Die stemmen zijn wrs ook nog eens extra blauw, want mail-in.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Uit beide counties moet nog 20% van de stemmen komen.
Dat zou grofweg neerkomen op nog 148.000 stemmen.
Biden kan alleen al in dit deel zo'n 60k stemmen goed maken.
Verlening en strafschoppenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijkspel?
Als dat gebeurt voorspel ik rellen en onrust. Het failliet van hun systeem.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:06 schreef andre77 het volgende:
Even wat anders: de kiesmannen moeten uiteindelijk de president kiezen. De vorige keer waren er 7 die op Hillary zouden moeten stemmen, maar uiteindelijk anders (op een andere kandidaat) hebben gestemd. Bestaat dat risico niet als het 270-268 wordt?
Nevada krijgt nog een berg stemmen van Las Vegas, dus ik denk niet dat Trump die pakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
Wisconsin en michigan kan Trump missen, maar dan moet hij nevada, pensylvania north-c en Georgia pakken.
link van wat?quote:
Mooie vlaggetjes.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:11 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
Michigan Trump in de min
Daar is 95% al gestemd, dus nog zo'n 250k te gaan, waarvan 70% naar Biden moet.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:07 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik begrijp dat in Georgia nog veel binnen moet komen van Atalanta:
In 2016:
Fulton: 431,000 stemmen (69% democraten)
DeKalb: 312,000 stemmen (80% democraten)
Nevada nu dus een push door Vegas stemmers.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
Wisconsin en michigan kan Trump missen, maar dan moet hij nevada, pensylvania north-c en Georgia pakken.
idd, viel me vannacht ook al opquote:
Kan het nog vager?:')quote:Op woensdag 4 november 2020 12:12 schreef Bugno3 het volgende:
Nevada niet meer aan Biden schijnt, volgens Al Jazeera reporter. Komt uit Las Vegas area schijnt.
Was al te verwachten hoor. Grootste deel van de mail ins zijn democraten. Republikeinen hebben meer in-person gestemd.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
Waar haal je die 95% vandaan?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar is 95% al gestemd, dus nog zo'n 250k te gaan, waarvan 70% naar Biden moet.
www.z'ndikkeduim.comquote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waar haal je die 95% vandaan?
Dat er een flink aantal stemmen geteld is vanuit Las Vegas, die voor Trump waren, waar Biden eerst vrij duidelijk voor leek te liggen.quote:
Dat is het gevolg van de mail in votes die niet vroeg geteld mochten worden van de Republikeinen. Daardoor had Trump een schijn voorsprong.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |