Die stemmen zijn wrs ook nog eens extra blauw, want mail-in.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Uit beide counties moet nog 20% van de stemmen komen.
Dat zou grofweg neerkomen op nog 148.000 stemmen.
Biden kan alleen al in dit deel zo'n 60k stemmen goed maken.
Verlening en strafschoppenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijkspel?
Als dat gebeurt voorspel ik rellen en onrust. Het failliet van hun systeem.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:06 schreef andre77 het volgende:
Even wat anders: de kiesmannen moeten uiteindelijk de president kiezen. De vorige keer waren er 7 die op Hillary zouden moeten stemmen, maar uiteindelijk anders (op een andere kandidaat) hebben gestemd. Bestaat dat risico niet als het 270-268 wordt?
Nevada krijgt nog een berg stemmen van Las Vegas, dus ik denk niet dat Trump die pakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
Wisconsin en michigan kan Trump missen, maar dan moet hij nevada, pensylvania north-c en Georgia pakken.
link van wat?quote:
Mooie vlaggetjes.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:11 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
Michigan Trump in de min
Daar is 95% al gestemd, dus nog zo'n 250k te gaan, waarvan 70% naar Biden moet.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:07 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik begrijp dat in Georgia nog veel binnen moet komen van Atalanta:
In 2016:
Fulton: 431,000 stemmen (69% democraten)
DeKalb: 312,000 stemmen (80% democraten)
Nevada nu dus een push door Vegas stemmers.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
Wisconsin en michigan kan Trump missen, maar dan moet hij nevada, pensylvania north-c en Georgia pakken.
idd, viel me vannacht ook al opquote:
Kan het nog vager?:')quote:Op woensdag 4 november 2020 12:12 schreef Bugno3 het volgende:
Nevada niet meer aan Biden schijnt, volgens Al Jazeera reporter. Komt uit Las Vegas area schijnt.
Was al te verwachten hoor. Grootste deel van de mail ins zijn democraten. Republikeinen hebben meer in-person gestemd.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
Waar haal je die 95% vandaan?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar is 95% al gestemd, dus nog zo'n 250k te gaan, waarvan 70% naar Biden moet.
www.z'ndikkeduim.comquote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waar haal je die 95% vandaan?
Dat er een flink aantal stemmen geteld is vanuit Las Vegas, die voor Trump waren, waar Biden eerst vrij duidelijk voor leek te liggen.quote:
Dat is het gevolg van de mail in votes die niet vroeg geteld mochten worden van de Republikeinen. Daardoor had Trump een schijn voorsprong.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
waar je die afbeelding vandan haalt.quote:
Vrij obvious inderdaadquote:Op woensdag 4 november 2020 12:12 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Nevada krijgt nog een berg stemmen van Las Vegas, dus ik denk niet dat Trump die pakt.
Oh.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Was al te verwachten hoor. Grootste deel van de mail ins zijn democraten. Republikeinen hebben meer in-person gestemd.
Niet teveel naar Trump luisteren, maar wat kritischer naar de cijfers kijken.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
Het is alleen wat altijd al voorspeld werd vanwege de manier van tellen per staat.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
maak ik zelfquote:Op woensdag 4 november 2020 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
waar je die afbeelding vandan haalt.
Google.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waar haal je die 95% vandaan?
Je kunt de percentages hier zien: https://www.nytimes.com/i(...)results-georgia.html
En die zijn geen 95%.
Alleen de uitslag telt en dat er tijdens het tellen bewegingen zijn in de aantallen boeit niet. Het kan zijn dat men de tellingen van specifieke bolwerken eerder klaar heeft en dat daar irrelevante verschillen door ontstaan. Maar het gaat uiteindelijk om de totalen en niet om de tussenstanden.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
Misschien, maar eigenlijk kan je je ook afvragen of dat wel zo goed is. In persoon is het beter te controleren en ligt er een hogere drempel om te frauderen. Het is net wat te toevallig.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Was al te verwachten hoor. Grootste deel van de mail ins zijn democraten. Republikeinen hebben meer in-person gestemd.
Dat was gisteravond al voorspelt bij elk nederlands journaalquote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
@Nattekat heeft wel gelijk dat afhankelijk van de bron er 92, 94 of 95% wordt gegeven als geteld. Voor wat het waard is, want het totaal aantal stemmen is nog onbekend.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waar haal je die 95% vandaan?
