abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196048258
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef Fargo het volgende:

[..]

Nee, volgens mij waren daar dus juist regels over, haha. Maar maakt mij ook niet veel uit, dat was wat ik op had gevangen.
nee.

juist om grapjes tegen te gaan die trump alsnog probeert, zoals sorteermachines buiten werking stellen en op personeel bezuinigen.
pi_196048259
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

270-270 is onmogelijk
Excuus, was wat overenthousiast. Kan idd nooit gelijkspelletje worden.
The only way you can be original, is to be yourself.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:03:24 #153
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_196048263
quote:
6s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

als de poststempel maar 3 november (of eerder) is, maakt het (afhankelijke van de staat) niet zo heel veel uit wanneer ie binnen komt. Sommige staten mag ie zelfs nog een week later binnen komen, andere 3 dagen...
Kun je die poststempel antidateren?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_196048266
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Excuus, was wat overenthousiast. Kan idd nooit gelijkspelletje worden.
269-269 kan wel
  woensdag 4 november 2020 @ 12:03:51 #155
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_196048271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:02 schreef Kyran het volgende:
Nevada heeft vooral nog stemmen via post te tellen, dus ziet er goed uit voor Biden.
Nevada geeft geen doorslag, het zit echt in wisconsin en pa.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  woensdag 4 november 2020 @ 12:03:54 #156
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_196048272
Help! Ik ben rond een uur of 7 in slaap gevallen ... Wat is er gebeurd ? 😗
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_196048273
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Zijn ongeveer 600k aan stemmen dus, lijkt mij wel erg gortig als 2/3 daarvan voor Biden zijn
2/3e is niet heel gek
pi_196048275
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef NightDancert het volgende:

[..]

In Nederland zouden we gewoon per DigiD moeten kunnen stemmen, zo moelijk moet dat niet zijn om te implementeren. Weet je gelijk na het sluiten van de stemming de uitslag.
digitaal stemmen (via digid of iets anders) is echt het domste wat je kunt opperen. totaal niet transparant en totaal niet controleerbaar door onafhankelijke partijen... daarnaast is een stem ook terug te leiden naar de stemmer, want ook niet de bedoeling is.
pi_196048277
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Stel Biden wint Nevada (dat lijkt er nu op), Wisconsin en Michigan... En Trump pakt de rest dan is het 270-270. _O-
Ben ik ook bang voor. Dan hebben ze gewoom 540 kiesmannen in totaal. Doemscenario
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196048278
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Michigan zou ik nog wel zomaar naar Biden kunnen zien gaan
Ja, ik ook. Maar dan moet ongeveer ~65% van de stemmen nu wel echt naar Biden gaan.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:04:22 #161
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196048282
Mensen zijn te makkelijk met denken dat Pensylvania wel naar Trump gaat. Is een staat waarin het 4 jaar geleden bijna 50/50 was en waar nog een derde van de stemmen geteld moeten worden. Biden kan daar best nog winnen.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:04:26 #162
104963 ETA
European Travel Author
pi_196048283
Arizona door meer een meer sites gecalled voor Biden, zoals verwacht.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_196048287
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:03 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

269-269 kan wel
Als Biden toch nog North Carolina i.p.v. Michigan pakt.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 november 2020 @ 12:04:37 #164
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196048288
Michigan verschil ook kleiner nu, maar nog steeds bijna 200k.

Pennsylvania ook van ruim 700k naar 600k nu.
pi_196048291
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Uhu, ICT projecten van de overheid. Komt vast goed :')
Ja nee, dat is geen succesverhaal, maar even puur objectief gezien kan het zo moeilijk niet zijn om zoiets te implementeren. Het is niet moeilijker dan een belastingaangifte :P
pi_196048292
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_196048301
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:02 schreef Kyran het volgende:
Nevada heeft vooral nog stemmen via post te tellen, dus ziet er goed uit voor Biden.
Nevada en Wisconsin zie ik eigenlijk bijna zeker naar Biden gaan.

Denk dat Michigan nu het belangrijjste is
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:05:14 #168
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196048302
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:58 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik zag juist hele campagnes voorbij komen (pak hem beet ene dag of 4, 5 geleden) waarin expliciet werd vermeld dat je vandaag je ballot moest opsturen, anders liep je het risico dat 'ie te laat binnen kon komen. Als jij hem een dag later verstuurt en hij komt pas over drie dagen aan dan zal 'ie echt niet meegeteld (mogen) worden.
Ja, maar dat verschilt per staat en hier staat een beetje per staat wat je nog kunt verwachten:
https://projects.fivethirtyeight.com/election-results-timing/
Antifa
pi_196048305
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Help! Ik ben rond een uur of 7 in slaap gevallen ... Wat is er gebeurd ? 😗
Trump heeft de overwinning geclaimd en zegt naar het Hooggerechtshof te willen gaan als de staten nu niet gaan stoppen met het tellen van poststemmen...

Staten tellen nu de posstemmen en Biden loopt wat in. Sommige goksites hebben Biden nu zelfs op winst staan.
pi_196048307
Wordt er in WI nou geteld of niet?
pi_196048311
Wat gebeurt er bij een gelijkspel?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 november 2020 @ 12:05:54 #172
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196048315
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nevada geeft geen doorslag, het zit echt in wisconsin en pa.
Nevada geeft zeker wel doorslag.

Nevada + Wisconsin + Michigan voor Biden is een win, dan maakt Pennsylvania niks meer uit. Als hij Nevada verliest moet hij opeens Georgia, North Carolina of Pennsylvania winnen en die kans is een stuk kleiner.
pi_196048318
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:03 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

269-269 kan wel
Dat zou wel heel vervelend zijn als dat mogelijk is.
Dat zou betekenen dat Trump minstens 1 kiesman uit Maine zou moeten halen en Biden de overige daar.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:06:06 #174
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196048321
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijkspel?
Strafschoppen natuurlijk
pi_196048324
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijkspel?
Dat kan toch niet...
pi_196048325
Overigens is de opkomst nog steeds maar iets van 60-65%. Best gierig :')
pi_196048328
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:04 schreef andre77 het volgende:

[..]

Als Biden toch nog North Carolina i.p.v. Michigan pakt.
En dat lijkt er op dit moment wel naar uit te zien. Maar het verandert constant. Rollercoaster dit. _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:06:33 #178
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_196048332
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:51 schreef Viesdik het volgende:

[..]

werk je in de zorg?
nee postnl ik sorteer post
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_196048337
Even wat anders: de kiesmannen moeten uiteindelijk de president kiezen. De vorige keer waren er 7 die op Hillary zouden moeten stemmen, maar uiteindelijk anders (op een andere kandidaat) hebben gestemd. Bestaat dat risico niet als het 270-268 wordt?
  woensdag 4 november 2020 @ 12:06:53 #180
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_196048338
Democrats=Fergie time.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_196048343
quote:
6s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

als de poststempel maar 3 november (of eerder) is, maakt het (afhankelijke van de staat) niet zo heel veel uit wanneer ie binnen komt. Sommige staten mag ie zelfs nog een week later binnen komen, andere 3 dagen...
https://twitter.com/mradamscott/status/1321574861773430784

https://twitter.com/CNN/status/1321859383345729543

https://twitter.com/DemWrite/status/1321286917158178816

https://twitter.com/kylegriffin1/status/1321413906879766528
pi_196048354
Ik begrijp dat in Georgia nog veel binnen moet komen van Atalanta:

In 2016:
Fulton: 431,000 stemmen (69% democraten)
DeKalb: 312,000 stemmen (80% democraten)
pi_196048359
Al Jazeera is aanrader trouwens.

Treffende opmerking: "Where did al the campaign money go, Joe?". Geen enkele sprake van een Blue Wave.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:07:55 #184
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196048361
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

70+ ja.
Toen Ollongren ging onderzoeken hoe en of je veilig verkiezingen kon organiseren ten tijde van corona, riep de Telegraaf de dictatuur in Nederland ook al uit. Gaat ze dit er dan nog door kunnen krijgen of moeten we hier ook een toneelstukje ondergaan waarin realistisch-rechtse denkers gaan zeggen dat het allemaal fraude gaat zijn denk je?
Antifa
pi_196048365
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:06 schreef 297534 het volgende:

[..]

Dat kan toch niet...
Jawel hoor. Dan bepaalt het huis van afgevaardigden wie president wordt.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:08:07 #186
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_196048366
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nevada geeft zeker wel doorslag.

Nevada + Wisconsin + Michigan voor Biden is een win, dan maakt Pennsylvania niks meer uit. Als hij Nevada verliest moet hij opeens Georgia, North Carolina of Pennsylvania winnen en die kans is een stuk kleiner.
Zo bezien wel inderdaad, maar ik ga er al vanuit dat wisconsin naar Biden gaat.

Dan moet trump Pensylvania michigan en georgia pakken. Niet een van die staten kan hij ruilen tegen Nevada.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_196048370
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:07 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik begrijp dat in Georgia nog veel binnen moet komen van Atalanta:

In 2016:
Fulton: 431,000 stemmen (69% democraten)
DeKalb: 312,000 stemmen (80% democraten)
gisteren met 5-0 verloren
Groot fan van User Wotte
pi_196048380
Even vraag voor de betrouwbaarste kenners hier. Wie is er op dit moment favoriet?
pi_196048384
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:06 schreef andre77 het volgende:
Even wat anders: de kiesmannen moeten uiteindelijk de president kiezen. De vorige keer waren er 7 die op Hillary zouden moeten stemmen, maar uiteindelijk anders (op een andere kandidaat) hebben gestemd. Bestaat dat risico niet als het 270-268 wordt?
Daar begon ik vanochtend ook over. Kiesmannen kunnen lekker hun eigen keuze maken. "MOST DEMOCRATIC COUNTRY IN THE WORLD, 'MURICA FUCK YEAH"
  woensdag 4 november 2020 @ 12:09:09 #190
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196048389
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nevada geeft zeker wel doorslag.

Nevada + Wisconsin + Michigan voor Biden is een win, dan maakt Pennsylvania niks meer uit. Als hij Nevada verliest moet hij opeens Georgia, North Carolina of Pennsylvania winnen en die kans is een stuk kleiner.
Ja, als Bidenteam is het wel zo lekker als je de staten waarin je voor staat nu in ieder geval weet te behouden, anders maak je het jezelf ook wel heel moeilijk.
Antifa
pi_196048391
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:08 schreef Generationalpha het volgende:
Even vraag voor de betrouwbaarste kenners hier. Wie is er op dit moment favoriet?
Biden.
Groot fan van User Wotte
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 november 2020 @ 12:09:23 #192
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196048396
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:08 schreef Generationalpha het volgende:
Even vraag voor de betrouwbaarste kenners hier. Wie is er op dit moment favoriet?
51% Biden nu zou ik zeggen :P
pi_196048397
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:08 schreef Generationalpha het volgende:
Even vraag voor de betrouwbaarste kenners hier. Wie is er op dit moment favoriet?
Biden, maar kans is niet groot dat ie wint
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:09:32 #194
67174 Dos37
Come on Twente
pi_196048399
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijkspel?
Dat bepaalt de House de president en de Senaat de vice president
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_196048405
Nevada weer stukje ingehaald door Trump

Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:09:49 #196
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196048408
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:08 schreef Bugno3 het volgende:

[..]

Daar begon ik vanochtend ook over. Kiesmannen kunnen lekker hun eigen keuze maken. "MOST DEMOCRATIC COUNTRY IN THE WORLD, 'MURICA FUCK YEAH"
Zo, daar valt veel geld te verdienen dan 8-)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_196048410
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:09 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Biden, maar kans is klein dat ie wint
daarom is die favoriet
pi_196048411
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:07 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik begrijp dat in Georgia nog veel binnen moet komen van Atalanta:

In 2016:
Fulton: 431,000 stemmen (69% democraten)
DeKalb: 312,000 stemmen (80% democraten)
Uit beide counties moet nog 20% van de stemmen komen.

Dat zou grofweg neerkomen op nog 148.000 stemmen.

Biden kan alleen al in dit deel zo'n 60k stemmen goed maken.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:10:15 #199
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_196048418
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:09 schreef Viesdik het volgende:
Nevada weer stukje ingehaald door Trump

[ afbeelding ]
Heb je link?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_196048428
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Heb je link?
www.z'ndikkeduim.com
pi_196048431
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Heb je link?
nytimes.com
  woensdag 4 november 2020 @ 12:11:31 #202
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196048434
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:09 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Uit beide counties moet nog 20% van de stemmen komen.

Dat zou grofweg neerkomen op nog 148.000 stemmen.

Biden kan alleen al in dit deel zo'n 60k stemmen goed maken.
Die stemmen zijn wrs ook nog eens extra blauw, want mail-in.
Antifa
pi_196048441


Michigan Trump in de min
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_196048442
Die hele "common sense" en nuance-act van Biden slaat totaal niet aan in de States.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:12:05 #205
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_196048448
Wisconsin en michigan kan Trump missen, maar dan moet hij nevada, pensylvania north-c en Georgia pakken.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_196048453
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:
Wat gebeurt er bij een gelijkspel?
Verlening en strafschoppen
pi_196048455
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:06 schreef andre77 het volgende:
Even wat anders: de kiesmannen moeten uiteindelijk de president kiezen. De vorige keer waren er 7 die op Hillary zouden moeten stemmen, maar uiteindelijk anders (op een andere kandidaat) hebben gestemd. Bestaat dat risico niet als het 270-268 wordt?
Als dat gebeurt voorspel ik rellen en onrust. Het failliet van hun systeem.
pi_196048458
Biden lijkt in te halen in Michi
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196048460
Nevada niet meer aan Biden schijnt, volgens Al Jazeera reporter. Komt uit Las Vegas area schijnt.
pi_196048463
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
Wisconsin en michigan kan Trump missen, maar dan moet hij nevada, pensylvania north-c en Georgia pakken.
Nevada krijgt nog een berg stemmen van Las Vegas, dus ik denk niet dat Trump die pakt.
pi_196048464
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Heb je link?
link van wat?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_196048469
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:11 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]

Michigan Trump in de min
Mooie vlaggetjes.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:13:15 #213
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_196048472
gaat nog billenknijpen worden zo te zien
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 november 2020 @ 12:13:23 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196048475
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:07 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik begrijp dat in Georgia nog veel binnen moet komen van Atalanta:

In 2016:
Fulton: 431,000 stemmen (69% democraten)
DeKalb: 312,000 stemmen (80% democraten)
Daar is 95% al gestemd, dus nog zo'n 250k te gaan, waarvan 70% naar Biden moet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_196048476
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
Wisconsin en michigan kan Trump missen, maar dan moet hij nevada, pensylvania north-c en Georgia pakken.
Nevada nu dus een push door Vegas stemmers.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:13:36 #216
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_196048477
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_196048478
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Mooie vlaggetjes.
idd, viel me vannacht ook al op :)

Rood wit blauw :D
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_196048487
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:06 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

nee postnl ik sorteer post
Houd je nu wel goed bezig in deze tijden.

pi_196048490
twitter
pi_196048491
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:12 schreef Bugno3 het volgende:
Nevada niet meer aan Biden schijnt, volgens Al Jazeera reporter. Komt uit Las Vegas area schijnt.
Kan het nog vager?:')
pi_196048492
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
Was al te verwachten hoor. Grootste deel van de mail ins zijn democraten. Republikeinen hebben meer in-person gestemd.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196048499
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Daar is 95% al gestemd, dus nog zo'n 250k te gaan, waarvan 70% naar Biden moet.
Waar haal je die 95% vandaan?

Je kunt de percentages hier zien: https://www.nytimes.com/i(...)results-georgia.html

En die zijn geen 95%.
pi_196048504
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Waar haal je die 95% vandaan?
www.z'ndikkeduim.com
pi_196048505
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Kan het nog vager?:')
Dat er een flink aantal stemmen geteld is vanuit Las Vegas, die voor Trump waren, waar Biden eerst vrij duidelijk voor leek te liggen.
pi_196048506
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
Dat is het gevolg van de mail in votes die niet vroeg geteld mochten worden van de Republikeinen. Daardoor had Trump een schijn voorsprong.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')