abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196048431
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Heb je link?
nytimes.com
  woensdag 4 november 2020 @ 12:11:31 #202
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196048434
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:09 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Uit beide counties moet nog 20% van de stemmen komen.

Dat zou grofweg neerkomen op nog 148.000 stemmen.

Biden kan alleen al in dit deel zo'n 60k stemmen goed maken.
Die stemmen zijn wrs ook nog eens extra blauw, want mail-in.
Antifa
pi_196048441


Michigan Trump in de min
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_196048442
Die hele "common sense" en nuance-act van Biden slaat totaal niet aan in de States.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:12:05 #205
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_196048448
Wisconsin en michigan kan Trump missen, maar dan moet hij nevada, pensylvania north-c en Georgia pakken.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_196048453
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijkspel?
Verlening en strafschoppen
pi_196048455
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:06 schreef andre77 het volgende:
Even wat anders: de kiesmannen moeten uiteindelijk de president kiezen. De vorige keer waren er 7 die op Hillary zouden moeten stemmen, maar uiteindelijk anders (op een andere kandidaat) hebben gestemd. Bestaat dat risico niet als het 270-268 wordt?
Als dat gebeurt voorspel ik rellen en onrust. Het failliet van hun systeem.
pi_196048458
Biden lijkt in te halen in Michi
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196048460
Nevada niet meer aan Biden schijnt, volgens Al Jazeera reporter. Komt uit Las Vegas area schijnt.
pi_196048463
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
Wisconsin en michigan kan Trump missen, maar dan moet hij nevada, pensylvania north-c en Georgia pakken.
Nevada krijgt nog een berg stemmen van Las Vegas, dus ik denk niet dat Trump die pakt.
pi_196048464
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Heb je link?
link van wat?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_196048469
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:11 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]

Michigan Trump in de min
Mooie vlaggetjes.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:13:15 #213
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_196048472
gaat nog billenknijpen worden zo te zien
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 november 2020 @ 12:13:23 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196048475
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:07 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik begrijp dat in Georgia nog veel binnen moet komen van Atalanta:

In 2016:
Fulton: 431,000 stemmen (69% democraten)
DeKalb: 312,000 stemmen (80% democraten)
Daar is 95% al gestemd, dus nog zo'n 250k te gaan, waarvan 70% naar Biden moet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_196048476
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
Wisconsin en michigan kan Trump missen, maar dan moet hij nevada, pensylvania north-c en Georgia pakken.
Nevada nu dus een push door Vegas stemmers.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:13:36 #216
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_196048477
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_196048478
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Mooie vlaggetjes.
idd, viel me vannacht ook al op :)

Rood wit blauw :D
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_196048487
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:06 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

nee postnl ik sorteer post
Houd je nu wel goed bezig in deze tijden.

pi_196048490
twitter
pi_196048491
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:12 schreef Bugno3 het volgende:
Nevada niet meer aan Biden schijnt, volgens Al Jazeera reporter. Komt uit Las Vegas area schijnt.
Kan het nog vager?:')
pi_196048492
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
Was al te verwachten hoor. Grootste deel van de mail ins zijn democraten. Republikeinen hebben meer in-person gestemd.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196048499
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Daar is 95% al gestemd, dus nog zo'n 250k te gaan, waarvan 70% naar Biden moet.
Waar haal je die 95% vandaan?

Je kunt de percentages hier zien: https://www.nytimes.com/i(...)results-georgia.html

En die zijn geen 95%.
pi_196048504
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Waar haal je die 95% vandaan?
www.z'ndikkeduim.com
pi_196048505
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Kan het nog vager?:')
Dat er een flink aantal stemmen geteld is vanuit Las Vegas, die voor Trump waren, waar Biden eerst vrij duidelijk voor leek te liggen.
pi_196048506
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
Dat is het gevolg van de mail in votes die niet vroeg geteld mochten worden van de Republikeinen. Daardoor had Trump een schijn voorsprong.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:15:21 #226
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_196048507
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:12 schreef Viesdik het volgende:

[..]

link van wat?
waar je die afbeelding vandan haalt.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_196048509
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:12 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Nevada krijgt nog een berg stemmen van Las Vegas, dus ik denk niet dat Trump die pakt.
Vrij obvious inderdaad
pi_196048512
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Was al te verwachten hoor. Grootste deel van de mail ins zijn democraten. Republikeinen hebben meer in-person gestemd.
Oh.
pi_196048516
pi_196048527
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
Niet teveel naar Trump luisteren, maar wat kritischer naar de cijfers kijken.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:16:38 #231
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_196048535
Zo ik ben ook weer op de wereld , Trump een klein beetje aan het inlopen in Nevada , andere staten Biden een klein beetje aan het inlopen.
Gaat nog spannend worden
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 4 november 2020 @ 12:16:42 #232
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196048537
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
Het is alleen wat altijd al voorspeld werd vanwege de manier van tellen per staat.
Antifa
pi_196048542
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

waar je die afbeelding vandan haalt.
maak ik zelf :)
https://www.theguardian.c(...)-republican-democrat
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 november 2020 @ 12:17:06 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196048545
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Waar haal je die 95% vandaan?

Je kunt de percentages hier zien: https://www.nytimes.com/i(...)results-georgia.html

En die zijn geen 95%.
Google.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 4 november 2020 @ 12:17:09 #235
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196048546
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
Alleen de uitslag telt en dat er tijdens het tellen bewegingen zijn in de aantallen boeit niet. Het kan zijn dat men de tellingen van specifieke bolwerken eerder klaar heeft en dat daar irrelevante verschillen door ontstaan. Maar het gaat uiteindelijk om de totalen en niet om de tussenstanden.
pi_196048547
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:15 schreef MCH het volgende:

[..]

Vrij obvious inderdaad
Net verkondigden ze op Al Jazeera dat er juist vanuit Vegas veel rode stemmen kwamen.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:17:11 #237
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_196048548
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Was al te verwachten hoor. Grootste deel van de mail ins zijn democraten. Republikeinen hebben meer in-person gestemd.
Misschien, maar eigenlijk kan je je ook afvragen of dat wel zo goed is. In persoon is het beter te controleren en ligt er een hogere drempel om te frauderen. Het is net wat te toevallig.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_196048550
Wat een geleuter op CNN.
pi_196048553
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_196048556
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
Dat was gisteravond al voorspelt bij elk nederlands journaal
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196048562
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Wat een geleuter op CNN.
#misgunner
pi_196048566
cnn is weer rustig nu
  woensdag 4 november 2020 @ 12:18:02 #243
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196048569
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Waar haal je die 95% vandaan?

Je kunt de percentages hier zien: https://www.nytimes.com/i(...)results-georgia.html

En die zijn geen 95%.
@Nattekat heeft wel gelijk dat afhankelijk van de bron er 92, 94 of 95% wordt gegeven als geteld. Voor wat het waard is, want het totaal aantal stemmen is nog onbekend.
Antifa
pi_196048580
Ja WI gaat wel blauw worden. Zie nog wel gebeuren dat ze gaan zeuren om hertelling :D
pi_196048581
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Google.
Ook daar staat geen 95%.
pi_196048585
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:17 schreef VeX- het volgende:

[..]

Misschien, maar eigenlijk kan je je ook afvragen of dat wel zo goed is. In persoon is het beter te controleren en ligt er een hogere drempel om te frauderen. Het is net wat te toevallig.
Als je bewijs hebt daarvoor dan wil trump dat graag horen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:18:41 #247
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_196048587
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Daar is 95% al gestemd, dus nog zo'n 250k te gaan, waarvan 70% naar Biden moet.
Ja maar de 2 grootste counties die behoorlijk blauw zijn rond Atlanta zitten op circa 80%.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 november 2020 @ 12:19:03 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196048599
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:18 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ook daar staat geen 95%.
Ja ok, 94%.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 4 november 2020 @ 12:19:07 #249
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_196048600
Nou alles staat of valt met wisconsin en Pensylvania
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  woensdag 4 november 2020 @ 12:19:41 #250
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_196048612
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
jaja, we weten het nu wel dat jij het stemmen per post verdacht vindt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_196048614
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:18 schreef VoMy het volgende:

[..]

@:Nattekat heeft wel gelijk dat afhankelijk van de bron er 92, 94 of 95% wordt gegeven als geteld. Voor wat het waard is, want het totaal aantal stemmen is nog onbekend.
Ik heb het over twee counties, waar dus pas 80% geteld is als je de NY Times geloofd.
pi_196048622
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Waar haal je die 95% vandaan?

Je kunt de percentages hier zien: https://www.nytimes.com/i(...)results-georgia.html

En die zijn geen 95%.
Hawaii kwam daar ook pas 4 uur later op te staan alleen. Kijk zelf ook op NYT maar of het helemaal accuraat is weet ik niet, zo staat Biden daar nog op 227, terwijl hij al 238 heeft.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 november 2020 @ 12:20:02 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196048624
Wisconsin kan weer net zo hard terug naar Trump gaan als Brown County stemt zoals in 2016.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_196048635
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Hawaii kwam daar ook pas 4 uur later op te staan alleen. Kijk zelf ook op NYT maar of het helemaal accuraat is weet ik niet, zo staat Biden daar nog op 227, terwijl hij al 238 heeft.
Arizona is officieel nog niet gecalld. Dus vandaar die 11 verschil.
pi_196048649
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Wisconsin kan weer net zo hard terug naar Trump gaan als Brown County stemt zoals in 2016.
Nah..
pi_196048652
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:20 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Arizona is officieel nog niet gecalld. Dus vandaar die 11 verschil.
AP heeft Arizona al gecalled toxh?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:22:12 #257
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_196048660
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Wisconsin kan weer net zo hard terug naar Trump gaan als Brown County stemt zoals in 2016.
Maar die is volgens mij al geteld helaas :(
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 november 2020 @ 12:22:21 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196048665
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:21 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]

Nah..
Als ze precies hetzelfde stemmen, staat Trump weer voor :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_196048670
Dit kan nog wel even lang gaan duren..:)
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_196048671
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:06 schreef andre77 het volgende:
Even wat anders: de kiesmannen moeten uiteindelijk de president kiezen. De vorige keer waren er 7 die op Hillary zouden moeten stemmen, maar uiteindelijk anders (op een andere kandidaat) hebben gestemd. Bestaat dat risico niet als het 270-268 wordt?
Ja, dat kan altijd natuurlijk.
pi_196048673
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja ok, 94%.
Die ene procent (en het kan evengoed 92% zijn zoals andere media melden) kan precies het verschil maken. Als Biden 60k op 148k goed kan maken, kan hij ook 100k op 282k goedmaken. Dan maakt die ene procent (= 27k stemmen) echt heel veel uit,
pi_196048674
Zoals ik het nu zie en in kan schatten gaat Biden dit toch overduidelijk winnen. Na een goede winst op in de Senaat is dit het begin van een nieuw Atlantisch pact. Zijn we hier klaar voor? En is er misschien kans op een zwarte president?
Groot fan van User Wotte
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 november 2020 @ 12:22:46 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196048676
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Maar die is volgens mij al geteld helaas :(
Nee toch?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_196048698
North Carolina gaat spannend en bepalend worden.
pi_196048700
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Maar die is volgens mij al geteld helaas :(
50 procent nog maar
pi_196048709
Ik call Pennsylvania voor Trump.

You can go sleep now.
pi_196048713
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als ze precies hetzelfde stemmen, staat Trump weer voor :P
Ja oké, het kan nog ja! Maar verwacht het eigenlijk niet
  woensdag 4 november 2020 @ 12:24:08 #268
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_196048718
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:18 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Als je bewijs hebt daarvoor dan wil trump dat graag horen.
Het is een logische redenering en ik durf te wedden dat het mede heeft bijgedragen aan de relatief grote kansen van de Democraten in casu. Als er daarentegen vooral in persoon was gestemd hadden de Democraten nu al verloren. Het laagdrempeligere mail in stemmen is een vorm van geschiedsvervalsing.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_196048720
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:21 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

AP heeft Arizona al gecalled toxh?
AP is een betrouwbare bron, maar geen allesbepalende bron. Een aantal bronnen zijn nog terughoudend om het daadwerkelijk te callen (zoals NY Times en CNN).
  woensdag 4 november 2020 @ 12:24:11 #270
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196048721
Ze lijken overal gestopt met tellen. Dit is irritant. Uitslagen willen we zien.
Antifa
pi_196048730
quote:
19s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:22 schreef Tjacka het volgende:
Zoals ik het nu zie en in kan schatten gaat Biden dit toch overduidelijk winnen. Na een goede winst op in de Senaat is dit het begin van een nieuw Atlantisch pact. Zijn we hier klaar voor? En is er misschien kans op een zwarte president?
Nog een atlantisch pact?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196048734
quote:
19s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:22 schreef Tjacka het volgende:
Zoals ik het nu zie en in kan schatten gaat Biden dit toch overduidelijk winnen. Na een goede winst op in de Senaat is dit het begin van een nieuw Atlantisch pact. Zijn we hier klaar voor? En is er misschien kans op een zwarte president?
nee
pi_196048735
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
Zorgen waren er ook van Bernie Sanders ruim een week geleden, maar dan vanuit een ander perspectief.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:24:56 #274
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196048737
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:24 schreef VeX- het volgende:

[..]

Het is een logische redenering
Nee. Je hebt geen bewijs en waarschijnlijk ook geen idee hoe de procedure werkt.
Antifa
pi_196048739
WaPo heeft NC met 95% van de getelde stemmen op Trump 50,1% en Biden op 48,7%, Georgia met 92% van de getelde stemmen op 50,5% en Biden op 48,3%.

Nevada (Biden aan de leiding), Arizona (Biden aan de leiding), Wisconsin (Biden aan de leiding), Michigan (Trump aan de leiding) en Pennsylvania (Trump aan de leiding). Waar Trump aan de leiding is zijn de marges groter, maar ook minder stemmen geteld in percentage.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:25:05 #276
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_196048741
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee toch?
Ah ik zie het al, voor een deel ''report 50% in''
Dus daar moeten nog meer stemmen heen gaan.
https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results als je downdrilled op de staat.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  woensdag 4 november 2020 @ 12:25:22 #277
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_196048745
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijkspel?
Hertelling alle staten :7
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroīd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_196048748
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:24 schreef VeX- het volgende:

[..]

Het is een logische redenering en ik durf te wedden dat het mede heeft bijgedragen aan de relatief grote kansen van de Democraten in casu. Als er daarentegen vooral in persoon was gestemd hadden de Democraten nu al verloren. Het laagdrempeligere mail in stemmen is een vorm van geschiedsvervalsing.
Daarmee red je het wel in een rechtzaak.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196048755
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijkspel?
Dan wint Kanye.
pi_196048759
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:24 schreef VeX- het volgende:

[..]

Het is een logische redenering en ik durf te wedden dat het mede heeft bijgedragen aan de relatief grote kansen van de Democraten in casu. Als er daarentegen vooral in persoon was gestemd hadden de Democraten nu al verloren. Het laagdrempeligere mail in stemmen is een vorm van geschiedsvervalsing.
Ik heb gelijk, want ik heb gelijk.

Godver, hoe infantiel kun je het brengen :')
pi_196048765
Weet iemand hoe het kan dat de ene stad, zoals Phillie, dagen moet wachten op mail-ins, maar dat in andere steden al veel eerder een resultaat is?
  woensdag 4 november 2020 @ 12:26:43 #282
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_196048766
Is iedereen er nog zo van overtuigd dat trump gaat winnen als zeg....5uur vannacht?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_196048773
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dan wint Kanye.
Kanyegod _O_
pi_196048775
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nevada geeft zeker wel doorslag.

Nevada + Wisconsin + Michigan voor Biden is een win, dan maakt Pennsylvania niks meer uit. Als hij Nevada verliest moet hij opeens Georgia, North Carolina of Pennsylvania winnen en die kans is een stuk kleiner.
Biden heeft dus al gewonnen. Dit kan niet meer mis. Hoe moet Trump dit nog omdraaien?
Groot fan van User Wotte
  woensdag 4 november 2020 @ 12:27:13 #285
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_196048782
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Jimbo het volgende:
Is iedereen er nog zo van overtuigd dat trump gaat winnen als zeg....5uur vannacht?
Nee dat niet meer. Zijn kansen zijn gedaald.
Denk 55%
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_196048791
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijkspel?
pi_196048798
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Bugno3 het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat de ene stad, zoals Phillie, dagen moet wachten op mail-ins, maar dat in andere steden al veel eerder een resultaat is?
Hangt van de wetgeving af per staat, sommige staten mochten deze stemmen al eerder geteld worden. In Pennsylvania mocht het tellen pas beginnen toen de normale stembussen ook dicht gingen.
pi_196048799
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Jimbo het volgende:
Is iedereen er nog zo van overtuigd dat trump gaat winnen als zeg....5uur vannacht?
Ik was dat al nooit en ik blijf erbij
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196048801
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Bugno3 het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat de ene stad, zoals Phillie, dagen moet wachten op mail-ins, maar dat in andere steden al veel eerder een resultaat is?
Die hebben waarschijnlijk al 5G
Groot fan van User Wotte
pi_196048805
POLL
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 november 2020 @ 12:27:58 #291
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196048807
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijkspel?
Trump
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 4 november 2020 @ 12:28:04 #292
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196048808
quote:
19s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Biden heeft dus al gewonnen. Dit kan niet meer mis. Hoe moet Trump dit nog omdraaien?
Stiekem toch Wisconsin en Nevada winnen en dan niet opeens toch Michigan + Georgia + NC verliezen. Zoiets.
Antifa
pi_196048811
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Jimbo het volgende:
Is iedereen er nog zo van overtuigd dat trump gaat winnen als zeg....5uur vannacht?
Ik ben er nog steeds van overtuigd, Trump staat te ver voor in de bepalende staten. Ik geloof niet dat 75% van de stemmen die nog geteld moeten worden naar Biden gaan.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 november 2020 @ 12:28:25 #294
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196048815
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Niet op zo'n schaal.

En ik vind het gewoon raar, heb dat van het begin af aan al gezegd. Zal vast wel allemaal goed verlopen verder, maar dit moeten ze vooral niet de standaard maken.
Je snapt dat de wereld op dit moment niet echt "normaal" is i.v.m. een pandemie?
  woensdag 4 november 2020 @ 12:28:26 #295
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_196048816
quote:
19s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Biden heeft dus al gewonnen. Dit kan niet meer mis. Hoe moet Trump dit nog omdraaien?
Onmogelijk om die concusie te trekken.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_196048817
Is 5G straling dan in het voordeel van Trump of van Biden?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196048820
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Jimbo het volgende:
Is iedereen er nog zo van overtuigd dat trump gaat winnen als zeg....5uur vannacht?
Scheelt niet veel, denk nog steeds dat Trump de winst pakt.
pi_196048824
Bij gelijkspel gaat elke kiesman een muntje opgooien om te bepalen op wie er wordt gestemd.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:28:55 #299
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_196048826
Er zijn zover ik kan zien nog 4 county's in Wisconsin , die nog niet uitgeteld zijn , ze kleuren rood , maar zal denk ik niet genoeg zijn voor Trump
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 4 november 2020 @ 12:28:55 #300
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_196048827
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef Mr.Silencer het volgende:

[..]

Houd je nu wel goed bezig in deze tijden.

[ afbeelding ]
:*
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroīd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')