Je kunt de percentages hier zien: https://www.nytimes.com/i(...)results-georgia.html
En die zijn geen 95%.
Als je bewijs hebt daarvoor dan wil trump dat graag horen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:17 schreef VeX- het volgende:
[..]
Misschien, maar eigenlijk kan je je ook afvragen of dat wel zo goed is. In persoon is het beter te controleren en ligt er een hogere drempel om te frauderen. Het is net wat te toevallig.
Ja maar de 2 grootste counties die behoorlijk blauw zijn rond Atlanta zitten op circa 80%.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar is 95% al gestemd, dus nog zo'n 250k te gaan, waarvan 70% naar Biden moet.
jaja, we weten het nu wel dat jij het stemmen per post verdacht vindt.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
Ik heb het over twee counties, waar dus pas 80% geteld is als je de NY Times geloofd.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
@:Nattekat heeft wel gelijk dat afhankelijk van de bron er 92, 94 of 95% wordt gegeven als geteld. Voor wat het waard is, want het totaal aantal stemmen is nog onbekend.
Hawaii kwam daar ook pas 4 uur later op te staan alleen. Kijk zelf ook op NYT maar of het helemaal accuraat is weet ik niet, zo staat Biden daar nog op 227, terwijl hij al 238 heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waar haal je die 95% vandaan?
Je kunt de percentages hier zien: https://www.nytimes.com/i(...)results-georgia.html
En die zijn geen 95%.
Arizona is officieel nog niet gecalld. Dus vandaar die 11 verschil.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:19 schreef illusions het volgende:
[..]
Hawaii kwam daar ook pas 4 uur later op te staan alleen. Kijk zelf ook op NYT maar of het helemaal accuraat is weet ik niet, zo staat Biden daar nog op 227, terwijl hij al 238 heeft.
Nah..quote:Op woensdag 4 november 2020 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Wisconsin kan weer net zo hard terug naar Trump gaan als Brown County stemt zoals in 2016.
AP heeft Arizona al gecalled toxh?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:20 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Arizona is officieel nog niet gecalld. Dus vandaar die 11 verschil.
Maar die is volgens mij al geteld helaasquote:Op woensdag 4 november 2020 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Wisconsin kan weer net zo hard terug naar Trump gaan als Brown County stemt zoals in 2016.
Ja, dat kan altijd natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:06 schreef andre77 het volgende:
Even wat anders: de kiesmannen moeten uiteindelijk de president kiezen. De vorige keer waren er 7 die op Hillary zouden moeten stemmen, maar uiteindelijk anders (op een andere kandidaat) hebben gestemd. Bestaat dat risico niet als het 270-268 wordt?
Die ene procent (en het kan evengoed 92% zijn zoals andere media melden) kan precies het verschil maken. Als Biden 60k op 148k goed kan maken, kan hij ook 100k op 282k goedmaken. Dan maakt die ene procent (= 27k stemmen) echt heel veel uit,quote:
Nee toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar die is volgens mij al geteld helaas
50 procent nog maarquote:Op woensdag 4 november 2020 12:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar die is volgens mij al geteld helaas
Ja oké, het kan nog ja! Maar verwacht het eigenlijk nietquote:Op woensdag 4 november 2020 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze precies hetzelfde stemmen, staat Trump weer voor
Het is een logische redenering en ik durf te wedden dat het mede heeft bijgedragen aan de relatief grote kansen van de Democraten in casu. Als er daarentegen vooral in persoon was gestemd hadden de Democraten nu al verloren. Het laagdrempeligere mail in stemmen is een vorm van geschiedsvervalsing.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:18 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Als je bewijs hebt daarvoor dan wil trump dat graag horen.
AP is een betrouwbare bron, maar geen allesbepalende bron. Een aantal bronnen zijn nog terughoudend om het daadwerkelijk te callen (zoals NY Times en CNN).quote:Op woensdag 4 november 2020 12:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
AP heeft Arizona al gecalled toxh?
