Ik heb het over twee counties, waar dus pas 80% geteld is als je de NY Times geloofd.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
@:Nattekat heeft wel gelijk dat afhankelijk van de bron er 92, 94 of 95% wordt gegeven als geteld. Voor wat het waard is, want het totaal aantal stemmen is nog onbekend.
Hawaii kwam daar ook pas 4 uur later op te staan alleen. Kijk zelf ook op NYT maar of het helemaal accuraat is weet ik niet, zo staat Biden daar nog op 227, terwijl hij al 238 heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waar haal je die 95% vandaan?
Je kunt de percentages hier zien: https://www.nytimes.com/i(...)results-georgia.html
En die zijn geen 95%.
Arizona is officieel nog niet gecalld. Dus vandaar die 11 verschil.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:19 schreef illusions het volgende:
[..]
Hawaii kwam daar ook pas 4 uur later op te staan alleen. Kijk zelf ook op NYT maar of het helemaal accuraat is weet ik niet, zo staat Biden daar nog op 227, terwijl hij al 238 heeft.
Nah..quote:Op woensdag 4 november 2020 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Wisconsin kan weer net zo hard terug naar Trump gaan als Brown County stemt zoals in 2016.
AP heeft Arizona al gecalled toxh?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:20 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Arizona is officieel nog niet gecalld. Dus vandaar die 11 verschil.
Maar die is volgens mij al geteld helaasquote:Op woensdag 4 november 2020 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Wisconsin kan weer net zo hard terug naar Trump gaan als Brown County stemt zoals in 2016.
Ja, dat kan altijd natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:06 schreef andre77 het volgende:
Even wat anders: de kiesmannen moeten uiteindelijk de president kiezen. De vorige keer waren er 7 die op Hillary zouden moeten stemmen, maar uiteindelijk anders (op een andere kandidaat) hebben gestemd. Bestaat dat risico niet als het 270-268 wordt?
Die ene procent (en het kan evengoed 92% zijn zoals andere media melden) kan precies het verschil maken. Als Biden 60k op 148k goed kan maken, kan hij ook 100k op 282k goedmaken. Dan maakt die ene procent (= 27k stemmen) echt heel veel uit,quote:
Nee toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar die is volgens mij al geteld helaas
50 procent nog maarquote:Op woensdag 4 november 2020 12:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar die is volgens mij al geteld helaas
Ja oké, het kan nog ja! Maar verwacht het eigenlijk nietquote:Op woensdag 4 november 2020 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze precies hetzelfde stemmen, staat Trump weer voor
Het is een logische redenering en ik durf te wedden dat het mede heeft bijgedragen aan de relatief grote kansen van de Democraten in casu. Als er daarentegen vooral in persoon was gestemd hadden de Democraten nu al verloren. Het laagdrempeligere mail in stemmen is een vorm van geschiedsvervalsing.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:18 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Als je bewijs hebt daarvoor dan wil trump dat graag horen.
AP is een betrouwbare bron, maar geen allesbepalende bron. Een aantal bronnen zijn nog terughoudend om het daadwerkelijk te callen (zoals NY Times en CNN).quote:Op woensdag 4 november 2020 12:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
AP heeft Arizona al gecalled toxh?
Nog een atlantisch pact?quote:Op woensdag 4 november 2020 12:22 schreef Tjacka het volgende:
Zoals ik het nu zie en in kan schatten gaat Biden dit toch overduidelijk winnen. Na een goede winst op in de Senaat is dit het begin van een nieuw Atlantisch pact. Zijn we hier klaar voor? En is er misschien kans op een zwarte president?
neequote:Op woensdag 4 november 2020 12:22 schreef Tjacka het volgende:
Zoals ik het nu zie en in kan schatten gaat Biden dit toch overduidelijk winnen. Na een goede winst op in de Senaat is dit het begin van een nieuw Atlantisch pact. Zijn we hier klaar voor? En is er misschien kans op een zwarte president?
Zorgen waren er ook van Bernie Sanders ruim een week geleden, maar dan vanuit een ander perspectief.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |