abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196048157
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:58 schreef Uizichtloos het volgende:
Oké, wie lijkt er te winnen nu? Biden toch?
het is vrij @Uizichtloos op dit moment
pi_196048158
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:58 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

te moe
Er worden miljarden uitgegeven, maar ze hebben niet even een telteam klaar staan?
pi_196048169
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:58 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik zag juist hele campagnes voorbij komen (pak hem beet ene dag of 4, 5 geleden) waarin expliciet werd vermeld dat je vandaag je ballot moest opsturen, anders liep je het risico dat 'ie te laat binnen kon komen. Als jij hem een dag later verstuurt en hij komt pas over drie dagen aan dan zal 'ie echt niet meegeteld (mogen) worden.
dat is de vraag, je stem is dus gewoon op tijd gedaan

dat de post er 3 dagen over doet, is niet jouw schuld
pi_196048173
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196048183
Als Biden Nevada, Wisconsin en Michigan pakt, haalt hij precies 270 kiesmannen. Het zou weleens op Michigan kunnen aankomen. Biden loopt in, maar gaat het snel genoeg? Hij heeft nog een achterstand van 198.000 stemmen met 83% geteld.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:00:40 #131
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_196048184
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:58 schreef Uizichtloos het volgende:
Oké, wie lijkt er te winnen nu? Biden toch?
50/50

Als Trump de leaning staten pakt dan blijft hij, indien niet dan weg. Huidige kaart is positief voor Trump
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_196048197
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:59 schreef Mikeytt het volgende:
Gaat leuk worden in Nederland.

Ollongren zei dat we hier ook per post gaan kunnen stemmen deze verkiezing :+
alleen als je 70 plus bent...
pi_196048199
Stel Biden wint Nevada (dat lijkt er nu op), Wisconsin en Michigan... En Trump pakt de rest dan is het 270-270. _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_196048201
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

50/50

Als Trump de leaning staten pakt dan blijft hij, indien niet dan weg. Huidige kaart is positief voor Trump
Meer 63/37 voor biden.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_196048203
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:00 schreef andre77 het volgende:
Als Biden Nevada, Wisconsin en Michigan pakt, haalt hij precies 270 kiesmannen. Het zou weleens op Michigan kunnen aankomen. Biden loopt in, maar gaat het snel genoeg? Hij heeft nog een achterstand van 198.000 stemmen met 83% geteld.
Michigan zou ik nog wel zomaar naar Biden kunnen zien gaan
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196048204
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:59 schreef Mikeytt het volgende:
Gaat leuk worden in Nederland.

Ollongren zei dat we hier ook per post gaan kunnen stemmen deze verkiezing :+
In Nederland zouden we gewoon per DigiD moeten kunnen stemmen, zo moelijk moet dat niet zijn om te implementeren. Weet je gelijk na het sluiten van de stemming de uitslag.
pi_196048214
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:00 schreef Adames het volgende:

[..]

dat is de vraag, je stem is dus gewoon op tijd gedaan

dat de post er 3 dagen over doet, is niet jouw schuld
Nee, volgens mij waren daar dus juist regels over, haha. Maar maakt mij ook niet veel uit, dat was wat ik op had gevangen.
pi_196048219
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Stel Biden wint Nevada (dat lijkt er nu op), Wisconsin en Michigan... En Trump pakt de rest dan is het 270-270. _O-
270-268 voor Biden
pi_196048220
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Stel Biden wint Nevada (dat lijkt er nu op), Wisconsin en Michigan... En Trump pakt de rest dan is het 270-270. _O-
270-270 is onmogelijk
  woensdag 4 november 2020 @ 12:01:49 #140
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196048221
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:59 schreef Mikeytt het volgende:
Gaat leuk worden in Nederland.

Ollongren zei dat we hier ook per post gaan kunnen stemmen deze verkiezing :+
70+ ja.
pi_196048225
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef NightDancert het volgende:

[..]

In Nederland zouden we gewoon per DigiD moeten kunnen stemmen, zo moelijk moet dat niet zijn om te implementeren. Weet je gelijk na het sluiten van de stemming de uitslag.
Uhu, ICT projecten van de overheid. Komt vast goed :')
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  woensdag 4 november 2020 @ 12:02:01 #142
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_196048228
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nah, als Trump wint is er meer topvermaak. Links die wereldwijd weer mentaal doordraait, prachtige beelden. Wint Biden dan zal het vooral links zijn die zich weer massaal meldt op het internet om vooral te provoceren en mensen uit te schelden, dat lijkt mij toch minder leuk.

Laat Trump maar winnen, 4 jaar prachtige tv, Twitter berichten en memes. _O_
Ik weet niet. Als Trump verliest en hij accepteert het niet kan dat nog best een stukje kijkgenot opleveren. Maar dat zal geen vier jaar duren. Wellicht gebeurt er nog iets met de vermeende belastingfraude als hij aftreedt, dat kan wel potentie hebben.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 4 november 2020 @ 12:02:10 #143
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_196048230
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:00 schreef andre77 het volgende:
Als Biden Nevada, Wisconsin en Michigan pakt, haalt hij precies 270 kiesmannen. Het zou weleens op Michigan kunnen aankomen. Biden loopt in, maar gaat het snel genoeg? Hij heeft nog een achterstand van 198.000 stemmen met 83% geteld.
Zijn ongeveer 600k aan stemmen dus, lijkt mij wel erg gortig als 2/3 daarvan voor Biden zijn
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_196048231
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:58 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik zag juist hele campagnes voorbij komen (pak hem beet ene dag of 4, 5 geleden) waarin expliciet werd vermeld dat je vandaag je ballot moest opsturen, anders liep je het risico dat 'ie te laat binnen kon komen. Als jij hem een dag later verstuurt en hij komt pas over drie dagen aan dan zal 'ie echt niet meegeteld (mogen) worden.
als de poststempel maar 3 november (of eerder) is, maakt het (afhankelijke van de staat) niet zo heel veel uit wanneer ie binnen komt. Sommige staten mag ie zelfs nog een week later binnen komen, andere 3 dagen...
pi_196048236
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Stel Biden wint Nevada (dat lijkt er nu op), Wisconsin en Michigan... En Trump pakt de rest dan is het 270-270. _O-
270-268

538 in totaal
  woensdag 4 november 2020 @ 12:02:25 #146
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_196048237
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef RipCity het volgende:

[..]

Meer 63/37 voor biden.
Nee.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_196048241
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:00 schreef Mikeytt het volgende:
@:solotovski
Hey allerbeste vriend van het forum
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 november 2020 @ 12:02:49 #148
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196048245
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:59 schreef Mikeytt het volgende:
Gaat leuk worden in Nederland.

Ollongren zei dat we hier ook per post gaan kunnen stemmen deze verkiezing :+
Nee hoor.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 november 2020 @ 12:02:55 #149
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196048252
Nevada heeft vooral nog stemmen via post te tellen, dus ziet er goed uit voor Biden.
pi_196048254
quote:
6s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

alleen als je 70 plus bent...
Aha, beter
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')