Nog een atlantisch pact?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:22 schreef Tjacka het volgende:
Zoals ik het nu zie en in kan schatten gaat Biden dit toch overduidelijk winnen. Na een goede winst op in de Senaat is dit het begin van een nieuw Atlantisch pact. Zijn we hier klaar voor? En is er misschien kans op een zwarte president?
neequote:Op woensdag 4 november 2020 12:22 schreef Tjacka het volgende:
Zoals ik het nu zie en in kan schatten gaat Biden dit toch overduidelijk winnen. Na een goede winst op in de Senaat is dit het begin van een nieuw Atlantisch pact. Zijn we hier klaar voor? En is er misschien kans op een zwarte president?
Zorgen waren er ook van Bernie Sanders ruim een week geleden, maar dan vanuit een ander perspectief.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
Ah ik zie het al, voor een deel ''report 50% in''quote:
Hertelling alle statenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijkspel?
Daarmee red je het wel in een rechtzaak.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:24 schreef VeX- het volgende:
[..]
Het is een logische redenering en ik durf te wedden dat het mede heeft bijgedragen aan de relatief grote kansen van de Democraten in casu. Als er daarentegen vooral in persoon was gestemd hadden de Democraten nu al verloren. Het laagdrempeligere mail in stemmen is een vorm van geschiedsvervalsing.
Dan wint Kanye.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijkspel?
Ik heb gelijk, want ik heb gelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:24 schreef VeX- het volgende:
[..]
Het is een logische redenering en ik durf te wedden dat het mede heeft bijgedragen aan de relatief grote kansen van de Democraten in casu. Als er daarentegen vooral in persoon was gestemd hadden de Democraten nu al verloren. Het laagdrempeligere mail in stemmen is een vorm van geschiedsvervalsing.
Biden heeft dus al gewonnen. Dit kan niet meer mis. Hoe moet Trump dit nog omdraaien?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nevada geeft zeker wel doorslag.
Nevada + Wisconsin + Michigan voor Biden is een win, dan maakt Pennsylvania niks meer uit. Als hij Nevada verliest moet hij opeens Georgia, North Carolina of Pennsylvania winnen en die kans is een stuk kleiner.
Nee dat niet meer. Zijn kansen zijn gedaald.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Jimbo het volgende:
Is iedereen er nog zo van overtuigd dat trump gaat winnen als zeg....5uur vannacht?
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijkspel?
Hangt van de wetgeving af per staat, sommige staten mochten deze stemmen al eerder geteld worden. In Pennsylvania mocht het tellen pas beginnen toen de normale stembussen ook dicht gingen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Bugno3 het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat de ene stad, zoals Phillie, dagen moet wachten op mail-ins, maar dat in andere steden al veel eerder een resultaat is?
Ik was dat al nooit en ik blijf erbijquote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Jimbo het volgende:
Is iedereen er nog zo van overtuigd dat trump gaat winnen als zeg....5uur vannacht?
Die hebben waarschijnlijk al 5Gquote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Bugno3 het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat de ene stad, zoals Phillie, dagen moet wachten op mail-ins, maar dat in andere steden al veel eerder een resultaat is?
Trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijkspel?
Stiekem toch Wisconsin en Nevada winnen en dan niet opeens toch Michigan + Georgia + NC verliezen. Zoiets.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Biden heeft dus al gewonnen. Dit kan niet meer mis. Hoe moet Trump dit nog omdraaien?
Ik ben er nog steeds van overtuigd, Trump staat te ver voor in de bepalende staten. Ik geloof niet dat 75% van de stemmen die nog geteld moeten worden naar Biden gaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Jimbo het volgende:
Is iedereen er nog zo van overtuigd dat trump gaat winnen als zeg....5uur vannacht?
Je snapt dat de wereld op dit moment niet echt "normaal" is i.v.m. een pandemie?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet op zo'n schaal.
En ik vind het gewoon raar, heb dat van het begin af aan al gezegd. Zal vast wel allemaal goed verlopen verder, maar dit moeten ze vooral niet de standaard maken.
Onmogelijk om die concusie te trekken.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Biden heeft dus al gewonnen. Dit kan niet meer mis. Hoe moet Trump dit nog omdraaien?
Scheelt niet veel, denk nog steeds dat Trump de winst pakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:26 schreef Jimbo het volgende:
Is iedereen er nog zo van overtuigd dat trump gaat winnen als zeg....5uur vannacht?
quote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Houd je nu wel goed bezig in deze tijden.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |