo van overtuigd dat trump gaat winnen als zeg....5uur vannacht?
Die hebben waarschijnlijk al 5Gquote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Bugno3 het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat de ene stad, zoals Phillie, dagen moet wachten op mail-ins, maar dat in andere steden al veel eerder een resultaat is?
Trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Stiekem toch Wisconsin en Nevada winnen en dan niet opeens toch Michigan + Georgia + NC verliezen. Zoiets.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Biden heeft dus al gewonnen. Dit kan niet meer mis. Hoe moet Trump dit nog omdraaien?
Ik ben er nog steeds van overtuigd, Trump staat te ver voor in de bepalende staten. Ik geloof niet dat 75% van de stemmen die nog geteld moeten worden naar Biden gaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Jimbo het volgende:
Je snapt dat de wereld op dit moment niet echt "normaal" is i.v.m. een pandemie?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet op zo'n schaal.
En ik vind het gewoon raar, heb dat van het begin af aan al gezegd. Zal vast wel allemaal goed verlopen verder, maar dit moeten ze vooral niet de standaard maken.
Onmogelijk om die concusie te trekken.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Biden heeft dus al gewonnen. Dit kan niet meer mis. Hoe moet Trump dit nog omdraaien?
Scheelt niet veel, denk nog steeds dat Trump de winst pakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Houd je nu wel goed bezig in deze tijden.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |