waar je die afbeelding vandan haalt.quote:
Vrij obvious inderdaadquote:Op woensdag 4 november 2020 12:12 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Nevada krijgt nog een berg stemmen van Las Vegas, dus ik denk niet dat Trump die pakt.
Oh.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Was al te verwachten hoor. Grootste deel van de mail ins zijn democraten. Republikeinen hebben meer in-person gestemd.
Niet teveel naar Trump luisteren, maar wat kritischer naar de cijfers kijken.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
Het is alleen wat altijd al voorspeld werd vanwege de manier van tellen per staat.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat alles opeens de kant van de Democraten opgaat. De nekslag lag er net nog en 'opeens' slaat het om.
maak ik zelfquote:Op woensdag 4 november 2020 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
waar je die afbeelding vandan haalt.
Google.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waar haal je die 95% vandaan?
Je kunt de percentages hier zien: https://www.nytimes.com/i(...)results-georgia.html
En die zijn geen 95%.
Alleen de uitslag telt en dat er tijdens het tellen bewegingen zijn in de aantallen boeit niet. Het kan zijn dat men de tellingen van specifieke bolwerken eerder klaar heeft en dat daar irrelevante verschillen door ontstaan. Maar het gaat uiteindelijk om de totalen en niet om de tussenstanden.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
Misschien, maar eigenlijk kan je je ook afvragen of dat wel zo goed is. In persoon is het beter te controleren en ligt er een hogere drempel om te frauderen. Het is net wat te toevallig.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Was al te verwachten hoor. Grootste deel van de mail ins zijn democraten. Republikeinen hebben meer in-person gestemd.
Dat was gisteravond al voorspelt bij elk nederlands journaalquote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
@Nattekat heeft wel gelijk dat afhankelijk van de bron er 92, 94 of 95% wordt gegeven als geteld. Voor wat het waard is, want het totaal aantal stemmen is nog onbekend.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waar haal je die 95% vandaan?
Je kunt de percentages hier zien: https://www.nytimes.com/i(...)results-georgia.html
En die zijn geen 95%.
Ook daar staat geen 95%.quote:
Als je bewijs hebt daarvoor dan wil trump dat graag horen.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:17 schreef VeX- het volgende:
[..]
Misschien, maar eigenlijk kan je je ook afvragen of dat wel zo goed is. In persoon is het beter te controleren en ligt er een hogere drempel om te frauderen. Het is net wat te toevallig.
Ja maar de 2 grootste counties die behoorlijk blauw zijn rond Atlanta zitten op circa 80%.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar is 95% al gestemd, dus nog zo'n 250k te gaan, waarvan 70% naar Biden moet.
jaja, we weten het nu wel dat jij het stemmen per post verdacht vindt.quote:Op woensdag 4 november 2020 12:13 schreef VeX- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |