Nah, als Trump wint is er meer topvermaak. Links die wereldwijd weer mentaal doordraait, prachtige beelden. Wint Biden dan zal het vooral links zijn die zich weer massaal meldt op het internet om vooral te provoceren en mensen uit te schelden, dat lijkt mij toch minder leuk.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Maar wie er uiteindelijk ook wint, dit is wel topvermaak. Entertainment delivered.
Vorige verkiezingen werden ook tientallen miljoenen stemmen per post uitgebracht en toen was het zeker wel ok?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel dat stemmen per post zal hoe dan ook een naar luchtje aan blijven hangen ja...
kun je dat onderbouwen? ze doen het al decennia in de VS en er is dus ook al decennia lang onderzoek naar gedaan... alle onderzoeken geven aan dat de kans of fraude verwaarloosbaar is.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat hele post-stemmen is natuurlijk ernstig fraudegevoelig, voor beide kanten trouwens.
Te laat binnenkomen is in de meeste staten helemaal nog niet mogelijk. Er is vaak uitloop van een paar dagen, als ie maar op tijd verstuurd is.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:55 schreef Fargo het volgende:
[..]
En daar gaat het Trump ook om, denk ik. Die is bang dat post stemmen die te laat zijn binnengekomen, nu alsnog meegeteld gaan worden.
Op zich zorgt Trump wel voor een topshow, maar ik zie toch liever iemand die toerekeningsvatbaar is.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nah, als Trump wint is er meer topvermaak. Links die wereldwijd weer mentaal doordraait, prachtige beelden. Wint Biden dan zal het vooral links zijn die zich weer massaal meldt op het internet om vooral te provoceren en mensen uit te schelden, dat lijkt mij toch minder leuk.
Laat Trump maar winnen, 4 jaar prachtige tv, Twitter berichten en memes.
Mij boeit het echt niets, heb niks met Amerika, geen idee wat het gevoel daar is en wat daar speelt. Geniet wel van die show al jaren, giant douche vs turd sandwich.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:57 schreef NightDancert het volgende:
Op zich zorgt Trump wel voor een topshow, maar ik zie toch liever iemand die toerekeningsvatbaar is.
nee, daar gaat het hem helemaal niet om... hij wil gewoon dat het tellen van stemmen stopt na vandaag... terwijl er gewoon federale wetten zijn die staten langer de tijd geven dan 1 dag om stemmen te tellen. In principe hebben ze zelfs een maand om het hele proces af te ronden en duidelijk te maken wat ze gaan doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:55 schreef Fargo het volgende:
[..]
En daar gaat het Trump ook om, denk ik. Die is bang dat post stemmen die te laat zijn binnengekomen, nu alsnog meegeteld gaan worden.
te moequote:Op woensdag 4 november 2020 11:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet vandaag doorgaan met tellen?
Wie er ook wint, ik zie fundamenteel opnieuw weinig veranderen in de VS de komende 4 jaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nah, als Trump wint is er meer topvermaak. Links die wereldwijd weer mentaal doordraait, prachtige beelden. Wint Biden dan zal het vooral links zijn die zich weer massaal meldt op het internet om vooral te provoceren en mensen uit te schelden, dat lijkt mij toch minder leuk.
Laat Trump maar winnen, 4 jaar prachtige tv, Twitter berichten en memes.
post dan niet manquote:Op woensdag 4 november 2020 11:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Mij boeit het echt niets, heb niks met Amerika, geen idee wat het gevoel daar is en wat daar speelt. Geniet wel van die show al jaren, giant douche vs turd sandwich.
de wereld draait inderdaad om topvermaakquote:Op woensdag 4 november 2020 11:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nah, als Trump wint is er meer topvermaak. Links die wereldwijd weer mentaal doordraait, prachtige beelden. Wint Biden dan zal het vooral links zijn die zich weer massaal meldt op het internet om vooral te provoceren en mensen uit te schelden, dat lijkt mij toch minder leuk.
Laat Trump maar winnen, 4 jaar prachtige tv, Twitter berichten en memes.
Ik zag juist hele campagnes voorbij komen (pak hem beet ene dag of 4, 5 geleden) waarin expliciet werd vermeld dat je vandaag je ballot moest opsturen, anders liep je het risico dat 'ie te laat binnen kon komen. Als jij hem een dag later verstuurt en hij komt pas over drie dagen aan dan zal 'ie echt niet meegeteld (mogen) worden.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
Te laat binnenkomen is in de meeste staten helemaal nog niet mogelijk. Er is vaak uitloop van een paar dagen, als ie maar op tijd verstuurd is.
Dat "natuurlijk" is voor mij niet zo vanzelfsprekend. Waarom zou het fraudegevoeliger zijn dan het normale stemmen?quote:Op woensdag 4 november 2020 11:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat hele post-stemmen is natuurlijk ernstig fraudegevoelig, voor beide kanten trouwens.
Dumpsterfires zijn ook best leuk. Zolang je maar niet in de dumpster woont.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Duindorp en Scheveningen mogen niet meer, maar we kunnen nu wel elke 4 jaar een andere brand bekijken.
wat heb jij gesmokedquote:Op woensdag 4 november 2020 11:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
vooral als een soort tussenpaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |