het is vrij @Uizichtloos op dit momentquote:Op woensdag 4 november 2020 11:58 schreef Uizichtloos het volgende:
Oké, wie lijkt er te winnen nu? Biden toch?
dat is de vraag, je stem is dus gewoon op tijd gedaanquote:Op woensdag 4 november 2020 11:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik zag juist hele campagnes voorbij komen (pak hem beet ene dag of 4, 5 geleden) waarin expliciet werd vermeld dat je vandaag je ballot moest opsturen, anders liep je het risico dat 'ie te laat binnen kon komen. Als jij hem een dag later verstuurt en hij komt pas over drie dagen aan dan zal 'ie echt niet meegeteld (mogen) worden.
50/50quote:Op woensdag 4 november 2020 11:58 schreef Uizichtloos het volgende:
Oké, wie lijkt er te winnen nu? Biden toch?
alleen als je 70 plus bent...quote:Op woensdag 4 november 2020 11:59 schreef Mikeytt het volgende:
Gaat leuk worden in Nederland.
Ollongren zei dat we hier ook per post gaan kunnen stemmen deze verkiezing
Meer 63/37 voor biden.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
50/50
Als Trump de leaning staten pakt dan blijft hij, indien niet dan weg. Huidige kaart is positief voor Trump
Michigan zou ik nog wel zomaar naar Biden kunnen zien gaanquote:Op woensdag 4 november 2020 12:00 schreef andre77 het volgende:
Als Biden Nevada, Wisconsin en Michigan pakt, haalt hij precies 270 kiesmannen. Het zou weleens op Michigan kunnen aankomen. Biden loopt in, maar gaat het snel genoeg? Hij heeft nog een achterstand van 198.000 stemmen met 83% geteld.
In Nederland zouden we gewoon per DigiD moeten kunnen stemmen, zo moelijk moet dat niet zijn om te implementeren. Weet je gelijk na het sluiten van de stemming de uitslag.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:59 schreef Mikeytt het volgende:
Gaat leuk worden in Nederland.
Ollongren zei dat we hier ook per post gaan kunnen stemmen deze verkiezing
Nee, volgens mij waren daar dus juist regels over, haha. Maar maakt mij ook niet veel uit, dat was wat ik op had gevangen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:00 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is de vraag, je stem is dus gewoon op tijd gedaan
dat de post er 3 dagen over doet, is niet jouw schuld
270-268 voor Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Stel Biden wint Nevada (dat lijkt er nu op), Wisconsin en Michigan... En Trump pakt de rest dan is het 270-270.
270-270 is onmogelijkquote:Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Stel Biden wint Nevada (dat lijkt er nu op), Wisconsin en Michigan... En Trump pakt de rest dan is het 270-270.
70+ ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:59 schreef Mikeytt het volgende:
Gaat leuk worden in Nederland.
Ollongren zei dat we hier ook per post gaan kunnen stemmen deze verkiezing
Uhu, ICT projecten van de overheid. Komt vast goedquote:Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef NightDancert het volgende:
[..]
In Nederland zouden we gewoon per DigiD moeten kunnen stemmen, zo moelijk moet dat niet zijn om te implementeren. Weet je gelijk na het sluiten van de stemming de uitslag.
Ik weet niet. Als Trump verliest en hij accepteert het niet kan dat nog best een stukje kijkgenot opleveren. Maar dat zal geen vier jaar duren. Wellicht gebeurt er nog iets met de vermeende belastingfraude als hij aftreedt, dat kan wel potentie hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nah, als Trump wint is er meer topvermaak. Links die wereldwijd weer mentaal doordraait, prachtige beelden. Wint Biden dan zal het vooral links zijn die zich weer massaal meldt op het internet om vooral te provoceren en mensen uit te schelden, dat lijkt mij toch minder leuk.
Laat Trump maar winnen, 4 jaar prachtige tv, Twitter berichten en memes.
Zijn ongeveer 600k aan stemmen dus, lijkt mij wel erg gortig als 2/3 daarvan voor Biden zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 12:00 schreef andre77 het volgende:
Als Biden Nevada, Wisconsin en Michigan pakt, haalt hij precies 270 kiesmannen. Het zou weleens op Michigan kunnen aankomen. Biden loopt in, maar gaat het snel genoeg? Hij heeft nog een achterstand van 198.000 stemmen met 83% geteld.
als de poststempel maar 3 november (of eerder) is, maakt het (afhankelijke van de staat) niet zo heel veel uit wanneer ie binnen komt. Sommige staten mag ie zelfs nog een week later binnen komen, andere 3 dagen...quote:Op woensdag 4 november 2020 11:58 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik zag juist hele campagnes voorbij komen (pak hem beet ene dag of 4, 5 geleden) waarin expliciet werd vermeld dat je vandaag je ballot moest opsturen, anders liep je het risico dat 'ie te laat binnen kon komen. Als jij hem een dag later verstuurt en hij komt pas over drie dagen aan dan zal 'ie echt niet meegeteld (mogen) worden.
270-268quote:Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Stel Biden wint Nevada (dat lijkt er nu op), Wisconsin en Michigan... En Trump pakt de rest dan is het 270-270.
Nee.quote:
Hey allerbeste vriend van het forumquote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:59 schreef Mikeytt het volgende:
Gaat leuk worden in Nederland.
Ollongren zei dat we hier ook per post gaan kunnen stemmen deze verkiezing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |