abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196048060
Wel leuk met Virginia. Overduidelijk Biden win, dus winnaar uitgeroepen.

En toen kwamen de eckte eckte experts op FOK! vertellen dat Trump dik voor stond en hij dus nog kon winnen en dit gewoon fout was _O-
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196048061
twitter
pi_196048066
quote:
80s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Maar wie er uiteindelijk ook wint, dit is wel topvermaak. Entertainment delivered.
Nah, als Trump wint is er meer topvermaak. Links die wereldwijd weer mentaal doordraait, prachtige beelden. Wint Biden dan zal het vooral links zijn die zich weer massaal meldt op het internet om vooral te provoceren en mensen uit te schelden, dat lijkt mij toch minder leuk.

Laat Trump maar winnen, 4 jaar prachtige tv, Twitter berichten en memes. _O_
pi_196048073
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Heel dat stemmen per post zal hoe dan ook een naar luchtje aan blijven hangen ja...
Vorige verkiezingen werden ook tientallen miljoenen stemmen per post uitgebracht en toen was het zeker wel ok? :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 november 2020 @ 11:56:31 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196048074
quote:
:')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_196048076
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat hele post-stemmen is natuurlijk ernstig fraudegevoelig, voor beide kanten trouwens.
kun je dat onderbouwen? ze doen het al decennia in de VS en er is dus ook al decennia lang onderzoek naar gedaan... alle onderzoeken geven aan dat de kans of fraude verwaarloosbaar is.
  woensdag 4 november 2020 @ 11:56:53 #107
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196048083
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:55 schreef Fargo het volgende:

[..]

En daar gaat het Trump ook om, denk ik. Die is bang dat post stemmen die te laat zijn binnengekomen, nu alsnog meegeteld gaan worden.
Te laat binnenkomen is in de meeste staten helemaal nog niet mogelijk. Er is vaak uitloop van een paar dagen, als ie maar op tijd verstuurd is.
Antifa
pi_196048088
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nah, als Trump wint is er meer topvermaak. Links die wereldwijd weer mentaal doordraait, prachtige beelden. Wint Biden dan zal het vooral links zijn die zich weer massaal meldt op het internet om vooral te provoceren en mensen uit te schelden, dat lijkt mij toch minder leuk.

Laat Trump maar winnen, 4 jaar prachtige tv, Twitter berichten en memes. _O_
Op zich zorgt Trump wel voor een topshow, maar ik zie toch liever iemand die toerekeningsvatbaar is.
pi_196048103
Ben ook benieuwd naar Michigan. Zou die staat ook nog voor Biden vallen?
pi_196048106
quote:
Waarom zouden ze niet vandaag doorgaan met tellen? 8)7
pi_196048112
*O* TRUMP IS (almost) FIRED *O*
pi_196048113
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:57 schreef NightDancert het volgende:
Op zich zorgt Trump wel voor een topshow, maar ik zie toch liever iemand die toerekeningsvatbaar is.
Mij boeit het echt niets, heb niks met Amerika, geen idee wat het gevoel daar is en wat daar speelt. Geniet wel van die show al jaren, giant douche vs turd sandwich.
pi_196048114
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:55 schreef Fargo het volgende:

[..]

En daar gaat het Trump ook om, denk ik. Die is bang dat post stemmen die te laat zijn binnengekomen, nu alsnog meegeteld gaan worden.
nee, daar gaat het hem helemaal niet om... hij wil gewoon dat het tellen van stemmen stopt na vandaag... terwijl er gewoon federale wetten zijn die staten langer de tijd geven dan 1 dag om stemmen te tellen. In principe hebben ze zelfs een maand om het hele proces af te ronden en duidelijk te maken wat ze gaan doen.
pi_196048115
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:57 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Waarom zouden ze niet vandaag doorgaan met tellen? 8)7
te moe
pi_196048117
Deze verkiezingen _O-


Spannend!
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_196048118
Unibet geeft Biden nu zelfs nog meer kans.

Biden 1.73
Trump 2.1
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  woensdag 4 november 2020 @ 11:58:10 #117
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196048119
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nah, als Trump wint is er meer topvermaak. Links die wereldwijd weer mentaal doordraait, prachtige beelden. Wint Biden dan zal het vooral links zijn die zich weer massaal meldt op het internet om vooral te provoceren en mensen uit te schelden, dat lijkt mij toch minder leuk.

Laat Trump maar winnen, 4 jaar prachtige tv, Twitter berichten en memes. _O_
Wie er ook wint, ik zie fundamenteel opnieuw weinig veranderen in de VS de komende 4 jaar.

Verhaal Trump is bekend en ik zie Biden - ook al door zijn hoge leeftijd - vooral als een soort tussenpaus mocht hij winnen.
pi_196048125
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Mij boeit het echt niets, heb niks met Amerika, geen idee wat het gevoel daar is en wat daar speelt. Geniet wel van die show al jaren, giant douche vs turd sandwich.
post dan niet man
pi_196048132
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nah, als Trump wint is er meer topvermaak. Links die wereldwijd weer mentaal doordraait, prachtige beelden. Wint Biden dan zal het vooral links zijn die zich weer massaal meldt op het internet om vooral te provoceren en mensen uit te schelden, dat lijkt mij toch minder leuk.

Laat Trump maar winnen, 4 jaar prachtige tv, Twitter berichten en memes. _O_
de wereld draait inderdaad om topvermaak
pi_196048133
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:56 schreef VoMy het volgende:

[..]

Te laat binnenkomen is in de meeste staten helemaal nog niet mogelijk. Er is vaak uitloop van een paar dagen, als ie maar op tijd verstuurd is.
Ik zag juist hele campagnes voorbij komen (pak hem beet ene dag of 4, 5 geleden) waarin expliciet werd vermeld dat je vandaag je ballot moest opsturen, anders liep je het risico dat 'ie te laat binnen kon komen. Als jij hem een dag later verstuurt en hij komt pas over drie dagen aan dan zal 'ie echt niet meegeteld (mogen) worden.
  woensdag 4 november 2020 @ 11:58:44 #121
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196048134
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat hele post-stemmen is natuurlijk ernstig fraudegevoelig, voor beide kanten trouwens.
Dat "natuurlijk" is voor mij niet zo vanzelfsprekend. Waarom zou het fraudegevoeliger zijn dan het normale stemmen?
  woensdag 4 november 2020 @ 11:58:47 #122
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_196048137
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:55 schreef VoMy het volgende:

[..]

Duindorp en Scheveningen mogen niet meer, maar we kunnen nu wel elke 4 jaar een andere brand bekijken.
Dumpsterfires zijn ook best leuk. Zolang je maar niet in de dumpster woont.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 4 november 2020 @ 11:58:47 #123
492776 Uizichtloos
We leven in een maatschappij
pi_196048139
Oké, wie lijkt er te winnen nu? Biden toch?
pi_196048143
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 11:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
vooral als een soort tussenpaus
wat heb jij gesmoked _O- :D
pi_196048155
Gaat leuk worden in Nederland.

Ollongren zei dat we hier ook per post gaan kunnen stemmen deze verkiezing :+
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')